PDA

View Full Version : reportage over vrouwen - MMA TELEFACTS



Perfectteamcindy
02-05-2010, 23:42
Hierzie weer het levendige bewijs waarom Belgie een KAKLAND is.:thown:

In plaats van onze sport in een positief daglicht te zetten, en er trots op te zijn dat een Belgische goed scoort in een sport,... wordt er een reportage gemaakt voor Telefacts (VTM) waarin een Engelse, schijnbaar debiele trien in het licht wordt gezet! :twak:
Maar opgelet, volgens mij doet ze een speciaal soort MMA, want in haar organisatie is BIJTEN en SPUWEN toegestaan...:eek:

Kan iemand mij de naam geven van een federatie waar dit mag? Want ik loop blijkbaar achter op de wedstrijdreglementen.:fp:

Ik heb hier verder nog maar een ding over te zeggen!
DEGOUTANT!:thown::thown::thown:

Ik zal jullie het artikel niet onthouden... En vergeet vooral niet te kijken maandag... we gaan weer erg trots kunnen zijn op onze sport die door het slijk wordt gehaald:crying::crying::crying:

http://www.kempenactueel.be/tv-radio/girl-fights-in-telefacts-360

Simone
03-05-2010, 00:10
Wat een triest artikel inderdaad zeg.. Heel jammer!

Jeru
03-05-2010, 00:15
LOL, wat een kansloos artikel... bijna wekelijks staat ze in de kooi. Tuuuuurlijk :whistling:

Simone
03-05-2010, 00:19
Ik kan haar overigens ook nergens vinden op google of youtube!

Pahlavan
03-05-2010, 00:41
triest artikel

blackadder
03-05-2010, 00:48
Ik kan haar overigens ook nergens vinden op google of youtube!
Ik ook niet. En dat wil wat zeggen. Ik had zelfs de Guano Apes opgezet. Maar niks. Dat evenement waar ze zogenaamd voor de titel gaat kan ik ook niet vinden trouwens.

Perfectteamcindy
03-05-2010, 07:44
Dat is omdat de debielen haar naam niet kunnen spellen. Ze is een lichtgewicht en ze heet eigenlijk Lisa Higo!!!
Bovendien heeft ze vier gevechten. Als ze elke week in de kooi staat dan is ze nog niet lang bezig denk ik. ZIELIG

Kemal
03-05-2010, 08:18
wat zielig zeg...

MB667
03-05-2010, 08:56
heb de docu nog niet gezien, maar ze heeft wel ooit eens van nadia van der wel gewonnen, die is toch goed....

barbara
03-05-2010, 09:03
het blijft eenmaal tot de verbeelding spreken, een sport waarbij mensen wel eens bloeden...
Dat die 2 mensen daar geheel vrijwillig staan, dat dat een weloverwogen keuze is en dat daar ook gewoon regels aan verbonden zijn die naar mijn mening netjes worden nageleefd schijnt nogal lastig te zijn om te begrijpen voor buitenstaanders :confused:.

Heel sneu dat ze zo aanzetten voor kijkcijfers, maar kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat het de bedoeling van Lisa zelf is geweest zo neergezet te worden.

ijsblok
03-05-2010, 09:21
bah, walgelijk artikel.

GnP
03-05-2010, 10:17
spuwen toegestaan hahaha

"and the winner, by way of spitting, and stilllllll the UFC heavyweight world championnnnn Brock Lesnarrrrrrrrr"

anyway voos artikel, hou men hart al vast voor de reportage straks, en de commentaren.....

trainer Bv S'burg
03-05-2010, 10:57
LOL, wat een kansloos artikel... bijna wekelijks staat ze in de kooi. Tuuuuurlijk :whistling:

wekelijk staat ze in de kooi om zo ver mogelijk te roggelen, ik heb zelfs gehoord dat ze de andere kant van de kooi kan halen, ze moet dan wel chocomelk extra romig drinken! wat een topprestatie zeg ;)

YoMarK
03-05-2010, 11:39
Heb een reactie proberen toe te voegen, beetje jammer dat dit soort waardeloze prutsverhalen toch altijd in de media komen. Dat ze zeggen dat het gewelddadig is: dat kan je vinden, maar ik irriteer me altijd aan de onwaarheden.

Perfectteamcindy
03-05-2010, 12:04
Ik ook, ze heeft OOIT van Nadia gewonnen, maar zoals je kan zien heeft ze maar 4 partijen op haar record. Erg vreemd als ze elke week de ring in gaat. En hoe wint ze dan? Ze spuugt in iemands oog tot die neervalt, of ze bijt een oor af?Een truc afgezien van Tyson?
Ik besef dat die Lisa dat waarschijnlijk niet zo bedoelt heeft maar dit soort verhalen maken de sport waar ik gek op ben ten schande,... Ik laat het niet zo ook. Ben al volop aan het mailen naar verschillende instanties om dit aan te kaarten. Het antwoord dat ik tot nu toe kreeg is dat het een opgekochte productie is maar dat ze binnenkort een andere reportage gaan proberen te maken over het mma in Belgie-Nederland. Misschien kunnen jullie ook jullie ongenoegen over deze onwaarheden uiten op het facebookprofiel van telefacts, zodat ze er sneller werk van maken! Nu verkondigen ze leugens, ik denk niet dat VTM zich dat kan veroorloven!!!

Hanuman
03-05-2010, 23:42
Het viel al bij al nog mee. Er werd dus duidelijk gezegd dat men niet mag bijten e.d.
Ze zien wel het verschil niet tussen kickbox & mma, een kooi of een ring .. om nog maar van de vertalingen te zwijgen.
Ze hadden het constant over 'kooivechten' terwijl we geen enkele wedstrijd in een kooi gezien hebben, heel vaag.

Perfectteamcindy
03-05-2010, 23:52
Het viel al bij al nog mee. Er werd dus duidelijk gezegd dat men niet mag bijten e.d.
Ze zien wel het verschil niet tussen kickbox & mma, een kooi of een ring .. om nog maar van de vertalingen te zwijgen.
Ze hadden het constant over 'kooivechten' terwijl we geen enkele wedstrijd in een kooi gezien hebben, heel vaag.

Het viel nog mee,in de reportage werden idd juist de reglementen toegelicht. Ervoor ook, ondanks het feit dat dat in de proloog niet gebeurde.Misschien dat mijn boze mails en commentaar hun nut hebben gehad ;)

GnP
04-05-2010, 09:56
toch blijft het verbazend dat MMA telkens als kooivechten vertaald werd.
al bij al viel de reportage nog mee

Marchant
04-05-2010, 10:47
Maar opgelet, volgens mij doet ze een speciaal soort MMA, want in haar organisatie is BIJTEN en SPUWEN toegestaan...:eek:

Kan iemand mij de naam geven van een federatie waar dit mag? Want ik loop blijkbaar achter op de wedstrijdreglementen.:fp:



Ik kan nergens de wedstrijd regelementen vinden maar dit is de Federatie waarvoor ze vecht en Europees Kampioen is met een Record van 1-0-0 :lol:

http://www.mmatotalcombat.com/association.php

Perfectteamcindy
04-05-2010, 10:53
Ik kan nergens de wedstrijd regelementen vinden maar dit is de Federatie waarvoor ze vecht en Europees Kampioen is met een Record van 1-0-0 :lol:

http://www.mmatotalcombat.com/association.php

En ze wint tegen allemaal toptegenstanders die meer dan, of bijna de helft verliezen hebben op hun record: Tammie shneider bijvoorbeeld 3-9-0-0:whistling:

BiCkOnE
04-05-2010, 11:31
Hierzie weer het levendige bewijs waarom Belgie een KAKLAND is.:thown:

In plaats van onze sport in een positief daglicht te zetten, en er trots op te zijn dat een Belgische goed scoort in een sport,... wordt er een reportage gemaakt voor Telefacts (VTM) waarin een Engelse, schijnbaar debiele trien in het licht wordt gezet! :twak:
Maar opgelet, volgens mij doet ze een speciaal soort MMA, want in haar organisatie is BIJTEN en SPUWEN toegestaan...:eek:

Kan iemand mij de naam geven van een federatie waar dit mag? Want ik loop blijkbaar achter op de wedstrijdreglementen.:fp:

Ik heb hier verder nog maar een ding over te zeggen!
DEGOUTANT!:thown::thown::thown:

Ik zal jullie het artikel niet onthouden... En vergeet vooral niet te kijken maandag... we gaan weer erg trots kunnen zijn op onze sport die door het slijk wordt gehaald:crying::crying::crying:

http://www.kempenactueel.be/tv-radio/girl-fights-in-telefacts-360


Inderdaad wat een ongelovelijk BS stukje weer, niet vreemd dat de vooroordelen blijven bestaan!
http://www.volierebouw-aalst.nl/afbeeldingen/kooi2.jpg
Dit is zeker de kooi waar ze wekelijks te vinden is? (mis alleen het "niet voeren" bordje) ;)

Justinian
04-05-2010, 12:43
Vrij sneu artikel, die reporter mag zich diep gaan schamen!