PDA

View Full Version : Winnaars prijsvraag: Slamm!! - New Generation II / the Powerzone 25.04.2010



SLAMM!! INFO
24-04-2010, 19:22
Uit de inzendingen die zijn geplaatst in deze topic en zijn gestuurd per pm aan ons voor de prijsvraag van het Slamm!! - New Generation II gala van morgen in The Powerzone hebben wij vijf winnaars gekozen.

Voor de onderstaande Mixfight.nl leden liggen er morgen een gratis kaartje klaar bij de ingang:

SLOME
OG
KEMAL
XXXX
NEIVRA


Verzoek aan de winnaars om contact op te nemen met Slamm!! via de onderstaande mail:

[email protected]

Aub hier je gegevens aan ons doorgeven zodat wij de kaartjes kunnen klaar leggen voor jullie.


Slamm!! Events wenst jullie alvast een mooie en sportieve avond toe morgen in The Powerzone op ons New Generation II gala.




http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/31/1270055634-830.jpg

Neivra
24-04-2010, 19:38
Uit de inzendingen die zijn geplaatst in deze topic en zijn gestuurd per pm aan ons voor de prijsvraag van het Slamm!! - New Generation II gala van morgen in The Powerzone hebben wij vijf winnaars gekozen.

Voor de onderstaande Mixfight.nl leden liggen er morgen een gratis kaartje klaar bij de ingang:

SLOME
OG
KEMAL
XXXX
NEIVRA


Verzoek aan de winnaars om contact op te nemen met Slamm!! via de onderstaande mail:

[email protected]

Aub hier je gegevens aan ons doorgeven zodat wij de kaartjes kunnen klaar leggen voor jullie.


Slamm!! Events wenst jullie alvast een mooie en sportieve avond toe morgen in The Powerzone op ons New Generation II gala.




Ik zal niet in staat zijn om morgen aanwezig te zijn, omdat er iemand in de familie overleden is. Ik heb je hier over een mail gestuurd en ik hoop dan ook dat er nog tijdig iemand anders blij gemaakt kan worden.


--

Neivra

Slome
24-04-2010, 20:41
MASTER; ;ga gezellig met me vrouwtje heen!!!
en ben ook benieuwd naar de powerzone als locatie voor een vechtsport evenement!!

SLAMM! Bedank!, en mixfight natuurlijk ook!!

OG
25-04-2010, 03:41
SLAMM!! en Mixfight Bedankt, ik zal genieten van het gala.:thup:

STERKE JERKE
25-04-2010, 08:53
SLOME EN OG,
wij komen elkaar dan zeker tegen!

xxxx
25-04-2010, 10:30
WOW!!!!!!!!!!!!

Ik ben blij :thup:

Bedankt Slamm!!

Sadix
25-04-2010, 13:25
jezus wat een bofkonten :P

Hendy
25-04-2010, 13:27
Have fun mannen!

Slome
25-04-2010, 14:06
pfff. hoop wel dat k me ogen kan openhouden, 3 zware nachten gehad.. haha..
denk als straks de vechters opkomen ik weer zit te stuiteren op de houte bankjes!!!!!!:D

Hendy
25-04-2010, 14:23
pfff. hoop wel dat k me ogen kan openhouden, 3 zware nachten gehad.. haha..
denk als straks de vechters opkomen ik weer zit te stuiteren op de houte bankjes!!!!!!:D

:)
http://supplementgenius.com/images/red_bull.jpg

Slome
25-04-2010, 16:30
daarom, ik red het ook wel:P