PDA

View Full Version : wat vinden jullie van kimbo ?



Duijm
09-05-2010, 16:18
ik vindt kimbo een overhyped persoon. die vent kan niks alleen goed slaan als hij geluk heeft.


maar wat vinden jullie van hem ?

wrestler_nl
09-05-2010, 16:24
Kimbo Slice is zeker overhyped. Goed slaan kan ie ook niet echt hoor Duijm. Het enige wat hij heeft is power.
Totaal geen conditie, geen techniek , geen groundgame, geen worstelskills. Heeft helemaal niets te zoeken op een main-card van een ufc-event maar ja hij is wel een $$$-machine!

Voor het gevecht tegen Mittrione had ik hem staand wel een kans gegeven nadat ik erachter kwam dat hij bij ATT traint. Ik dacht hij zal z'n skills wel hebben verbeterd. Dat heeft ie ook maar echt minimaal!

Duijm
09-05-2010, 16:31
ik vondt hem echt als een zielig hondje daar liggen bij de UFC hij deed niks.

biggz
09-05-2010, 16:49
Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren

GerritTonijn
09-05-2010, 16:55
Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren

hij heeft het nooit goed gedaan

Duijm
09-05-2010, 17:29
hij heeft het nooit goed gedaan

die is goed kan :lol: helaas geen repzz geven:wacko:

The_Rock
09-05-2010, 18:36
Ik heb veel respect voor Kimbo. Hij liet dingen zien die je bijna nooit ziet in de UFC. Die powerslams waren prachtig ..hij liet ook een takedown zien en side control. Om nou te zeggen dat ie niks kan is onzin. Hij kan wel stoten maar is slecht met het incaseren van low kicks ..geen defense ..maar stoten kan ie zeker wel. Hij heeft ook hart ..iets wat de meeste niet hebben in de UFC. Hij gaf nooit op en bleef vechten.

wrestler_nl
09-05-2010, 18:46
Loo
Typische voorbeeld van als iemand het slecht doet meteen de grond in boren


Lool we hebben het over kimbo en niet over een fedor of silva

GerritTonijn
09-05-2010, 18:50
Ik heb veel respect voor Kimbo. Hij liet dingen zien die je bijna nooit ziet in de UFC. Die powerslams waren prachtig ..hij liet ook een takedown zien en side control. Om nou te zeggen dat ie niks kan is onzin. Hij kan wel stoten maar is slecht met het incaseren van low kicks ..geen defense ..maar stoten kan ie zeker wel. Hij heeft ook hart ..iets wat de meeste niet hebben in de UFC. Hij gaf nooit op en bleef vechten.

ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...

marcelt
09-05-2010, 18:51
Ik vind hem wel tof. Hij was niet best in ronde 2, maar vond het hem best goed doen in de eerste. Hoop dat hij blijft vooruit blijft gaan. kleurrijk figuur.

Vinand
09-05-2010, 19:02
Hij is in mijn ogen een soort van Bob Sapp

biggz
09-05-2010, 19:05
hij heeft het nooit goed gedaan

Vind jij.. Als ik naar zijn partij tegen Houston Alexander kijk ben ik het niet met je eens.



Loo


Lool we hebben het over kimbo en niet over een fedor of silva

Dus het is oké om sommige vechters af te kraken zolang het maar geen Fedor of Silva is.

punch
09-05-2010, 19:38
Ik zal altijd een beetje een zwak houden voor Kimbo
Die straat gevechten waren toch wel de realdeal
Het beste is er wel vanaf helaas.....die knie komt niet meer goed
Hij deed het zeker de eerste minuten tegen mitrione niet slecht en het publiek stond op de banken Takedowns ,slams
Maar daarna ging het kaarsje snel uit...................... Jammer

bananenplukster
09-05-2010, 19:40
In japan(dream) staan ze met open armen te wachten op kimbo of niet? Misschien strikeforce een optie? Of zal strikeforce dit niet doen om niet
de vuilnisstortplaats van de ufc te worden. Paul daley zie ik wel bij strikeforce vechten omdat hij om een heel andere reden wordt gecut.

ZakKa!
09-05-2010, 19:43
Vaak hoor ik mensen zeggen dat zijn standup goed is maar zijn groundgame niet...

Echter, feit is dat zijn standup ook belabberd is.

bananenplukster
09-05-2010, 19:46
Vaak hoor ik mensen zeggen dat zijn standup goed is maar zijn groundgame niet...

Echter, feit is dat zijn standup ook belabberd is.

Dat zeggen ze om zijn straatgevechten tegen nobodies misschien, tegen amateurs is zijn standup wel goed maar tegen de profs valt hij een beetje
door de mand. Maar goed hij is een kijkcijfer kanon(bekend) misschien wil een andere organisatie hem wel inlijven.

The_Rock
09-05-2010, 20:25
ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...

Slechte cardio betekent niet dat ie opgaf. Hij was in de 2e ronde in grote problemen maar gaf niet op en ging door ...het was niet genoeg om te winnen maar hij bleef gaan zonder gas in zijn tank. Maar er is geen probleem ..er zijn meer mensen met blinde haat.

GnP
09-05-2010, 20:28
zoals Dana ooit zei (en nadien zichzelf tegensprak door Kimob toch binnen te halen) : "Kimbo will always be the tuffest guy at the barbeque", maar heeft in de UFC niets te zoeken, hij wordt zwaar gedomineerd door Mittrione, iemand die door alle andere UFC zwaargewichten zelf zwaar gedomineerd zou worden.

ik heb zeker niets tegen Kimbo, maar prof. mma vechter is toch net iets te hoog gegrepen voor hem vind ik

weks
09-05-2010, 20:32
Zonde
sympathiek persoon
had het hem gegund maar is te hoog gegrepen

GerritTonijn
09-05-2010, 20:41
Slechte cardio betekent niet dat ie opgaf. Hij was in de 2e ronde in grote problemen maar gaf niet op en ging door ...het was niet genoeg om te winnen maar hij bleef gaan zonder gas in zijn tank. Maar er is geen probleem ..er zijn meer mensen met blinde haat.

ik haat kimbo niet, maar gewoon stil liggen wachten tot de rnd over is ook gewoon 'opgeven', moe of niet. Wat is jouw defintie van opgeven dan? tegen de ref zeggen dat je er geen zin meer in hebt?

Biiyen
09-05-2010, 20:49
ik vond de laatste minuten van zn fight tegen mittrione toch behoorlijk in de categorie 'opgeven' horen...

Ik wil wel eenszien wat jij zou doen als je een paar van zulke low-kicks op je been krijgt... Ik denk dat iedereen die niet blocked het dan voor gezien houdt. Vergeet niet dat die gozer 120 kilo weegt en flink hard trapt!

BJJrajawali
09-05-2010, 20:51
http://www.dumpert.nl/mediabase/939731/c8ae31f5/when_you_see_it.html

hij had er in ieder geval zin in........

GerritTonijn
09-05-2010, 21:07
met diezelfde reden zit ik niet in de UFC, dus de 'ik zie het jou niet doen'-argumentatie is altijd nutteloos bij topsporters.

T15Boxing
09-05-2010, 21:07
Kimbo is gewoon te laat. Iedereen met een beetje lef trapt gewoon zijn benen en hij is al verdoemd. Mitrioni zei zelf dat Kimbo erg goede submission defense heeft dus het grootste probleem is kickboxen. Mischien als hij 10 jaar geleden begon toen zijn knieen nog heel waren kon hij wat betekenen maar hij is nu te oud.

Wiseguy
09-05-2010, 21:47
Submission defense my ass. Mitrione kon niet eens een triangle aanzetten.

Pahlavan
09-05-2010, 21:51
ik vind kimbo een oprecht en sympathieke gozer maar hij heeft idd niet veel in de ufc te zoeken....

het verbaast me trouwens dat mensen nog denken dat kimbo bij een andere organisatie nog heel veel publiek kan trekken... ik denk zelf namelijk dat de kimbo-hype nu langzamerhand wel gedaald is en dat het voor iedereen vrij duidelijk is dat kimbo nooit een top mma vechter zal worden

Harrie Nak
09-05-2010, 21:55
Een user op de underground postte dit iets eerder vandaag:


I was asked not to repeat this a few months ago, but since Kimbo is out of the UFC now, I don't see the harm.

I heard a rumor in March from a very reliable source that after his fight with Houston Alexander, Kimbo was asked by the UFC to drop to 205. Kimbo's alleged response was something along the lines of "I'm a heavyweight, and I'm not cutting weight anymore. Not even to 215" (for time's sake, I removed the 4-6 "knowwhaI'msayins" that were likely in the quote)

Anyway, rumor has it that the UFC's response was to put Kimbo in with a much bigger heavyweight i.e. Mitrione and let Kimbo either sink or swim.

Either way the lesson remains the same. Don't F with Dana and the UFC.Klinkt aannemelijk?

GerritTonijn
09-05-2010, 22:10
Submission defense my ass. Mitrione kon niet eens een triangle aanzetten.


Een user op de underground postte dit iets eerder vandaag:

Klinkt aannemelijk?

waar of niet, als HW moet je ook tegen een 'volle' HW weerstand kunnen bieden.

Vale Tudo
09-05-2010, 22:24
Ik denk dat je allesbehalve kan klagen als je in de UFC een partij vecht als zwaargewicht en je krijgt als tegenstanden Mitrione! Als je dan ook nog eens verliest, dan heb je simpelweg niets te zoeken in de UFC....

wrestler_nl
09-05-2010, 22:50
Vind jij.. Als ik naar zijn partij tegen Houston Alexander kijk ben ik het niet met je eens.




Dus het is oké om sommige vechters af te kraken zolang het maar geen Fedor of Silva is.


Het gaat er niet om of je sommige vechters wel mag afkraken en andere niet. Het gaat erom dat hij niet echt een geweldige carriere achter de rug heeft ( Nivo van het gevecht dus niet financieel).

En als jij denkt dat hij een goed partij draaide tegen Alexander dan moet je maar nog eens kijken van ze deden beide niet veel. Anyway Kimbo moet gewoon weg uit de ufc en naar andere shows gaan voor de freakshows om meer $$$ te maken want een hw champ zal hij niet worden.

Irishrover
09-05-2010, 23:41
Goede vechter voor in de achtertuin, vind hem totaal niet bijzonder.

calmarogym
10-05-2010, 02:23
Ik hoorde net dat Kimbo eruit ligt. De UFC heeft hem ge-cut.

dietrik
10-05-2010, 06:42
Mooi.

dirk5
10-05-2010, 08:46
We weten toch allemaal waarom hij in de UFC zat? en nee dit was niet om zijn kwaliteiten....

money money money

steftheboxer
10-05-2010, 10:01
Kimbo vocht de eerste minuut leuk en daarna was het over...het viel in mijn ogen nog wel mee. ik was wel positief verast door meathead. Met dat constante lachen komt hij een beetje over als een maniek maar dat is volgens mij precies zijn bedoeling.

univers1l
10-05-2010, 10:12
jammer voor kimbo
toffe gozer maar ufc wil niet echt lukken.
op naar japan dan maar.

BiCkOnE
10-05-2010, 10:39
zoals Dana ooit zei (en nadien zichzelf tegensprak door Kimob toch binnen te halen) : "Kimbo will always be the tuffest guy at the barbeque", maar heeft in de UFC niets te zoeken, hij wordt zwaar gedomineerd door Mittrione, iemand die door alle andere UFC zwaargewichten zelf zwaar gedomineerd zou worden.

ik heb zeker niets tegen Kimbo, maar prof. mma vechter is toch net iets te hoog gegrepen voor hem vind ik

X2, perfect verwoord!


Hij is in mijn ogen een soort van Bob Sapp

Dat dan weer niet, B.S. is echt BS!

ondiep
10-05-2010, 10:45
Inderdaad wel jammer, moet wel zeggen dat ik in TUF aangenaam verast was door zijn persoonlijkheid/instelling ik dacht dat het echt zo'n neppe brul gangster was maar het bleek totaal anders te zijn.

Denk dat het MMA spelletje gewoon te laat voor hem is gekomen iedereen met een gezond verstand schopt gewoon zijn benen onder zijn kont vandaan....

Rougemonkey
10-05-2010, 10:47
Hij is super goed voor iemand met beperkte ervaring met MMA en zijn relatief hoge leeftijd. Maar hij is niet goed genoeg om mee te doen op hoog niveau MMA.

superfreak
10-05-2010, 10:49
Kimbo heeft denk ik iedereen vesteld doen staan met z'n persoonlijkheid. Vechten tegen ongetrainde gasten is inderdaad 1 ding maar tegen mma profs is toch anders.
Dana is geniaald. Zeggen dat hij niets is. Binnen halen via TUF en daarmee een van de best beken TUF's ooit (terwijl het niveau niet bijster hoog was) en dan in het diepen gooien en zeggen, wat zei ik nou.

Surrender
10-05-2010, 10:55
Ey denk wat jullie willen van Kimbo. Dit is het fijt. Hij is oorsprongkelijk uit de Bahamas, een eiland die als paradijs toeristen eiland door America wordt gebruikt. Maar naast de opgeknapte toeristen gebieden is het een ghetto eiland. Kimbo vertrekt naar America begint zijn hussel en wordt 1 van Youtubes nr1 hits. Hij gaat vervolgens naar eliteX en meteen door naar de UFC (beste MMA organisatie wereld wijd). Dit doet hij niet als jonge superatleet, maar als 36 jarige thug.

Nou SORRY but if you can't love that, than your just another HATER...hahhahhah...lol..Now I know who's da Batty boys on this forum..but I still love all of you....

ps. Vergeet niet dat hij een rolmodel is voor de straat jongens die geen uitweg zien. Van straat piraat naar "Top Atleet". nou ik zie er niks mis mee hoor.

MilfhunterMMA
10-05-2010, 11:16
Hmmm ik vind alle negativiteit rondom kimbo ook wel onterecht. Het begin van het gevecht was toch wel spectaculair te noemen. Een HW van 225 lbls slammed een hw van 254, dat zie je toch niet vaak. Bovendien is er volgens mij weinig mis met zn instelling. Ik denk wel dat kimbo eerst maar weer naar een iets kleinere organisatie moet en daar op lhw wat furore moet proberen te maken.

bazooka
10-05-2010, 11:21
Submission defense my ass. Mitrione kon niet eens een triangle aanzetten.

X2, Vooral die tweede triangle zag je al ver van tevoren aankomen, maar hij ging er zelf in liggen.

trainer Bv S'burg
10-05-2010, 11:33
Submission defense my ass. Mitrione kon niet eens een triangle aanzetten.

of niet technisch genoeg om hem uit te voeren?

Bartju
10-05-2010, 11:54
Ik vind kimbo echt een uitstraling als je naar hem kijkt al de rillingen kunt krijgen ik denk dat hij daarom ook groten deels verschijnt in de UFC.. Alleen het vechten dat is niet echt alles. hij is wel goed maar lomp en locht

remco pardoel
10-05-2010, 13:12
Hij was goed gehyped.
Je ziet dat hij niet thuishoort in de top van de UFC of welke organisatie dan ook

MMA4Life
10-05-2010, 14:28
kimbo kan maar beter weerzijn cameratje afstoffen een of andere grote neger dude uitnodigen en weer in de achtertuin gaan knokken

GerritTonijn
10-05-2010, 14:49
oke

dus misschien wint hij van iemand die niet kan kicken....butterbean?

Harrie Nak
10-05-2010, 16:32
Kimbo moet lekker freakshows geven in Japan, daar is wel markt EN geld voor...

Kimbo vs. Bob Sapp
Kimbo vs. Jose Canseco
Kimbo vs. Herschel Walker
Kimbo vs. Hong Man Choi
Kimbo vs. DADA 5000
Kimbo vs. Mariusz Pudzianowski
Kimbo vs. Asashoryu Akinori
Kimbo vs. Butterbean
...
Kimbo vs. Minowaman

Iemand nog? :)

Slome
10-05-2010, 16:41
Kimbo = douchebag

Surrender
11-05-2010, 00:02
X 2, maar wie haalde hem dan binnen?? Dana toch, dus hij is dan de douchebag of niet dan??

Dana haalt hem binnen alleen om te laten zien dat hij gelijk had, hoe low kan je zijn man?

Ik wil hem met zijn d!k-head en bier buik eens een backyard brawl zien doen, F@@@cking looser

Pulker85
11-05-2010, 15:47
ZWAAAAAR overhyped, laatst zeiden een paar vrienden van mij dat hij Overeem af zou maken, ik lag dubbel van het lachen
mensen hebben teveel naar zijn straatgevechten gekeken, als je Overeem of ieder ander willekeurig professioneel vechter zo op straat zou laten vechten zou die ook iedereen helemaal naar de klote slaan

ps. is hij echt uit de UFC ge-cut

Thebadguy
11-05-2010, 22:40
veel haters , mensen gunnen hem niks , en waarom ????????
omdat hij in straat gevechten voor geld mensen pakki gaf ?
... zich op mma heeft gefocust?
, zich super nederig opsteld?
, toegeeft datie nog een lange weg te gaan heeft ,
omdat hij bijna of al 40 is ?????

komop man ik vind datie wel vooruit is gegaan .....
1ste ronde lietie wat leuke dingen zien op de grond
2x leuk uit een triangle ontsnapt
paar leuke slamms
en jah zn bbenen lieten em inde steek maaar hij deed het niet slecht en is nog niet ko gegaan en heeft nog nooit opgegeven volgens mij ...

dus niet haten omdat je zelf al 10 jaar traint en nog geen cent ermee verdient geef di man ze respect man .

ik heb nog meer een hekel aan allistair die WEL heel goed zijn maar vies arrogant zijn , niet stoer grappig arrogant als BAdr maar viess viess als allistair en vies als bassi

GerritTonijn
11-05-2010, 22:59
Je bent een Marokkaan?

Kemal
11-05-2010, 23:06
Gegege die Gerrit, ik voel alweer wat extra pagina's aankomen...

Thebadguy
12-05-2010, 20:37
wie ik ? grapjas ! ik ben een surinamer pikkebaas ....

omdat ik badr mag ben ik marokaan btje kort door de bocht heh !!!!o misgunt omdat je zelf skeer bent ...

wie ben jij dan een chappie die 20 jaar traint kimbo ...


warr kimbo !!!!

GerritTonijn
12-05-2010, 20:40
wie ik ? grapjas ! ik ben een surinamer pikkebaas ....

omdat ik badr mag ben ik marokaan btje kort door de bocht heh !!!!o misgunt omdat je zelf skeer bent ...

wie ben jij dan een chappie die 20 jaar traint kimbo ...



warr kimbo !!!!
nee, vanwege je taalgebruik, gezien ik elke zin 3 keer moet lezen....sommige dingen moet ik zelfs googlen, 'skeer' bijvoorbeeld...

Thebadguy
12-05-2010, 21:07
hahaha dat verklaart een hoop lol google ff wat HATER betekend

GerritTonijn
12-05-2010, 22:03
Ik ben geen Kimbo hater, ik vind alleen niet dat hij thuishoort in de hogere MMA competities (UFC dus).

Tuurlijk respect voor hem dat hij serieus is gaan trainen, maar dan houd het wel een beetje op. Hij heeft IMO geen weg te gaan, want zijn lichaam gaat hem steeds meer tegen werken, en 'iedereen' weet nu ook wel een beetje hoe je hem kan verslaan.

Eigenlijk moet je eens over zn mma fights denken, tegen Seth...gebeurd niks...totdat hij KO gaat uit, dan tegen Houston...nou...ook niet echt een mooie showcase van zn skills, en tegen mittrione, tja ...tuurlijk skillwise een stuk beter, maar laat meteen zijn HUGE weaknesses zien (knieen, subs etc).

Vinand
12-05-2010, 22:55
In reply to Thebadguy

Je bent zelf de grootste hater hier man...

MMA4Life
13-05-2010, 00:00
wat een liefde hier

Budokan
13-05-2010, 09:26
Mittrione doet dit spelletje ook nog maar net en Kimbo heeft weinig in te brengen, duidelijk toch dat Kimbo nooit de top gaat halen? Laat zijn plek binnen de UFC dan vrij voor een aankomend talent en laat hem zich aanmelden bij een van de boksbonden zodat hij kan laten zien wat hij wel kan. Ik zou hem wel eens willen zien tegen Tyson (die is blijkbaar blut dus kan de cash ook hard gebruiken) of anders tegen Holyfield of zoiets.
Misschien weet je nog dat Kimbo in een van zijn backyard filmpjes verloor van die grote politieman, dat is ook geen grote doorbraak geworden. Het geeft een beetje het niveau aan van de hype. Meer dan een hype was het echter niet. Bas Rutten was al snel klaar met Kimbo en nu ook de UFC. En als Kimbo echt zo'n moneymachine was, dan zou hij echt niet gecut zijn bij de UFC. Ik vraag me overigens af of men in Japan wel op Kimbo zit te wachten. Het is jammer want ik had gehoopt op een doorbraak, het was zelfs een aardige vent maar helaas geen topper.

GerritTonijn
13-05-2010, 10:44
Betwijfel of ze in Japan wat met hem willen, volgens mij is zijn HYPE namelijk alleen in de US en west EU aangeslagen...en daar moet hij het van hebben

Jerem
13-05-2010, 12:27
Kimbo is inderdaad een hype, hij kan leuk straatvechten, maar een echte MMA vechter zal hij denk ik nooit meer worden,
sterallures heeft hij ook, ik zag hem 2 maandjes geleden bij mijn werk in amsterdam,ik wou hem een hand geven en een praatje maken, zijn zogenaamde bodyguards(trainingsmaatjes denk ik) die haalden me bij hem weg met de woorden:

NO PICTURES! NO AUTOGRAPHES!!..

pffff

GerritTonijn
13-05-2010, 14:26
http://img.photobucket.com/albums/v153/concusion/kimbo.gif