PDA

View Full Version : Trash Talk Rogers + extended version of the fight Overeem vs Rogers



Jeroenwm
17-05-2010, 14:26
http://www.youtube.com/watch?v=4bGLiY3SXlU&feature=player_embedded

spen
17-05-2010, 14:39
thanks! Blijft zoooo lekker hoe vaak ik het ook bekijk...

Irishrover
17-05-2010, 14:41
Thanks, goed in elkaar gezet hoor.

Hoe zal Brett zich nu voelen..

ReZp
17-05-2010, 14:45
Zo dan op het einde lijkt ze neus op een mislukt flensje!
heerlijk filmpie

076
17-05-2010, 14:45
hahaha HEERLIJK !!!!

Kemal
17-05-2010, 14:50
Prachtig!!

Simone
17-05-2010, 14:54
Hehe GE-NIE-TEN!

remco pardoel
17-05-2010, 15:09
Waar blijft t post fight / day after interview met Brett ????
Ik wil wel weten wat hij nu nog kan uitbrengen

Harrie Nak
17-05-2010, 15:14
Repost (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104468-Brett-Rogers-HL).

BNP
17-05-2010, 16:12
Alistair is gewoon een baas!

dark
17-05-2010, 17:00
Heeft Brett zn neus gebroken? Lijkt wel of zn botje helemaal bij zn voorhoofd zit.

Hendy
17-05-2010, 19:50
Heel vet filmpje, thanks!

Dat gezicht van Bas ook op 0:50.. je ziet hem denken: we zullen zien Bret:lol:

MB667
17-05-2010, 20:12
Echte topprestatie Alistair! Feli!

Wat me nu echt opvalt op het internet: als je wint heb je vrienden (hier ook maar zeker op sherdog)

en

je bent zo goed als je laatste wedstrijd voor Rogers: eerst wordt hij door heel de wereld opgehemeld, en nu wordt hij als oud vuil beschouwd, echt te triest voor woorden hoe sommige mensen schrijven op het internet........

Hendy
17-05-2010, 20:15
Ach zn fans houden nog wel van hem;)


http://www.youtube.com/watch?v=XrfF9-DQcjc

Mickey
17-05-2010, 20:20
Waar zijn alle haters nu?

Naj85
17-05-2010, 21:43
Ofniet! allemaal meelopers
eerst Ali helemaal afzeiken en nu positief praten, omdat hij zich zwaar bewezen heeft en hun zielige verwachtingen ver heeft overtroffen
Ik ben altijd Overeem fan geweest vanaf het eerste uur, HE IS THE MAN!
Echte topprestatie Alistair! Feli!

Wat me nu echt opvalt op het internet: als je wint heb je vrienden (hier ook maar zeker op sherdog)

en

je bent zo goed als je laatste wedstrijd voor Rogers: eerst wordt hij door heel de wereld opgehemeld, en nu wordt hij als oud vuil beschouwd, echt te triest voor woorden hoe sommige mensen schrijven op het internet........

K-1sunstarr
17-05-2010, 22:04
Ali is een topper, heerlijk om naar het filmpje te kijken en hoe Roger ALS EEN DROL GESMETEN WORDT LOL.
Daar gaat hij met zijn staart tussen zijn benen, met z'n big tolk. Moest lachen toen ik een paar fan van Roger horen zeggen; we still love you man hahaha
Ali heeft zijn titel goed verdedigt en ook zijn visitekaartje gegeven.

Jeru
17-05-2010, 22:14
Echte topprestatie Alistair! Feli!

Wat me nu echt opvalt op het internet: als je wint heb je vrienden (hier ook maar zeker op sherdog)

en

je bent zo goed als je laatste wedstrijd voor Rogers: eerst wordt hij door heel de wereld opgehemeld, en nu wordt hij als oud vuil beschouwd, echt te triest voor woorden hoe sommige mensen schrijven op het internet........

Kom je daar nu pas achter gap? Dacht dat het je al was opgevallen in al jouw jaren op het net ;)

remco pardoel
17-05-2010, 22:37
Ik ben niet de grootste fan van Alistar maar ook zeker geen hater.
Ik heb respect hoe hij uit het dal gekomen is en nu aan de top staat en dat is heel knap te noemen..


Brett deed zijn best maar dat was zeker niet goed genoeg... Ik ben benieuwd naar wat Brett nu te vertellen heeft na alle, negatieve, uitlatingen

remco pardoel
17-05-2010, 22:51
van Sherdog
"Are we fully sold on Overeem?

Inflated to proportions that would make Mattel proud, Overeem made Rogers look like a child Saturday, tossing him around and punishing him on the mat. But Rogers’ reputation comes primarily from knocking out Arlovski, a fighter who continues to fade; Overeem’s new build hasn’t seen a second round in MMA yet. If he can maintain a cardio output for three or five rounds, he’ll remain dangerous. If not, he’ll wilt just like anyone else.

blackadder
17-05-2010, 22:59
Ik ben niet de grootste fan van Alistar maar ook zeker geen hater.
Ik heb respect hoe hij uit het dal gekomen is en nu aan de top staat en dat is heel knap te noemen..


Brett deed zijn best maar dat was zeker niet goed genoeg... Ik ben benieuwd naar wat Brett nu te vertellen heeft na alle, negatieve, uitlatingen
Daar zijn we allemaal wel naar benieuwd denk ik. Maar tot nog toe hullen ze zich in zwijgen.
Brett Rogers HL (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104468-Brett-Rogers-HL)
Probeer hun youtube kanaal eens. Onderste post.

MB667
18-05-2010, 08:31
Kom je daar nu pas achter gap? Dacht dat het je al was opgevallen in al jouw jaren op het net ;)

was me al een tijdje duidelijk, maar bij Alistair is dit toch wel het extreemst geweest!

MB667
18-05-2010, 08:32
Ik ben niet de grootste fan van Alistar maar ook zeker geen hater.
Ik heb respect hoe hij uit het dal gekomen is en nu aan de top staat en dat is heel knap te noemen..


Brett deed zijn best maar dat was zeker niet goed genoeg... Ik ben benieuwd naar wat Brett nu te vertellen heeft na alle, negatieve, uitlatingen

Ik had het trouwens niet over jou hoor Remco, maar meer over de amerikaanse sherdog vecht fans ;) en sommige hier!

Mickey
18-05-2010, 08:32
Ach.. Brett kun je zijn smacktalk niet eens kwalijk nemen. Dat is gewoon MMA Marketing talking. Het gaat om de fans en hoe die zich uitlaten.

phranq
18-05-2010, 12:04
Ach.. Brett kun je zijn smacktalk niet eens kwalijk nemen. Dat is gewoon MMA Marketing talking. Het gaat om de fans en hoe die zich uitlaten.

Maar niet iedereen heeft die smacktalk nodig, Allistair hoor je het nooit doen, Shane Carwin hoor je het ook niet doen.. en Gegard ook niet... ik vind het onnodig... deze partij had ook geen marketing nodig imho.

Mickey
18-05-2010, 13:16
Eens, maar vechters zullen proberen hun gevechten te hypen om hun marktwaarde te verhogen. Typisch Amerikaans.