PDA

View Full Version : Uitslagen Rings - Luctor et Emergo - Amstelveen 16 mei 2010



Ronald
17-05-2010, 00:59
Morgen volgt er op Mixfight een fotoverslag; bij deze vast de uitslagen:

http://img192.imageshack.us/img192/7307/ringso.jpg

Jeru
17-05-2010, 08:09
Aardig wat KO'tjes!!

Kemal
17-05-2010, 11:50
Thanks en idd veel KO's..

Rverm
17-05-2010, 12:52
Was zeker een vet gala dit. Rings heeft tegenwoordig een ko-bonus. Denk dat iedereen dit in zijn achterhoofd hield :D

Rverm
17-05-2010, 13:17
@ Justinian
Jij zit wat dichter op het vuur : Wat was er met Moe Panzu aan de hand? Hij domineerde, maar liet zich na een tijdje gewoon slaan en hield zijn dekking expres laag en hoofd naar voren en kreeg gewoon klap na klap zonder zijn dekking hoog te doen. Hij wachte tot de scheids ertussenkwam om het te stoppen. Panzu keek naar zijn hoek, Angelo vroeg of de handdoek gegooit moest worden, Panzu knikte ja en de handdoek werd gegooit. Zijn hoek deed een beetje lacherig en ze liepen na de uitslag ontspannend de ring uit alsof er geen partij gevochten was en ze zo snel mogelijk een hotdog wilde gaan halen. Die hotdog was overigens prima te eten.

BiCkOnE
17-05-2010, 13:27
Dank u, en idd zoals voor mij ook al werd gezegt...aardig wat KO-tjes!

angelo
17-05-2010, 17:04
Even een korte uitleg zonder al te diep op de details in te gaan...
Moe heeft door privé problemen al meer dan 1 jaar niet getraind... Nu zat de promotor/vriend met een uitgevallen partij en Moe kon de cash goed gebruiken (B-partij).
Dat Moe slecht zou draaien was voor ons een vaststaand feit, we hoopten echter dat hij in de eerste ronde op ko zou winnen... zoals je hebt gezien, was dit ook bijna gelukt. De tegenstander kon echter flink incasseren (en uitdelen ;-)), dus ging ons plannetje niet door...
You lose some, you win some...

Angelo

Rverm
17-05-2010, 17:13
Even een korte uitleg zonder al te diep op de details in te gaan...
Moe heeft door privé problemen al meer dan 1 jaar niet getraind... Nu zat de promotor/vriend met een uitgevallen partij en Moe kon de cash goed gebruiken (B-partij).
Dat Moe slecht zou draaien was voor ons een vaststaand feit, we hoopten echter dat hij in de eerste ronde op ko zou winnen... zoals je hebt gezien, was dit ook bijna gelukt. De tegenstander kon echter flink incasseren (en uitdelen ;-)), dus ging ons plannetje niet door...
You lose some, you win some...

Angelo

Oke duidelijke reactie. Thanks. Vond het al zo apart. Vorig jaar tegen Justin zag ik een hele andere Panzu dus ik was verbaasd over de Panzu die nu in de ring stond. De rest van het publiek die om mij heen zat vond het alleen maar vet om iemand te zien die zijn dekking laag hield en klappen in ontvangst nam alsof het niks was. Hoop hem snel weer fit in de ring te zien. Talent en doorzettingsvermogen heeft hij zeker.