PDA

View Full Version : Atik (Taliban), Pietje Doorje en Rudsel Copra niet meer actief voor Continental FFC.



Mattie73
20-04-2010, 21:55
Atik (Taliban), Pietje Doorje en Rudsel Copra niet meer actief voor Continental FFC.

Bron: http://continental-ffc.nl/nieuws.html

Wat is dat toch, met al die vechters die daar weggaan?????

rafi
20-04-2010, 22:39
er heerst een vloek op carbin lijkt het wel.

Harrie Nak
21-04-2010, 00:00
Zal wel aan de namen hebben gelegen. :D

LeeMurray
21-04-2010, 00:38
Je gaat je toch afvragen wat daar aan de hand is. Echt een leegloop daaro...

biggz
21-04-2010, 01:18
Idd, dit is erg merkwaardig.
Misschien bepaalde veranderingen die niet goed ontvangen zijn?

Thebadguy
21-04-2010, 13:18
Idd, dit is erg merkwaardig.
Misschien bepaalde veranderingen die niet goed ontvangen zijn?



nu zijn echt al me boys wegg .....ohnee kleintje zit ernog !!!!!!!


gylbert,tyron,murder,tarik ,rodney dorjee,rodney glunder , leon.....


en nu taliban , pietje en COPRA (zat er aan te komen)

ik zeg COPRA moet voor zich zelf beginne !!!!!

Kleintje , Azziz en Thiago moeten nu Representen 4 ffc maar ik twijvel of hun zullen blijven ...

Illest
21-04-2010, 14:00
hij doet iets heel erg fout, dat moet haast wel.....het kan echt niet aan al die jongens liggen, dat weiger ik te geloven!

Mattie73
21-04-2010, 14:16
hij doet iets heel erg fout, dat moet haast wel.....het kan echt niet aan al die jongens liggen, dat weiger ik te geloven!

Aan zijn trainerskwaliteiten ligt het niet, die staan buiten kijf.

Ik vermoed dat het in de communicatiesfeer ligt.

(Weet iemand trouwens waar Atik, Pietje en Rudsel nu gaan trainen????)

Sadix
21-04-2010, 15:06
Ik ken Lucien persoonlijk niet, helemaal niet zelfs. Maar als ik kijk naar de interviews etc etc etc en alle dingen dieik over hem heb gezien, denk ik dat het een beetje te veel naar ze bol is gestegen.
Ook als ik naar vrienden van me kijk die daar hebben getrained kom ik tot die conclusie.

HIj zou bijna een legerpak aantrekken en ze leerlingen als soldaten verkleden. Hij is dnek ik gewoon VEEL te streng en disciplinair.

Je moet een gouden weg kunnen vinden met streng zijn en discipline, want weinig mensen pikken dat te strenge.

Ik zelf in ieder geval niet, ik hou van streng maar het moet wel met mate, als trainer ben je tenslotte ook maar een mens.

Denk ook dat de relatie bij hun te veel sensei-leerling is en niet sensei/vriend- leerling.

dit is echt puur mijn mening en ik kan het echt helemaal mis hebben.

overigens zijn de trainer kwaliteiten van lucien echt ongelooflijk goed en zijn er weinig mensen die zo goed zijn.

zdestined
21-04-2010, 17:11
Een ding wel...dat deze 3 weg zijn ja.. het heeft niet met Lucien zelf te maken..
jullie zitten allemaal verhalen hier te verzinnen kan dit zijn blabla of dat...maar als je het niet weet wacht gewoon liever af tot iemand de waarheid naar buiten toe brengt... en van copra wat deed ie nog bij ffc? hij gaf nooit training meer daarzo... maar ja verandering gebeuren nou eenmaal in het leven.. enigste wat ik verwacht is dat de nieuwe generatie jullie zal laten zien dat L.Carbin nog altijd even goed bezig is aan het niet aan de trainerskwaliteiten ligt zoals hierboven gezegd wordt..
USO.

remco pardoel
21-04-2010, 17:23
Mijn beste Judo prestaties lagen in de periode bij Judo Ryu Nijmegen.
Daar was het een commune
En er was een generaal, meneer Visser, en de rest waren er alleen maar soldaten

Daarom wonnen we ook alles destijds als team en als individu.

Ieder mens is anders en geeft anders les.
Je weet waar je aan begint als je voor een bepaalde trainer / persoon kiest

Mattie73
21-04-2010, 17:34
enigste wat ik verwacht is dat de nieuwe generatie jullie zal laten zien dat L.Carbin nog altijd even goed bezig is aan het niet aan de trainerskwaliteiten ligt zoals hierboven gezegd wordt..
USO.

Jij moet goed leren lezen. Niemand heeft gezegd dat het aan de trainerskwaliteiten ligt. Sterker nog, ik zie iedereen hier alleen maar hoog opgeven over zijn trainerskwaliteiten. Die staan buiten kijf.

Er worden alleen vraagtekens gezet bij zijn communicatie en/of omgang met leerlingen.

lopez86
21-04-2010, 18:45
Een ding wel...dat deze 3 weg zijn ja.. het heeft niet met Lucien zelf te maken..
jullie zitten allemaal verhalen hier te verzinnen kan dit zijn blabla of dat...maar als je het niet weet wacht gewoon liever af tot iemand de waarheid naar buiten toe brengt... en van copra wat deed ie nog bij ffc? hij gaf nooit training meer daarzo... maar ja verandering gebeuren nou eenmaal in het leven.. enigste wat ik verwacht is dat de nieuwe generatie jullie zal laten zien dat L.Carbin nog altijd even goed bezig is aan het niet aan de trainerskwaliteiten ligt zoals hierboven gezegd wordt..
USO.

Niemand heeft het over trainingskwaliteiten tjap.
En als jij 1 ding wel weet dat het niet met Lucien zelf te maken heeft, help ons dan ff allemaal uit de gisserij en zeg waar het (volgens jou) aan ligt.
Dan worden er ook geen verhalen meer verzonnen, maar ga dan niet quasi intelligent doen.
"ikke weet het lekker wel maar zeg het niet en wacht maar tot iemand de waarheid naar buiten brengt".

The Bulldog
21-04-2010, 19:29
ik vind het ook opvallend hoor dat er zoveel weg zijn...

hoop dat meneer Carbin snel weer vechters in de ring heeft die weer prestaties neerzetten....

Guillermo
21-04-2010, 19:31
Ik heb ook bij Lucien getraind, niet zo lang als een spong of zo, maar ik had geen problemen met het lesgeven daaro. Tja ik ben vanuit de karate wereld ook wat gewend, de sensei spreekt en jij houd je bek. Ligt ook aan de aard van het beestje denk ik.

Wat ik frappant vind is dat er vanaf Gilbert Yvel weg ging bij hem en de andere boys er alleen maar gespeculeerd wordt waarom ze nou weg gaan. Niemand (van de vechters hun kant) komt met een concrete reden waarom dat zo is. Op dit forum heb je ook een aantal insiders die dat weten maar niemand zegt wat en er wordt maar gespeculeerd. Ik word zo langzamerhand wel nieuwsgierig eerlijk gezegd :whistling:

Mattie73
21-04-2010, 20:49
Niemand (van de vechters hun kant) komt met een concrete reden waarom dat zo is.

Tarik el Idrissi is de enige van al die vechters die wel met een reden kwam. De rest heb je inderdaad niet gehoord.

Tarik had meer dan 13 jaar bij Lucien getraind en Tarik gaf heel hoog van hem op. Alleen maar complimenten. Alleen wilde hij na 13 jaar eens wat anders proberen. Verandering van spijs doet eten.

Lionheart
21-04-2010, 21:16
Waar traint Imro Main nu?

LeeMurray
22-04-2010, 00:09
Niemand heeft het over trainingskwaliteiten tjap.
En als jij 1 ding wel weet dat het niet met Lucien zelf te maken heeft, help ons dan ff allemaal uit de gisserij en zeg waar het (volgens jou) aan ligt.
Dan worden er ook geen verhalen meer verzonnen, maar ga dan niet quasi intelligent doen.
"ikke weet het lekker wel maar zeg het niet en wacht maar tot iemand de waarheid naar buiten brengt".
Je verwoordt mijn gedachten. Goed gezegd. Er zal toch wat aan de hand zijn als er een leegloop op die schaal plaatsvindt. Ik ga me niet wagen aan speculaties maar dat er een reden voor die leegloop is lijkt me evident...

weks
22-04-2010, 07:33
Een ding wel...dat deze 3 weg zijn ja.. het heeft niet met Lucien zelf te maken..
jullie zitten allemaal verhalen hier te verzinnen kan dit zijn blabla of dat...maar als je het niet weet wacht gewoon liever af tot iemand de waarheid naar buiten toe brengt... en van copra wat deed ie nog bij ffc? hij gaf nooit training meer daarzo... maar ja verandering gebeuren nou eenmaal in het leven.. enigste wat ik verwacht is dat de nieuwe generatie jullie zal laten zien dat L.Carbin nog altijd even goed bezig is aan het niet aan de trainerskwaliteiten ligt zoals hierboven gezegd wordt..
USO.

USO nog wel :)

zdestined
22-04-2010, 09:56
Niet alles hoeft gezegd te worden toch..sommige dingen blijven beter tussen trainer en zijn leerlingen:)

Illest
22-04-2010, 10:02
het moet wel aan Carbin z'n persoonlijkheid liggen, want z'n capaciteiten als trainer trekt niemand in twijfel....

ik heb van veel verschillende mensen gehoord dat het een moeilijke man is....

Irishrover
22-04-2010, 14:23
het moet wel aan Carbin z'n persoonlijkheid liggen, want z'n capaciteiten als trainer trekt niemand in twijfel....

ik heb van veel verschillende mensen gehoord dat het een moeilijke man is....

& Koppig zo te zien.

Op een gegeven moet je toch je trots opzij zetten & beetje gaan veranderen ( Qua omgang, communicatie )

Anders blijft het leeglopen bij je GYM, het erge is dat de meeste toch talentjes zijn.

lopez86
23-04-2010, 00:27
& Koppig zo te zien.

Op een gegeven moet je toch je trots opzij zetten & beetje gaan veranderen ( Qua omgang, communicatie )

Anders blijft het leeglopen bij je GYM, het erge is dat de meeste toch talentjes zijn.


het moet wel aan Carbin z'n persoonlijkheid liggen, want z'n capaciteiten als trainer trekt niemand in twijfel....

ik heb van veel verschillende mensen gehoord dat het een moeilijke man is....

Denk ook dat het hier aan ligt.
Ik ben er wel van overtuigd dat kwa technisch inzicht en strategie Carbin één van de beste is.
Dat hebben meerdere vechters van hem bewezen en iedere vechter van hem is technisch.
Maar je moet ook met je tijd meegaan en als je dat niet kan roept dat weerstand op bij mensen.
De autoritaire stijl van lesgeven word vandaag de dag telkens minder geaccepteerd en word agogisch gezien met de dag meer achterhaald en dat komt omdat de maatschappij en nieuwere generaties telkens mondiger worden.


Niet alles hoeft gezegd te worden toch..sommige dingen blijven beter tussen trainer en zijn leerlingen:)

Wat post je dan in dit topic :S :fp: als jij het niet zegt zegt een ander het wel.