PDA

View Full Version : Boek Koen Scharrenberg



Hammerkick
27-04-2010, 10:27
http://img202.imageshack.us/img202/9628/omslagdownforthecount.jpg (http://img202.imageshack.us/i/omslagdownforthecount.jpg/)

Koen Scharrenberg is een boek aan het schrijven, in dit boek schrijft hij veel over vechtsporters. Ik assisteert Koen met materiaal uit mijn archief en gisteren had ik de primeur, door het eerste deel van het manuscript te mogen lezen. Het boek gaat prachtig worden en ik denk dat boek een must gaat worden, voor de vechtsportliefhebber. Ik ga niet alles verraden, want dit boek moet iedereen zelf kopen en lezen. Maar ik wil wel een paar namen noemen, die in dit boek voorkomen, Peter Smit, Leo de Snoo. Ik hou jullie op de hoogte, als ik het tweede deel heb gelezen.

Kemal
27-04-2010, 10:35
nou ben echt benieuwd Dirk!
Is het al bekend wanneer het boek in de winkel zou moeten liggen?

Hammerkick
27-04-2010, 11:26
nou ben echt benieuwd Dirk!
Is het al bekend wanneer het boek in de winkel zou moeten liggen?

Boek ligt eind mei/juni in de winkel.

Joop Kasteel
27-04-2010, 11:34
Wordt een topper!!

Justinian
27-04-2010, 12:56
Ik ben erg benieuwd. Ik wil er wel een recensie over schrijven voor de Mixfight-leden ;)

MJOKKIE
27-04-2010, 16:22
Wat een leuk idee! Goed onderwerp! Ha die Koen, ben je me toch voor he;)

ageingshinbone
27-04-2010, 18:02
Ha Mjokkie,

is erg ruim hoor qua onderwerpen. Van de liquidatie van Peter tot de dood van bokser Cor Eversteijn, het drama rond Gianluca Flamingo, het verhaal van Jan Lefeber de oud Europees bokskampioen die aan de drugs raakte en zich er bovenop worstelde, tot Andre Brilleman. Maar ook over honkbalknuppels breken en de Japanse Yakuza toen ik in Japan zat, het verhaal van en een interview met Hurricane Carter, inderdaad, van The story of Hurricane, onschuldig tientallen jaren in de bak ... enzovoorts.

Dus er is nog ruimte zat ....

Ik hou jullie op de hoogte, Dirk is een onmisbare bron van info en oude verhalen, alles keurig gerubriceerd, dus die weet ook alles.

Osu

BiCkOnE
27-04-2010, 19:39
Ha Mjokkie,

is erg ruim hoor qua onderwerpen. Van de liquidatie van Peter tot de dood van bokser Cor Eversteijn, het drama rond Gianluca Flamingo, het verhaal van Jan Lefeber de oud Europees bokskampioen die aan de drugs raakte en zich er bovenop worstelde, tot Andre Brilleman. Maar ook over honkbalknuppels breken en de Japanse Yakuza toen ik in Japan zat, het verhaal van en een interview met Hurricane Carter, inderdaad, van The story of Hurricane, onschuldig tientallen jaren in de bak ... enzovoorts.

Dus er is nog ruimte zat ....

Ik hou jullie op de hoogte, Dirk is een onmisbare bron van info en oude verhalen, alles keurig gerubriceerd, dus die weet ook alles.

Osu

Ik houd het in de gaten, dit boek zal ik zeker aanschaffen!

marcelt
28-04-2010, 00:04
Doe mij er maar een !

Dragon Tail
28-04-2010, 11:40
Wordt een topper!!

Sta je er ook in?

Marco
28-04-2010, 11:42
altijd interessant

jan sensei kyokushin
28-04-2010, 11:44
Osu Koen Shihan succes en alle Respect !!
leuk je laatst weer eens ontmoet te hebben in groningen met de seminar

http://img717.imageshack.us/img717/6446/9250672645nfxk.jpg (http://img717.imageshack.us/i/9250672645nfxk.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


jan

Osu

Coldcrust
28-04-2010, 13:30
Ik ben erg benieuwd naar dit boek.

goro
28-04-2010, 17:38
Ik ga hem ook ZEKER kopen? Waar wordt die dan verkocht? Bijenkorf?

ageingshinbone
28-04-2010, 17:55
Osu allen,

leuk dat jullie zo reageren! Het boek zal worden verkocht in de boekhandel en ik ben nog bezig met de uitgever om bijvoorbeeld via Mixfight met korting voor de forumleden, daar horen jullie dan snel meer over.

Overigens zal ik binnenkort, in overleg met Dirk Stal, die alles kritisch bekijit, een stuk voorpubliceren op de site. Het zijn in ieder geval allemaal korte verhalen, waarvan een gedeelte ook in Panorama en andere bladen heeft gestaan, maar dan wel is uitgebreid en aangepast.

Koen

Kemal
28-04-2010, 18:54
Osu allen,

leuk dat jullie zo reageren! Het boek zal worden verkocht in de boekhandel en ik ben nog bezig met de uitgever om bijvoorbeeld via Mixfight met korting voor de forumleden, daar horen jullie dan snel meer over.

Overigens zal ik binnenkort, in overleg met Dirk Stal, die alles kritisch bekijit, een stuk voorpubliceren op de site. Het zijn in ieder geval allemaal korte verhalen, waarvan een gedeelte ook in Panorama en andere bladen heeft gestaan, maar dan wel is uitgebreid en aangepast.

Koen

:thup::thup:

Ronald
28-04-2010, 19:06
Osu allen,

leuk dat jullie zo reageren! Het boek zal worden verkocht in de boekhandel en ik ben nog bezig met de uitgever om bijvoorbeeld via Mixfight met korting voor de forumleden, daar horen jullie dan snel meer over.

Overigens zal ik binnenkort, in overleg met Dirk Stal, die alles kritisch bekijit, een stuk voorpubliceren op de site. Het zijn in ieder geval allemaal korte verhalen, waarvan een gedeelte ook in Panorama en andere bladen heeft gestaan, maar dan wel is uitgebreid en aangepast.

Koen
Dat zijn de aangename berichten! :)

Joop Kasteel
28-04-2010, 21:14
Sta je er ook in?Ik denk 't niet.

Jeru
28-04-2010, 21:28
Interessant! Ben zeker benieuwd.