PDA

View Full Version : Brett Rogers: "I know Fedor can be beat"



Harrie Nak
11-05-2010, 13:47
http://www.youtube.com/watch?v=hSBQ87tJ1bA

lopez86
11-05-2010, 13:48
Deze man weet niet van ophouden

Vinand
11-05-2010, 13:55
I know that alistair will give you a nice knee on your motherfucking chin

superfreak
11-05-2010, 13:56
Hij heeft in elk geval bewezen dat Rogers verslagen kan worden haha.

Overeem moet hem verslaan!

bananenplukster
11-05-2010, 13:59
Wat een komiek:fp:. Laat hem eerst overeem verslaan dan pas verder praten. Overeem(ubereem) zal hem opeten met zijn knieën of misschien een guillotine choke

bigboz
11-05-2010, 14:08
http://cache.budovideos.com/images/covers/31376.jpg

ondiep
11-05-2010, 14:36
Praatjes.... Praatjes... Praatjes....

Irishrover
11-05-2010, 14:50
Zij komen op Brett af, hij is blijkbaar een populaire jongeman.
Degene die interviewen komen ook telkens met dezelfde vragen.

Fedor dit, Fedor dat.
Brett moet dan wel over Fedor praten.
Ik vind de praatjes meevallen, want in essentie heeft hij gelijk.
Hij zegt toch niets verkeerds ?

Verder is hij erg relaxed en kauwt stressvrij op z'n kauwgom.

Mule-Kick
11-05-2010, 14:50
Wat een großmaul, hoop dat Overeem hem een pak rammel geeft.

ijsbier
11-05-2010, 15:33
jah dat weet ik ook wel, maar niet door hem.

Slome
11-05-2010, 15:48
hij heeft ze kans gekregen,,, NEXT!

univers1l
11-05-2010, 16:07
brett kijkt al naar een rematch met fedor, gaat er dus vanuit dat overeem niets voorsteld.
ik zeg overeem wins by armbar en breaks his arm. hell yeah!

Joris
11-05-2010, 16:17
wat wil je dat ie zegt. was te verwachten dit.

Guillermo
11-05-2010, 16:21
Nou ik vind dat hij correct antwoord geeft op de vragen en niet Fedor loop te bashen. De reporters komen naar hem toe, wat wil je dan dat hij zegt? Zijn mond houden en met puppie oogjes de reporter aankijken ofzo? :p

Irishrover
11-05-2010, 16:29
Nou ik vind dat hij correct antwoord geeft op de vragen en niet Fedor loop te bashen. De reporters komen naar hem toe, wat wil je dan dat hij zegt? Zijn mond houden en met puppie oogjes de reporter aankijken ofzo? :p

Ja precies, dat zei ik ook al.

Hij krijgt telkens de naam Fedor naar z'n hersens gesmeten, volgens mij droomt hij vaak over Fedor op deze manier.
& Fedor is inderdaad te verslaan, sinds Brett tegen deze Rus heeft gevochten zien mensen in dat Fedor toch geen goddelijke status heeft.

Brett z'n standaard zin is toch wel: It is what it is.

dirk5
11-05-2010, 16:34
Als Brett tijdens zijn eerste optreden tegen Fedor zijn mond had gehouden na het gevecht dan had ik deze interviews nog op waarde geschat.

Na dat gejank direct na het gevecht is alles wat uit deze man zijn mond komt een fail.

Brett Rogers, please just shut the fuck up.

lopez86
11-05-2010, 16:40
Ja precies, dat zei ik ook al.

Hij krijgt telkens de naam Fedor naar z'n hersens gesmeten, volgens mij droomt hij vaak over Fedor op deze manier.
& Fedor is inderdaad te verslaan, sinds Brett tegen deze Rus heeft gevochten zien mensen in dat Fedor toch geen goddelijke status heeft.

Brett z'n standaard zin is toch wel: CORRECTIE: 't is whut i' is 'know whut 'm 'sayin

Sinds deze partij geen goddelijke status?
Niet dat hij dat ooit had, maar heeft Rogers voor zoveel problemen gezorgd dan?
Heb Fedor wel eens voor hetere vuren zien staan.

Pulker85
11-05-2010, 16:44
In plaats van achteraf bullshit lullen moest hij maar doen wat hij nu zegt, hij heeft zijn kans gekregen, en heeft gewoon verloren van Fedor klaar!
accept it dude, je bent geen uitzondering
Ik hoop dat Overeem hem een flink pak rammel zal geven

Irishrover
11-05-2010, 16:51
Sinds deze partij geen goddelijke status?
Niet dat hij dat ooit had, maar heeft Rogers voor zoveel problemen gezorgd dan?
Heb Fedor wel eens voor hetere vuren zien staan.

Nee Fedor heeft dat natuurlijk niet, maar genoeg posts & plaatjes waarin Fedor figuurlijk als God wordt beschouwd.
Brett heeft wel degelijk voor wat probleempjes bezorgd, een paar punches die goed raak waren & waarin Fedor toch even iets minder ging doen.

Nadat Brett vermoeid raakte begon Fedor weer wat meer te doen.

Klopt dat Fedor weleens meer moeite heeft gehad, maar vooral omdat Rogers op vele fronten meedeed aan gevecht & Fedor toch steeds ouder wordt ( Hij kan natuurlijk nog mee ) is men gaan denken: Het is een kwestie van tijd dus.

+ het feit dat Fedor nog zo weinig vecht & andere toppers gaan opstaan kan men gaan twijfelen aan zijn status.

GnP
11-05-2010, 16:52
vijgen na pasen, kans verkeken noem ik dit

als fedor vecht zijn er altijd 2 standaard uitspraken die je hoort :

vooraf : ... gaat Fedor verslaan, want zijn groundgame of standup is way better...
achteraf : Fedor is zeker te verslaan

maar ondertussen is het toch nog maar mooi niemand gelukt

Irishrover
11-05-2010, 16:56
vijgen na pasen, kans verkeken noem ik dit

als fedor vecht zijn er altijd 2 standaard uitspraken die je hoort :

vooraf : ... gaat Fedor verslaan, want zijn groundgame of standup is way better...
achteraf : Fedor is zeker te verslaan

maar ondertussen is het toch nog maar mooi niemand gelukt

Klopt, Fedor is ook de beste HW.
Maar geloof wel dat hij ooit te verslaan is.

dirk5
11-05-2010, 17:03
Brett heeft wel degelijk voor wat probleempjes bezorgd, een paar punches die goed raak waren & waarin Fedor toch even iets minder ging doen.

Nadat Brett vermoeid raakte begon Fedor weer wat meer te doen.



Staand: 1 klap raak
op de grond: 3 klappen bij gnp (goed) raak

de rest van de wedstrijd werd hij als een lappenpop door de ring gegooid door fedor, en dus ook geen enkele problemen.

wrestler_nl
11-05-2010, 17:10
Brett Rogers zegt niets verkeerd hoor. Moet hij dan zeggen dat Fedor onverslaanbaar terwijl hij als van Overeem wint waarschijnlijk een rematch met fedor krijgt.
ROGERS FTW (alleen tegen Overeem :) )

Harrie Nak
11-05-2010, 17:14
Rogers zal wel met dezelfde lulverhalen komen na zijn verloren pot tegen Overeem.

Irishrover
11-05-2010, 17:17
Staand: 1 klap raak
op de grond: 3 klappen bij gnp (goed) raak

de rest van de wedstrijd werd hij als een lappenpop door de ring gegooid door fedor, en dus ook geen enkele problemen.

Zeg ik toch ook: Een paar punches die goed raak waren.

dirk5
11-05-2010, 17:22
Zeg ik toch ook: Een paar punches die goed raak waren.

Jep, maar je zegt ook dat het toen even minder ging met Fedor, en dat zie ik er toch echt niet in terug :)

Fedor>Overeem>Rogers>>>......>>> Brock Lesnar

Pride_187
11-05-2010, 17:24
gaaaaaaapp...

Irishrover
11-05-2010, 17:27
Jep, maar je zegt ook dat het toen even minder ging met Fedor, en dat zie ik er toch echt niet in terug :)

Fedor>Overeem>Rogers>>>......>>> Brock Lesnar

Na een paar punches deed Fedor in mijn optiek wat minder, In de 2e ronde was Brett leeg en sloeg Fedor hard toe.
Brock zou een goede tegenstander zijn voor Fedor denk ik.

Sendur
11-05-2010, 18:04
Als Brett tijdens zijn eerste optreden tegen Fedor zijn mond had gehouden na het gevecht dan had ik deze interviews nog op waarde geschat.

Na dat gejank direct na het gevecht is alles wat uit deze man zijn mond komt een fail.

Brett Rogers, please just shut the fuck up.

dikke x2

ben het hier helemaal mee eens!

Dat whinen heeft hem afgedaan kan ook echt niet tegen een legende als Fedor.

Dom en disrespectvol.

Kemal
11-05-2010, 18:39
http://www.whitleykros.com/blog/wp-content/30rqjxx1.png

Irishrover
12-05-2010, 00:39
http://www.whitleykros.com/blog/wp-content/30rqjxx1.png

Haha gekke Kemal.

Petrosyan188
12-05-2010, 02:12
Jep, maar je zegt ook dat het toen even minder ging met Fedor, en dat zie ik er toch echt niet in terug :)

Fedor>Overeem>Rogers>>>......>>> Brock Lesnar

lol, denk eerder, Lesnar>fedor>>>rogers>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>overeem

Naj85
12-05-2010, 02:37
ik denk eerder
Fedor>Lesnar>Overeem>Rogers

lol, denk eerder, Lesnar>fedor>>>rogers>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>overeem

Slome
12-05-2010, 02:49
Fedor....................UFC HW...............Ali o........ en dan pas rogers (maybe na komend weekend anders, hoop t niet)