PDA

View Full Version : Arthur Kyshenko is the man!



biggz
29-04-2010, 00:51
Ben echt fan van deze man

http://www.youtube.com/watch?v=IY6M1gZ6uMU

Irishrover
29-04-2010, 01:09
Hij is fysiek erg sterk.
Trapt mooi & hard, stootkracht is ook niet verkeerd.
Opvallend explosief ook.

Ik las een keer dat hij normaal met een gewicht van 79 kilo rondloopt.
En dat 70 kilo bijna niet te halen is voor hem, het kost hem vreselijk veel kracht.

Het gevecht na souwer werd hij zelfs na het ziekenhuis genomen.

Petrosyan188
29-04-2010, 13:13
geweldige vechter, er is maar een MAX partij waar ik echt op zit te wachten en dat is kyshenko vs petrosyan, was ook een beetje teleurgesteld toen ze holzken tegen petrosyan hadden gezet terwijl kyshenko zoveel beter is en misschien wel de enige is die in staat is hem te stoppen, maar achteraf maakt het dus niks meer uit

Irishrover
29-04-2010, 13:21
geweldige vechter, er is maar een MAX partij waar ik echt op zit te wachten en dat is kyshenko vs petrosyan, was ook een beetje teleurgesteld toen ze holzken tegen petrosyan hadden gezet terwijl kyshenko zoveel beter is en misschien wel de enige is die in staat is hem te stoppen, maar achteraf maakt het dus niks meer uit

Die partij komt er nog wel, ze komen elkaar denk ik de komende jaren heus wel 1 of een paar keer tegen in de MAX.

Deze match wil ik ook graag zien, alhoewel ik denk dat Giorgio deze wel wint.

Hij heeft enorm veel kracht in de ring, maar hij komt in de latere rondes vaak tekort.

de extra rondes verliest hij vaak, (van Masato & Souwer)
Daar kon je duidelijk zien dat hij niet meer dan 3 rondes kan knallen.

Hij zit niet op z'n normale gewicht, las dat hij enkele dagen voor de wedstrijd flink aftraint om zo uitgedroogd mogelijk op de weegschaal te stappen.

ReZp
29-04-2010, 13:21
Toch wil ik Sato - Petrosyan liever zien.
Sato heeft ook een perfecte timing en kijken of de doctor ook medicijnen heeft tegen lange stelten

sprAe
29-04-2010, 13:35
Echt een supervechter, maar toch vind ik het maar niets dat hij in Peter Aerts zijn lumberjack outfit opkomt.

Djani
29-04-2010, 14:13
Als er iemand is die van Petrosyan kan winnen is Kyshenko het wel. Hij zal dan alleen wat strategischer moeten vechten