PDA

View Full Version : MMania in Heerlen



vdlare
29-04-2010, 12:10
Mooi initiatief van Hoyers Gym met C-klasse vechters MMA. Dus Amateurs.
Ik denk echter dat er een aantal mensen gematched zijn die meer ervaring hebben dan ze doen voorkomen. Gregory Oehlers, Pro fighter, en Muradov volgens mij ook een profighter laatst nog gevochten tegen 1 van onze belgische jongens Robin Dutry. Of het moet een andere Muradov zijn.

Stelling: Het kan toch niet zo zijn dat Provechters tegen amateurvechters komen te staan.(c-klasse). Is dat niet hetzelfde als Badr Hari tegen een N-Klasse??

bazooka
29-04-2010, 12:17
Als je Fedor tegen een amateur laat vechten is dat min of meer hetzelfde als Hari tegen een n-klasser

vdlare
29-04-2010, 13:07
ok , maar een purple belt tegen een white belt dan ofwat dan ook. Ik denk dat je het wel begrijpt. Aklasse gaat geen c partij draaien.!!!

FightingDutchman
29-04-2010, 15:26
Eerlijk gezegd snap ik je punt niet helemaal. De vechter waar je het over hebt, Gregory Oehlers staat inderdaad op de line-up op de website en heeft inderdaad een aantal pro partijen gedraaid. Zijn tegenstander Clarence Noordzee heeft echter ook al 2 pro partijen gedraaid. Dus ik zie het probleem niet?

Verder snap ik het argument purple belt vs white belt ook niet helemaal (in ieder geval niet met betrekking tot MMA, BJJ is natuurlijk een ander verhaal). Wellicht is de whitebelt wel een goede worstelaar of striker. Bij MMA gaat het immers om meer dan alleen het grondwerk.

Ik vind dit soort gala's een mooi initiatief voor mensen om ervaring op te doen in de ring.

The boy
29-04-2010, 15:35
als iedereen nu elkaar gewoon ko slaat of trapt daar ben ik:

A: sneller aan het bier.
B: geen gezeik over het hele belt gebeuren

Is een idee he

ijsblok
29-04-2010, 16:05
Eerlijk gezegd snap ik je punt niet helemaal. De vechter waar je het over hebt, Gregory Oehlers staat inderdaad op de line-up op de website en heeft inderdaad een aantal pro partijen gedraaid. Zijn tegenstander Clarence Noordzee heeft echter ook al 2 pro partijen gedraaid. Dus ik zie het probleem niet?

Verder snap ik het argument purple belt vs white belt ook niet helemaal (in ieder geval niet met betrekking tot MMA, BJJ is natuurlijk een ander verhaal). Wellicht is de whitebelt wel een goede worstelaar of striker. Bij MMA gaat het immers om meer dan alleen het grondwerk.

Ik vind dit soort gala's een mooi initiatief voor mensen om ervaring op te doen in de ring.

daar heb je hgelijk in, maar wellicht handiger als de organisatie er dan bij vermeld dat de bewuste partij geen C maar een.. ehm... B? A? Pro? partij is.

"the terror" jeff
30-04-2010, 15:10
Mooi initiatief van Hoyers Gym met C-klasse vechters MMA. Dus Amateurs.
Ik denk echter dat er een aantal mensen gematched zijn die meer ervaring hebben dan ze doen voorkomen. Gregory Oehlers, Pro fighter, en Muradov volgens mij ook een profighter laatst nog gevochten tegen 1 van onze belgische jongens Robin Dutry. Of het moet een andere Muradov zijn.

Stelling: Het kan toch niet zo zijn dat Provechters tegen amateurvechters komen te staan.(c-klasse). Is dat niet hetzelfde als Badr Hari tegen een N-Klasse??


ten eerste, een trainer weet toch ook wel of een vechter van een andere gym c,b of a vechter is.

ten tweede, ik weet zeker dat loe hoyer zoiets nooit zou doen.
hij zou zijn goede naam toch niet op t spel zetten.
niemand vindt t trouwens leuk als een oneerlijk spel is.
je wilt een echt gevecht zien toch.

als laatste, jullie vechten altijd op galas van hoyer.
als t slecht geregeld zou zijn, zouden jullie toch niet altijd vechten daar.

vindt t dikke bullshit...........................

Lumpinigym
30-04-2010, 15:35
Loe is goed bezig!

Jammer dat we er niet bij kunnen zijn! heel veel succes aan de mensen die gaan vechten.

greetz,

Stephan

Surrender
30-04-2010, 17:43
ten eerste, een trainer weet toch ook wel of een vechter van een andere gym c,b of a vechter is.

ten tweede, ik weet zeker dat loe hoyer zoiets nooit zou doen.
hij zou zijn goede naam toch niet op t spel zetten.
niemand vindt t trouwens leuk als een oneerlijk spel is.
je wilt een echt gevecht zien toch.

als laatste, jullie vechten altijd op galas van hoyer.
als t slecht geregeld zou zijn, zouden jullie toch niet altijd vechten daar.

vindt t dikke bullshit...........................

Wat Gregory Oelers betreft, het volgende:
Hij vecht tegen een vechter die in de M1 challenge streed. We kennen deze vechter goed, weten dat hij zeer talent vol is, hij heeft in het verlenden ook nog met 1 van onze vechters gegrappeld heeft. Kort gezegd, we (Atf militia en Promotors van de event) weten dat het een spectakel gaat worden tussen deze twee vechters.

Succes aan alle vechter en Knallen boys!!!!!

Bless,

Hyram (Atf militia)

Jetli
30-04-2010, 17:48
het word wel zeker weten een gezellige middag in de gym....

Laoshi
30-04-2010, 18:41
Mooi initiatief van Hoyers Gym met C-klasse vechters MMA. Dus Amateurs.
Ik denk echter dat er een aantal mensen gematched zijn die meer ervaring hebben dan ze doen voorkomen. Gregory Oehlers, Pro fighter, en Muradov volgens mij ook een profighter laatst nog gevochten tegen 1 van onze belgische jongens Robin Dutry. Of het moet een andere Muradov zijn.

Stelling: Het kan toch niet zo zijn dat Provechters tegen amateurvechters komen te staan.(c-klasse). Is dat niet hetzelfde als Badr Hari tegen een N-Klasse??

Normaal reageer ik niet op water gepost word maar nu wil ik wel even iets duidelijk maken.Het gala is vooral bedoeld om beginnende vechters de kans te geven ervaring op te doen want zoveel echte MMA gala's zijn er niet.De coaches van Muradov en Noordzee hebben mij gevraagd of hun jongens konden vechten bij mij op dit "housegala "in onze gym.Heb in eerste instantie gezegd dat zij alleen op C regels konden vechten en dat als het zich voordoet dat we er een B partij van konden maken en dat hebben ze geaccepteerd louter door het feit dat ze graag vechten willen. Daarbij is de website niet echt update omdat er altijd veranderingen zijn tot op de laatste minuut en dit is jammer genoeg de schrik van elke promoter.

sportieve groet Loe Hoyer