PDA

View Full Version : Ricardo Almeida vs Matt Hughes?



nlthaboss
21-04-2010, 18:59
Ricardo “Big Dog” Almeida won tijdens UFC 111 zijn gevecht tegen Matt Brown, door middel van een rear-naked choke tijdens de tweede ronde. Dit was zijn eerste gevecht in de Welterweight klasse. Dit is wat hij over zijn weight-cut en tegenstander te zeggen had:

“I felt great during training camp. I made the cut from around 192lbs. That is almost five pounds heavier than when I fought Kendall. I brought in a nutritionist during training camp and it really paid off. Even with the 20 plus pounds I cut during fight week. I have never felt better before a fight.”

“I am happy I won and I thought it was a good finish, but I felt it took me too long to get started. Coming off my knee injury I was a little worried about it in the beginning of the fight. My corner told me between rounds to let my hands go. Once I connected with the right hand counter to the low kick I knew I had him hurt so I just moved in for the finish.”

Ook heeft hij zijn wens uitgesproken betreffende zijn volgende gevecht. Nadat Hughes van Almeida’s leraar, Renzo Gracie, had gewonnen, wil hij niets liever dan wraak nemen.

“I want to fight Matt Hughes. He is a legend and I really respect him as a fighter but with all the wrestling vs. Jiu-Jitsu argument, his recent history with Matt Serra and of course his win over Renzo, there is no fight I want more than that one right now.”

Bron: http://mistermma.com/ricardo-almeida-wilt-matt-hughes/

Persoonlijk denk ik dat deze match wel potentieel heeft, maar zie het met Hughes betere wrestling toch zijn kant op gaan.

Kemal
21-04-2010, 19:09
ben benieuwd..

Sendur
21-04-2010, 19:26
Denk dat Almeida zich vies verkijkt op Hughes.

hopelijk komt de partij er wel.

Sadix
21-04-2010, 23:43
100% win van almeida, jullie hebben geen idee hoe goed deze man is.

Mule-Kick
22-04-2010, 10:27
War Hughes! Maar kan voor beide vechters wel betere/boeiendere partijen bedenken eigenlijk dus voor mij hoeft dit niet.

superfreak
22-04-2010, 11:12
Denk inderdaad dat hij zich verkijkt op Huges. Qua ervaring en skills gaat hij het niet redden. Het is niet also Huges puur en alleen kan worstellen. Zijn submission skills zijn ook daar. Daarbij gaat Huges deze niet nemen. Hij wil alleen tegen grote namen vechten toch.

nlthaboss
22-04-2010, 12:36
Nou ik vind Almeida wel een grote naam. Kansen voor de titel vind ik niet realistisch voor Hughes, dus ik denk dat de UFC deze gevecht ook zal pushen.

Maar zoals je zei, Hughes submission skills zijn zeker aanwezig, ondanks dat hij geen officieel belt heeft in bjj, meeste zien hem ook als een blackbelt.