PDA

View Full Version : Pudzianowski Says Experience Won’t Help Sylvia



Slome
03-05-2010, 21:40
Powerful Pole Pudzianowski Says Experience Won’t Help Sylvia

Mariusz Pudzianowski take on Tim Sylvia on on May 21 at the DCU Center in Worcester, Massachusetts.

http://news-poland.com/upload/news/769ppudzianowski.jpg

The fight will mark his entrance into U.S. MMA against two-time UFC champion Sylvia.

“People always underestimate me and they always pay for it. No matter what the opinions of these so-called experts are, it makes no difference to me. I will destroy Yosuke Kawaguchi on May 7 in Poland, and I will win the fight on May 21 against Tim Sylvia. Just watch me do it, and enjoy,” said Pudzianowski.

“This whole MMA ranking stuff is a big pile of B.S. Everybody is in such love with Brock Lesnar, who came from nothing, zero MMA experience, and now he’s considered one of the best? He fought only five times and is now considered Mr. Untouchable? Why not me then?”
- Mariusz Pudzianowski

As usual, one of the most popular Poles in the world and five-time World’s Strongest Man competition winner pulled no punches.
“When I announced that before Sylvia I would fight Kawaguchi, people said that I was crazy. They don’t understand that fighting is the easiest part of my schedule. I start running at 7 a.m., then another couple of hours boxing with big guys to prepare for Sylvia. Then, a short break and more work in the afternoon,” he recounted.

“Most likely, I will start preparing myself for Tim 48 hours after the fight in Katowice. Depending on how my bloody knuckles and legs look after the beating I want to administer to Yosuke, maybe even earlier. I hate breaks, and I love to work. Fighting Kawaguchi two weeks before my fight against Sylvia makes me a better MMA fighter and will give me another dimension on May 21. Yosuke is not a sparring fight by any means, I treat this with all the attention it deserves.”

One question you should not ask “Pudzian” is how he, the man with only two MMA fights under his belt, can challenge Tim Sylvia, a former two-time UFC heavyweight champion with 31 fights on his resume.
“Nobody knows how hard I’m preparing myself. I’m training with the best Polish wrestlers; these are top guys. It’s easy to do when you’re not fighting for money – I’m already a very wealthy guy with a secured future – but for the love and new challenge, and always for my fans, here in Poland and abroad. I would never, repeat never, start fighting in MMA if I didn’t believe I could be the best. First Kawaguchi, then Sylvia – sorry guys, you are in my way,” said Pudzianowski.

GerritTonijn
03-05-2010, 21:46
the guy has a point

T15Boxing
03-05-2010, 23:20
“Nobody knows how hard I’m preparing myself. I’m training with the best Polish wrestlers; these are top guys.

Goed om te horen. Of uh lezen.

lopez86
04-05-2010, 00:47
Lol schitterende vent die Pudzilla.
Pudzilla via murder.

Irishrover
04-05-2010, 01:07
Die man is echt een beest. Woow! Tim moet echt gaan wegrennen als deze man achter je aan komt sprinten met z'n schoenen aan.

uwheerser
04-05-2010, 08:16
De reden waarom Pudzian met kop en schouders boven de concurrerende strongmen uitstak was omdat hij een veel completer atleet was/is dan elk adner in het veld. Ook zijn training als strongman zag er helemaal anders uit dan die van de concurrentie. Dat zag je ook duidelijk aan zijn vorm (lees: hij had niet de vette pens die een endere strongman heeft)

Hij moet dus ook van minder ver komen als hij de omschakeling wil maken naar MMA. Een topatleet met behoorlijke conditie en tonnen power en explosiviteit is hij namelijk al. Voor hem zal het vooral de uitdaging zijn om zijn explosiviteit voldoende lang te kunnen volhouden en 5 rondes te kunnen uitknokken op hoog niveau, samen met het ontwikkelen van zijn fightskillls.
Als hij daarin slaagt, hebben we een nieuwe kampioen in het mma.

Hij legt de lat alleszins erg hoog. respect! :thup:

Choukri
04-05-2010, 10:16
Lol schitterende vent die Pudzilla.
Pudzilla via murder.

Haha, jij zegt het :D Ben ook benieuwd naar z'n partij op 7 mei!

Slome
04-05-2010, 13:27
Pudzi heeft in jongere jaren aan bodybuilding gedaan... that's why

goro
04-05-2010, 14:15
De reden is dat hij een kyokushin die hard is!
Maar zou hij positief zijn? Dat mag toch niet? Waarom is er niemand die hem verdenkt van steroids? Alistair wordt er wel van beschuldigd! Of Eten ze in Polen anders dan in Nederland? Ik vind hem wel wat gespierd voor een mma-er.

lopez86
04-05-2010, 14:43
De reden is dat hij een kyokushin die hard is!
Maar zou hij positief zijn? Dat mag toch niet? Waarom is er niemand die hem verdenkt van steroids? Alistair wordt er wel van beschuldigd! Of Eten ze in Polen anders dan in Nederland? Ik vind hem wel wat gespierd voor een mma-er.

Veel spinazie en paardevlees eten.
Heeft je moeder dat niet verteld?

goro
04-05-2010, 14:57
Veel spinazie en paardevlees eten.
Heeft je moeder dat niet verteld?
Mijn moeder gaf mij altijd broodje bakpao... Na ziet mijn buik er ook uit als een bak pao... DAMN MOTHEEEEER!

lopez86
04-05-2010, 16:19
Mijn moeder gaf mij altijd broodje bakpao... Na ziet mijn buik er ook uit als een bak pao... DAMN MOTHEEEEER!

bakpao...hmmmmmmmmmmmmmmm...

XanaduNL
04-05-2010, 16:35
Omdat Lesnar worstelkampioen was. En Marius niet.

/thread