PDA

View Full Version : Paul Daley (SPOILER)



Sendur
09-05-2010, 13:22
Zie net op de officiele site de press conference waarin Dana zegt dat Daley gecut is om iets wat er gebeurd is tijdens de wedstrijd.

Hij zal nooit meer terug komen.

Wat is er gebeurd?
Zijn er beelden?

Jeru
09-05-2010, 13:23
Dit is er gebeurd... dwaas....

http://i44.tinypic.com/sdfkpg.jpg

Sendur
09-05-2010, 13:24
damn dat is dom :(

Kemal
09-05-2010, 13:25
damn dat is dom :(

X2

Lionheart
09-05-2010, 14:03
Fuck! Echt dom!! Daley Daley!!

Die gozer had het kunnen maken in de UFC, verprutst ie het!!!

Garcia
09-05-2010, 14:07
Wat een zeer domme actie van Daley.

bazooka
09-05-2010, 14:09
dom dat die hoek er niet beter op zat, dan was die saaie partij nog interessant geworden. Misselijk mannetje die Kosh, eerst zo acteren met die knie en hij kwam niet om te vechten, maar om te worstelen en 3 rondes bovenop te liggen zonder iets te doen.

Harrie Nak
09-05-2010, 14:13
Zoals ik al eerder (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104175-ufc-113-babbel-topic*spoiler*/page8) zei...


Het verlies van Dana kan de winst voor Coker zijn: Daley vs. Diaz en Kimbo vs. Walker?
Hoop alleen niet voor Daley dat hij dat geintje dan flikt bij Diaz...

:)

bazooka
09-05-2010, 14:22
Zoals ik al eerder (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104175-ufc-113-babbel-topic*spoiler*/page8) zei...



:)

Als die dat bij Diaz flikt weten we allemaal wat Diaz en consorten met hem doen

Lionheart
09-05-2010, 14:27
http://videos.mmaweekly.com/view_player.php?id=3518

Pernik
09-05-2010, 14:45
Hele domme actie, maar overdreven van White om hem dan direct voor altijd te cutten.

ulysse
09-05-2010, 14:49
http://videos.mmaweekly.com/view_player.php?id=3518

Klare taal van Dana, echt jammer voor Daley.

Vale Tudo
09-05-2010, 14:58
Als die dat bij Diaz flikt weten we allemaal wat Diaz en consorten met hem doen

Tenzij bijv. Mike's Gym meegaat om Daley te coachen en gasten als Manhoef en Badr er toevallig net een keertje bij zijn, dan loopt het wat anders af voor de Diaz brothers denk ik.... :lol:

Petrosyan188
09-05-2010, 15:51
wat een overdreven actie van dana, kosheck verneukde die partij en daley frustreerde zich met de sec., ik zou zeggen SF grijp je kans, is echt een topvechter zoals eerder al hier diaz vs daley!!

GerritTonijn
09-05-2010, 16:05
precies, top kans voor SF, daily - henderson

Harrie Nak
09-05-2010, 16:09
Als die dat bij Diaz flikt weten we allemaal wat Diaz en consorten met hem doenJa, dat is exact wat ik bedoelde te zeggen daarmee.

Slome
09-05-2010, 16:14
http://www.youtube.com/watch?v=P14hDmHNIY4&feature=player_embedded

XanaduNL
09-05-2010, 16:29
SF moet wel beetje oppassen dat ze niet de afvalbak worden van UFC.

Koscheck mag dan wel saai en nep zijn, maar Daley was verschikkelijk dom.
Zegt hij ook nog tegen Dana dat hij de bel niet had gehoord. En schudt zijn schouders als Dana hem vraagt of hij in de UFC wil blijven.............

Hendy
09-05-2010, 16:40
Deze doet het wel;)


http://www.youtube.com/watch?v=4yBpFlc-WRs

ondiep
09-05-2010, 18:59
Tja wat valt hier nou over te zeggen...

weks
09-05-2010, 19:33
Zonde van z'n talent
was tegen verwachting in een saaie partij maar dit valt niet goed te praten
overstap naar Strikeforce zou hard zijn zou m zeker tegen Diaz willen zien

Vinand
09-05-2010, 20:21
jammer dat die niet raak was... hele partij was verpest door die andere dude...

marcelt
09-05-2010, 20:25
Wat een kneus.
Maar idd. strikeforce zal met open armen staan wachten.

bananenplukster
09-05-2010, 20:38
Hij was niet eens raak maar goed zoiets moet je niet flikken als prof. Ik zie hem graag vechten bij strikeforce en dream.

marcelt
09-05-2010, 20:39
Vind het wel goed dat Dana zo een regel stelt en een punt maakt.

“It landed,” Koscheck said later. “It was probably his best punch of the fight.”

Koscheck, who improved to 15-4 and likely earned the next shot at champion Georges St-Pierre, acknowledged that he had whispered something into Daley’s ear during the last minute of the fight. He wouldn’t share what he said, but he did admit “it wasn’t very polite.” Koscheck also said Daley eye-gouged him “a couple times” and that he was “having trouble seeing out of my right eye from his fingers.”


Daley had Josh tot het uiterste getergd met zijn fijne trashtalk, maar Josh zijn wraak is dubbel zoet .

bananenplukster
09-05-2010, 20:43
Vind het wel goed dat Dana zo een regel stelt en een punt maakt.

“It landed,” Koscheck said later. “It was probably his best punch of the fight.”

Koscheck, who improved to 15-4 and likely earned the next shot at champion Georges St-Pierre, acknowledged that he had whispered something into Daley’s ear during the last minute of the fight. He wouldn’t share what he said, but he did admit “it wasn’t very polite.” Koscheck also said Daley eye-gouged him “a couple times” and that he was “having trouble seeing out of my right eye from his fingers.”


Daley had Josh tot het uiterste getergd met zijn fijne trashtalk, maar Josh zijn wraak is dubbel zoet .

Als je naar de herhaling kijkt raakte hij zijn arm ;), na zijn vechtcarriere zie ik kosheck wel in hollywood schitteren met bonjasky samen.

Pernik
09-05-2010, 21:57
Vind het wel goed dat Dana zo een regel stelt en een punt maakt.


Maar tegelijkertijd wel een vechter onder contract die een scheids heeft neergetikt, is niet erg consequent.

thijss
09-05-2010, 22:02
Ja dat gebeurde alleen niet in de UFC.. Dana geeft Gilbert een kans maar als hij zoiets ooit flikt in de UFC is t ook zeker over!
Dat t geen spectaculaire pot was oke maar ik hoef dit soort acties niet te zien! Hij heeft GVD net 3x5 minuten gehad om m op zn bek te slaan..

Tommy v Wijngaarden
09-05-2010, 22:05
Maar tegelijkertijd wel een vechter onder contract die een scheids heeft neergetikt, is niet erg consequent.

maar dit was niet in de ufc en als je die partij van Gilbert terug kijkt kan ik het enigzins begrijpen, helemaal na uitleg van Gilbert na de partij. Al wil ik het nooit goedpraten om een scheids te stompen, zelfs niet als het de trainer is van je tegenstander zoals bij Yvel.

ik vind het ook een goede actie van Dana om Daley te cutten, zulke acties moeten niet getolereerd worden.

Fyodor
09-05-2010, 22:23
Maar tegelijkertijd wel een vechter onder contract die een scheids heeft neergetikt, is niet erg consequent.

Dat was jaren geleden, Gilbert heeft zich na die tijd keurig en respectvol gedragen.

CannieY
09-05-2010, 23:38
goed gedaan door Dana, vooral na zijn opmerkingen over SF incident moet hij wel voet bij stuk houden

phranq
10-05-2010, 01:57
Ik vind het ook terecht, dit soort acties moeten gewoon bestraft worden. Dat ie gefrustreerd raakte is te begrijpen maar dat lag dan aan z'n eigen gameplan...

dirk5
10-05-2010, 09:56
Jammer en natuurlijk totaal niet goed te praten.... maar moet Kosheck ook niet gecut worden na die schwalbe?

Harrie Nak
10-05-2010, 10:26
En Nate Diaz is vogelvrij?

Remco
10-05-2010, 10:28
Strakke actie. Sommige beslissingen moet je nou eenmaal nemen en dit is het beste voor de UFC. Vergeet niet hoe kwetsbaar ze zijn. Eeuwig zonde voor Daley, maar ja: eigen schuld dikke bult.

BiCkOnE
10-05-2010, 10:42
Ik vind het ook terecht, dit soort acties moeten gewoon bestraft worden. Dat ie gefrustreerd raakte is te begrijpen maar dat lag dan aan z'n eigen gameplan...
X2

superfreak
10-05-2010, 11:54
Uitzonderlijke domme actie. Wat je nog dommer eruit laat zien is dat je hem na de bel wanneer hij niet oplet vrij met je wel bekende linkerhoek mag stoten en dan nog krijg je hem niet ko...

Rougemonkey
10-05-2010, 11:56
Wel slim van White. MMA wordt alleen maar groter op deze manier.

Persoonlijk vind ik het echt veel te rigoureus. Ik zou hem op zijn minst 1 waarschuwing/kans geven.

Rougemonkey
10-05-2010, 11:57
Ik vind het ook terecht, dit soort acties moeten gewoon bestraft worden. Dat ie gefrustreerd raakte is te begrijpen maar dat lag dan aan z'n eigen gameplan...

Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat dit gestraft moet worden. De zwaarte van de straf lijkt me eerder de discussie..

Surrender
10-05-2010, 11:58
Hey mike laat hem nooit meer in jouw gym, hij verpest het voor alle toekomstige vechters die vanuit deze kant komen, STUPID BATTY BOY

bladetrinity
10-05-2010, 12:04
Hey mike laat hem nooit meer in jouw gym, hij verpest het voor alle toekomstige vechters die vanuit deze kant komen, STUPID BATTY BOY

Dat vind ik toch weer te ver gaan. Oke het was dom, maar hij heeft zijn straf gekregen en dan hoeft hij niet nog een keer gestraft te worden.

CannieY
10-05-2010, 12:08
Persoonlijk vind ik het echt veel te rigoureus. Ik zou hem op zijn minst 1 waarschuwing/kans geven.

Maar Dana probeert op dit moment mma legaal te krijgen in andere canadese streken (Ontario), dan kan hij niet in montreal aankomen met halfzachte maatregelen voor Daley.

wel fail dat ie 'em niet eens dropt met zijn suckerpunch :D

CannieY
10-05-2010, 12:16
UFC 113 EXCLUSIVE Paul Daley issues fulsome apology to Koscheck UFC and fans



By Gareth A Davies (http://blogs.telegraph.co.uk/sport/author/garethadavies/) Boxing and MMA (http://blogs.telegraph.co.uk/sport/category/boxing/) Last updated: May 10th, 2010
3 Comments (http://blogs.telegraph.co.uk/sport/garethadavies/100008035/ufc-113-exclusive-paul-daley-issues-fulsome-apology-to-koscheck-ufc-and-fans/#comments) Comment on this article (http://blogs.telegraph.co.uk/sport/garethadavies/100008035/ufc-113-exclusive-paul-daley-issues-fulsome-apology-to-koscheck-ufc-and-fans/#postComment)

British welterweight mixed martial artist Paul Daley has put out an apology to Josh Koscheck, the UFC, and MMA fans after throwing a punch at his opponent after their three-round contest was over on Saturday night in Montreal.
Dana White, the UFC president, had reacted immediately after the event that Daley would be cut from the UFC roster following his actions. Daley flew back to the UK, five hours after the event. After landing in the UK, he put out this statement.
I have also interviewed him. More to follow…
Daley said: “I’ve had a long flight home to consider my actions and regret the mistake I made on Saturday. I would like to apologise to the UFC and the Athletic Commission for what I’ve done as well as all the fans and sponsors that support me.”
“I would also like to offer my sincerest apologies to Josh Koscheck who did not deserve the cheap shot I threw. He did what he needed to do in order to win the fight and get the job done, and I foolishly reacted to the situation.”
“There is no excuse for my actions and I know what I did was very unprofessional. I was immensely frustrated by a collection of things that took place throughout the fight as well as leading up to it, but I’m certainly not trying to condone or excuse my actions.”
“Josh implemented his game plan perfectly taking me down and staying on top of me for the majority of the fight. I was also frustrated about him claiming (and acting like) I knee’d him in the head on the ground when it was clear for all to see in the video replay that I didn’t connect at all with the knee I threw.”
“Then finally, the verbal abuse Josh hit me with in the final 30 seconds of the fight simply pushed me over the edge and my frustrations came out as I knew I’d lost the fight, was unhappy with my own performance and had then been ridiculed by my opponent to top things off.”
“This is certainly no excuse for my actions; I fully deserve to be punished for what I did and hope that everyone I have disappointed can forgive my rash decision. I feel very disappointed in myself for losing my cool and hope that I am able to address my temperament and bounce back from this low point in my career.”
“I feel ashamed and embarrassed by what I did and hope that together my team and I can get through this issue. It will be a long road back from where I am now to earning the trust and respect of the UFC and the MMA fans that have supported me for so long, I know I’ve let you all down but I’m determined to make it up to you all.”

K-1sunstarr
10-05-2010, 20:46
Jongens jongens een waarschuwing was ook op z'n plaats geweest.
Kijk maar de K-1 van afgelopen jaren!!
Ik snap het wel K-1 is geen UFC, maar toch.

dark
10-05-2010, 21:06
Dana moet wel na dat akkefietje tijdens SF. Ook zei hij dat Daley zn schouders ophaalde toen Dana vroeg of ie nog wel in de Ufc wilde vechten.

Tehlirian
11-05-2010, 00:02
Jongens jongens een waarschuwing was ook op z'n plaats geweest.
Kijk maar de K-1 van afgelopen jaren!!
Ik snap het wel K-1 is geen UFC, maar toch.
Wil je daarmee zeggen dat de UFC van een hoger niveau is dan K-1?

bryan
11-05-2010, 00:13
inderdaad ben ook wel benieuwd naar nate ! die was er ook bij betrokken.. ik zou die ook schrappen dan.. en inderdaad K-1 kom je met veel meer weg.. regels gelden niet voor iedereen daar, zelfde als dat ze juicen toelaten