PDA

View Full Version : Shields & Melendez naar UFC



superfreak
22-04-2010, 10:31
Lees gisteren op bloodyelbow dat Dana getwitterd had dat het tijd is om Jakes Shields en Gilbert Melendez naar de UFC te halen.

Shields die zowel op welterweight als middelweight gevochten heeft en nu de huidige Strikeforce middelweight champ. Zou dit dan betekenen dat hij gelijk een shot moeten krijgen tegen de UFC middelweight champ of moet hij eerst z'n titelshot verdienen door tegen een Maia, Sonnen of Marquardt te moeten. Of zou hij zelfs langs een Bisping of Wanderlei moeten.
Op welterweight tegen GSP of ook eerst hier z'n sporen verdienen.

Gilbert die heeft nog een paar gevechten op z'n Strikeforce contract volgens mij maar daarna zou hij dus naar UFC kunnen. Gelijk tegen BJ aangezien hij nu Aoki heeft verslagen of moet hij ook eerst tegen een Maynard, Florian, Edger of Sanchez?

Dana haalt ze al zo om te bewijzen dat de UFC vechters beter zijn en winnen ze dan geeft hij aan altijd de beste vechters te halen en dat hij ze heeft laten rijpen in Strikeforce. Altijd een win win situatie voor Dana.

Wat denken we ervan mensen?

bazooka
22-04-2010, 10:36
BJ is geen LW champ meer, dat is Edgar nu, dus Melendez tegen BJ lijkt mij wel gelijk mogelijk.
En ik wil Shields eerst in de WW division zien. Van mij mag die gelijk tegen GSP, maar ja ik ben geen Dana White :-) Als die van GSP wint kan die altijd nog naar de MW division.

jerul
22-04-2010, 10:41
lijkt me dat gilbert tegen edgar zou gaan aangezien frankie edgar de champ is,
maar aangezien bj zijn titel terug gaat winnen op ufc 118 zal t wel bj zijn.

ondiep
22-04-2010, 10:43
Zou wel een zware klap voor SF zijn...

Pahlavan
22-04-2010, 11:00
Zou wel een zware klap voor SF zijn...

daar zat ik dus ook al aan te denken... SF moet het vooral hebben van zijn grote namen en als shields en melendez naar de ufc gaan is SF toch wel ff 2 van zijn toppers kwijt

Leventdepevent
22-04-2010, 11:35
Zou wel een zware klap voor SF zijn...
x2 maar zou ze ook wel in de ufc aan t werk willen zien hoor

remco pardoel
22-04-2010, 11:54
Waarom zouden ze weg gaan bij Strike Force, de bedragen schelen niet zo veel.
Hendo stapte ook over zonder dat het hem pijn deed in zijn portemenee.

Ze verdienen er een aardige boterham en als ze eens een slechte dag hebben worden ze niet meteen op straat gedonderd.

Dana wil graag de beste binnen halen. Maar niet tegen elke (redelijke) prijs
(zie verhaal Fedor waar het stuk liep omdat de UFC Fedor niet mee wilde laten delen in de PPV)

ondiep
22-04-2010, 11:57
daar zat ik dus ook al aan te denken... SF moet het vooral hebben van zijn grote namen en als shields en melendez naar de ufc gaan is SF toch wel ff 2 van zijn toppers kwijt


Niet alleen 2 toppers maar ook 2 champs mochten ze alle 2 idd naar de UFC ziet het er niet rooskleurig uit voor SF:ehhh:

superfreak
22-04-2010, 11:58
Waarom zouden ze weg gaan bij Strike Force, de bedragen schelen niet zo veel.
Hendo stapte ook over zonder dat het hem pijn deed in zijn portemenee.

Ze verdienen er een aardige boterham en als ze eens een slechte dag hebben worden ze niet meteen op straat gedonderd.

Dana wil graag de beste binnen halen. Maar niet tegen elke (redelijke) prijs
(zie verhaal Fedor waar het stuk liep omdat de UFC Fedor niet mee wilde laten delen in de PPV)

Of het Hendo wel of niet pijn heeft gedaan heb ik geen weet van. Hendo heeft ook wat speelruimte aangezien hij eigenaar is van Clinchgear. Dat is iets wat andere vechters niet hebben.

Ze zullen vast aardig verdienen maar Dana kan altijd meer beiden, je vecht naar verhouding niet veel minder omdat Strikeforce niet zo vaak een show heeft, laatste tijd wel frequenter. Eenmaal in de UFC gaan mogelijkheid om in dream en zo te vechten.

Dat verhaal van Fedor is begrijpelijk van de kant van Dana. Zou ook graag Fedor in actie willen zien in de UFC maar om nou gelijk de helft van je bedrijf weg te geven is wel een brug te ver. Vergeet niet, had hij dat gedaan dan had Fedor een groter aandeel in UFC/Zuffa gehad dan DAna heeft???

p.s. wordt gelijk afgestraft voor me Penn Edger champ foutje. Kan niet anders dan BJ als Champ zien moet nog wennen aan het idee van Edger als Champ my bad!!

YoMarK
22-04-2010, 14:07
(zie verhaal Fedor waar het stuk liep omdat de UFC Fedor niet mee wilde laten delen in de PPV)
Beetje offtopic, maar volgens mij is dat het probleem niet. PPV toppers zoals Couture, Liddell, GSP, Penn en Lesnar krijgen al een deel van de PPV opbrengsten.
Wat wel het probleem is, is dat de UFC niet wil co-promoten met M-1, iets wat ik heel goed begrijp.

remco pardoel
22-04-2010, 14:56
het ging gewoon om een percentage in de PPV. Daar is het op stuk gelopen
UFC wilde niet of nauwelijks een deel afstaan wat binnen alle redelijkheid valt als je het met boksen vergelijkt.

Tony
22-04-2010, 14:59
Melendez-Edgar zou ik wel fokking graag zien man... toffe matchup.

WAR EDGAR!!!

Shields... Ik heb geen idee of Dana bereid is veel te betalen voor hem. Ook al is hij de champ, hij zal geen volle zalen trekker zijn, lijkt me.

remco pardoel
22-04-2010, 15:01
Ga jij als je weet dat je 100.000 kan verdienen dan voor 10.000 werken?
Dat is de strekking van het verhaal

In het algemeen zijn de Nederlanders Boon / Echteld & co de beste deal makers in de wereld.

Vroeger stonden de Braziliaanse en Russische toppers voor 40.000 op de loonlijsten, Terwijl de mensen die voor een Nederlands management uitkwamen en een paar plaatsen lager op de ranking stonden voor tenminste het drievoudige

Slome
22-04-2010, 16:05
Ga jij als je weet dat je 100.000 kan verdienen dan voor 10.000 werken?
Dat is de strekking van het verhaal

In het algemeen zijn de Nederlanders Boon / Echteld & co de beste deal makers in de wereld.

Vroeger stonden de Braziliaanse en Russische toppers voor 40.000 op de loonlijsten, Terwijl de mensen die voor een Nederlands management uitkwamen en een paar plaatsen lager op de ranking stonden voor tenminste het drievoudige

PRIDE; dat waren nog eens tijden....