PDA

View Full Version : Golden Glory *spoiler*



Jamila
16-05-2010, 17:48
Na een hele tijd niet gevochten te hebben heeft Valentijn Overeem de spits afgebeten door in Frankrijk met een snelle K.O. te winnen.

Dan nu een van de belangrijkste gevechten van Alistair Overeem die op dominante wijze de partij tegen Brett Roger wist te winnen.

Afgereisd naar Macau zijn Dion Starring en Jason Jones laten ook zij deze flow doorzetten........ zelf kan ik niet wachten om lekker in onze Arena te kijken naar Nieky, Saki en Sylvana.


Ohw wacht even ik vergeet 3 hele belangrijke jongens Errol Zimmerman, Halim Issoui en Valentijn Overeem in Romenia. ( genoeg werk bij Golden Glory )

Gr, Jamila:thup:

blazin.arr0w::::
16-05-2010, 17:50
Nou, de vlag kan uit bij GG. :)

Maar zonder dollen, een aardige reeks aan het neerzetten.

overigens... het spits afbijten ;)

micha
16-05-2010, 17:53
GG POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Harrie Nak
16-05-2010, 18:04
Waarom dit niet onder een van de bestaande topics posten?

Amsterdam'r
16-05-2010, 18:10
Ashwin valt toch ook onder Golden Glory?
Of kijk je niet echt uit naar zijn partij tegen Ghita?

Jeru
16-05-2010, 18:26
overigens... het spits afbijten ;)

Hehehe Van Persie mag wel uitkijken anders. Die wilt vast niet dat Valentijn hem afbijt :lol:

simtekf1
16-05-2010, 18:41
Gottegot, kun je nog meer spoileren?
Hmm, wie zou er gewonnen hebben.. als ik de titel zie dan denk ik gelijk aan Rogers.. :S

dietrik
16-05-2010, 18:46
Ik zou net zeggen ja. Na 1500 posts moet je dat toch ondehand weten.

NonaManisss
16-05-2010, 19:47
Klinkt allemaal veel belovend.
maar de vechters van GG zijn natuurlijk ook veel belovend!
29 mei in arena gaan ze weer knallen!! we pakken ze allemaal stuk voor stuk in!

TOON
16-05-2010, 20:05
das weer een ouderwets goeje spoilert jamila! toppie!!

Strange Cutbean
16-05-2010, 21:13
Wat een trut zeg, als je zegt 'GG is weer in de flow' dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat Alistar gewonnen heeft? Anders zie je ze toch niet op het web.
Heeft dat mens dan echt niet beters te doen dan de boel te verzieken? Ik snap die Ron Nyqvist wel, als ik zo'n griet had zorgde ik er ook wel voor dat ik lang moest brommen.

LeeMurray
16-05-2010, 21:26
Wat een trut zeg, als je zegt 'GG is weer in de flow' dan kan je toch op je klompen aanvoelen dat Alistar gewonnen heeft? Anders zie je ze toch niet op het web.
Heeft dat mens dan echt niet beters te doen dan de boel te verzieken? Ik snap die Ron Nyqvist wel, als ik zo'n griet had zorgde ik er ook wel voor dat ik lang moest brommen.
Metr zo'n titel weet je inderdaad al hoe het gevecht is afgelopen. Lijkt me ook vervelend als ik alles nog wil zien, maar aan de andere kant weet je dat je rekening met (pseudo-)spoilers moet houden als je hier komt.

Strange Cutbean
16-05-2010, 21:29
Metr zo'n titel weet je inderdaad al hoe het gevecht is afgelopen. Lijkt me ook vervelend als ik alles nog wil zien, maar aan de andere kant weet je dat je rekening met (pseudo-)spoilers moet houden als je hier komt.

Dat is wel zo maar ik had geen om het te gaan downloaden dus ik dacht, even snel een linkje aanklikken via MF.

Justinian
16-05-2010, 21:33
Ik had de titel van deze thread eerder op de dag - lees meteen nadat het is gepost - veranderd, zodat je er niet de uitslag uit kon afleiden. Kennelijk is dit opgevat als 'er is iets mis gegaan bij het posten'. Hoe dan ook, ik pas het nu nog een keer aan; beetje mosterd na de maaltijd, maar beter laat dan nooit.

Voor de goede orde, er zijn vandaag vrij veel mensen geweest die (uit enthousiasme?) spoilers hebben gepost in titels of in topics. Dan heb ik het niet over de newbies maar ook over mensen die al vrij lang op dit forum posten. Ik heb geen van hen vandaag een infraction gegeven, dus ook Jamilla niet (ze had dit keer zelfs spoilertags geplaatst). Anyway, zal haar net zoals ik bij de anderen heb gedaan een pm sturen met de mededeling in het vervolg ook met de titel zelf voorzichtiger om te gaan en dat het anders een infraction of een ban wordt. Topic closed.

btw ik denk dat ze in dit geval bijna geen titel zou kunnen verzinning die - in combinatie met het gegeven dat zij de thread opent - de uitslag weggeeft ;)