PDA

View Full Version : Moe Panzu weer in actie!



RINGS INFO
08-05-2010, 17:35
Moe Panzu, de sterke B-vechter van Angelo Meola, komt weer na een onderbreking van een jaar in actie. Tijdens het RINGS gala in Amstelveen zal de spektakulaire vechter het opnemen tegen Yesin Quaab van Colosseum. Hoewel Panzu meer ervaring heeft in de B-klasse vecht hij 5kg onder het afgesproken gewicht. Iedereen die Panzu wel eens heeft zien vechten zal van mening zijn dat het een goede zaak is dat hij de handschoenen weer heeft opgepakt.

Richelieu
08-05-2010, 19:38
Moe Panzu is inderdaad een zeer sterke vechter. Goed om te horen dat hij terug is. De bezoekers van de K1 MAX evenementen kunnen misschien zijn partij tegen Justin Dapp nog wel herinneren.

Justinian
08-05-2010, 19:42
Moe is een hele goede vechter en het is inderdaad hoog tijd dat hij er weer staat! Volgens mij is hij nog steeds ongeslagen en heeft hij het merendeel van zijn gevechten op (t)ko gewonnen.

Kameleon
08-05-2010, 20:07
Moe Panzu is een ouderwetse beuker. Heb al een paar mooie ko's van hem gezien. Hij speelde in Utrecht met Justin Dap. Die kreeg er enorm van langs daar.

Richelieu
08-05-2010, 20:33
Vind het overigens wel frappant dat we dit nieuws over de rentree van Panzu moeten vernemen van RINGS INFO. Niet dat daar iets mis mee is, maar sinds jaar en dag is Angelo zelf actief @ Mixfight...waar is hij gebeleven :confused::lol:

Justinian
08-05-2010, 20:41
Vind het overigens wel frappant dat we dit nieuws over de rentree van Panzu moeten vernemen van RINGS INFO. Niet dat daar iets mis mee is, maar sinds jaar en dag is Angelo zelf actief @ Mixfight...waar is hij gebeleven :confused::lol:
Momenteel zit hij in Almelo op een gala ;)

Richelieu
08-05-2010, 20:43
Momenteel zit hij in Almelo op een gala ;)

Das waar ook...:fp:

Richelieu
13-05-2010, 19:53
Zijn er nog Mixfight leden die aanstaande zondag naar Amstelveen gaan?

Slome
13-05-2010, 19:55
ff kijken hoelaat ik zondagochtend in me bedje lig..... haha.... maar ben wel van plan ff kijkje te nemen!!!