PDA

View Full Version : Overeem over Fedor's management

Slome
05-05-2010, 16:25
Overeem over Fedor's management

http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/448056/mma_overeem_576.jpg

On today's Strikeforce: "Heavy Artillery" media call with Brett Rogers and Alistair Overeem, much of the attention was unsurprisingly centered around Fedor Emelianenko, and not the looming title bout between
"The Demolition Man" and "The Grim" on May 15. Never one to mince his words, Overeem was happy to answer questions about the speculation of why a fight with Fedor has yet to materialize.

Alistair also claimed that now that's he's finally fighting in the United States and defending his title, his plans are squarely focused on being more active on American soil this year. And for all you haters out there, Overeem says go ahead and keep talking, because he ain't listening.

"I'm a MMA fighter first, that's my passion. K-1 is a challenge. Fans wanted to see me in the Grand Prix and K-1 made me a very good offer. But the United States is my priority in 2010. I want to fight over here a couple more times this year... Of course I want to fight Fedor. I've been wanting to fight him for a long time. I know he's just a fighter and doesn't really choose his fights. Whether it's his management or not, they don't want a fight with me. They see me as a threat.

They know what I'm capable of. But I'm the champ here, and it's time to defend my title. So Brett got the chance and it will be an interesting fight... I'm not in this to shut people up. People can say what they want. It's my job, I get paid for this. Fans aren't my boss, I don't care what they have to say. I fight for me."

goro
05-05-2010, 16:32
. Fans aren't my boss, I don't care what they have to say. I fight for me."
BOOOOOOOOOE

Slome
05-05-2010, 16:37
more:

The California based Strikeforce promotion last night held a media conference call with the two men set to headline their May 15th event in St. Louis, Missouri dubbed “Heavy Artillery”, Alistair Overeem and Brett Rogers. Check out what was said for yourself.
Strikeforce heavyweight champion, Alistair Overeem was the first to address the media, admitting it’s been too long since he defended his title.

“I’m happy to be fighting in the states again. As Scott said, it’s been too long. I injured my hand, but right now I’m really fit and ready to get it on.”

Heavy hitting challenger, Brett Rogers was the next to go, speaking with the kind of chilling confidence we’ve come to expect from this monster.

“It’s a great thing to be back in the mix and put on a great show and show people what I’m capable of doing. Like Scott said, I’ve been kind of gunning for this fight for the last year or so. I’m hungry for it. I’m ready.”

The pair then fielded questions from the media attending the call. Here’s a rundown of what was asked:

Alistair, what do you know about Brett?
OVEREEM: “He’s a big guy, strong guy. He performed really well against Fedor. He gave him, I would say, the fight of his life. I’m really prepared for anything that he’ll throw at me. It’s going to be a really good fight, a really good matchup. People are going to want to see this battle.”
Alistair, if you win, what’s in it for you?
OVEREEM: “I’ve been challenging Fedor for some time now; I’ve been trying to fight him on numerous occasions. Brett Rogers has been trying to fight me for one year. I’m willing to fight anybody.”
ROGERS: “It has to be a win-win situation for me because Alistair has kind of been out of the mix in America for a long time. I’m not just speaking for myself, but I’m speaking for all the other heavyweights out there gunning for this dude.”
“Plus, my last fight against Fedor I felt it should have went a certain direction, but it just so happened that I didn’t get lucky that night. I know for a fact that if I have a second shot at him it definitely will be a lot different. I’m not looking past Alistair, but I feel it’s going to be a tougher second fight. I want that rematch with Fedor and it’s definitely going to look a lot better when I get in there and snatch this title and get this second shot.”
Alistair, can you talk about your dedication to defending this title?
OVEREEM: “Well, like I said, I’m looking forward to defending my title. I think if it was up to me it would have happened last year. But, I had my hand injury which took a lot of time to recover. You’ll see me May 15 and maybe one or two more times this year.”
Does Brett Rogers deserve a shot at the title?
OVEREEM: “You know, I’ll fight anyone they put in front of me. I think Brett did one hell of a fight with Fedor. Fedor doesn’t want to fight me, that’s very simple. Also, I need to defend my title. People are starting to talk about it, so the fight is for the title.”
“I know Fedor is like me, he doesn’t care who he fights. It’s the management. But, it takes two to tango.”
Brett, what are your thoughts on getting the title shot?
ROGERS: “I just feel that the time is now. I’ve been very dedicated to this sport. Alistair has been kind of doing his thing while people in the West have been trying to move forward. I feel like he has been kind of slowing me down with the things that I’ve been trying to do. I definitely feel like I deserve this title when it comes down to it. It just kind of makes sense. I just want to get out there and prove it to the world that I’m getting that title. It is what it is. I don’t care what anybody else says.”
Alistair, is the U.S. you’re priority for this year?
OVEREEM: “The United States is my priority.”
How long have you been looking to fight Fedor?
OVEREEM: “I think about a year and a half now. I’ve been challenging him in interviews and after fights. As far as obstacles, his management had been putting it off. It takes two to tango. We’re just going to have to wait and see.”
“This fight with Brett coming up is going to be very interesting. I think the people are going to love to watch it.”
Overeem has primarily concentrated on his K-1 “hobby” over the past few years, dipping into the MMA arena to take on some less than impressive names with the exception of Mirko Cro Cop. As for Rogers, he was stringing together a bunch of impressive wins including a first round knockout of former UFC heavyweight champion, Andrei Arlovski, before he ran into Fedor Emelianenko last time out.

Justinian
05-05-2010, 16:52
Gaat een toppartij worden. In mijn optiek is Alistair de betere vechter en wint hij deze partij... op ko of submission.

Vinand
05-05-2010, 17:04
ali op uberknee, guilloreem of armbar...

marrilia
05-05-2010, 17:11
Brett, what are your thoughts on getting the title shot?
ROGERS: “I just feel that the time is now. I’ve been very dedicated to this sport. Alistair has been kind of doing his thing while people in the West have been trying to move forward. I feel like he has been kind of slowing me down with the things that I’ve been trying to do. I definitely feel like I deserve this title when it comes down to it. It just kind of makes sense.

what the fuck are you talking about?:wacko:

Irishrover
05-05-2010, 17:18
Genoeg gehoord over deze twee.

Vechten die handel.

lopez86
05-05-2010, 17:25
Genoeg gehoord over deze twee.

Vechten die handel.

x2.
Laat dat oeverloze geblaat eens en voor altijd over zijn.
Alhoewel Rogers waarsch. wel met 1 of andere huilie post-fight excuus zal komen nadat ie horizontaal afgevoerd is.

NESCIO
05-05-2010, 17:30
Fans aren't my boss, I don't care what they have to say. I fight for me."

Also, I need to defend my title. People are starting to talk about it, so the fight is for the title"

eeeeuhm is dat niet nogal tegenstrijdig... pcies... laten we maar gewoon gaan rellen, en Rogers slopen.

blackadder
05-05-2010, 18:08
Trek die vaginale Amerikaan z'n kop eraf.

05-05-2010, 18:18
AO heeft niks te zoeken tegen Fedor..

zelfs Rogers zal te hoog gegrepen zijn

wrestler_nl
05-05-2010, 19:06
Ik zeg:

WARRRRRRRRRRRRRRRR ROGERS!

Harrie Nak
05-05-2010, 20:26
BOOOOOOOOOEIk ben geen Bas Boon nuthugger (zoals ze op Sherdog zouden zeggen), maar dit is precies wat hij bedoelde als hij zei dat zaken verdraaid worden. Ik quote namelijk van de Strikeforce site (http://strikeforce.com/news/2010/05/05/world-heavyweight-champ-alistair-overeem-knockout-artist-brett-rogers-strikeforce-ceo-scott-coker-conference-call-highlights/):

No, I don't. People are free to think whatever they want, people are free to say whatever they want. It's my job. I'm getting paid for it. They're not my boss, so I don't care what they say or think. They're entitled to their own opinions or thoughts.Zoek de verschillen! :fp:

05-05-2010, 20:37
ali op uberknee, guilloreem of alibar...

Breugem
05-05-2010, 23:56
AO heeft niks te zoeken tegen Fedor..

zelfs Rogers zal te hoog gegrepen zijn

waarom zijn alle Badr fans toch Overeem haters?

Te hoog gegrepen slaat gewoon nergens op. Alistair heeft de titel. Klaar.

Lionheart
06-05-2010, 00:44

x2

Moet altijd lachen als ik die anti Overeem quotes lees.

Overeem is een sloper en hij zal slopen volgende week!

Vinand
06-05-2010, 00:52

badr hari had persoonlijke ruzie met alistair over dat mma volgens badr voor pussy's is. (knuffelen en shit wat hij vertelde tijdens die dream gala) (Dynamite - 31 December 2008 was het gevolg) Badr hari heeft gewoon een fanclub waarvan een "deel" gewoon heel hecht is AKA blinde liefde. (Zoals brock lesnar ook dat soort fans heeft). Ik ben zelf ook een badr fan (ja ik draag een badr shirt tijdens k1 wgp :D) maar ik behoor niet tot die hechte "club" waardoor ik de rest niet zie staan ofzo... Echte "diehard" badr fans zijn alistair puur gaan haten om zijn ruzie die hij met Badr had. En ze nemen ook zijn mening over dat Alistair volgens Hari alleen maar "kracht" (Bullshit) heeft. Terwijl iedereen die niet blind is en de vechtstijl van ali kent weet dat Alistair de Badr Hari is op mma. Dezelfde agressie, ko power, allround skills, talent en sensatie toont alistair in zijn mma gevechten die badr toont. Ik weet zeker dat alle haters op deze forum ali niet kennen als een mma vechter maar dat ze hem alleen kennen van zijn k1 gevechten... Het zijn net UFC fan boys...

makavelli
06-05-2010, 00:53

haha het zit ze nog steeds dwars dat hun held een keer KO is gegaan tegen een MMA vechter

ZakKa!
06-05-2010, 01:19
Ik ben geen Bas Boon nuthugger (zoals ze op Sherdog zouden zeggen), maar dit is precies wat hij bedoelde als hij zei dat zaken verdraaid worden. Ik quote namelijk van de Strikeforce site (http://strikeforce.com/news/2010/05/05/world-heavyweight-champ-alistair-overeem-knockout-artist-brett-rogers-strikeforce-ceo-scott-coker-conference-call-highlights/):

Zoek de verschillen! :fp:

Manipulatie ;p

Irishrover
06-05-2010, 01:24
Badr is mijn favo Heavyweight, ben ook voor Ali als hij tegen 'buitenlanders' of andere vecht.
Hij is gewoon supersterk & skilled.

Ali heeft zelf keer aangegeven dat hij Badr een geweldige vechter vind & net als hem altijd voor de K.O gaat.

Dus zo een lompe vete tussen de 'fans' is absoluut onnodig.

abdel1991
06-05-2010, 01:56
haha het zit ze nog steeds dwars dat hun held een keer KO is gegaan tegen een MMA vechter

ik zou zeggen, kijk hieronder... klein misverstandje op dynamite stukje onderschatting, stukje conditie problemen vlak na die tournament, maar vecht die tegen overeem nog 20x wint die 18 x ko 1e ronde en 2 x ko 2e ronde:rolleyes:

Vinand
06-05-2010, 02:11
ik zou zeggen, kijk hieronder... klein misverstandje op dynamite stukje onderschatting, stukje conditie problemen vlak na die tournament, maar vecht die tegen overeem nog 20x wint die 18 x ko 1e ronde en 2 x ko 2e ronde:rolleyes:

nu maak jij een "klein misverstandje"...

Lionheart
06-05-2010, 02:49
Alistair is gewoon een baas!

Hij behoort tot de top in de K1 en in het MMA.
Ik kan zo 1,2 niemand bedenken die dat ook heeft weten te bereiken.

Ja, Crocop, maar die was met K1 gestopt en begon toen zijn carriere bij Pride.

micha
06-05-2010, 03:25
[
Ali heeft zelf keer aangegeven dat hij Badr een geweldige vechter vind & net als hem altijd voor de K.O gaat.

Dus zo een lompe vete tussen de 'fans' is absoluut onnodig.[/quote]

:thup::thup:

micha
06-05-2010, 03:31
A.O is gonna be a household name inde states!

geloof mij nou maar... die wordt groter en bekender dan welke nederlander dan ook in de states.

Splinta
06-05-2010, 03:32
Wordt een beetjemoe van het gelul over Overheem vs Fedor! Laat Overheem nou eerst zijn titel voor de EERSTE keer verdedigen en dan verder praten over Fedor.

Fedor ramt Overheem de grond in.

el bastardo
06-05-2010, 10:20
Ben benieuwd wat de discussie gaat worden na 15 mei...
Tot die tijd... WAR Ali!

univers1l
06-05-2010, 10:31
ik ben een badr fan maar vind overeem ook een goede vechter, omdat 1 of 2 ali haters altijd reageren wil niet zeggen dat alle badr fans ook mee haten he.

dirk5
06-05-2010, 11:22
Wordt een beetjemoe van het gelul over Overheem vs Fedor! Laat Overheem nou eerst zijn titel voor de EERSTE keer verdedigen en dan verder praten over Fedor.

Fedor ramt Overheem de grond in.

de beste man heet Overeem.... :(

Wiseguy
06-05-2010, 12:34
Hier nog een Badr aanhanger die hoopt dat Alistair wint.

Vinand
06-05-2010, 13:49
Hoe kun je badr en overeem nou gaan haten?? Ze hebben zich beiden misschien wel een beetje als een monchool gedragen (overeem naar crocop, en badr naar remy, graham etc, welke vechter doet dat nou niet?) Maar hun zijn wel de meest sensationele vechters met de mooiste vechtstijlen op dit moment. Als je hun haat zou je net zo goed tyson en mohammed ali gaan haten.

Jamila
07-05-2010, 15:35
Wat ik veel mooier zou vinden en ook veel belangrijker is dat we eindelijk eens met zijn alle als Nederlanders zijnde achter Alistair gaan staan en ervoor zorgen dat zijn management niet meer onder de partij uit kan.

Natuurlijk is het vervelend wat er tegen Crocop is gebeurd, maar ik heb meerdere vechters na 1 of 2 acties naar het kruis gewoon door zien vechten.

Crocop wist en voelde dat hij niets had in te brengen en heeft ook daarna samen met zijn management alles eraan gedaan om nooit meer tegen Alistair te hoeven aantreden. Crocop ontwijkt Alistair ook al laten we hopen nadat Golden Glory alle eisen heeft ingewilligd gewoon de kans krijgt om wel tegen Fedor te vechten.

Nu eerst Brett Rogers ....... Ik heb al eerder gezegd dat Alistair in bloed vorm is.

Na de training van gister heb ik medelijden met iedereen die met hem in de kooi staat, Demolition man bij uitstek...........

Gr, Jamila

Kemal
07-05-2010, 15:44
Wat ik veel mooier zou vinden en ook veel belangrijker is dat we eindelijk eens met zijn alle als Nederlanders zijnde achter Alistair gaan staan en ervoor zorgen dat zijn management niet meer onder de partij uit kan.

Natuurlijk is het vervelend wat er tegen Crocop is gebeurd, maar ik heb meerdere vechters na 1 of 2 acties naar het kruis gewoon door zien vechten.

Crocop wist en voelde dat hij niets had in te brengen en heeft ook daarna samen met zijn management alles eraan gedaan om nooit meer tegen Alistair te hoeven aantreden. Crocop ontwijkt Alistair ook al laten we hopen nadat Golden Glory alle eisen heeft ingewilligd gewoon de kans krijgt om wel tegen Fedor te vechten.

Nu eerst Brett Rogers ....... Ik heb al eerder gezegd dat Alistair in bloed vorm is.

Na de training van gister heb ik medelijden met iedereen die met hem in de kooi staat, Demolition man bij uitstek...........

Gr, Jamila

:osu: