PDA

View Full Version : Allistair.... ** spoiler**



Bas Rutten
16-05-2010, 22:19
Hey daar allemaal, even een berichtje vanuit een zonnig California, haha! (moest in even in wrijven)

Wat een avond gisteren he? Wat een ongelofelijke bruut die Allistair. Gooide Rogers gewoon door de ring, zelfs de commentators zeiden "He threw Rogers like a rag doll", haha, wat een kracht.
Ik moet ook even kwijt dat hij er super goed uitzag, was wat afgevallen maar je zag dat hij veel sneller was in al zijn bewegingen, dus dit gewicht is veel beter voor hem, en kracht had hij helemaal niet verloren.

Hey Allistair, gefeliciteerd mijn vriend, ik ben benieuwd of het kamp van Fedor hem laat vechten tegen jou, ik denk dat je ze hebt laten zien hoe echt gevaarlijk je bent, ik bedoel, Fedor had moeite met Rogers, jij helemaal NUL!

Dus laten we maar hopen dat ze het doen, het is heel makkelijk, als hij de kampioen wilt worden, dan MOET het gebeuren! "To be the man, you have to beat the man!"

Godspeed and party on!

Bas

bigboz
16-05-2010, 22:23
Hey Bas leuk om wat van je te horen! Doe eens zon naar Nederland brengen.

Ja denk dat Alistair even vele critici de mond heeft gesnoerd !

Wat een partij Rogers totaal gedomineerd. heerlijk voor die big mouth Mofo haha. :D

marcelt
16-05-2010, 22:24
Leuk dat je hier post Bas ! Dat vindt iedereen hier erg leuk.

Ik denk dat iedereen hier het alleen maar helemaal met je eens kan zijn over Alistair. De bal ligt bij Fedors kamp.

Peter0711
16-05-2010, 22:24
Ik vondt het ook een geweldige wedstrijd !! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik twijfels had over of Allistair wel zou winnen,maar petje af!

KB.Arnhem
16-05-2010, 22:25
Hey daar allemaal, even een berichtje vanuit een zonnig California, haha! (moest in even in wrijven)

Wat een avond gisteren he? Wat een ongelofelijke bruut die Allistair. Gooide Rogers gewoon door de ring, zelfs de commentators zeiden "He threw Rogers like a rag doll", haha, wat een kracht.
Ik moet ook even kwijt dat hij er super goed uitzag, was wat afgevallen maar je zag dat hij veel sneller was in al zijn bewegingen, dus dit gewicht is veel beter voor hem, en kracht had hij helemaal niet verloren.

Hey Allistair, gefeliciteerd mijn vriend, ik ben benieuwd of het kamp van Fedor hem laat vechten tegen jou, ik denk dat je ze hebt laten zien hoe echt gevaarlijk je bent, ik bedoel, Fedor had moeite met Rogers, jij helemaal NUL!

Dus laten we maar hopen dat ze het doen, het is heel makkelijk, als hij de kampioen wilt worden, dan MOET het gebeuren! "To be the man, you have to beat the man!"

Godspeed and party on!

Bas





ik denk serieus dat overeem een goeie kans maakt

Jeru
16-05-2010, 22:25
Ja was een hele vette avond! Alistair heeft het bijzonder goed gedaan!

(wie gaat Bas vertellen dat ie een spoiler op het forum heeft geplaatst? :lol:)

Naj85
16-05-2010, 22:28
Haha spoiler idd

en leuk dat je post Bas, jij bent ook een topper

Ik denk dat Fedor een beetje bang is om te vechten tegen Overeem, hij is de man die hem kan verslaan

ashi76
16-05-2010, 22:30
Topic ff aangepast. ;)

steftheboxer
16-05-2010, 22:32
hahaha ben benieuwd of Bas ook een ban krijgt ;-)

Naj85
16-05-2010, 22:36
Waarschijnlijk niet, Justinian gaf in een ander topic het volgende aan:

''Voor de goede orde, er zijn vandaag vrij veel mensen geweest die (uit enthousiasme?) spoilers hebben gepost in titels of in topics. Dan heb ik het niet over de newbies maar ook over mensen die al vrij lang op dit forum posten. Ik heb geen van hen vandaag een infraction gegeven, dus ook Jamilla niet (ze had dit keer zelfs spoilertags geplaatst). Anyway, zal haar net zoals ik bij de anderen heb gedaan een pm sturen met de mededeling in het vervolg ook met de titel zelf voorzichtiger om te gaan en dat het anders een infraction of een ban wordt. ''
hahaha ben benieuwd of Bas ook een ban krijgt ;-)

GnP
16-05-2010, 22:56
Haha spoiler idd

en leuk dat je post Bas, jij bent ook een topper

Ik denk dat Fedor een beetje bang is om te vechten tegen Overeem, hij is de man die hem kan verslaan


het woord "bang" staat niet in Fedor zijn woordenboek hoor, waarmee ik niet wil zeggen dat Ali O geen kans maakt, maar Fedor en bang gaan gewoon niet samen in 1 zin, tenzij je er niet tussenzet...

XanaduNL
16-05-2010, 23:00
Het gevecht had ook heel anders kunnen lopen, gelukkig is een goede start het halve werk, en heeft Ali het netjes en efficient kunnen afronden. :)
Hij is nu zeker weten het grootste gevaar buiten de UFC voor Fedor. Ik zie Werdum er weinig van bakken.

el bastardo
16-05-2010, 23:29
Binnen de UFC wel dan? Brock misschien, maar wie dan nog???

punch
17-05-2010, 00:05
Leuk dat de Sultans of Strikes hier op het forum reageert of zoals El Guappo zegt......................Godspeed and Party on.

wrestler_nl
17-05-2010, 00:21
Leuk dat je hier post Bas Rutten , Overeem zag er idd goed uit

Ronald
17-05-2010, 01:05
Bas, krijgen we Alistair binnenkort ook nog in "Inside MMA" te zien? Zou top zijn :)

Petrosyan188
17-05-2010, 01:08
Binnen de UFC wel dan? Brock misschien, maar wie dan nog???

JDS,Mir,Carwin,Velasquez en natuurlijk brock dus

Bagheera
17-05-2010, 01:10
He bas,

Je hebt helemaal gelijk.... A. is een beest.. ongelooflijk he...
Laat het maar gebeuren, ik pak alvast de chips en popcorn...

rafi
17-05-2010, 01:23
Als fedor van werdum wint. Dan is er geen ander mogenlijkheid dan tegen alistair te staan. Anders neemt niemand hem meer serieus. Ondangs dat hij fedor heet.

YoMarK
17-05-2010, 02:10
Helaas moeten we nog wel een maand of 9 wachten voordat dat gaat gebeuren als Fedor al tegen Werdum vecht en wint(waarschijnlijk wel natuurlijk).


Bas, krijgen we Alistair binnenkort ook nog in "Inside MMA" te zien?
Enne, x2!

Irishrover
17-05-2010, 02:34
Leuke post van Bas.

Was een easy win voor Ali & hij klopt al aande deur van Fedor.
Ik blijf erbij dat Fedor niet bang is zoals sommige hier claimen dat hij dat wel is.

Pindakaas
17-05-2010, 04:11
Jammer dat je niet het commentaar doet bij Strikeforce. Dat zou echt 1000x beter zijn als het commentaar team van nu!

Bas Rutten
17-05-2010, 05:09
Bedankt jongens, ja, Fedor kent het woord angst niet, dat denk ik ook niet, hij heeft de beste vechters in de wereld gevochten en verslagen!
Lets face it, Fedor heeft het beste record in MMA, er is NIEMAND die een beter record heeft, dus een gevecht tussen hem en Allistair zou helemaal super zijn.


"We keep our fingers crossed!"

OK iedereen, ik ben er weer vanaf, heb een volle week deze week en moet weer gaan reizen. Doei!

Irishrover
17-05-2010, 06:54
Bedankt jongens, ja, Fedor kent het woord angst niet, dat denk ik ook niet, hij heeft de beste vechters in de wereld gevochten en verslagen!
Lets face it, Fedor heeft het beste record in MMA, er is NIEMAND die een beter record heeft, dus een gevecht tussen hem en Allistair zou helemaal super zijn.


"We keep our fingers crossed!"

OK iedereen, ik ben er weer vanaf, heb een volle week deze week en moet weer gaan reizen. Doei!

Precies, Fedor heeft geen reden om bang te zijn, hij is de beste & gaat iedere uitdaging aan.

Nu hopen dat ze tot een overeenkomst komen.

Biiyen
17-05-2010, 11:37
Ik wordt helemaal gek als het een Nederlander is die Fedor pakt, wazig en nooit gedacht maar Alistair in deze vorm maakt serieus een kans tegen de robot uit Rusland.

Kemal
17-05-2010, 12:01
Hey Bas,

Wel tof dat je hier effe een topic over opent! en idd Rogers was helemaal geen partij voor Ali-O!

Wheelie
17-05-2010, 12:22
Hey Bas, bedankt voor het posten, Alistair heeft alle haters de mond gesnoerd en heeft laten zien dat hij de man to beat is.
Fedor en het management van Fedor kunnen nu niet meer om hem heen, in Strikeforce of Dream deze partij moet er van komen.
Aan Alistair of Golden Glory ligt het niet......

Verder vraag ik me af of er nu nog mensen zijn die Gilbert Yvel ook maar een kans geven tegen Alistair ;)

Gilbert Yvel vs Alistair Overeem (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?91008-Gilbert-Yvel-vs-Alistair-Overeem&highlight=yvel)

Verder wil ik Alistair ook nog even feliciteren met zijn verjaardag want hij is vandaag jarig.

dirk5
17-05-2010, 12:40
leuk Bas, dat je hier weer een keer wat post!

Verder is Ali idd the man to beat Fedor, ik zou het jammer dan vinden, maar als er toch iemand van Fedor moet winnen, dan maar een Nederlander.

Ali is gewoon dodelijk in de clinch, je krijgt of een knie tegen je hoofd, of je word op de grond gegooid, of je gaat voor de dubbel leg en je beland in de guillotine, wat een beest is het toch.

Irishrover
17-05-2010, 13:28
Ja, in de clinch is Ali heel gevaarlijk, net een grote klem als hij je beet heeft.
Of het staand of op de grond is, je bent volledig kansloos wanneer hij je met twee armen probeert te verpulveren.

Duijm
17-05-2010, 15:25
Ik wordt helemaal gek als het een Nederlander is die Fedor pakt, wazig en nooit gedacht maar Alistair in deze vorm maakt serieus een kans tegen de robot uit Rusland.

X2

en ik stond versteld van die partij

Sjaak
17-05-2010, 16:28
Net terug van 18 dagen Spanje en wat is het hier koud .....

Zag de topic van Bas over Alistair en wilde toch even reageren op deze prachtige overwinning en euforie stemming.

Wat een machtsvertoon van Alistair en wat een kracht, snelheid en zelfverzekerheid. Een geweldige afgetekende overwinning die ik Alistair van harte gun want die jongen traint er keihard voor.

Dan het hoofdstuk Fedor. Natuur denkt iedereen nu gelijk Alistair wint even van Fedor maar zo is het volgens mij toch niet hoor. Wil even de vergelijking maken met het Nederlands elftal van 2 jaar geleden. We speelde geweldig, wonnen afgetekend van Frankrijk en Italie en we zouden wel even Europees kampioen gaan worden. En ook ik geloofde het want we speelde zo makkelijk en zo geweldig, niemand zou ons kunnen stoppen. Maar toen kwam de volgende partij ........ Rusland ................. en we weten allemaal hoe het is afgelopen.

Wat ik wil zeggen je bent zo goed als je laatste partij en alles hangt af van de vorm van de dag en van kleine randverschijnselen die je kunnen beinvloeden tijdens maar ook voor de partij die de uitslag gaan bepalen.

En als laatste je hebt Mix Martial Arts vechters en in mijn ogen heb je Fedor want deze man komt van een andere planeet. Hij heeft iedereen bevochten en altijd met groots machtsvertoon verslagen. Het is zoals Bas zegt, wil je de man worden dan zal de je ook de beste man moeten verslaan en ik weet niet of dat ook daadwerkelijk gaat lukken want Fedor is in mijn ogen een levende legende en nog steeds nagenoeg onverslaanbaar. Maar ook voor de beste komt een keer een tijd dat hij gaat verliezen maar of het al gaat gebeuren tegen Alistair weet ik nog niet, de tijd zal het leren.

Alistair jongen ik gun je van harte de partij tegen Fedor en zorg voor een mooi resultaat. Je komt er wel, is het niet tegen Fedor dan pak je de titel wel als die gestopt is, maar de KAMPIOEN ga je zeker worden als je zo doorgaat.

Osu !!!

Rougemonkey
17-05-2010, 17:49
Voordat ik Overeem vs Rogers zag dacht ik dat Fedor unbeatable was. Nu denk ik dat Alistair hem kan pakken. Veel oefenen op het verdedigen van die overhand right van Fedor. Op de grond is Fedor technisch beter, maar zal hij het op kracht moeten afleggen. Hij maakt een goede kans!

Bas waarom ga jij Alistair niet trainen? Heeft Alistair geen zin om naar cali te gaan? Lijkt me vreemd. Of ben je te duur?:)

wrestler_nl
17-05-2010, 17:56
Voordat ik Overeem vs Rogers zag dacht ik dat Fedor unbeatable was. Nu denk ik dat Alistair hem kan pakken. Veel oefenen op het verdedigen van die overhand right van Fedor. Op de grond is Fedor technisch beter, maar zal hij het op kracht moeten afleggen. Hij maakt een goede kans!

Bas waarom ga jij Alistair niet trainen? Heeft Alistair geen zin om naar cali te gaan? Lijkt me vreemd. Of ben je te duur?:)

De winst overwinning van Overeem heeft niets te doen met een eventuele matchup tussen Overeem en Fedor wanneer het gaat om skills. Toen Rogers tegen Fedor vocht hadden ze zo'n gewichtsverschil van 45lb (en ook een grote reach verschil) en Rogers richtte damage aan vooral door gebruik te maken van z'n reach en gewcihtsvoordeel en niet omdat hij een more skilled vechter is. Ik zou Overeem heel graag tegen Fedor willen zien ( mocht hij van Werdum winnen) maar ik zou me geld op fedor zetten. Ik wil trouwens niet Overeem's prestatite verkleinen ofzo maar sommige forummembers denken dat hij opeens de 'god' is van MMA terwijl Fedor al JAREN tegenstanders zoals Rogers en veel betere tegenstanders domineert! Ik kijk er in ieder geval naar uit om fedor vs werdum te zien en ik zal rooten voor Fedor om hem hopelijk tegenover Overeem te zien!

Rougemonkey
17-05-2010, 19:22
Fedor domineerde Rogers niet. Fedor werd bijna geveld door GnP van Rogers en had erg veel moeite met worstelen tegen hem. Rogers was gewoon een stuk sterker. Ali heeft ook een reach- en gewichtsvoordeel en is veel meer skilled dan Rogers op ieder vlak.

Het blijft tricky om vechter met elkaar te vergelijken aan de hand van een gemeenschappelijke tegenstander, maar wel leuk om hierover te speculeren. Ik denk 50/50 kans. Het is voor het eerst dat ik denk dat iemand in staat is om the mean russian machine kan verslaan.

wrestler_nl
17-05-2010, 19:33
Fedor domineerde Rogers niet. Fedor werd bijna geveld door GnP van Rogers en had erg veel moeite met worstelen tegen hem. Rogers was gewoon een stuk sterker. Ali heeft ook een reach- en gewichtsvoordeel en is veel meer skilled dan Rogers op ieder vlak.

Het blijft tricky om vechter met elkaar te vergelijken aan de hand van een gemeenschappelijke tegenstander, maar wel leuk om hierover te speculeren. Ik denk 50/50 kans. Het is voor het eerst dat ik denk dat iemand in staat is om the mean russian machine kan verslaan.

Rogers had niet veel in te brengen tegen Fedor behalve een goede jab en een beetje gnp. Maar okay wat dacht je van de andere 30 tegenstanders die Fedor heeft verslagen. Overeem had natuurlijk een uitstekende prestatie neergezet tegen Rogers maar ik denk gewoon dat sommige mensen hem te veel credit geven. Alistair Overeem is een beest maar nogmaals als het erop aankomt dan staat mijn geld op Fedor. (als hij wint van werdum natuurlijk) :-)

Guile
17-05-2010, 23:23
Verder vraag ik me af of er nu nog mensen zijn die Gilbert Yvel ook maar een kans geven tegen Alistair ;)

Gilbert Yvel vs Alistair Overeem (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?91008-Gilbert-Yvel-vs-Alistair-Overeem&highlight=yvel)



Die poll sloeg toendertijd al helemaal nergens op en nu? AUB zeg. Al zijn er inmiddels mensen die kunnen toegeven dat het gewoon politiek is en het eigenlijk los staat van de skills. Yvel is echt op GEEN enkel onderdeel de betere.

Alistair Gefeliciteerd!! en hopen dat Fedor ongeschonden uit zijn volgende partij komt, zodat DE PARTIJ enigszins snel gepland kan worden.

Naj85
18-05-2010, 01:31
het woord "bang" staat niet in Fedor zijn woordenboek hoor, waarmee ik niet wil zeggen dat Ali O geen kans maakt, maar Fedor en bang gaan gewoon niet samen in 1 zin, tenzij je er niet tussenzet...
Fedor zelf niet, maar zijn management misschien wel. Fedor zou iedereen vechten die tegenover hem staat
en hij blijft nog altijd de beste MMA vechter op de wereld


Als fedor van werdum wint. Dan is er geen ander mogenlijkheid dan tegen alistair te staan. Anders neemt niemand hem meer serieus. Ondangs dat hij fedor heet.
Mee eens, deze partij moet er echt komen! Ben echt benieuwd of Ali het voor mekaar kan krijgen Fedor te verslaan. Hij heeft de skills, maar niemand heeft de beste man eigenlijk nog verslagen..


Hey Bas, bedankt voor het posten, Alistair heeft alle haters de mond gesnoerd en heeft laten zien dat hij de man to beat is.
Fedor en het management van Fedor kunnen nu niet meer om hem heen, in Strikeforce of Dream deze partij moet er van komen.
Aan Alistair of Golden Glory ligt het niet......

Verder vraag ik me af of er nu nog mensen zijn die Gilbert Yvel ook maar een kans geven tegen Alistair ;)

Gilbert Yvel vs Alistair Overeem (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?91008-Gilbert-Yvel-vs-Alistair-Overeem&highlight=yvel)

Verder wil ik Alistair ook nog even feliciteren met zijn verjaardag want hij is vandaag jarig.
Ik was altijd al voor Alistair, Yvel is echt geen partij voor Ali.
Alistair in deze vorm, in deze levensfase, dit jaar, is unbeatable!


Net terug van 18 dagen Spanje en wat is het hier koud .....

Zag de topic van Bas over Alistair en wilde toch even reageren op deze prachtige overwinning en euforie stemming.

Wat een machtsvertoon van Alistair en wat een kracht, snelheid en zelfverzekerheid. Een geweldige afgetekende overwinning die ik Alistair van harte gun want die jongen traint er keihard voor.

Dan het hoofdstuk Fedor. Natuur denkt iedereen nu gelijk Alistair wint even van Fedor maar zo is het volgens mij toch niet hoor. Wil even de vergelijking maken met het Nederlands elftal van 2 jaar geleden. We speelde geweldig, wonnen afgetekend van Frankrijk en Italie en we zouden wel even Europees kampioen gaan worden. En ook ik geloofde het want we speelde zo makkelijk en zo geweldig, niemand zou ons kunnen stoppen. Maar toen kwam de volgende partij ........ Rusland ................. en we weten allemaal hoe het is afgelopen.

Wat ik wil zeggen je bent zo goed als je laatste partij en alles hangt af van de vorm van de dag en van kleine randverschijnselen die je kunnen beinvloeden tijdens maar ook voor de partij die de uitslag gaan bepalen.

En als laatste je hebt Mix Martial Arts vechters en in mijn ogen heb je Fedor want deze man komt van een andere planeet. Hij heeft iedereen bevochten en altijd met groots machtsvertoon verslagen. Het is zoals Bas zegt, wil je de man worden dan zal de je ook de beste man moeten verslaan en ik weet niet of dat ook daadwerkelijk gaat lukken want Fedor is in mijn ogen een levende legende en nog steeds nagenoeg onverslaanbaar. Maar ook voor de beste komt een keer een tijd dat hij gaat verliezen maar of het al gaat gebeuren tegen Alistair weet ik nog niet, de tijd zal het leren.

Alistair jongen ik gun je van harte de partij tegen Fedor en zorg voor een mooi resultaat. Je komt er wel, is het niet tegen Fedor dan pak je de titel wel als die gestopt is, maar de KAMPIOEN ga je zeker worden als je zo doorgaat.

Osu !!!
goed verwoord, helemaal mee eens


Die poll sloeg toendertijd al helemaal nergens op en nu? AUB zeg. Al zijn er inmiddels mensen die kunnen toegeven dat het gewoon politiek is en het eigenlijk los staat van de skills. Yvel is echt op GEEN enkel onderdeel de betere.

Alistair Gefeliciteerd!! en hopen dat Fedor ongeschonden uit zijn volgende partij komt, zodat DE PARTIJ enigszins snel gepland kan worden.
ofniet, Yvel.. kom op man. Ali zou hem zwaar op zijn kop hebben gegeven, mismatch
zoals jij het al zegt, politiek

Harrie Nak
18-05-2010, 10:38
Nou Bas, het lijkt er op dat je hem binnenkort hoogstpersoonlijk kan feliciteren. Hij heeft aangekondigd (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104491-Alistair-Overeem-Kevin-Casey-and-Spencer-Pratt-bij-MMA-Hour) een kijkje te komen nemen bij je gym.

Jamila
18-05-2010, 15:31
Helemaal te gek dat Bas Rutten hier op Mixfight zijn reactie geeft. Het siert Bas Rutten ook om een echte mening te geven. Laten we hopen dat M-1 nu tevreden is en Alistair goed genoeg vinden voor Fedor.

Dank je Bas voor de steun naar jou landgenoot.

Gr, Jamila

Harrie Nak
20-05-2010, 08:36
Wie is de mol hier?! :)

Bas Rutten on Overeem v. Fedor - Head Kick Legend (http://www.headkicklegend.com/2010/5/18/1477887/bas-rutten-on-overeem-v-fedor)