PDA

View Full Version : Stel je vragen aan Gökhan Saki.



micha
08-05-2010, 13:10
In aanloop naar de Arena zal natuurlijk ook Saki worden geinterviewd door Jamila. Heb je een goede vraag stel hem dan hier en misschien zie je het terug in het interview.

Reps voor de degene die met de beste originele vraag komt.

8701.
08-05-2010, 13:30
Op de foto's leek het erop dat je wat afgetrainder bent..

is dat zo..en zoja waarom nu opeens?

wrestler_nl
08-05-2010, 14:40
Vraag:

Zou je nog wel eens een MMA partij willen draaien?

Vraag:

Tegen welke vechter zou je het liefst een re-match willen , en waarom?

Vraag:

Wie was je inspiratie om te vechten toen je nog een kleine saki(tje) was?

musti
08-05-2010, 15:38
Lijkt het je niet verstandig om zo,n 10 kg bij te komen aan spieren/massa? Dit om goed mee te kunnen draaien tegen de echte zwaargewichten zoals; Badr, Schilt etc...
Hiermee zou je ook je knock out power mee kunnen vergroten.

Ben benieuwd.

gieloe
08-05-2010, 21:45
Eet je voor de wedstrijd liever Lahmacun of Broodje Doner?

Slome
08-05-2010, 21:53
Wat is je doel voor de komende 5 jaar?

Wat is je plan van aanpak beteft de match vs. Melvin Mahoef?

Welk persoonlijk punt kan je nog verbeteren betreft je sport carriere?

micha
08-05-2010, 22:07
ik zie er al een paar goede tussen staan

gieloe
08-05-2010, 23:01
ik zie er al een paar goede tussen staan

Vooral die van mij he! ;-)

Justinian
08-05-2010, 23:42
Je partij tegen Tyrone Spong won je in de verlenging. Een rematch zou als ik me niet vergis volgen in de Amsterdam ArenA, maar die is er nooit gekomen. Hoe zou de rematch verlopen volgens jou?

In de Amsterdam ArenA sta je tegenover Melvin Manhoef. Jouw teamgenoot, Stefan Leko, wist het publiek vorig jaar te verrassen door een toppartij te draaien tegen diezelfde Manhoef. Hoe schat jij jouw kansen in tegen deze zeer explosieve vechter?

Je bent net als Manhoef een van de - qua lengte - kleinere spelers in de zwaargewicht divisie van It's Showtime/K-1. Volgens mij ben je daar inmiddels aardig aan gewend. Is het lastig om nu tegen iemand die zelfs iets kleiner is dan jij te vechten?

Petrosyan188
09-05-2010, 00:02
wanneer vertrek je bij GG?

Vinand
09-05-2010, 04:12
wanneer vertrek je bij GG?


En waar moet hij volgens jouw dan terecht?

Petrosyan188
09-05-2010, 04:31
hij komt het best op z'n recht denk ik bij team aerts bij thom harink

micha
09-05-2010, 07:43
hij komt het best op z'n recht denk ik bij team aerts bij thom harink


:lol::lol::lol:

Vinand
09-05-2010, 14:29
hij komt het best op z'n recht denk ik bij team aerts bij thom harink

Ja maar wat moet hij in hemelsnaam leren van tom?

Saki kan al trappen als een malle, en daarnaast realiseer jij volgens mij niet wat voor een enorme geldwolf tom is. Hij vraagt wel een enorm hoge percentage. Daarnaast waar tom heel erg goed in is is de vechtspirit terugbrengen in vechters en dat heeft saki nu zeker..

Ik denk dat het sparringspartners die gg aanbied veel nuttiger is dan de trainingen van team aerts. Remember: saki heeft een aparte maar sterke vechtstijl waar veel vechters moeite mee hebben, saki heeft altijd lichaamslengte tekort gekomen en daarom zal de chakuriku stijl hem alleen maar nog slechter doen.

Als saki een andere trainer moiet gaan zoeken (wat dus helemaal niet nodig is) kan hij beter naar mike gaan, ik denk dat de bokstrainer Anda hem veel kan leren (vraag badr maar :D). Maar andere trainer zoeken is helemaal niet nodig, saki heeft al een topstijl en al die sparringspartners zorgen ervoor dat hij keihard kan trainen. En dat is wat hij noidig heeft

simtekf1
09-05-2010, 18:06
Lol, een enorme geldwolf.
Zo ken ik er nog 1, BB.

Iets met Saki en de Arena vorig jaar?

micha
09-05-2010, 22:45
Saki is gewoon GG. dus een zinl;oos verhaal. laat me niet lachen man tom Harinck

Vale Tudo
09-05-2010, 23:19
Zie jij jezelf ooit nog K1 (GP) kampioen worden?

Petrosyan188
09-05-2010, 23:25
Zie jij jezelf ooit nog K1 (GP) kampioen worden?

hoef je niet te vragen, kan ik ook wel antwoord opgeven... NEE

Justinian
09-05-2010, 23:32
hoef je niet te vragen, kan ik ook wel antwoord opgeven... NEE
Deze topic is bedoeld om vragen te stellen aan Saki. Je hebt je punt - dat je anti-GG - bent nu wel gemaakt, dus ik zou zeggen gewoon weer ontopic gaan, dat wil zeggen vragen stellen aan Saki.

micha
10-05-2010, 08:10
Thanks Justi

ik heb al wat goede vragen gezien.

Vinand
10-05-2010, 09:58
Hier mijn vragen: Na je gevecht met bonjasky zei je zelf dat je heel graag een rematch met hem wou, sta je daar nog steeds achter??

Op welke wedstrijd in je carriere ben je het meest trots op en welke het minst en waarom?

Ben je van plan om ooit te beginnen met een mma partij??

Met welke gg vechter spar/train je het meest??

Kun jij ons vertellen waarom ruslan karaev jammer genoeg zijn wedstrijd op het laatste momennt had afgeblazen??



hoef je niet te vragen, kan ik ook wel antwoord opgeven... NEE

Kun je niet een keer in samenwerking met mixfight (ip tracking) die petrosyan188 gozer op de mixfight forum een keer duidelijk maken hoe zijn anti-gg mening hier gewaardeerd wordt (lees: aftuigen) :p :)

micha
10-05-2010, 11:13
reps voor vinand.

goede vragen gozer

wrestler_nl
10-05-2010, 13:27
De laatste keer dat je tegenover Badr Hari stond was in 2004. Wat denk je dat de key is om Badr Hari op dit moment te verslaan mocht je dit jaar tegenover hem staan?

reefer
10-05-2010, 13:58
Gezien het feit dat jij harde lowkicks geeft,denk je dat je wellicht andere uitslagen kan verwachten als de K-1 superfights over 5 ronden gaan?Kan me zo voorstellen dat je meer schade toediend.Hoe denk jezelf over wedstrijden die over 5 ronden gaan?Zie jijzelf op dit moment Rotterdams talent waarvan je denkt,die kan de K-1(max) halen?

Messi
10-05-2010, 14:22
Is het niet beter om een gewichtsklasse lager te gaan vechten aangezien je bij de zware jongens nooit potten zult breken?

Sendur
10-05-2010, 16:54
Denk je dat je nog steeds van Peter hebt gewonnen of weer je nu wel beter na de beelden te hebben gezien?

Petrosyan188
10-05-2010, 18:22
Denk je dat je nog steeds van Peter hebt gewonnen of weer je nu wel beter na de beelden te hebben gezien?

x2 ben ik ook benieuwd naar

Wiseguy
10-05-2010, 18:25
Wie danst er beter. Jij of Errol?

univers1l
11-05-2010, 16:27
tegen wie wil je gematcht worden in de final 16?
wie vindt jij persoonlijk de beste heavyweight van dit moment?
komt er een partij tussen jou en badr hari in turkije? aangezien badr zeer populair is in turkije en jij ook?

Pulker85
11-05-2010, 16:32
Heb je een vriendin/vrouw/kinderen
Hoe lang wil je hiermee doorgaan (kickboksen)
welk K1 vechter mag jij absoluut niet en waarom?
wie vind jijzelf de beste K1 vechter aller tijden
wie is je beste maatje uit het K1 circuit
wat vind je lekkerder doner kebab of turkse pizza :p

Fan1976
11-05-2010, 18:51
Wanneer je de partij in de Arena winnend afsluit (100%), denk je dat er dan vanuit het Badr kamp een partij wordt gelobbyd voor laatste 16 in
Korea of laatste 8 in Japan tegen Badr Hari? Waar zou je hem het liefst in de ring willen treffen nu je in 2010 stijgende bent?

jordamn
11-05-2010, 22:49
Nu val je in voor Tyrone Spong. En natuurlijk zou je tegen iedere vechter willen staan. Maar tegen wie zou je nu zelf het allerliefste willen staan?

Kemal
12-05-2010, 10:19
Vraag: Vind je dit een lekker nummer om je wedstrijden te beginnen..? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=gPLsfdspoDM

arabic-sniper
12-05-2010, 13:20
je bent zeker de leukste thuis?

Bartju
12-05-2010, 17:21
Wat is je doel bij deze zwaar gewichten, denk je genoeg capiciteiten in huis te hebben om als minder zware vechter de top te halen in het zwaargewiht?

univers1l
12-05-2010, 17:26
Wanneer je de partij in de Arena winnend afsluit (100%), denk je dat er dan vanuit het Badr kamp een partij wordt gelobbyd voor laatste 16 in
Korea of laatste 8 in Japan tegen Badr Hari? Waar zou je hem het liefst in de ring willen treffen nu je in 2010 stijgende bent?

ik heb uit mijn vriendenkring vernomen dat badr tegen lebanner staat voor de final 16. geen officiele statement, maar ga er maar vanuit.

jordamn
12-05-2010, 17:31
Vraag: Vind je dit een lekker nummer om je wedstrijden te beginnen..? ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=gPLsfdspoDM

Gökhan of vind je dat liedje van Of Of Emine niet mooier voor een opkomst? Ik tenminste wel.

Darkness
12-05-2010, 19:35
Als je tegen Badr Hari moest vechten.
Welke ronde zou je het liefst K.O gaan 1E, tweede of derde?

simtekf1
15-05-2010, 11:36
Ik heb lang zitten denken maar ik heb dan eindelijk een vraag.

Zou je ons willen vertellen wat er nou precies gebeurde in je partij tegen Magomedov?
Heb je hem daar ooit nog over gesproken of heb je gehoord wat nou zijn reden was om zo achterlijk te reageren?

micha
15-05-2010, 11:46
het interview is volgende week mensen. dus je kan met de originele leuke vraag komen. 29 mei is er al bijna

simtekf1
15-05-2010, 12:10
Mijn vraag is origineel. :(

sjaakie'tje
15-05-2010, 12:54
Hey Sjaakie? Hoe gaat ie?

Hoe, waarom en wanneer ben je met vechtsporten begonnen?

Wie waren destijds je idolen naar wie je opkeek?

Tegen wie zou je op dit moment absoluut willen vechten.

Je gedraagt je als een echte sportman in de K-1, geen streken, altijd een puik gedrag. Is dat in het echte leven ook zo?

Wie denk je dat er (thans nog jonge ) opkomende talenten zouden kunnen zijn voor in de toekomst in de K-1 te vechten?

Wat denk je van het idee om de K-1 finale in andere landen te organiseren of denk je dat de finale gewoon in Japan thuis hoort?

Hoe denk je dat K-1 in andere landen kan doorbreken, vb in Amerika. Wat zijn de voorwaarden?

Heb je nog broers of zusters; hoeveel en vechten zij ook?

Heb je al vaak straatgevechten gehad?

Welke opleiding op school heb je gedaan?

Ga je vaak naar Turkije en word je daar herkend? Is K-1 daar populair?

Wie zijn andere bekende Turkse vechters?

Wanneer is he familie naar Nederland gekomen en hoe zijn ze hier verzeild geraakt?

Wat is je mooiste overwinning of degene met de meeste waarde tot nog toe?

In welke domeinen denk je in de toekomst nog vooruitgang te boeken?

Hoe ziet jouw top 5 eruit van beste K-1 vechters ooit?

Worden of vind je dat K-1 vechters goed betaald zijn en hoe ziet hun contract eruit ( losse contracten voor een aantal gevechten? Bonussen bij KO? enz ) Weten jullie van elkaar allemaal ( Golden Glory vechters vb ) hoeveel jullie verdienen?

Wat is je voornaamste drijfveer om te blijven vechten?

In welke sporten was je vroeger nog erg goed?

BNP
15-05-2010, 13:09
Kun je niet een keer in samenwerking met mixfight (ip tracking) die petrosyan188 gozer op de mixfight forum een keer duidelijk maken hoe zijn anti-gg mening hier gewaardeerd wordt (lees: aftuigen) :p :)


hahaha gewoon geen waarde aan hechten.. waarschijnlijk gewoon zo'n zielig persoontje met een grote smoel achter de pc ;)