PDA

View Full Version : Gerucht: Chahid naar Lucien Carbin !??



Mattie73
20-04-2010, 14:16
Op andere internetfora gaat het gerucht dat Chahid Oulad el Hadj voor zijn gevecht in de Arena bijgestaan zal gaan worden door Lucien Carbin.

Aangezien ik de betrouwbaarheid van de post niet helemaal kan inschatten, wil ik jullie vragen of er iemand is die dit bericht kan bevestigen danwel ontkennen.

(Als het waar blijkt te zijn, dan zou ik dat overigens wel toejuichen. Carbin is bij uitstek iemand die hem net wat slimmer kan laten vechten.)

Irishrover
20-04-2010, 14:28
Een goede stap richting de 'ontwikkeling' mochten de geruchten kloppen.
Chahid is een talent, hopelijk zet Lucien hem in z'n achteruit.

Bobson
20-04-2010, 16:32
Ik ben benieuwd. En hoop voor Chahid dat het waar is.

sterrenkijker
20-04-2010, 16:45
Championsgym geeft aan:

Championsgym wil doorgroeien en wil dat al zijn vechters de beste gaan worden de huidige trainers die blijven les geven alleen komt lucien carbin erbij.. met zijn visie en kijk op kickboksen kunnen onze vechters alleen maar doorgroeien.. en wij zijn blij dat lucien carbin bij ons komt.
lucien carbin zal 3 a 4 keer per week les komen geven in bergen op zoom bij championsgym.

Mattie73
20-04-2010, 16:51
Ik heb inderdaad begrepen dat Lucien alle wedstrijdvechters van Championsgym een paar keer per week onderhanden zal gaan nemen. Goed nieuws, er loopt een hoop talent rond daar, met als uitschieter Chahid natuurlijk.

Overigens complimenten voor de trainers van Championsgym dat ze het belang van hun vechters boven alles stellen.

Irishrover
20-04-2010, 18:02
Succes Chahid, Mootje Kamal is geen 'beginnertje' zoals sommige mensen hem beschrijven.

Mattie73
20-04-2010, 20:37
Volgens mij gaat dat de partij van de avond worden in de Amsterdam Arena met het publiek op de banken. Chahid vs Mo Khamal. Beide brengen ook altijd veel fans mee.

Myny
21-04-2010, 00:47
Welke dagen is Carbin in Bergen op Zoom? Heb ook wel zin om af en toe eens naar daar af te zakken dan ...

Mattie73
21-04-2010, 00:59
Welke dagen is Carbin in Bergen op Zoom? Heb ook wel zin om af en toe eens naar daar af te zakken dan ...

Je kunt Champions Gym bellen om dat te vragen. http://www.championsgym.nl/

STERKE JERKE
21-04-2010, 08:21
Het gat dat Copra, Taliban en Doorjee gecreerd hebben, moet natuurlijk ook opgevuld worden!

knift
21-04-2010, 18:59
Ik vind het een top combinatie Chahid is een top talent en een vechter waar ik een kaartje voor koop maar hij is wat enkelzijdig vind ik (zeker niet beledigend bedoelt) dus onderleiding van Lucien zal hij veel completer worden en dan zal Chahid een pain in die ass worden van de k-max top

Richelieu
21-04-2010, 19:27
Als ik het bericht goed lees is het juist andersom! Carbin komt een aantal malen naar Bergen op Zoom op Chahid te trainen ipv andersom ;)

Mattie73
21-04-2010, 20:50
Ik vind het een top combinatie Chahid is een top talent en een vechter waar ik een kaartje voor koop maar hij is wat enkelzijdig vind ik (zeker niet beledigend bedoelt) dus onderleiding van Lucien zal hij veel completer worden en dan zal Chahid een pain in die ass worden van de k-max top

X2

Mattie73
21-04-2010, 20:51
Als ik het bericht goed lees is het juist andersom! Carbin komt een aantal malen naar Bergen op Zoom op Chahid te trainen ipv andersom ;)

Klopt.