PDA

View Full Version : Mark Coleman vs. Ken Shamrock possible for IFC: Australia



Harrie Nak
03-05-2010, 14:30
Looks like Australia may become a new hot bed for MMA. Hot off the heels of the UFC's debut in the southern hemisphere, Impact Fighting Championships plans on bringing their show to Brisbane, Australia on July 10th and bouts are beginning to roll in.

Josh Barnett announced this week that he would be fighting on the card against Brazilian Geronimo dos Santos and MMANews.com has learned of another potential match up for the card down under.

A couple of UFC Hall of Famers have been offered a match on the card as MMANews.com spoke to a source close to the Mark Coleman camp and they have stated that Coleman was offered, and has accepeted a match against Ken Shamrock.

Coleman last fought for the UFC at UFC 109 against Randy Couture, losing in the second round via a rear naked choke in what can be only described as a piss poor performance and one that likely led to his last bout in the UFC's Octagon.

Shamrock hasn't fought in over a year and had been suspended following that bout for testing positive for banned substances. He is 3-7 in his last ten bouts and is likely coming to the end of his MMA career.Of de vriendschap is tegenwoordig wat bedaard (Pride heeft deze pot immers al eens op poten proberen te zetten, maar Shamrock weigerde i.v.m. hun vriendschap), of ze hebben beiden hard geld nodig.

dutchnl
03-05-2010, 15:05
kijk dat is goed nieuws.is niet al te ver voor mij

dirk5
03-05-2010, 15:34
kijk dat is goed nieuws.is niet al te ver voor mij

Of je hier getuige van wilt zijn is een tweede...

Sendur
03-05-2010, 16:26
Of je hier getuige van wilt zijn is een tweede...

haha idd Dirk!

TOON
03-05-2010, 17:36
Of de vriendschap is tegenwoordig wat bedaard (Pride heeft deze pot immers al eens op poten proberen te zetten, maar Shamrock weigerde i.v.m. hun vriendschap), of ze hebben beiden hard geld nodig.

denk het laatste.....

XanaduNL
03-05-2010, 17:42
Denk dat geen van beide geld echt nodig heeft.
Of ze moeten echt stomme dingen gedaan hebben.

Harrie Nak
03-05-2010, 18:37
Denk dat geen van beide geld echt nodig heeft.
Of ze moeten echt stomme dingen gedaan hebben.Ik denk Ken toch wel vooral. Moest die niet $ 200.000 ofzo aan Zuffa dokken n.a.v. die verloren rechtzaak? Oh, en dan gaat hij ook nog vechten voor een organisatie waar Zuffa eigenaar (http://www.thefightnetwork.com/news/mma/805/zuffa_purchases_ifl) van is. Fail?

Vitor Belfort
03-05-2010, 18:59
IFL en IFC zijn wel 2 verschillende dingen!
Fail?

Sendur
03-05-2010, 19:07
IFL en IFC zijn wel 2 verschillende dingen!
Fail?

x2 :twak:

el bastardo
03-05-2010, 19:16
Hart van Nederland wordt dan ook uitgezonden. Ik denk dat ik daar maar naar ga kijken. Er schijnt namelijk in Roelofarendsveen een kip schuin de weg over te zijn gestoken en ze komen met diepte interviews uit de buurt. Allicht boeiender dan dit gevecht!

Briant
03-05-2010, 19:28
Zei Coleman niet dat hij geen geld had om te trainen voor zn laatste gevecht en dat hij daarom verloor van Randy?

TOON
03-05-2010, 20:24
Zei Coleman niet dat hij geen geld had om te trainen voor zn laatste gevecht en dat hij daarom verloor van Randy?

yep, weet niet wat coleman allemaal verdiend heeft in z'n carriere maar heeft maar bar weinig over momenteel....zou ook zomaar voor shamrock kunnen gelden dat weet ik niet, maar coleman zei het wel destijds voor de fight tegen randy idd...

kooivechter
03-05-2010, 20:32
die gaste moete echt stoppen. die lopen nog is hersenschade op. en dat zo'n coleman geen geld heeft verbaasd mij. Die heeft toch aardig wat bij elkaar gevochten helemaal in pride, toen hij de titel won.

dutchnl
04-05-2010, 07:00
Of je hier getuige van wilt zijn is een tweede...

niet zo zeer om coleman vs shmrock,maar barnett zou ik toch wel willen zien,en zoveel mma gala's zijn er niet hier in australie.dus waarom niet. en je kan het niet vergelijken met bijv ufc 110 in sydney wat echt super was

remco pardoel
04-05-2010, 12:00
Misschien ga je leven naar je inkomen?
en als dat opeens weg valt dan heb je een probleem.
Dat schijnt vaker voor te komen... zelfs bij een enkele regering..

BiCkOnE
04-05-2010, 12:04
Hart van Nederland wordt dan ook uitgezonden. Ik denk dat ik daar maar naar ga kijken. Er schijnt namelijk in Roelofarendsveen een kip schuin de weg over te zijn gestoken en ze komen met diepte interviews uit de buurt. Allicht boeiender dan dit gevecht!

Thanks voor de tip, dit wil ik niet missen! :D

dirk5
04-05-2010, 12:11
Zei Coleman niet dat hij geen geld had om te trainen voor zn laatste gevecht en dat hij daarom verloor van Randy?

o, had ie daarom verloren??

Ik dacht omdat hij oud en een dimensionaal is ;)