PDA

View Full Version : Roy Nelson vs. Junior Dos Santos in the Works for UFC 117



GerritTonijn
10-05-2010, 15:36
http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/452177/idfamh_medium.jpg

Cheick Kongo has withdrawn from a rumored meeting with Nelson at UFC 116 due to a back injury, according to multiple reports. In his place, the UFC has slotted a surprising replacement: Junior Dos Santos.

bryan
10-05-2010, 15:37
fuck hoeveel mensen dos santos nog in de eerste ronde slopen voordat hij een titelshot krijgt.. ik vind dit een belediging naar dos santos toe en hoop dat hij nelson echt weer binnen 1 ronde KO tikt

LJ Silver
10-05-2010, 15:38
Jezus, wanneer krijgt JDS eens een echte tegenstander..... ze blijven hem maar subtoppers voeren.

superfreak
10-05-2010, 15:54
Deze trekt roy echt niet in de stand up. Gaan ze naar de grond dan ben ik wel benieuwd hoe JDS z'n groudgame tegen Roy is opgwassen.
Nu snap ik wel waarom Roy zegt nog twee gevechten plus minus verwijderd te zijn van een title shot.
Wie gaat er dan tegen de winnaar van Brock vs Carwin? Toch Cain?

GerritTonijn
10-05-2010, 16:10
Mir vs lesnar 3

nlthaboss
10-05-2010, 16:24
Jezus, wanneer krijgt JDS eens een echte tegenstander..... ze blijven hem maar subtoppers voeren.

Volgens mij heeft Dos Santos wel degelijk tegen goede competitie gevochten. Yvel en Cro Cop zijn nog steeds gevaarlijke (stand-up) vechters, terwijl Gonzaga ook een beest is. Daarnaast hebben ze niet veel beters meer, behalve Velasquez, die ze bewaren voor de volgende titelshot.

Harrie Nak
10-05-2010, 16:28
Dana blijft Nelson maar voor de leeuwen gooien. Lijkt wel of ie hoopt dat Nelson eens op z'n bek gaat om z'n gelijk te halen.

superfreak
10-05-2010, 16:37
Dana blijft Nelson maar voor de leeuwen gooien. Lijkt wel of ie hoopt dat Nelson eens op z'n bek gaat om z'n gelijk te halen.

Dat is een lastige. Dana wilde met Nelson zelfde trucje uithalen als met Kimbo echter blijft Roy winnen. Als hij het flikt om JDS te verslaan dan wordt het lastig want Dana gaat hem dan een titelshot op den duur moeten geven. Hij zal dan in het geval Carwin verliest waarschijnlijk tegen Carwin moeten of zo.

steftheboxer
10-05-2010, 16:38
Ben wel erg benieuwd naar deze partij..inderdaad kijken hoe nelson zijn stand-up is tegen deze topper!

ik denk dat we in deze partij meer van zijn groundwork gaan zien want er zijn momenteel weining mensen in de UFC die blijven staan tegen deze sloopkogel!

Slome
10-05-2010, 16:44
ziet hier eerlijk gezegt niet op te wachten... JDS verdiend meer..... nelson vs. congo lijkt me eerder een betere match up...

WAR JDS!

bazooka
10-05-2010, 17:00
hier zit ik niet echt op te wachten, ik will JDS tegen Cain zien voor de volgende title contender

Bartju
10-05-2010, 17:02
Tap out holle bolle nelson!

YoMarK
10-05-2010, 17:05
JDS is niet zo interessant voor de PPV buys als een Lesnar en in mindere mate Carwin en Velasquez.
Maar als hij blijft winnen komt er echt wel een title shot.

wrestler_nl
10-05-2010, 18:36
Loool Roy Nelson maakt geen schijn van kans tegen Junior Dos Santos!
Junior Dos Santos is 'the next heavyweight Champ' !

TheCarnage
10-05-2010, 21:05
hoeveel schapen moet Junior nog naar het slachthuis brengen voordat hij de grote jongens mag gaan slopen.....

Sendur
10-05-2010, 21:08
Pff deze pakt JDS echt wel.

Wel dom tegen Roy Nelson vind dat JDS meer verdiend.
Geef hem dan Mir ofzo.

dark
10-05-2010, 21:08
Had liever Mir vs Nelson gezien en Cain vs JDS.

Sendur
10-05-2010, 22:07
Had liever Mir vs Nelson gezien en Cain vs JDS.

was helemaal mooi geweest

T15Boxing
10-05-2010, 22:23
Helaas zal hij moeten wachten maar hij moet wel actief blijven. Ik zou die irritante Nelson wel neer zien willen gaan en JDS is de perfecte man om dat te doen.

Katsujinken
10-05-2010, 22:32
Ik mag die man met de dikke buik wel. Verbazingwekkend atletisch en voor iedereen een gevaarlijkere tegenstander dan dat ie op het eerste gezicht lijkt. Ik verwacht dat JDS dit pakt maar ben zeker niet verbaasd als Nelson hier een decision of zelfs een sub uit haalt.

Irishrover
10-05-2010, 22:47
Net zoals vele geef ik Nelson weinig kans.
Junior zal denk meteen voor de K.O gaan, hij gaat onnodig risico's nemen als hij een ground match aangaat.
Staand heeft Nelson echt niets te vertellen.

Junior is van een veel hoger niveau qua skills, hoop dat ze hem inderdaad gauw een gelijkwaardige tegenstander geven.

Lionheart
10-05-2010, 22:54
JDS for the win, al weet je het met Nelson niet.

Hij kan raar uit de hoek komen en zo met de overwinning er vandoor gaan.

ReZp
10-05-2010, 22:58
Nelson ftw

Tehlirian
10-05-2010, 23:08
JDS had gewoon de title shot moeten hebben, maar Dana is bang dat z'n lievelingetje Brock verliest. Hierna moet JDS zeker tegen Todd Duffee ofzo.

Irishrover
10-05-2010, 23:39
Brock VS Junior, dat wil ik eens zien gebeuren.

Surrender
10-05-2010, 23:43
Neeeeeeeee, toch dit kan toch niet, wat da faaaaack. Wie heeft Roy Nelson verslaan??????? En wie moet Junior nos verslaan?? Dit is absoluut bullshit man. Is Cain Velasques overleden dan??

Tegen wie moet Cain dan??? Kimbo zeker.

F#####ck deze shit man!!!!!!!!!

ondiep
11-05-2010, 10:04
Denk dat een heleboel mensen big country blijven onderschatten die dude heeft altijd een goede gameplan, als dit gevecht naar de grond gaat kan het nog eens heel verrasend aflopen.

bladetrinity
11-05-2010, 10:29
JDS sloopt Roy(en nee ik onderschat Roy niet). Hij heeft staand niks in te brengen en op de grond red JDS zich echt wel. Hij traint niet voor niets bij de nog broeders.

JDS word ufc hw champ!!!

punch
11-05-2010, 10:34
Het is en blijft een gevecht je weet nooit hoe een koe een haas vangt, maar JDS is natuurlijk niet van het kaliber Nelson
Voor Nelson was Kongo op dit moment beter geweest
Het is geen geheim meer dat Dana Nelson liever kwijt is en baalde dat ie tuf won en challenged hem nu met een echte test
Maar commercieel gezien is JDS waarschijnlijk nog niet hot genoeg in de VS en verkoopbaar( het is ook nog eens geen amerikaan)

boola
11-05-2010, 11:25
Roy is wat mij betreft de meest onderschatte vechter en ik zie hem hier ook nog wel winnen in deze partij. Hoeveel mensen hier op de site zagen hem wel niet verliesen van sruve in zijn laatste partij. Ik wil graag wel eens zien wat die bolle gaat doen. Is wel zijn sterkste tegenstander tot nu toe. Maar ik vind het absoluut geen mis match.

Surrender
11-05-2010, 19:50
Ja precies, stel je voor dat Roy hem met weet te verslaan. Dan gaat Junior vs Cain niet meer komen, Junior moet weer 10 man gaan verslaan voordat hij een kans krijg. Dana doet dit gewoon om Roy te zien verliezen en weer te kunnen zeggen " I told you so. Well Dana you Stupid meat head the UFC is NOT about you, it's about the fighters asshole!!!!!

Dana denkt dat de vechters puppets zijn man, ik begin hem steeds meer te haten man.

Sendur
11-05-2010, 20:37
Ja precies, stel je voor dat Roy hem met weet te verslaan. Dan gaat Junior vs Cain niet meer komen, Junior moet weer 10 man gaan verslaan voordat hij een kans krijg. Dana doet dit gewoon om Roy te zien verliezen en weer te kunnen zeggen " I told you so. Well Dana you Stupid meat head the UFC is NOT about you, it's about the fighters asshole!!!!!

Dana denkt dat de vechters puppets zijn man, ik begin hem steeds meer te haten man.

lol dikke complot theorien.

Maarja het feit is dat Kongo geblesseerd is en Cain op stand by staat voor als er iets gebeurd met Carwin.

Er moest iemand komen en JDS is dan de juiste man.
Hou hem even bezig en dan hierna krijgt hij zijn kans.