PDA

View Full Version : GRATIS M-1 Selection Reserve matches op 8 mei!!



M-1 Global
27-04-2010, 13:07
Op 8 mei zal er in het Wellness Profi Center in Purmerend een klein evenement gehouden worden.

Het zal gaan om de M-1 Selection reserve matches.

Op 29 mei zal er een groot M-1 Selection evenement gehouden worden in Finland. Aangezien blessures vaak opgelopen worden in trainingen hebben wij besloten om reserve partijen te houden zodat wanneer er een vechter op 29 mei niet kan vechten hij wordt vervangen door een van de winnaars van 8 mei. Dit om er voor te zorgen dat een vechter ten alle tijden eerst een kwartfinale heeft moeten vechten.

In de kwartfinale in Weesp was de tegenstander van Nills van Noord niet komen opdagen, hierdoor heeft Nills niet kunnen laten zien thuis te horen in de halve finale. Nills zal daarom tegen de Duitser Thorsten Kronz vechten voor een gegarandeerde plek in de halve finale op 29 mei in Finland.

Reserve match lightweight 155lbs/70kg

1. Jimmy Immonen, Finland vs Sebastian Nowak, Germany

Reserve match welterweight 170lbs/77kg

2. Berrie Bunthof, Holland vs Ivica Jakopic, Croatia

Reserve match middleweight 185lbs/84kg

3. Micha van Bellen, Belgium vs Islam Dugazaev, Germany

Reserve match light heavyweight 205lbs/93kg

4. Tomislav Spahovic, Bosnia vs Christoph Meyer, Germany

Reserve match heavyweight +205lbs/+93kg

5. Alenov Pasos, Bosnia vs Eduardo Riego, Spain

Quarterfinal match heavyweight

6. Nills van Noord, Holland vs Thorsten Kronz, Germany


Het mooist van dit alles komt nog, de entree is voor dit evenement helemaal gratis!!! Let wel op er zijn slechts 150 stoelen dus vol = vol

Voor de echte liefhebbers die van M.M.A. houden is dit een unieke kans om praktisch ringside te zitten en te genieten van een internationale mix van talent.

8 mei 2010
Wellness Profi Center
Start evenement: 19.00
Einde: +/- 21.00

nanni149
28-04-2010, 23:56
Waar moet ik een plaats reserveren! ik ben met 2pers, maar heb geen zin om een eind te rijden voor niks

Lubbet
29-04-2010, 16:17
Zo hier wil ik ook naar toe, kan mee helpen met opbouwen?
lijkt mij fantastisch om dat een keer te doen zeg..

Neivra
29-04-2010, 19:13
Waar moet ik een plaats reserveren! ik ben met 2pers, maar heb geen zin om een eind te rijden voor niks

x2, is het mogelijk om plaatsje te reserveren of moet je er gewoon naar toe gaan en hopen op een plek?

M-1 Global
04-05-2010, 13:16
Het is toegankelijk voor iedereen, reservering is mogelijk maar dan graag een PM sturen