PDA

View Full Version : UFC UNDISPUTED 2010 DEMO



GilbertYvelFan24
30-04-2010, 17:04
Waar blijft verdomme die demo :@

Zit al fucking van gistermorgen te wachten.
Ook nog niks met codes gehoord ofzo.

Iemand??

Slome
30-04-2010, 17:11
Waar blijft verdomme die demo :@

Zit al fucking van gistermorgen te wachten.
Ook nog niks met codes gehoord ofzo.

Iemand??

volgens mij is er offtopic een thread over....

GilbertYvelFan24
30-04-2010, 17:22
Thnx Slome

Ik heb nu mijn code. Alleen 52 min resterend voor downloaden pff.

Sincere
30-04-2010, 18:11
Ey hoe kom je aan die code? Ik heb me proberen te registeren op die ufc undisputed site. Er staat elke keer dit ''BUT YOU ARE NOT ELIGIBLE TO JOIN THE UFC UNDISPUTED COMMUNITY''.

GilbertYvelFan24
30-04-2010, 18:34
Registreren.
Dan naar de homepage gaan (ingelogd)
En dan drukken op demo vlak.
En dan zie je vanzelf hoe en wat.

phranq
30-04-2010, 18:55
Heb 'm gespeeld, merk weinig van de veranderingen behalve dat je een been vast kan pakken als je tegenstander trapt. Verder is het nog steeds niet mogelijk om met bijv. Evans een high kick te maken en het speelt bagger traag, vind 'm echt tegen vallen!

Nopain85
30-04-2010, 21:02
UFC Undisputed 2010 Demo Download - Digiex (http://digiex.net/downloads/download-center-2-0/xbox-360-content/demos/4290-ufc-undisputed-2010-demo-download.html)

BaZZeHH
30-04-2010, 22:19
Heb 'm gespeeld, merk weinig van de veranderingen behalve dat je een been vast kan pakken als je tegenstander trapt. Verder is het nog steeds niet mogelijk om met bijv. Evans een high kick te maken en het speelt bagger traag, vind 'm echt tegen vallen!

Heb je nog steeds zoveel vrije tijd? :)

Mavi
01-05-2010, 02:25
zojuist ook even de demo gespeeld

Wat ik jammer vind is dat het nog steeds niet mogelijk is om iemand te tko-en dmv low kicks. je ziet wel dat ze effect hebben (tegenstander wordt trager) maar iemand neer krijgen lukt niet.. iig ik heb het nog niet meegemaakt.
De ko's in het algemeen zien er beter uit. Ze lijken wat minder voorgeprogrammeerd.

Wat ik ook wel mis is dat je niet kan doorgaan nadat je je tegenstander ko hebt geslagen. Bij fight night heb kun je je tegenstander op zn weg naar het canvas nog wat stoten na gaven wat wel voor leuke reaplay-beelden zorgt.

positieve puntjes zijn dat het er allemaal erg goed uitziet en het lijkt ook wat natuurlijker te spelen. Al vind ik het boksen nog steeds een beetje houterig overkomen ( in vergelijking met fight night r4)



Overigens kun je met Evans gewoon highkicks maken hoor.

wat ko's van mijn kant:

http://http://www.youtube.com/watch?v=FrknCCMzAuI

http://www.youtube.com/watch?v=J2BpEQNPr4Q

http://www.youtube.com/watch?v=q18-H7ZlmIs

GilbertYvelFan24
01-05-2010, 02:36
Weet iemand trouwens hoe ik me los kan maken van de grip van mijn tegenstander als ik in full mount zit?

Echt heel irritant, heel vaak full mount maar als je dan wilt proberen los te komen om vervolgens je tegenstander tot moes te slaan blijft je tegenstander je vast houden. Of ik zit weer omdat ik met de 'trigger' een beweging maak in side control.

Kan iemand mij helpen (PS3)

En de submissions he zijn anders. Kun je nu niet meer de buttons 'mashen' moet je nu je duim kapot draaien aan die trigger knop? Vorig jaar kon je beiden.

Wiseguy
01-05-2010, 03:24
Half rondje maken met je rechter analoge stick. Je kan idd gelukkig niet meer buttonbashen.

ZakKa!
01-05-2010, 10:51
Heb gisteravond mijn broertje even kapotgemaakt met de demo : )

Heb hem al besteld, goeie sjit!

ZakKa!
01-05-2010, 10:52
Heb 'm gespeeld, merk weinig van de veranderingen behalve dat je een been vast kan pakken als je tegenstander trapt. Verder is het nog steeds niet mogelijk om met bijv. Evans een high kick te maken en het speelt bagger traag, vind 'm echt tegen vallen!

Ik werd anders met een linker highkick ko getrapt door rashad evans... Het kan dus wel blijkbaar wel. Vind trouwens dat het of niet moet kunnen, of dat de trap vet zwak moet zijn.

phranq
01-05-2010, 12:49
Heb je nog steeds zoveel vrije tijd? :)

Helaas wel ja, zit voorlopig nog wel ff thuis.

Ben ik de enige die het traag vind spelen?

phranq
01-05-2010, 12:52
Ik werd anders met een linker highkick ko getrapt door rashad evans... Het kan dus wel blijkbaar wel. Vind trouwens dat het of niet moet kunnen, of dat de trap vet zwak moet zijn.

Ben ik niet met je eens, iedereen moet een hoge trap kunnen maken, heb Q. Jackson ook wel eens iemand ko zien trappen met een high kick.

joost
01-05-2010, 14:27
Ga hem wel spelen met de release :D

inc
01-05-2010, 15:04
gisteren ring of death gekregen( 2de keer!)... wat een kut timing.

Wiseguy
01-05-2010, 15:05
Ik vind het zeker een verbetering. Helemaal Shogun. Hij slaat er nu op los en in de vorige versie hadden vechters met muay thai hele slappe stoten.

GilbertYvelFan24
01-05-2010, 15:22
Half rondje maken met je rechter analoge stick. Je kan idd gelukkig niet meer buttonbashen.

Bedankt voor je reactie. Maar als ik dat doe blijf ik gewoon in full mount zitten maar heeft de tegenstander mij nog steeds om mijn middel vast.

Voor mij is het slecht dat buttonbashen niet meer kan.
Mijn duimen gaan kapot aan dat draaien. Slecht voor je gewrichten.

GilbertYvelFan24
01-05-2010, 15:38
Ik heb het!!! :D

L1 + Up en Left met je R3 knop :D

Hehe eindelijk:P

ZakKa!
01-05-2010, 17:32
Ben ik niet met je eens, iedereen moet een hoge trap kunnen maken, heb Q. Jackson ook wel eens iemand ko zien trappen met een high kick.

Rampage heeft een hoop Muay Thai getraind... Hij mag dat van mij dus wel kunnen.

@ Yvel fan: Je meot ook niet je duim gebruiken, maar de palm van je hand. Vind het relaxt werken.

Voor alle moves kan je overigens op start drukken en dan nog iets, dan zie je staan hoe je alles moet doen.

GilbertYvelFan24
01-05-2010, 21:52
Hoe moet je in vredesnaam uit een submission ontsnappen?
Trigger knop draaien helpt niet en er snel op drukkenb ook niet.

Geldt ook voor zelf een submission te maken.

gieloe
01-05-2010, 22:10
Valt dit spel niet op een normale manier te downloaden uit de ps3 shop?

GilbertYvelFan24
01-05-2010, 22:27
Valt dit spel niet op een normale manier te downloaden uit de ps3 shop?


Vanaf 6 Mei voor iedereen te downloaden via de shop.

Ik had me aangemeld bij de ufc community en kreeg een code.
Volgesmij heeft aanmelden voor een code nu geen zin meer. Maar je kan het proberen.

gieloe
01-05-2010, 23:03
Ik wacht wel tot 6 mei. Geen zin in al dat gedoe.

ZakKa!
02-05-2010, 02:35
Hoe moet je in vredesnaam uit een submission ontsnappen?
Trigger knop draaien helpt niet en er snel op drukkenb ook niet.

Geldt ook voor zelf een submission te maken.

ik denk dat je moet draaien naar links als je wil ontsnappen. Het werkte voor mijn broertje...

ik kan het mis hbben

GilbertYvelFan24
02-05-2010, 03:09
ik denk dat je moet draaien naar links als je wil ontsnappen. Het werkte voor mijn broertje...

ik kan het mis hbben


Ok ik ga het proberen. Thnx :D

Emilio
02-05-2010, 12:10
Ik vind hem wel verbeterd hoor. speelt soepeler en de stoten hebben ook meer impact. Ik heb nog geen wedstrijd tot de judgjes weten te brengen..

Weet iemand hoe je die sway doet? het lukt mij nog steeds niet echt lekker.

Joris
02-05-2010, 12:22
hoop dat ze die bagger trage menu's hebben aangepast, dat vond ik pas echt storend.

Italian*Berlusconi*
02-05-2010, 12:27
echt een hele verbetering..

* Het menu is al een verbetering!
* stand up striking game gaat soepeler, merkt echt verschil met de 4 vechters in de demo.
* Clinch mode is uitgebreid en kan je nu veel meer uit doen.
* Uitgebreide block techniques.. het is niet meer auto naar de grond als je een trap counterd.
* De grond vecht soepeler voelt het aan, nog iets uitgebreider en een kleine aanpassing in de controls. (hint, bij elke positie even op start drukken en de move list erbij pakken, dan krijg je de moves vanuit die positie te zien en kan je oefenen)
* Cage control, erg uitgebreid en zag dat Shogun een vette move heeft als hij iemand tegen de cage heeft gedrukt.

Nadeeltjes nog steeds is dat het lijkt dat lowkicks geen impact hebben, de vechter lijkt er niet op te reageren.

Ik ga even verder ;)

Katsujinken
02-05-2010, 14:14
echt een hele verbetering..
Nadeeltjes nog steeds is dat het lijkt dat lowkicks geen impact hebben, de vechter lijkt er niet op te reageren.

Ik geloof dat de tegenstander langzamer wordt van lowkicks maar meer ook niet.

Het belangrijkste verschil is voor mij dat de vechters veel meer vechten zoals in het echt. Machida in Undisputed'09 leek in de verste verte niet op Machida in 't echt.

bazooka
02-05-2010, 14:19
Is er voor de ps3 ook al een demo? Ik kan hem niet vinden in de ps store.