PDA

View Full Version : Shogun ( Spoiler)



wrestler_nl
09-05-2010, 23:14
Tegen wie zou jij willen dat Shogun zijn belt verdedigt?

-Winnaar Evans/Rampage
-Lil Nog (als hij z'n volgende gevecht wint)
-Randy Couture (als hij z'n volgende gevecht wint)
-Winnaar Liddell/Franklin
-Anderson Silva
-Re-match Machida

wrestler_nl
09-05-2010, 23:21
Ik denk dat Randy Couture en Lil Nog nog niet genoeg hebben laten zien om een title shot te krijgen. Als ze beide hun volgende gevecht winnen dan zou ik heel graag Lil Nog vs Couture willen zien voor de Nr.1 contendership. Chuck Liddell en Rich Franklin komen beide van verliezpartijen af dusdat zou zeker niet logisch zijn om ze voor de titel te laten vechten.Re-match met Machida zou ik nog niet willen zien, eerst misschien twee goede partijen voor Machida en dan voor de titel weer. Anderson Silva vs Shogun zou echt een droompartij zijn , en ik geef beide heren kans om elkaar ko te slaan :) . In mijn ogen is het meest logische de winnaar van Evans/Rampage voor de titel te laten vechten wat ook best een leuke match-up kan worden. Eerlijk gezegd zie ik liever Rampage vs Shogun 2!

Katsujinken
09-05-2010, 23:22
De winnaar van Evans/Rampage lijkt het meest logisch. Little Nogueira zou belachelijk zijn aangezien hij pas 2 partijen zou hebben in de UFC. Het zou me ook niks verbazen als de winnaar van Tito/Liddell een shot krijgt.

Jon Jones zou ook kunnen, trouwens. Die DQ tegen Hamill niet meegerekend heeft ie een goede winning streak in de UFC.

GerritTonijn
09-05-2010, 23:26
-Re-match Machida

a hit to the back of the head is what caused the first 'wobbling' moment for machida, thus making the rest of his KO-ending flurry the result of an illegal blow.

Djani
09-05-2010, 23:47
-Re-match Machida

a hit to the back of the head is what caused the first 'wobbling' moment for machida, thus making the rest of his KO-ending flurry the result of an illegal blow.

we hebben hier de eerste slechte, en blinde, verliezer.

GerritTonijn
09-05-2010, 23:48
we hebben hier de eerste slechte, en blinde, verliezer.

:D

Sendur
09-05-2010, 23:54
Winnaar Evans vs Rampage.

en daarna Anderson Silva vs Shogun!!!

dan word Silva echt een keer getest.

dreamone
10-05-2010, 02:24
-Re-match Machida

a hit to the back of the head is what caused the first 'wobbling' moment for machida, thus making the rest of his KO-ending flurry the result of an illegal blow.

fail

Samko
10-05-2010, 11:20
anderson heeft nog 2 partijen op MW ( Sonnen & Belfort) voordat hij imo shogun zou uitdagen

shogun - rampage lijkt mij het logischste

Pahlavan
10-05-2010, 11:30
ik ben echt zo blij dat shogun heeft gewonnen... niet alleen omdat ik een grote shogun fan ben maar ook omdat dit nogmaals bewijst dat sommige vechters te snel overhyped worden....

ik weet nog dat mensen begonnen over de "machida era" en dat niemand hem zou kunnen verslaan behalve anderson silva blablabla en dan opeens dit:fp:

bazooka
10-05-2010, 11:42
-Re-match Machida

a hit to the back of the head is what caused the first 'wobbling' moment for machida, thus making the rest of his KO-ending flurry the result of an illegal blow.

GerritTonijn, heb je deze opmerking zelf geschreven of heb je iemand gequote, en als dat zo is vraag ik me af wie je gequote hebt?

VErder lijkt het me duidelijk dat die stoot op de zijkant van zijn hoofd was. Was dit niet in de eerste ronde gebeurt dan was het zeer waarschijnlijk wel in 1 van de overige rondes gebeurt. Shogun was gekomen om Machida af te maken. Ondanks het slimme gameplan van Machida (winnen op punten door takedowns te maken) kon Shogun door zijn superieure grappling skills vrij eenvoudig en technisch weer opstaan zonder enige schade op te lopen (ik moet wel toegeven dat Shogun puur worstelend geen goede indruk maakte)

En we moeten niet vergeten dat de meerderheid van de experts, vechters, het publiek en de statistieken het er over eens was dat Shogun de vorige keer ook had gewonnen toen die zich nog inhield uit voorzichtigheid.

conclusie: Shogun is gewoon beter dan Machida en Machida verdient voorlopog geen rematch. Al denk ik wel dat er naast Shogun voorlopig niemand is die kan winnen van Machida (behalve misshien Jon Jones).
Shogun is gewoon weer baas

dirk5
10-05-2010, 11:49
Little Nog....

best lhw na Shogun in de UFC.

bazooka
10-05-2010, 17:07
Little Nog....

best lhw na Shogun in de UFC.

Waar baseer je dit op, want zijn prideverleden is toch al weer een tijdje geleden?
Ik ben het met je eens dat hij hiervoor wel de potentie heeft, maar wil hem dat wel eerst zien bewijzen tegen de top uit de ufc divisie voor hij een titelshot krijgt.

Wiseguy
10-05-2010, 17:24
Mijn LHW ranking op basis van skills ( dus niet prestaties).

1. Shogun
2. Machida
3. Anderson Silva
4. Lil Nog
5. Jon Jones
6. Rampage
7. King Mo
8. Mousasi
9. Evans
10. Ryan Bader

Forrest is zwaar overrated en hoort niet in mijn lijst. Zelfde geld voor Thiago Silva. Ryan Bader is de verassing maar die zie ik heel ver komen met zijn powerstoten en wrestling. Jon Jones heb ik zo hoog omdat ik er van overtuigd dat hij de toekomst is en zelfs nu al van bijna iedereen zou winnen.

Petrosyan188
10-05-2010, 17:27
shogun vs rampage 3

Sendur
10-05-2010, 17:27
Mijn LHW ranking op basis van skills ( dus niet prestaties).

1. Shogun
2. Machida
3. Anderson Silva
4. Lil Nog
5. Jon Jones
6. Rampage
7. King Mo
8. Mousasi
9. Evans
10. Ryan Bader

Forrest is zwaar overrated en hoort niet in mijn lijst. Zelfde geld voor Thiago Silva. Ryan Bader is de verassing maar die zie ik heel ver komen met zijn powerstoten en wrestling. Jon Jones heb ik zo hoog omdat ik er van overtuigd dat hij de toekomst is en zelfs nu al van bijna iedereen zou winnen.

goed lijstje

biggz
10-05-2010, 17:33
Sowieso niet tegen Machida. Die moet eerst weer titleshot verdienen.
Winnaar Evans/Rampage lijkt me meest logische

wrestler_nl
10-05-2010, 18:17
Mijn LHW ranking op basis van skills ( dus niet prestaties).

1. Shogun
2. Machida
3. Anderson Silva
4. Lil Nog
5. Jon Jones
6. Rampage
7. King Mo
8. Mousasi
9. Evans
10. Ryan Bader

Forrest is zwaar overrated en hoort niet in mijn lijst. Zelfde geld voor Thiago Silva. Ryan Bader is de verassing maar die zie ik heel ver komen met zijn powerstoten en wrestling. Jon Jones heb ik zo hoog omdat ik er van overtuigd dat hij de toekomst is en zelfs nu al van bijna iedereen zou winnen.

1.Shogun
2.Machida
3.Rampage
4.Anderson Silva
5.Rashad Evans
6.Randy Couture
7.Thiago Silva
8.Lil Nog
9.Forrest Griffin
10. King Mo / Gegard Mousasi

Shogun staat duidelijk op nr.1 na zijn fantastische prestatie afgelopen zaterdag. Ik had Anderson Silva wel hoger zitten maar heeft nog niet genoeg partijen gedraaid op lightheavyweight. Ik denk dat er na UFC 114 meer duidelijkheid komt over de posities van Evans en Rampage. Couture heb ik ook best hoog zitten. Ik heb er echt respect voor dat hij zo presteert @ 46 jaar oud. Hij had goede gevechten neergezet tegen Vera en Coleman en ik kijk vooruit naar z'n gevecht tegen James Toney. Trouwens Shogun heeft al bekend gemaakt dat als Couture wint dat hij dan heel graag tegem Randy zou willen vechten omdat het zijn held is. King Mo en Mousasi heb ik gedeeltelijk op plaats 10, Ik denk dat mousasi wel genoeg heeft gedaan (op z'n laatste gevecht na) om in de top 10 te blijven & King Mo heeft van Mousasi gewonnen dus dat leek me wel logisch!

GerritTonijn
10-05-2010, 18:20
GerritTonijn, heb je deze opmerking zelf geschreven of heb je iemand gequote, en als dat zo is vraag ik me af wie je gequote hebt?



zelf geschreven, vond hem wel mooi :P maar weet zelf dat het onzin is natuurlijk, maar als machida-fanboy moet ik toch wat provoceren he :P

wrestler_nl
10-05-2010, 18:51
“Shogun” Rua Open To Fights With Anderson Silva And Randy Couture (http://insidefights.com/2010/05/10/shogun-rua-open-to-fights-with-anderson-silva-and-randy-couture/)‎

GerritTonijn
10-05-2010, 18:59
opdondere met randy

wrestler_nl
10-05-2010, 19:02
opdondere met randy

Als Couture van Toney wint dan zou ik hem willen zien tegen Lil Nog voor de Nr.1 contendership . (tenmiste als Lil nog ook z'n volgende gevecht wint & anders tegen iemand anders)

univers1l
10-05-2010, 19:15
kimbo slice ;)
evans / rampage is een goeie, maar zie echt liever a. silva

GnP
10-05-2010, 22:27
tegen Gegard !!!!!!!!! dat zou een mooie pot zijn.
in de ufc --> Shogun Vs Rampage 2

GerritTonijn
10-05-2010, 22:32
tegen Gegard !!!!!!!!! dat zou een mooie pot zijn.
in de ufc --> Shogun Vs Rampage 2

we weten niet eens of die nog wel doorgaat met MMA...

Jeru
10-05-2010, 22:38
Anderson Silva....

GilbertYvelFan24
10-05-2010, 22:46
Shogun tegen de winnaar van Rampage vs. Rashad.

Jon Jones moet winnen van Matyushencko en dan....

SHOGUN VS. BONES!!!!!!

weks
10-05-2010, 23:02
Rampage!

Tehlirian
10-05-2010, 23:04
Ik ben bang dat Couture hem gaat krijgen. Na de opawedstrijd met Coleman zei Dana ook al dat hij in de mix was. Ik wil hem echt niet zien vechten tegen Shogun, voor zijn eigen bestwil...