PDA

View Full Version : Mixfight interview Bas Boon (2); 'Van alle markten thuis; Fightgame!'



Justinian
11-05-2010, 17:26
Zoals aangekondigd vandaag de exclusieve preview van een bijzondere game, ontwikkeld in opdracht van Bas Boon. Bas start zijn computer op en tovert een aantal previews tevoorschijn. Het beeld is zwart en we horen een motor. Vervolgens zien we een figuur verschijnen op de motor die we al hoorden. Het is Sem Schilt die op de motor rijdt op weg naar een gebouw. Bovenop het gebouw kijkt Schilt over de stad. Hij wordt aangevallen en reageert met harde knieën. Het ziet er subliem uit. Het verhaallijn is ook uniek te noemen en met een groot deel van de vechters al onder contract lijkt ook dit een succes te worden…

Fightgame… je houdt je tegenwoordig ook bezig met de ontwikkeling van computergames??
“Ik heb een idee gehad twee jaar geleden. Een totaal ander concept dan in de ring of in de kooi vechten. Het is een soort futuristisch ‘lord of the ringstoestand’. Bekende K-1 vechters zitten in een vliegtuig naar Japan en komen in een wervelwind terecht. Ze belanden vervolgens in een andere dimensie en van daaruit moeten ze terugvechten naar de realiteit. Ik zal je alvast een preview laten zien.”

Lees het complete interview hier: http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_bas_boon__2_/

http://portal.mixfight.nl/files/Image/nederlands/foto%20artikel/Thailand%202010/Bas%20Boon%20interview/2.jpg

http://portal.mixfight.nl/files/Image/nederlands/foto%20artikel/Thailand%202010/Bas%20Boon%20interview/11.jpg

Tekst: Roy van der Wal
Screenshots/poster: Bas Boon

Kemal
11-05-2010, 17:49
Thanks, goed verslag en die game screenshots zien er toch aardig uit!!

blackadder
11-05-2010, 18:09
Sem vs Klitschko? Is dat wel zo en goed idee?

wrestler_nl
11-05-2010, 18:12
Thanks.
dalijk ff lezen!

Richelieu
11-05-2010, 18:26
Sem vs Klitschko? Is dat wel zo en goed idee?

Zou wel erg interessant zijn voor beide partijen. Neem aan dat de partij in Amerika zal worden gevochten, wat altijd commercieel goed is!

Vinand
11-05-2010, 18:49
DIE GAME LIJKT ME VET,, Hoop trouwens echt dat bas boon niet allen gg vechters gebruikt, Ik zou graag ook wel willen spelen als bonjasky of hari. :)

Wheelie
11-05-2010, 19:09
Bedankt Roy en Bas bedankt voor de primeur.

bryan
11-05-2010, 19:16
Overeem ziet er een beetje klein uit.. hij is het echt veel gespierder.. op welke consols komt het uit ?

blackadder
11-05-2010, 19:18
DIE GAME LIJKT ME VET,, Hoop trouwens echt dat bas boon niet allen gg vechters gebruikt, Ik zou graag ook wel willen spelen als bonjasky of hari. :)
Peter Aerts. Of misschien Ramon Dekkers. T'is toch in een andere dimensie. Ramon was met de andere vechters onderweg en als ze in de andere dimensie aankomen is hij ineens 20 jaar jonger en blessurevrij.

Naj85
11-05-2010, 19:19
op welke platformen komt het spel uit?

@Vinand: mee eens, Badr hoort er ook bij, aerts bonjasky

betreft Klitschko vs Schilt, zou zeker interresant kunnen worden. volgens mij heeft Klitschko nog nooit tegenover iemand gestaan die zo groot is

blackadder
11-05-2010, 19:20
Zou wel erg interessant zijn voor beide partijen. Neem aan dat de partij in Amerika zal worden gevochten, wat altijd commercieel goed is!
Nou ja. Maar wat voor een kans maakt Sem nou tegen een Klitschko in het boxen? Heeft Sem überhaupt weleens geboxt?

Sendur
11-05-2010, 20:11
De game ziet er goed uit, maar dit word toch niet verkocht dat snapt Bas hopelijk zelf wel.

Verder weer een top interview!!!

tnx mixfight!

Mickey
11-05-2010, 20:29
Waarom zou het niet verkopen? Omdat het geen "mainstream" title is? Op de Xbox worden veel niet mainstream games in de arcade verkocht. PS3 heeft Playstation Store. Wii net zo.. Op de PC heb je Steam als populair distributie platform voor games. Ik koop er zelf ook vaak games die niet heel bekend zijn, maar wel super (denk aan Audiosurf bijvoorbeeld).
Daarnaast is er nog niets bekend over de producent. Bas had het erover dat hij over ze gelezen had in een blad.. Dus het konden nog wel eens bekenden zijn.

stiffler
11-05-2010, 20:58
Thanks voor de preview.. De game ziet er erg gelikt uit (maar dat zijn de meeste previews) ben erg benieuwd op welke console's de game uitkomt

Justinian
11-05-2010, 22:20
Het zullen zeker niet alleen Golden Glory vechters zijn; ik heb ook al andere vechters gezien die er een rol in spelen. Kan nu nog geen namen noemen, maar misschien kan/wil Bas er wel wat over zeggen ;)

Sendur
11-05-2010, 22:39
Het zullen zeker niet alleen Golden Glory vechters zijn; ik heb ook al andere vechters gezien die er een rol in spelen. Kan nu nog geen namen noemen, maar misschien kan/wil Bas er wel wat over zeggen ;)

oke just, je maakt me steeds benieuwder.

Laat ik het anders zo zeggen, het is niet echt mijn game.
Maar het idee erachter is wel tof en het ziet er goed uit.

Ik geef het een kans, laat ik op de gameplay beelden wachten.

Justinian
11-05-2010, 22:52
oke just, je maakt me steeds benieuwder.

Laat ik het anders zo zeggen, het is niet echt mijn game.
Maar het idee erachter is wel tof en het ziet er goed uit.

Ik geef het een kans, laat ik op de gameplay beelden wachten.
Ik heb zoals gezegd trailers gezien en ik werd daar heel enthousiast van. Het is eens een keer wat anders dan een K-1 of UFC spel, totaal andere benadering. Deze beelden zien er leuk uit, maar de trailers die ik heb gezien zijn meer dan fantastisch.

Vinand
11-05-2010, 23:32
ik zie het al voor me, Badr die vegeta een low kick gaat geven.

remco pardoel
12-05-2010, 00:41
Hij heeft mij nog niet gebeld
;)

Roy en ik komen wel over, je hoeft alleen een vluchtje te sponoseren

YoMarK
12-05-2010, 10:00
Ben benieuwd naar de Game!

Ronald
12-05-2010, 18:56
Sem vs Klitschko zou ik nog mooier vinden op K-1 regels... maar ik ben bang dat Klitschko daar niet aan wil.

blackadder
12-05-2010, 18:59
Sem vs Klitschko zou ik nog mooier vinden op K-1 regels... maar ik ben bang dat Klitschko daar niet aan wil.
En terecht. Daarom vind ik het wat vreemd dat Schilt wel op Klitschko's regels schijnt te willen.

Ronald
12-05-2010, 19:06
En terecht. Daarom vind ik het wat vreemd dat Schilt wel op Klitschko's regels schijnt te willen.
Mwah... ik weet niet of dat terecht is. Tenslotte heeft Klitschko ook op niveau kickbokspartijen gevochten. Sportief gezien is het omgekeerd onlogischer: Sem heeft nooit gebokst. Maar goed, commercieel zal het wel aantrekkelijk zijn als Sem die partij aangaat. Omgekeerd denk ik dat Klitschko er financieel niet zoveel mee opschiet als hij op K-1 regels gaat vechten.

blackadder
12-05-2010, 19:30
Mwah... ik weet niet of dat terecht is. Tenslotte heeft Klitschko ook op niveau kickbokspartijen gevochten.
A: Dat is een aardig tijdje geleden. En B: Dat betreft voor zover ik weet alleen Vitali. Maar ik ging ervan uit dat Wladimir bedoeld was.

Sportief gezien is het omgekeerd onlogischer: Sem heeft nooit gebokst.
Yup.


Maar goed, commercieel zal het wel aantrekkelijk zijn als Sem die partij aangaat. Omgekeerd denk ik dat Klitschko er financieel niet zoveel mee opschiet als hij op K-1 regels gaat vechten.
Wie weet. Ik niet.

Ronald
12-05-2010, 23:23
Wie weet. Ik niet.
Als het om de échte grote partijen gaat dan wordt er op het moment in het boksen nog meer verdient dan in het kickboksen (of mma).

blackadder
13-05-2010, 00:29
Als het om de échte grote partijen gaat dan wordt er op het moment in het boksen nog meer verdient dan in het kickboksen (of mma).
Dat weet ik ook nog wel. Maar wie weet hoeveel sponsors en wat niet al komen opdagen als een Klitschko in een eventuele rematch, mocht de bokspot doorgaan, meegaan voor een pot op K1 regels. Al was het maar voor die ene pot.