PDA

View Full Version : Mixfight interview Bas Boon (3): de wondere wereld van het internet...



Justinian
13-05-2010, 17:43
In het eerste deel van het interview met Bas Boon hebben we gesproken over de overstap naar Thailand en de nieuwe sportschool. In het derde deel spreken we met Bas over zijn activiteiten op Mixfight.nl, de relatie met andere promotors en meer specifiek de relatie met M-1. Bas legt uit hoe de vork volgens hem in de steel zit...

Je bent weliswaar weg uit Nederland, maar op de digitale snelweg ben je nog steeds aanwezig. Erger je je aan kritiek op ‘jouw vechters’?
“Nee, totaal niet. Ik reageer er wel op als de kritiek ongefundeerd is, maar over het algemeen… wie zijn dan die mensen die kritiek geven? Komt het van een bekende trainer dan is het tot daar aan toe. Vaak is het echter strijd tussen een aantal kampen (Golden Glory, M-1 en It’s Showtime). Kritiek kan ook goed zijn. Ik heb weleens wat op het forum gelezen waarvan ik dacht ‘daar hebben ze misschien weleens gelijk in’ en dan ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven. Als het vervolgens werkt dan is het voor mij ook de ‘bijbel’, daar ben ik redelijk extreem in. Sommige mensen zijn er alleen om andere zaken af te branden en daar wil ik ook niet eens mee in discussie. Dat draagt niks bij.”

Lees hier het complete interview: http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_bas_boon__3_/ (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_bas_boon__3_/)

http://portal.mixfight.nl/files/Image/nederlands/foto%20artikel/Thailand%202010/bas-boon.gif

Tekst: Roy van der Wal

Vinand
13-05-2010, 17:50
thnx, nice interview. ;)

Slome
13-05-2010, 18:30
erg leuk om te lezen... bas is een mooi persoon!!!!

Sendur
13-05-2010, 19:23
Zo lekkere opheldering hier.

Erg goed interview en erg goede antwoorden vanuit Bas zijn kant.
Nu heb ik tenminste enige indicatie van hoe de vork in de steel zit.
Wat er allemaal nog komt kijken om het vechten heen zeg pfff.
Ook Fedor is dus zwaar gebruikt echt heel erg jammer hij had miss wel beter afgeweest bij GG.

Succes in Thailand Bas, je verdient het in mijn ogen wel.
Ook al zeiken we je hier wel vaak af, ik heb respect voor je want je blijft altijd terugkomen en je doet goede zaken voor de naam GG.

Keep it u

wrestler_nl
13-05-2010, 19:52
Thanks leuke interview!
Bas is zeer duidelijk :_)

knift
13-05-2010, 21:36
Thanks een mooi en zeer ophelderend interview!

BJJrajawali
13-05-2010, 22:18
Bas Boon jij bent mijn held !

Petrosyan188
13-05-2010, 22:42
Succes in Thailand Bas, je verdient het in mijn ogen wel.
Ook al zeiken we je hier wel vaak af, ik heb respect voor je want je blijft altijd terugkomen en je doet goede zaken voor de naam GG.

Keep it u

x2

Hammerkick
14-05-2010, 08:29
Prachtig; wat Bas over me verteld. Ja, ik heb inderdaad iedere videoband en dvd van Nikko sports. Het is misschien een rare hobby, maar ik verzamel videobanden en dvds van het kickboksen en mma. Ik ken Bas dus echt al heel lang, het mooiste aan hem vind ik, dat hij altijd zichzelf is gebleven. Hij heeft helemaal geen sterallures of kapsones, tegen mij is hij dezelfde Bas, als toen ik hem voor het eerst ontmoette. Ik heb heel veel respect voor Bas en dat is wederzijds.

Kemal
14-05-2010, 10:18
Mooi verslag !