PDA

View Full Version : Fitness DVD,gebaseerd op vechtsport, speciaal voor vrouwen!



HARDnickCORE
14-05-2010, 18:10
Fit by Fighting
Wij zijn als studenten van de Hogeschool Rotterdam bezig met de ontwikkeling van Fit by Fighting . Dit is een Fitness DVD met oefeningen uit verschillende vechtsporten en is speciaal bedoeld voor vrouwen die wél een gezond, mooi, lenig en sterk fysiek willen opbouwen maar geen tijd of zin hebben hiervoor uren op een sport-school of club door te brengen want voltooien van deze training kan gewoon thuis voor de televisie. Fit by Fighting is niet het eerste trainingsprogramma voor thuis, maar wel het eerste programma dat zich richt op vrouwen die zich bewust zijn van het feit dat alleen hard trainen voor het gewenste resultaat zorgt.

Voordat wij verder gaan met de ontwikkeling van de DVD moeten we eerst vaststellen of er voldoende intresse onder de dames zal zijn. Om deze reden vragen wij alle vrouwelijke leden van mixfight (of moeders, zussen, vriendinnen, vrouwen enzovoort van mannelijke leden) deze zeer korte enquete in te vullen

HARDnickCORE
14-05-2010, 18:12
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=43404&p=1&zelf=0

Stonehorn
14-05-2010, 22:15
Ik ben zelf geen vrouw, maar als ik even mag reageren: in correct Engels zou het moeten zijn:

Fit THROUGH Fighting

GerritTonijn
14-05-2010, 22:27
Hebben jullie het over Thaibo

HARDnickCORE
14-05-2010, 23:06
Ik ben zelf geen vrouw, maar als ik even mag reageren: in correct Engels zou het moeten zijn:

Fit THROUGH Fighting

Fit trough Fighting? dat zou ook heel goed kunnen ik het even uitzoeken.
Bedankt, dit soort dingen zijn altijd welkom! Je kan niet overal verstand van hebben:D

HARDnickCORE
14-05-2010, 23:14
Hebben jullie het over Thaibo

Nee, er zijn misschien kleine overeenkomsten maar wij willen het absoluut niet soft maken.
Vechtsport is nou eenmaal niet voor...(hoe zeg je het netjes) nou je weet wat ik bedoel. Daarnaast willen we grondoefeningen een grote rol laten spelen. Zoals gezeg staat het allemaal nog in de kinderschoenen maar ook het mentale gedeelte, zoals het vormen van een uitlaatklep door het laten gaan van de agressie zal worden benadrukt.

Is je vraag zo vraag beantwoord?

GerritTonijn
14-05-2010, 23:18
jawel hoor, ben benieuwd