PDA

View Full Version : Morgen Team Knaap goes only the strongest



Team Knaap
23-04-2010, 11:45
http://i287.photobucket.com/albums/ll131/knaap_photo/TerApel2010klein.jpg

Morgen is het zover Team Knaap goes only the strongest in de sporthal te Ter Apel
Na heel veel uitvallers staat dan eindelijk de matchmaking. Verschillende mma en kickboks partijen zullen er te zien zijn o.a. Koos Wessels, Marco Biswana, Hrach Darpinyan en nog vele meer
Morgen vanaf 18:00 zullen de deuren open gaan en vanaf 18:30 zullen wij gaan beginnen met een klein voorprogramma.Zorg dat je optijd bent en mis dit niet!!!
TOV zal aanwezig zijn voor een fotoreportage

Matchmaking 24 April 2010 Team Knaap goes only the strongest.



1) Gerrit Wolters VS Rick de Wit
Lomulder mt 12 j 54kg M.van Dellen

2) Remmelt top VS Demien Gokoel
MTF Assen 15 j 55kg 14 tooy gym

3) Jim van het Hof VS Sjors Wilms
Team Schreiber 66kg Mtf Assen

4) Franco Pizzuto VS Haitze Postma
Gforce 63kg Simon vd Veen

5) Marie Schiltmeyer VS Britt Zwikker
Viriya gym 59kg Garuda Gym

6) Ibrahim Selak VS Christopher Martha
Team schreiber mma amateur 72kg Gforce

7) Dave v/d laarschot VS Dré van Roessel
Hoyer gym +100kg viriya gym

8) Niels Wilmink VS Felipe Barrosda Costa
Team Schilt C 77kg garudagym

9) Haiko Wiersma VS Milos Hospers
Team Baguala gym 75kg Mongkon

10) Dennis Oosting VS Denny Peters
Team Knaap mma amateur 67kg Hoyer gym

11) Arjan De Jong VS Raymond Meijering
Team Schilt 68kg Team Knaap

12) Koos Wessels VS Marc Bastian
Lomulder mt K1 +100kg Golden Glory Roemenie

Pauze



13) Hrach Darpinyan VS Mircea Patrascu
Team Schreiber mma pro 95kg Golden glory Roemenie

14) Johannes Bosma VS Costel Pasticiuc
Garuda gym C 73kg Golden Glory Roemenie

15) Simon Berendsen VS Steven van Dijk
Team Knaap 74kg vd Giesen

16) Sander van Wattum VS Sebastiaan Lahu is
MTF Assen -90kg mongkon

17) Christian Stoian VS Julian Tomasao
Golden Glory Roemenie -70kg Team Baguala gym

18) Niels Merkus VS TBA
Simon vd Veen 82kg

19) Edwin ten Burg VS Rob Kottrick
Mtf Assen c 85kg Garuda gym

20) Maurice Kloetstra VS Ervet Manga
Team Schilt C 70kg Tooy gym

21) Marc Wildeboer VS TBA
Lomulder mt C 71kg

22) Derk Wolters VS Robert van Bijsterveld
Garuda gym -100kg Mongkon

23) Marco Biswana VS Marino van Dijk
Lomulder mt mma pro 86kg vd Giessen

Team Knaap

Kemal
23-04-2010, 21:25
thanks!

dennuzz
25-04-2010, 21:02
Gisteren gala Team Knaap. Super gala!! Mooie partijen gezien en nu wachten op de foto's....

DENNUZZ

Mark105
25-04-2010, 21:10
Is er iemand die de uitslagen kan posten?

Team Knaap
25-04-2010, 21:50
Het was een goed geslaagd gala gister. Aantal goede partijen en een supershow eromheen
Het had wat drukker gekunt maar ja voor de eerste keer ben ik best tevreden. Helaas ging een partij niet door omdat Biswana gewoon 11 kilo te zwaar was :thown:.
Ik heb niet alles mee gekregen maar dit is wat ik nog weet.

Ibrahim Selak vs Christopher Martha mma ama KO knie

Niels Wilmink vs Fillipe Barrosda Costa onbeslist Fillipe wist het een dag van te voren en dit was zijn eerste C partij respect

Dennis Oosting vs Danny Peters mma ama winnaar punten Dennis zijn oren waren stuk denk ik.

Raymond meyering vs Arjan de Jong onbeslist

Edwin Ten Burg vs Rob Kottrick C klasse Tko

Hrach Darpinyan vs Mircea Patrascu Super partij Hrach won maar hoe heb ik niet kunnen zien.

Marie Schildmeijer vs Britt Zwikker punten

Simon Berendsen vs Steven van dijk Simon deed precies wat hij moest doen super :thup:.

Koos Wessels vs Marc adrian Echt een top partij perfecte afsluiter van de avond tko

Volgend jaar gaan we er weer voor

Team Knaap

Simon-chellie
25-04-2010, 22:16
1) Gerrit Wolters VS Rick de Wit ( ?? )
Lomulder mt 12 j 54kg M.van Dellen

2) Remmelt top VS Adil
MTF Assen 15 j 55kg 14 tooy gym

3) Jim van het Hof VS Sjors Wilms
Team Schreiber 66kg Mtf Assen

4) Franco Pizzuto VS Haitze Postma ( ?? )
Gforce 63kg Simon vd Veen

5) Marie Schiltmeyer VS Britt Zwikker
Viriya gym 59kg Garuda Gym

6) Ibrahim Selak VS Christopher Martha ( KO )
Team schreiber mma amateur 72kg Gforce

7) Dave v/d laarschot VS Dré van Roessel
Hoyer gym +100kg viriya gym

8) Niels Wilmink VS Felipe Barrosda Costa ( Onbeslist )
Team Schilt C 77kg garudagym

9) Haiko Wiersma VS Milos Hospers
Team Baguala gym 75kg Mongkon

10) Dennis Oosting VS Denny Peters
Team Knaap mma amateur 67kg Hoyer gym

11) Arjan De Jong VS Raymond Meijering ( onbeslist )
Team Schilt 68kg Team Knaap

12) Koos Wessels VS Marc Bastian ( TKO )
Lomulder mt K1 +100kg Golden Glory Roemenie

Pauze



13) Hrach Darpinyan VS Mircea Patrascu
Team Schreiber mma pro 95kg Golden glory Roemenie

14) Johannes Bosma VS Costel Pasticiuc
Garuda gym C 73kg Golden Glory Roemenie

15) Simon Berendsen VS Steven van Dijk
Team Knaap 74kg vd Giesen

16) Sander van Wattum VS Sebastiaan Lahu is ( ?? )
MTF Assen -90kg mongkon

Christian Stoian VS Julian Tomasao ( ?? )
Golden Glory Roemenie -70kg Team Baguala gym

Edwin ten Burg VS Rob Kottrick ( Tko )
Mtf Assen c 85kg Garuda gym

Maurice Kloetstra VS Ervet Manga ( ?? )
Team Schilt C 70kg Tooy gym

Derk Wolters VS Robert van Bijsterveld ( Onbeslist )
Garuda gym -100kg Mongkon


Team Knaap

Mark105
25-04-2010, 22:28
Thanks mooi dat jullie tevreden waren.

Tov
25-04-2010, 22:32
Foto's staan op het reportersgedeelte. Moeten alleen nog ff door een Mod. verplaatst worden.

Simon-chellie
25-04-2010, 22:43
Oke, Mooi snel gedaan dan met alle foto's !:D Toppie!!
Verplaatsen gebeurd morgen wel neem ik aan? niet om te zeuren hoor.

RMND
25-04-2010, 22:44
heee,
super gala!
jammer dat het onbeslist was...
maarja doe je niks aan!
ben echt benieuwd naar die foto's, en tov hartstikke bedankt alvast!
super sportieve reporter!

laterr

Khanom Thom
25-04-2010, 22:55
Foto's staan op het reportersgedeelte. Moeten alleen nog ff door een Mod. verplaatst worden.

Done ;)

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=103782

Tov
25-04-2010, 23:38
:osu:

Harry van Dijk
26-04-2010, 07:47
Er waren een paar mooie partijen bij,Alleen jammer dat het niet druk was.
Maar jammer Simon je partij is geeindigd in NON CONTEST

jan sensei kyokushin
26-04-2010, 08:01
Osu druk genoeg :)
Respect !!!

Osu

ginoo83
26-04-2010, 15:47
het was idd een leuk gala,alleen erg jammer dat mijn tegenstander 11 kg te zwaar was!!
gr marino

SebasMMA
26-04-2010, 16:44
Goed bezig Biswana, je weet een week van te voren ook wel dat je 100 kilo bent ipv 86. Gewoon heen gaan en hopen dat ie toch wil vechten, dwaas.

MMAFAN-1122
26-04-2010, 16:50
Het was een goed geslaagd gala gister. Aantal goede partijen en een supershow eromheen
Het had wat drukker gekunt maar ja voor de eerste keer ben ik best tevreden. Helaas ging een partij niet door omdat Biswana gewoon 11 kilo te zwaar was :thown:.
Ik heb niet alles mee gekregen maar dit is wat ik nog weet.

Ibrahim Selak vs Christopher Martha mma ama KO knie

Niels Wilmink vs Fillipe Barrosda Costa onbeslist Fillipe wist het een dag van te voren en dit was zijn eerste C partij respect

Dennis Oosting vs Danny Peters mma ama winnaar punten Dennis zijn oren waren stuk denk ik.

Raymond meyering vs Arjan de Jong onbeslist

Edwin Ten Burg vs Rob Kottrick C klasse Tko

Hrach Darpinyan vs Mircea Patrascu Super partij Hrach won maar hoe heb ik niet kunnen zien.

Marie Schildmeijer vs Britt Zwikker punten

Simon Berendsen vs Steven van dijk Simon deed precies wat hij moest doen super :thup:.

Koos Wessels vs Marc adrian Echt een top partij perfecte afsluiter van de avond tko

Volgend jaar gaan we er weer voor

Team Knaap

Meen je niet was Biswana 11 kilo te zwaar? Train jij niet samen met hem?
Succes met team Knaap!

ginoo83
26-04-2010, 17:00
hij was idd iets te zwaar ja...
ook jammer voor het publiek,zou een mooie pot geweest zijn!!
volgende keer beter!!

Team Knaap
26-04-2010, 17:13
Hij kwam een dag van te voren bij mij dat hij 89 kilo woog.
Dat is een makkie om dat aftevallen in 1 dag dus ik ging er niet van uit dat het niet door ging.
Toen ik hoorde dat hij 97 kilo was zakte mijn broek wel even af ja.
Maar ja zal er maar niet te veel over zeggen.
Hij heeft 3 keer bij mij getraind.

Op naar volgend jaar

Team Knaap
26-04-2010, 17:14
Er waren een paar mooie partijen bij,Alleen jammer dat het niet druk was.
Maar jammer Simon je partij is geeindigd in NON CONTEST

Hoezo???

smatti
26-04-2010, 17:32
Er waren een paar mooie partijen bij.
Maar jammer Simon je partij is geeindigd in NON CONTEST


http://www.fightshop-marant.nl/TerApel/Simon.jpg

hmmm.. heel apart, dat is niet mijn beleving van het resultaat van deze partij :-)

Volgens mijn beleving heeft Simon keurig werk geleverd en was zijn tegenstander aan het eind van de eerste ronde in zo'n slechte staat dat hij niet verder kon vechten!

Top gedaan Simon, je hebt laten zien uit welk hout je gesneden bent.

MMAFAN-1122
26-04-2010, 17:38
Hij kwam een dag van te voren bij mij dat hij 89 kilo woog.
Dat is een makkie om dat aftevallen in 1 dag dus ik ging er niet van uit dat het niet door ging.
Toen ik hoorde dat hij 97 kilo was zakte mijn broek wel even af ja.
Maar ja zal er maar niet te veel over zeggen.
Hij heeft 3 keer bij mij getraind.

Op naar volgend jaar

Ik dacht dat jij en Biswana samen trainde bij team schilt en nu bij Jan lomulder.. waar traint hij nu dan?

citygym
26-04-2010, 17:44
Biswana je moet je diep schamen! Heb met Knaap uitvoerig over het gewicht gesproken, en jij hebt zelf aangegeven dat je het zou redden! Ieder geval top van Knaap en Jan dat ze hun handen van je af trekken!

Knaap top dat je Marino toch nog een vergoeding hebt gegeven!

Osu Dennis

jan sensei kyokushin
26-04-2010, 18:47
Biswana je moet je diep schamen! Heb met Knaap uitvoerig over het gewicht gesproken, en jij hebt zelf aangegeven dat je het zou redden! Ieder geval top van Knaap en Jan dat ze hun handen van je af trekken!

Knaap top dat je Marino toch nog een vergoeding hebt gegeven!

Osu Dennis Osu knaap is een beste gozer het overrompel de hem ook van biswana het lijkt nergens 11 kilko te zwaar wat eet hij dagelijk patat bigburgers piza,s enz zeker

sportgroeten
jan osu

ginoo83
26-04-2010, 23:38
wij zijn naar de jury geweest,vonden het onnodig dat de scheids de partij stopte,,,
na het ''ongelukje'' was steven gewoon weer in orde,en kon gewoon verder knokken,,maar goed..
ik zou ze graag nog een keer tegenover elkaar willen zien:)
verder was alles netjes geregeld,misschien dat je de volgende keer iemand voor me kan regelen die wel 86 kg is?;)

ginoo83
26-04-2010, 23:43
http://www.fightshop-marant.nl/TerApel/Simon.jpg

hmmm.. heel apart, dat is niet mijn beleving van het resultaat van deze partij :-)

Volgens mijn beleving heeft Simon keurig werk geleverd en was zijn tegenstander aan het eind van de eerste ronde in zo'n slechte staat dat hij niet verder kon vechten!

Top gedaan Simon, je hebt laten zien uit welk hout je gesneden bent.


ik heb de beelden gezien,en er is niks gebeurt,,,na het ''ongelukje'' kon steven makkelijk verder knokken,,wat voor het publiek ook nog wel leuk geweest zou wezen,want het was een goede pot om naar te kijken vond ik,
maar goed,zou deze jongens nog wel een keer tegenover elkaar willen zien:)

ginoo83
26-04-2010, 23:47
http://www.fightshop-marant.nl/TerApel/Simon.jpg

hmmm.. heel apart, dat is niet mijn beleving van het resultaat van deze partij :-)

Volgens mijn beleving heeft Simon keurig werk geleverd en was zijn tegenstander aan het eind van de eerste ronde in zo'n slechte staat dat hij niet verder kon vechten!

Top gedaan Simon, je hebt laten zien uit welk hout je gesneden bent.


Hoezo???


we zijn naar afloop naar de hoofjury gegaan,
vonden dat de scheids steven 3sec meer tijd had moeten geven,dan had de partij gewoon door kunnen gaan..
in onze ogen kon steven na het ''ongelukje'' makkelijk verder,hij voelde zich prima!!
maar goed,,,zou deze 2 wel weer tegen elkaar willen zien,et was een leuke ,goede pot om naar te kijken:)

Simon-chellie
26-04-2010, 23:51
No-contest? nee daar weten wij niks vanaf.. Zover ik weet heb ik gewoon gewonnen en Jan lomulder is nog bij mij geweest dat ik gewoon m'n ding heb gedaan en dat het niks anders was dan een WINST voor mij.. en tja ik weet niet als hij verder kon maar het leek wel alsof hij er weinig zin meer in had? Ik kan het ook fout hebben ;) Kan altijd geregeld worden dat ik weer tegen hem sta. Was zeker een goede pot verder. Maar dan wel een C-partij Osu

Simon-chellie
26-04-2010, 23:59
Maar jullie zeggen dat jullie naar de jury zijn geweest, hoezo zeg je eerst dat de uitslag is veranderd? Het is toch de beslissing van de scheids en niet de jury die uberhaubt de uitslag kan veranderen?

SebasMMA
27-04-2010, 03:26
No-contest? nee daar weten wij niks vanaf.. Zover ik weet heb ik gewoon gewonnen en Jan lomulder is nog bij mij geweest dat ik gewoon m'n ding heb gedaan en dat het niks anders was dan een WINST voor mij.. en tja ik weet niet als hij verder kon maar het leek wel alsof hij er weinig zin meer in had? Ik kan het ook fout hebben ;) Kan altijd geregeld worden dat ik weer tegen hem sta. Was zeker een goede pot verder. Maar dan wel een C-partij Osu

Heb de beelden gezien maat en je moet niet zo blij met met dit kadootje want de eerste ronde heb je gewoon verloren. Dus count your lucky stars en wees voor de rest gewoon stil.

ginoo83
27-04-2010, 11:29
No-contest? nee daar weten wij niks vanaf.. Zover ik weet heb ik gewoon gewonnen en Jan lomulder is nog bij mij geweest dat ik gewoon m'n ding heb gedaan en dat het niks anders was dan een WINST voor mij.. en tja ik weet niet als hij verder kon maar het leek wel alsof hij er weinig zin meer in had? Ik kan het ook fout hebben ;) Kan altijd geregeld worden dat ik weer tegen hem sta. Was zeker een goede pot verder. Maar dan wel een C-partij Osu


zoals ik al zei,zijn we na de uitslag naar de jury geweest,want we vonden dat et te snel gestopt werd,,,
en geloof me,steven kon cker wel verder,et waren op dat moment ff de zenuwen,en niet omdat jij hem op zn lever hebt geraakt,zoals ik heb gehoord...
nogmaals,,het zou wel leuk wezen als jullie nog een keer tegenover elkaar staan,was van de nieuwelingen de beste pot vond ik:)

Simon-chellie
27-04-2010, 16:47
Wees voor de rest gewoon stil.. Ofterwijl ik mag niet antwoorden op wat jullie zeggen;) Nouja ik heb hier geen zin in, wie weet ooit nog tegen elkaar

Osu simon team knaap

MMA4Life
28-04-2010, 23:45
trek het je maar niet aan simon ik vond ook dat je een goeie partij gevochten had verdient gewonnen kerel
ik hoop volgend jaar weer bij jullie in ter apel te mogen vechten (H)

greetz:)

fightxtreme
30-04-2010, 19:28
is wel makkelijk om biswana zo naar de grond te halen op internet wat er geschreven wordt is gewoon niet juist bij de weging was hij wel te zwaar maar dat was maar 3 kg en absoluut geen 11 kg als je een dag voor de weging 3 kg te zwaar bent kun je er nog wel wat aan doen om op gewicht te komen dit is biswana spijtig genoeg niet gelukt maar heeft er wel allles aan gedaan en dus schrijven van dat hij het een week van te voren ook wel al wist is dus gewoon onzin weet dit uit zeer betrouwbare bron dus het was 3 kg en geen 11 kg volgende keer beter en succes bij je volgende partij en dan zal hij wel laten zien wat echt naar de grond halen is

ginoo83
02-05-2010, 19:36
is wel makkelijk om biswana zo naar de grond te halen op internet wat er geschreven wordt is gewoon niet juist bij de weging was hij wel te zwaar maar dat was maar 3 kg en absoluut geen 11 kg als je een dag voor de weging 3 kg te zwaar bent kun je er nog wel wat aan doen om op gewicht te komen dit is biswana spijtig genoeg niet gelukt maar heeft er wel allles aan gedaan en dus schrijven van dat hij het een week van te voren ook wel al wist is dus gewoon onzin weet dit uit zeer betrouwbare bron dus het was 3 kg en geen 11 kg volgende keer beter en succes bij je volgende partij en dan zal hij wel laten zien wat echt naar de grond halen is


welke betrouwbare bron heb jij wel niet??
ik stond naast hem toen hij ging wegen,,en er stond toch echt 97,5 kg op de weegschaal.....
ikzelf woog 87,,,
en hij zei al voordat ie ging wegen dat ie veel te zwaar was,,,,

The Bulldog
03-05-2010, 12:32
Vind het een een kwalijke zaak .....als een pro vechter zijn gewicht niet in orde is.... de promotor houdt er rekening mee voor zijn gala..maakt niet uit welke vechter...
je maakt afspraken over gewicht,regels en gage....daarna heb je als vechter te voldoen aan die afspraken..

..
Waarom vecht Marco niet gewoon zwaarder dan....?????

toen ik hem laatst zag vechten in Groningen(al weer een heel tijdje terug) was Marco rond de 100kg, vertelde hij me zelf toen.(vocht toen wel gewoon zwaargewicht partij MT)

Ik weet dat Marco zelf meeleest, zo liet hij in groningen weten..... misschien een reactie van hem....

Khanom Thom
04-05-2010, 12:10
Vind het een een kwalijke zaak .....als een pro vechter zijn gewicht niet in orde is.... de promotor houdt er rekening mee voor zijn gala..maakt niet uit welke vechter...
je maakt afspraken over gewicht,regels en gage....daarna heb je als vechter te voldoen aan die afspraken..

..
Waarom vecht Marco niet gewoon zwaarder dan....?????

toen ik hem laatst zag vechten in Groningen(al weer een heel tijdje terug) was Marco rond de 100kg, vertelde hij me zelf toen.(vocht toen wel gewoon zwaargewicht partij MT)

Ik weet dat Marco zelf meeleest, zo liet hij in groningen weten..... misschien een reactie van hem....

Ik zeg Biswana vs Underdog ;) +100

Team Knaap
05-05-2010, 20:17
Als het aan mij ligt staat die partij. volgend jaar 16 april
Nou Ralf??????
Maar dan wel met contract :lol:

Khanom Thom
06-05-2010, 11:42
Als het aan mij ligt staat die partij. volgend jaar 16 april
Nou Ralf??????
Maar dan wel met contract :lol:

Als het aan Ralf ligt ook... ;)

Vastleggen dus (met contract)?

The Bulldog
10-05-2010, 16:08
Michael,

Lekker weer dit.....(bedankt Gero ..hehehehe)

Ik sta al een jaar niks meer te doen op les geven na..... (en feesten.met alle destructieve gevolgen voor conditie enz enz..hehehehe)

ehmmmmm..... Marco opperde een poosje terug in Groningen ooit eens een partij tussen ons....

Ik heb eigenlijk gezegd niet meer te knokken....

maar....

Mocht Marco er nog wat voor voelen....en 100+ willen vechten...knok ik nog 1 x ...bij jouw op je gala.... (jaartje kan ik dan goed gebruiken hahahaha)

Dusss Marco mocht je er wat voor voelen.... k-1 /MT/Shooto/pride/ufc regels?????????? laat ik dan aan jou over....

Osu!!!!

Khanom Thom
11-05-2010, 09:34
Michael,

Lekker weer dit.....(bedankt Gero ..hehehehe)

Ik sta al een jaar niks meer te doen op les geven na..... (en feesten.met alle destructieve gevolgen voor conditie enz enz..hehehehe)

ehmmmmm..... Marco opperde een poosje terug in Groningen ooit eens een partij tussen ons....

Ik heb eigenlijk gezegd niet meer te knokken....

maar....

Mocht Marco er nog wat voor voelen....en 100+ willen vechten...knok ik nog 1 x ...bij jouw op je gala.... (jaartje kan ik dan goed gebruiken hahahaha)

Dusss Marco mocht je er wat voor voelen.... k-1 /MT/Shooto/pride/ufc regels?????????? laat ik dan aan jou over....

Osu!!!!

Yep, kan me nog wel herrineren dat Biswana jou min of meer uitdaagde in Groningen.
Ik zeg...

Biswana vs Underdog; STEUN!

SebasMMA
11-05-2010, 11:53
is wel makkelijk om biswana zo naar de grond te halen op internet wat er geschreven wordt is gewoon niet juist bij de weging was hij wel te zwaar maar dat was maar 3 kg en absoluut geen 11 kg als je een dag voor de weging 3 kg te zwaar bent kun je er nog wel wat aan doen om op gewicht te komen dit is biswana spijtig genoeg niet gelukt maar heeft er wel allles aan gedaan en dus schrijven van dat hij het een week van te voren ook wel al wist is dus gewoon onzin weet dit uit zeer betrouwbare bron dus het was 3 kg en geen 11 kg volgende keer beter en succes bij je volgende partij en dan zal hij wel laten zien wat echt naar de grond halen is

Mooi sprookje.