PDA

View Full Version : Vladimir "The Janitor" Matyüshenko Set To Fight Jon "Bones" Jones



Slome
03-05-2010, 19:20
Vladimir "The Janitor" Matyüshenko Set To Fight Jon "Bones" Jones

Good interview with The Janitor, who is set to take on Jon "Bones" Jones at the upcoming UFC on Versus 2 event.
Its going to be a tough one for Vladdy - Jones is far younger, and most likely faster. But Vladdy has experience and "man-strength" on his side, and if he has good game-planning, he might be able to grind out a decision.

http://www.youtube.com/watch?v=ZNTmnIhFWgU&feature=player_embedded

HUNTER
03-05-2010, 19:57
wow dat wordt een mooie partij.

Ik ben bang dat Vlad het echt enorm moeilijk gaat krijgen tegen Jones..

steftheboxer
03-05-2010, 20:33
ik wordt niet warm van deze partij...wil jon Jones zo graag tegen Anderson Silva zien!

Slome
03-05-2010, 20:40
ik wordt niet warm van deze partij...wil jon Jones zo graag tegen Anderson Silva zien!

geduld is een schone zaak...:D

Surrender
04-05-2010, 13:58
pfffffft, weer een koekje voor "Bones", Laat em inderdaad tegen Spider of een Thiago Silva is ook niet verkeerd. Denk dat we hem voor einde 2010 nog voor de titel zien knokken hoor.

superfreak
04-05-2010, 15:51
Anderson Silva en Thiago is mooi inderdaad. Echter zou ik hem nu ook wel tegen Lil Nog zien aangezien Griffin geblesseerd is.
Thiago Silva moet ook tegen iemand waarvan ik geen idee heb wie het is. Anders zou Thiago Silva vs Griffin ook wel kunnen.