PDA

View Full Version : Werdum: 'I don't like the Overeem so much, he's so much cock, cock guy'



Harrie Nak
15-05-2010, 15:46
Video (http://www.sherdog.com/videos/recent/Werdum-Picks-Rogers-Silva-for-Strikeforce-Wins-2430)!

In een ander interview:


"At the last Strikeforce I went to, when King Mo fought, I ran into Brett. He knew I'd faced Overeem before and asked if he's strong. I told him he is, but he’s the kind of guy who backs down, if you go at him with all you've got. He thanked me and then told me what he thought of Fedor. He said he's not that strong. But damn, that Brett is a monster! He lifts over 140 kg. Fedor must not be strong to him!

"I think he'll beat Overeem because Brett has a really heavy hand. And Overeem, when things get rough for him, he gets scared. He talks too much and, even though I think he really is good, I don't like him much. Just because a guy’s good in the dojo doesn’t mean he has to be arrogant out of it, being full of himself and even denying fans autographs. I don’t think that’s cool. To me he's a prick!" he adds, laughing.

Petrosyan188
15-05-2010, 15:53
ik zeg rematch overeem vs werdum, ik denk dat overeem hem dit keer afmaakt deed die vorige keer ook al maar lucky sub meen ik was het

Devilprince
15-05-2010, 15:56
''He thanked me and then told me what he thought of Fedor. He said he's not that strong''
Denkt hij dat echt? Je kan het je niet voorstellen!! Toch??

Jeru
15-05-2010, 15:57
Rematch zou zeker mooi zijn... had nu eigenlijk al gemoeten.

Eerste partij.
Dailymotion - Fabricio Werdum Vs. Alistair Overeem Pride - une vidéo Sports et Extrême (http://www.dailymotion.com/video/x6zzn4_fabricio-werdum-vs-alistair-overeem_sport)

Djani
15-05-2010, 16:04
''He thanked me and then told me what he thought of Fedor. He said he's not that strong''
Denkt hij dat echt? Je kan het je niet voorstellen!! Toch??

Rogers werd toch echt een paar keer als een ragdoll omgegooid. Rogers vergeet dat het geen armpjedrukken is blijkbaar en dat kracht en techniek samen gaan in MMA.

Maarehh, die Werdum heeft over iedereen wel wat te zeggen lijkt het op

Sportvision
15-05-2010, 16:29
ik zeg rematch overeem vs werdum, ik denk dat overeem hem dit keer afmaakt deed die vorige keer ook al maar lucky sub meen ik was het

lucky sub... nee, het was Overeem die een paar keer de beginnersfout maakte door zijn handen op de mat te zetten, zo zet je jezelf open voor sweep/kimura. althans, als ik de juiste partij voor me heb :D

Vinand
15-05-2010, 16:43
ik zeg rematch overeem vs werdum, ik denk dat overeem hem dit keer afmaakt deed die vorige keer ook al maar lucky sub meen ik was het

Ligt het aan mij of heb jij plotseling (meer) respect voor overeem gekregen??

By the way: ik ben het helemaal met je eens, die werdum werd gedomineerd door overeem en dat terwijl hij nog zwaarder was ook, overeem maakt een kleine fout en dat zorgde ervoor dat hij in een sub terecht kwam,, die werdum heeft wel vaker van dit soort nare uitspraken over personen. Doet hij dat puur om reem onderuit te halen denk ik, laten we nog even wachten tot hij zelf keihard door fedor onderuit gehaald wordt. ;)

kmr
15-05-2010, 16:59
Rematch zou zeker mooi zijn... had nu eigenlijk al gemoeten.

Eerste partij.
Dailymotion - Fabricio Werdum Vs. Alistair Overeem Pride - une vidéo Sports et Extrême (http://www.dailymotion.com/video/x6zzn4_fabricio-werdum-vs-alistair-overeem_sport)

Ten eerste, wat een saaie partij. Ten tweede, wat gaat er in Overeems hoofd om dat hij iemand als Werdum naar de grond haalt?

remco pardoel
15-05-2010, 17:16
je let goed op tijdens de lessen sportvision :)

Ik zag Overeem niet echt domineren. Na een worp ga je voor side mount / mount en dan ga je de pot afmaken. Niet naar de guard terug gaan. AO zag ik zelfs een maal uit de ring rollen.

De partij zou nu compleet anders worden denk ik.
Hij zit beter in zijn gewicht en kracht. Speltechnisch is hij er ook op vooruit gegaan

Naj85
15-05-2010, 20:08
Ligt het aan mij of heb jij plotseling (meer) respect voor overeem gekregen??


whaha viel mij ook al op

Maarre Overeem zou Werdum slopen als ze nu weer zouden vechten

Petrosyan188
15-05-2010, 21:03
het is niet mijn favoriete vechter nogmaals maar heb niet zoveel tegen overeem maar wel tegen GG, ik vind GG beetje de ajax van het nederlandse voetbal.. altijd janken als het niet volgens hun manier gaat, en dan is het plots iedereen z'n schuld behalve hunzelf en bv. bij ajax stoor ik me enorm aan die de zeeuw en verthongen zo heb ik dat ook bij de GG vechters schilt,zimmerman en laatste jaar ook saki, het is altijd de scheids of de jury of gelijk janken om een rematch maar nooit eens ja degene was vandaag beter gefeliciteerd en ik ga nu weer hard trainen om sterker dan ooit terug tekomen ofzoiets, daar stoor ik me ook aan bij sommige GG vechter maar daar zitten ook jongens als holtzken en kareav bij waar ik juist een enorme fan van ben zeker die 1e die heb ik vroeger in mijn vorige woonplaats vaak zien vechten. over overeem ook de stijl van overeem is zeker het kijken vannacht waard, knieen vind ik heel mooi om te zien en als er een nummer 1 prijs is voor meest effectiefer vechter met z'n knie is dat wel overeem kan van hem wel genieten(tenzij hij tegen een van m'n favo vechters moet ;) ) en dat gedoe over let's hope rogers etc. is gewoon om een beetje te steuken, ben niet de enige hier op de forum die dat doet ;) want wat the fuck kan me die rogers schelen het is maar een achterlijke mongool die geen haar beter is dan die vechters die ik eerder noemde ook hij jankde na afloop tegen fedor

Vale Tudo
15-05-2010, 23:09
het is niet mijn favoriete vechter nogmaals maar heb niet zoveel tegen overeem maar wel tegen GG, ik vind GG beetje de ajax van het nederlandse voetbal.. altijd janken als het niet volgens hun manier gaat, en dan is het plots iedereen z'n schuld behalve hunzelf en bv. bij ajax stoor ik me enorm aan die de zeeuw en verthongen zo heb ik dat ook bij de GG vechters schilt,zimmerman en laatste jaar ook saki, het is altijd de scheids of de jury of gelijk janken om een rematch maar nooit eens ja degene was vandaag beter gefeliciteerd en ik ga nu weer hard trainen om sterker dan ooit terug tekomen ofzoiets, daar stoor ik me ook aan bij sommige GG vechter maar daar zitten ook jongens als holtzken en kareav bij waar ik juist een enorme fan van ben zeker die 1e die heb ik vroeger in mijn vorige woonplaats vaak zien vechten. over overeem ook de stijl van overeem is zeker het kijken vannacht waard, knieen vind ik heel mooi om te zien en als er een nummer 1 prijs is voor meest effectiefer vechter met z'n knie is dat wel overeem kan van hem wel genieten(tenzij hij tegen een van m'n favo vechters moet ;) ) en dat gedoe over let's hope rogers etc. is gewoon om een beetje te steuken, ben niet de enige hier op de forum die dat doet ;) want wat the fuck kan me die rogers schelen het is maar een achterlijke mongool die geen haar beter is dan die vechters die ik eerder noemde ook hij jankde na afloop tegen fedor

Feyenoord fan? :lol:

T15Boxing
15-05-2010, 23:14
Waar komen jullie aan "cock cock guy"?

blackadder
15-05-2010, 23:20
Waar komen jullie aan "cock cock guy"?
Kijk de video. Zijn Engels sucks monkeyballs.