PDA

View Full Version : Ajax word genaaid



phranq
18-04-2010, 19:32
Over competitievervalsing gesproken, Feyenoord heeft het gewoon weg gegeven aan Twente, zelf een blinde kon het zien..:twak:

Ik hoop echt dat ze met de bekerfinales ongenadig worden afgeslacht en vernederd!

el bastardo
18-04-2010, 20:07
Dat hoop ik sowieso ;) Heb het niet live gezien en uit de samenvatting blijkt t niet echt. Heb het wel al van meerdere gehoord en ook de radio commentator viel t op.

phranq
18-04-2010, 20:08
Ik heb alleen de samenvatting gezien en zag het al... sloeg echt nergens op..vieze kakkerlakken.

ArjanV
18-04-2010, 20:10
Hahaha...jullie beginnen trekjes van Martin "Calimero" Jol te krijgen...

phranq
18-04-2010, 21:12
Ik heb niet gezien wat Jol gezegd heeft maar die heeft waarschijnlijk hetzelfde gezien als iedere niet kakkerlak in Nederland. Ik ben in ieder geval blij dat we ze nu 2x kunnen vernederen, thuis en uit.

BJJrajawali
18-04-2010, 21:40
Over competitievervalsing gesproken, Feyenoord heeft het gewoon weg gegeven aan Twente, zelf een blinde kon het zien..:twak:

Ik hoop echt dat ze met de bekerfinales ongenadig worden afgeslacht en vernederd!


hahaah lekker voor ze!

HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!!!!! :thup:

BJJrajawali
18-04-2010, 21:42
Ik heb niet gezien wat Jol gezegd heeft maar die heeft waarschijnlijk hetzelfde gezien als iedere niet kakkerlak in Nederland. Ik ben in ieder geval blij dat we ze nu 2x kunnen vernederen, thuis en uit.


Zelfde geld voor alle niet joden, HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!!!

100% FEYENOORD, 1000000% anti 020

Marchant
18-04-2010, 21:51
hahaah lekker voor ze!

HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!!!!! :thup:


Wat hebben ze in rotterdam dan?
Als straks 22 ajacieden door een gevulde kuip lopen te juichen met de knvb beker?

En niets wij hebben nu een team dat zeker weer volgend jaar mee doet voor het kampioenschap en Champions League, en doen jullie weer mee voor plek 5?

Petrosyan188
18-04-2010, 22:01
heerlijk iedereen mag van mij kampioen worden(liefst psv) maar alles behalve ajax...

A-team
18-04-2010, 22:02
Zelfde geld voor alle niet joden, HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!!!

100% FEYENOORD, 1000000% anti 020

Heb je nu een stijve?:rolleyes:

Jeru
18-04-2010, 22:13
Geweldig al die haat om een spelletje. Lekker kansloos :)

We hadden het gewoon zelf kunnen klaren door thuis te winnen van Sparta ipv die bloedeloze 0-0.... Van F'nooit kun je gewoon niets verwachten.

Irishrover
18-04-2010, 22:29
Zelfde geld voor alle niet joden, HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM !!!!!!!

100% FEYENOORD, 1000000% anti 020

Eerst Badr, en nu ook joden ?

Wat een haat allemaal joh

blazin.arr0w::::
18-04-2010, 22:37
Moeilijk he Amsterdam typen... net zo triest als juichen als je eigen club met 2-0 achter komt.

Anyways, om op het eerste terug te komen

Phranq,

Ajax wordt zeker niet genaaid, we hebben onszelf genaaid met name tegen Sparta en Utrecht uit. En samenvattingen vertekenen nagenoeg altijd.

ashi76
19-04-2010, 08:21
Feyenoord domineerde grote delen van de 1e helft, maar creëerde te weinig (bekend probleem dit seizoen).
2e helft was voor Twente.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet rouwig om ben.

@ BJJrajawali:

020 vind ik best, maar de term joden is niet wenselijk.

phranq
19-04-2010, 09:01
we hebben onszelf genaaid met name tegen Sparta en Utrecht uit. En samenvattingen vertekenen nagenoeg altijd.

Daar heb je ook wel gelijk in.

Sjaak
19-04-2010, 09:56
Aardig niveau weer in deze topic.

En ja Feijenoord heeft deze wedstrijd weggegeven en denk persoonlijk dat Ajax hetzelfde had gedaan in dit geval.

Op naar de beker finale met nog meer haat over en weer en agressie, ga zo door ......

Kemal
19-04-2010, 10:04
tja...

vakantieman.... gezellig hé!!

el bastardo
19-04-2010, 11:50
Hopelijk zitten hier niet van die zielige lui die het ook nog naar buiten toe uitdragen en het voor de zoveelste keer voor de echte voetballiefhebber verpesten. Ik heb een stronthekel aan al die zogenaamde hooligans die zich fan van hun club noemen.
Natuurlijk weer een andere discussie, maar het wordt tijd dat men in Nederland eens naar andere landen gaat kijken en gewoon met de botte bijl die sukkels beroofd van hun laatste 2 hersencellen!

En wat dat Joden betreft. Het is natuurlijk om te beledigen, maar supporters roepen het ook zelf continue. Zoiets als PSV supporters die "boeren" roepen. Het zal wel aan mij liggen, maar dat snap ik ook niet.

Bromios
19-04-2010, 13:07
Ajax wordt zeker niet genaaid, we hebben onszelf genaaid met name tegen Sparta en Utrecht uit. En samenvattingen vertekenen nagenoeg altijd.

Krijg nou wat, een amsterdammer met zelfreflectie.
Ze bestaan dus toch :thup:

dtgerald
19-04-2010, 13:54
Ik zieTwente niet winnen in Breda.En Feyenoord ach................

bladetrinity
19-04-2010, 14:02
Ik hoop toch echt niet dat Twente verliest. Ik ben groot Twente fan en kan ajax niet uit staan. Steeds die arrogante kop van Jol als ze over Twente beginnen. Net of hun meer zijn dan "ons".

Laatst ook op de site van vi een verschrikkelijk artikel "50 redenen waarom ajax kampioen moet worden". Alle media praten ajax kampioen terwijl ze nu nog steeds achter staan.

Toch positief eindigen: Eenmaal zullen wij de kampioen zijn!

Leventdepevent
19-04-2010, 15:45
ik zeg een hoge winstpremie voor NAC.........in natura

mokumnised
19-04-2010, 15:53
Net of hun meer zijn dan "ons". Da's het verschil tussen een club die 29 keer landskampioen is geworden en een club waarbij dat nog nooit is voorgekomen, om over de rest van de prijzenkast maar te zwijgen. Dat calimerogedrag van de rest van Nederland tov Ajax begint echt steeds triestere vormen aan te nemen. Echte topclubs willen op eigen kracht kampioen worden en niet omdat een andere club vanwege rivaliteit geen tegenstand biedt.
Miauwen over een scheids? Ajax is benadeeld tijdens P=V uit en hoe! Dat overkomt iedere club tijdens een seizoen.

Twente verdient het om kampioen te worden? Misschien op basis van de 1e seizoenshelft, want bij de prestaties in de 2e seizoenshelft kun je dikke vraagtekens stellen. Ik vind het doelsaldo van beide clubs iig veelzeggend. Daar zit echt een enorm verschil in.

Sjaak
19-04-2010, 15:53
Krijg nou wat, een amsterdammer met zelfreflectie.

Ze bestaan dus toch :thup:

:):D

bladetrinity
19-04-2010, 16:56
Da's het verschil tussen een club die 29 keer landskampioen is geworden en een club waarbij dat nog nooit is voorgekomen, om over de rest van de prijzenkast maar te zwijgen. Dat calimerogedrag van de rest van Nederland tov Ajax begint echt steeds triestere vormen aan te nemen. Echte topclubs willen op eigen kracht kampioen worden en niet omdat een andere club vanwege rivaliteit geen tegenstand biedt.
Miauwen over een scheids? Ajax is benadeeld tijdens P=V uit en hoe! Dat overkomt iedere club tijdens een seizoen.

Twente verdient het om kampioen te worden? Misschien op basis van de 1e seizoenshelft, want bij de prestaties in de 2e seizoenshelft kun je dikke vraagtekens stellen. Ik vind het doelsaldo van beide clubs iig veelzeggend. Daar zit echt een enorm verschil in.

Ja en vorige week bij az werd twente niet genaait door de scheids???

Over het doelsaldo heb je gelijk maar als twente vorig seizoen het zelfde aantal punten had dan waaren ze nu al lang kampioen. Als ze komend weeken winnen zijn ze(in mijn ogen) terecht kampioen.

Ik denk dat je als fan je hier toch moeilijk objectief naar kunt kijken.

phranq
19-04-2010, 17:05
Ik kan alleen maar hopen dat Twente knikkende knietjes gaat krijgen in Breda, NAC gaat in ieder geval wel voor de winst want die kunnen zich nog plaatsen voor Europees voetbal. En NAC uit is echt geen makkie.

@bladetrinity, ik misgun Twente hun kampioenschap niet maar je slaat wat Jol betreft de plank volledig mis, hou 's op met dat zij zijn groot en wij zijn klein... iedereen heeft het altijd over het arrogante Ajax, noem 's 1 voorbeeld waaruit dat blijkt. En dat de pers zo over Ajax schrijft kan je Ajax niet aanrekenen. En wees eerlijk, Ajax 29x kampioen van Nederland, 2x de Cup met de grote oren, Europacup 1 winnaar en ik weet niet hoeveel bekerfinales gewonnen, en Twente hoe vaak precies ook alweer? Dus ja, Ajax is ook meer dan Twente.. wat overigens niet weg neemt dat Twente een super goed seizoen heeft gedraaid en imo ook terecht kampioen kan worden, maar datzelfde geldt voor Ajax. En alle Feyenoorders zijn homo's.. ;)

bladetrinity
19-04-2010, 17:47
Ik kan alleen maar hopen dat Twente knikkende knietjes gaat krijgen in Breda, NAC gaat in ieder geval wel voor de winst want die kunnen zich nog plaatsen voor Europees voetbal. En NAC uit is echt geen makkie.

@bladetrinity, ik misgun Twente hun kampioenschap niet maar je slaat wat Jol betreft de plank volledig mis, hou 's op met dat zij zijn groot en wij zijn klein... iedereen heeft het altijd over het arrogante Ajax, noem 's 1 voorbeeld waaruit dat blijkt. En dat de pers zo over Ajax schrijft kan je Ajax niet aanrekenen. En wees eerlijk, Ajax 29x kampioen van Nederland, 2x de Cup met de grote oren, Europacup 1 winnaar en ik weet niet hoeveel bekerfinales gewonnen, en Twente hoe vaak precies ook alweer? Dus ja, Ajax is ook meer dan Twente.. wat overigens niet weg neemt dat Twente een super goed seizoen heeft gedraaid en imo ook terecht kampioen kan worden, maar datzelfde geldt voor Ajax. En alle Feyenoorders zijn homo's.. ;)

Ajax is grote dan twente absoluut maar dat betekend niet dat ze daarom dit seizoen meer veren in de kont te krijgen en daardoor verdienen kampioen te zijn.

Wat betreft de media heb je gelijk al is het als fan niet leuk dat de media steeds zo praat. Twente moet uiteindelijk gewoon de titel pakken en dan zijn ze wel stil.

Als ajax de titel pakt zou ik ze overings ook een goed kampioen vinden. We zien het over 2 weken.

phranq
19-04-2010, 17:56
Ajax is grote dan twente absoluut maar dat betekend niet dat ze daarom dit seizoen meer veren in de kont te krijgen en daardoor verdienen kampioen te zijn.

Wat betreft de media heb je gelijk al is het als fan niet leuk dat de media steeds zo praat. Twente moet uiteindelijk gewoon de titel pakken en dan zijn ze wel stil.

Als ajax de titel pakt zou ik ze overings ook een goed kampioen vinden. We zien het over 2 weken.

Peace broeder.. ;)

Illest
19-04-2010, 18:59
de Feyenoord supporters zijn echt triest....

die wanvertoning van gisteren is echt heel zielig....hun haat jegens is groter dan de liefde voor voetbal of hun eigen succes...

ik wist dat het diep zat, maar dit slaat alles....

stakkers...je krijgt er bijna medelijden mee

leks
19-04-2010, 19:49
dat hele NLse voetbal is toch gedegradeerd naar amateurnivo in Europa, begrijp niet dat mensen hier nog dure tickets voor willen kopen, gewoon boycotten die hap, stik erin

TOON
19-04-2010, 20:32
als twente straks wint in Breda dan zijn ze gewoon terecht kampioen, zo'n doelsaldo zegt geen reet als je de goals niet goed verdeeld....ajax heeft het wederom vooral aan zichzelf te danken dat ze te laat met hun inhaalrace zijn begonnen en dat is erg zat!

erger me er al jaren aan dat ze een gigantisch goede tweede seizoenhelft hebben maar wederom met lege handen staan. das gewoon ruk en er is maar een club die daar verantwoordelijk is en dat is ajax zelf! maar goed, ze hebben nog kans en als twente verliest en ajax wint over twee weken dan zijn ze gewoon verdiend kampioen...

en feijenoord....tja....die zijn alleen maar blij dat ze ajax kunnen kutten omdat ze verder niks presteren, een hooliganhand is snel gevuld zullen we dan maar zeggen ;)

en gun het twente ook nog wel, vooral die mclaren, toffe gast, ware het niet dat ajax al veel te lang op die schaal wacht, tering jantjes zeg....

blazin.arr0w::::
19-04-2010, 23:15
Krijg nou wat, een amsterdammer met zelfreflectie.
Ze bestaan dus toch :thup:

In iedergeval meer dan rotterdammers met realiteitszin. ;)

Maar zonder dollen, ik ga al ruim 2 decenia naar Ajax on binnen en buitenland... ik lig niet meer wakker van een wedstrijd meer, minder, gewonnen, verloren. Je moet altijd willen winnen, ook als je een 'rivaal' kampioen maakt. Juichen voor de tegenstander zal ik nooit doen (ik had overigens ook niet gejuicht afgelopen zondag als feijenoord 0-1 had gemaakt).