PDA

View Full Version : Morgen gratis M-1 Selection evenement in Purmerend



M-1 Global
07-05-2010, 20:42
Op 8 mei zal er in het Wellness Profi Center in Purmerend een klein evenement gehouden worden.

Wellness Profi Center
Flevostraat 255
1442 PX Purmerend

Start evenement: 19.00
Verwacht einde: 21.00

Het zal gaan om de M-1 Selection reserve matches.

Op 29 mei zal er een groot M-1 Selection evenement gehouden worden in Finland. Aangezien blessures vaak opgelopen worden in trainingen hebben wij besloten om reserve partijen te houden zodat wanneer er een vechter op 29 mei niet kan vechten hij wordt vervangen door een van de winnaars van 8 mei. Dit om er voor te zorgen dat een vechter ten alle tijden eerst een kwartfinale heeft moeten vechten.

In de kwartfinale in Weesp was de tegenstander van Nills van Noord niet komen opdagen, hierdoor heeft Nills niet kunnen laten zien thuis te horen in de halve finale. Helaas heeft Nills van Noord een blessure opgelopen waardoor hij niet meer kan vechten, zijn plaats wordt ingenomen door Bosniër Alen Dolicanin.

Reserve match lightweight 155lbs/70kg

1. Jimmy Immonen, Finland vs Sebastian Nowak, Germany

Reserve match welterweight 170lbs/77kg

2. Berrie Bunthof, Holland vs Ivica Jakopic, Croatia

Reserve match middleweight 185lbs/84kg

3. Micha van Bellen, Belgium vs Islam Dugazaev, Germany

Reserve match light heavyweight 205lbs/93kg

4. Tomislav Spahovic, Bosnia vs Christoph Meyer, Germany

Quarter final heavyweight +205lbs/+93kg

5. Alen Dolicanin, Bosnia vs Thorsten Kronz, Germany

Voor liefhebbers een leuke kans om ringside gratis een M.M.A. evenement te bezoeken.

Fyodor
07-05-2010, 23:38
Het is dat ik niet in de buurt woon en al andere plannen heb, anders was ik zeker komen kijken. Volgende keer beter :)

Fasada
08-05-2010, 15:26
TTT

Richelieu
08-05-2010, 16:36
Denk dat ik wel even langs kom, onderweg naar Apeldoorn.

Slome
08-05-2010, 16:39
Denk dat ik wel even langs kom, onderweg naar Apeldoorn.

wel met camera toch?!

Jeroen
08-05-2010, 23:49
En iemand nog geweest? Ik heb me wel vermaakt. Vooral die partij met die Bosniër die z'n tegenstander vanuit de guard KO sloeg, vond ik wel gaaf.

Justinian
08-05-2010, 23:51
En iemand nog geweest? Ik heb me wel vermaakt. Vooral die partij met die Bosniër die z'n tegenstander vanuit de guard KO sloeg, vond ik wel gaaf.
Basu was er in ieder geval bij. Was er zelf ook graag bij geweest, maar ben morgen ook al van huis tijdens moederdag ;)