PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko is DUCKING Allistair Overeeem & the UFC



Irishrover
18-05-2010, 17:50
http://www.youtube.com/watch?v=kYWy-_S0rpo&annotation_id=annotation_589645&feature=iv

Deze wilde ik ook met jullie delen, nu het onderwerp toch over Alistair VS Fedor gaat.

Ook weer een mooi & grappig filmpje.

Speciaal voor Bas Boon,

Christophe
18-05-2010, 18:00
Cool filmpje, enne ... zit wel een goed verhaal achter. Als Fedor zijn imago van onverslaanbaar wil behouden, zal hij toch tegen Brock en/of Overeem uit moeten komen (liefst beiden).

wrestler_nl
18-05-2010, 18:01
dom filmpje
Fedor duckt helemaal niemand.
Moet je eens de kanaal van de user eens chekken die deze video heeft gemaakt. Allemaal Anti-Fedor films heeft hij.
Zucht...

Irishrover
18-05-2010, 18:03
Haha, ik heb de kanaal van de user niet gezien.
Ik vond hem grappig in elkaar gezet.

Sendur
18-05-2010, 18:23
Irishrover ben je beetje anti Fedor?

Al 2 van zulke fimpjes.

remco pardoel
18-05-2010, 18:25
Here we go again:
Als je weet dat je 50 waard bent en dat er 500 aan je verdient wordt.
Ze bieden je 5.

Bij de collega bieden ze 15 omdat ze niet meer kunnen betalen omdat ze geen PPV hebben.

Wat is je antwoord dan........

Zo simpel zit het in elkaar

Sendur
18-05-2010, 18:25
En over dit hele gebeuren heeft Fedor geen drol te zeggen,

Hij wil wel maar kan niet door dat kut management.

Lang leve Bas Boon lol

dirk5
18-05-2010, 18:29
Brock ducked Ali en Fedor gewoon.

fijn daar in de UFC tegen Herring (has been) Couture (oldy) en Mir (glazenkin) vechten, terwijl de nummer 1 en 2 van de HW ranking bij strikeforce zitten.....

Irishrover
18-05-2010, 18:30
Irishrover ben je beetje anti Fedor?

Al 2 van zulke fimpjes.

Nee joh helemaal niet juist, maar was een beetje aan het surfen op youtube & kwam deze filmpjes tegen.
Ik vond ze goed in elkaar gezet qua graphics,muziek & geluid.

biggz
18-05-2010, 18:35
Ik vind wel dat Fedor nu tegen Overeem moet knokken. En eerlijk gezegd denk ik dat Fedor het niet gaat halen tegen Overeem

Petrosyan188
18-05-2010, 18:37
Brock ducked Ali en Fedor gewoon.

fijn daar in de UFC tegen Herring (has been) Couture (oldy) en Mir (glazenkin) vechten, terwijl de nummer 1 en 2 van de HW ranking bij strikeforce zitten.....


nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter

Kemal
18-05-2010, 18:44
Ik vind wel dat Fedor nu tegen Overeem moet knokken. En eerlijk gezegd denk ik dat Fedor het niet gaat halen tegen Overeem

x2 en vind dit trouwens wel een leuk filmpje om te zien!

Randy_
18-05-2010, 18:51
Bullshit

Tony Galento
18-05-2010, 19:11
Cool filmpje, enne ... zit wel een goed verhaal achter. Als Fedor zijn imago van onverslaanbaar wil behouden, zal hij toch tegen Brock en/of Overeem uit moeten komen (liefst beiden).

Het staat Brock vrij om de UFC te verlaten en Fedor uit te dagen.

Volgens mij heeft de UFC een exclusiviteitsbeding, Fedor niet. Ik zou dus ook niet weten waarom Fedor zich aan de UFC zou moeten aanpassen.

dirk5
18-05-2010, 19:59
nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter

de Rankings van sherdog????

sorry gast, maar daar kijk ik sinds 2005 al niet meer naar....

Top dog in de UFC is JDS, alleen JDS is een braziliaan, en die doen het blijkbaar niet zo goed onder de Amerikanen, dus hij is ook nog geen title houder.

Ik weet niet waar ze bij shertard bijvoorbeeld Mir hebben staan, maar je gaat mij niet vertellen dat je Mir beter vind dan Ali.

Naj85
18-05-2010, 20:08
Die rankings slaan nergens op ja
Overeem zie ik er niet eens tussen staan maar Rogers wel

wel geinig filmpje, maar is natuurlijk onzin. Fedor is de beste en waarom zou hij naar de UFC gaan

Briant
18-05-2010, 20:27
Een wedstrijd tussen Alistair en Fedor gaat er gewoon komen. Kan me voorstellen dat het een partij is die heel veel geld gaat opleveren in de ppv. Er is vast een organisatie die zo veel kan bieden dat beide vechters met pensioen kunnen.

Sendur
18-05-2010, 20:29
nou van de eerste 7 van sherdog zitten er toch echt 6 bij van UFC en waar slaan die namen op?? je kunt ook gewoon zeggen carwin,velasquez en JDS klinkt natuurlijk veel beter

Nee dat zegt ie niet want het lijstje dat Dirk noemden zijn de gasten waar Brock tegen heeft gevochten.
maarja dat wil niks zeggen Ali heeft ook de laatste jaren alleen maar oldy's en pancakes gevochten.

Maarja fuck rankings zeggen niks.

Petrosyan188
18-05-2010, 21:02
de Rankings van sherdog????

sorry gast, maar daar kijk ik sinds 2005 al niet meer naar....

Top dog in de UFC is JDS, alleen JDS is een braziliaan, en die doen het blijkbaar niet zo goed onder de Amerikanen, dus hij is ook nog geen title houder.

Ik weet niet waar ze bij shertard bijvoorbeeld Mir hebben staan, maar je gaat mij niet vertellen dat je Mir beter vind dan Ali.

nee dat zeg ik niet.. maar de UFC boys velasquez,lesnar,JDS en carwin vind ik van hoger orde dan fedor,overeem,werdum en rogers. fedor is zooooooooooooo overrated die gast vecht alleen maar tegen met alle respect 2e rang vechters als laat me niet lachen werdum en rogers tegen overeem zie ik hem verliezen laat staan tegen JDS en lesnar daar krijgt die echte flinke pak slaag

remco pardoel
18-05-2010, 21:11
@ Sendur:
Dat besluit is gezamenlijk gemaakt denk ik.
het zijn volwassen mensen

marcelt
18-05-2010, 21:22
@ Petrosi : Fedor heeft na Pride niet de besten gehad maar heb je gezien wie er ook wel op zijn lijst staan en heb je ook gezien dat hij nooit verliest.

Maar erg leuk filmpje en klopt ook best behoorlijk zoals wat er gezegd wordt over Werdum . Ben benieuwd wat het wordt met Ali-Fedor en of de winnaar alsnog naar de UFC gaat ?!

dirk5
18-05-2010, 21:28
nee dat zeg ik niet.. maar de UFC boys velasquez,lesnar,JDS en carwin vind ik van hoger orde dan fedor,overeem,werdum en rogers. fedor is zooooooooooooo overrated die gast vecht alleen maar tegen met alle respect 2e rang vechters als laat me niet lachen werdum en rogers tegen overeem zie ik hem verliezen laat staan tegen JDS en lesnar daar krijgt die echte flinke pak slaag

oke, ja dat mag jij vinden, ik ben alleen bang dat niet veel mensen het met je eens zijn.

Kijk de UFC heeft natuurlijk toppers in Valesquez, Lesnar en Carwin, maar de heren zijn allemaal nog niet getest. Fedor en Ali wel. Fedor heeft tegen alle grote der aarde gevochten in hun prime en gewonnen. Ali heeft dat ook maar die kwam vaak aan de ander kant van de medaille uit. (en dit heeft er geen flikker mee te maken dat ie niet goed genoeg is, want vaak was hij die partijen het eerste gedeelte de betere, bijvoorbeeld tegen Shogun en Liddell)

Lesnar de grote "Champ" heeft gewoon nog niet genoeg gepresteerd. Kim, Herring, Couture en Mir vind ik eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder. Natuurlijk is ie groot en sterk en wint ie door zijn tegenstander te domineren. Maar ik zag hem tijdens zijn partij tegen Couture in ronde 2 al wat naar adem happen. Kan hij meer dan alleen 5 ronden een dekentje spelen, dat is mijn vraag? Dit hetzelfde met Carwin en in mindere mate Valesquez. JDS is voor mij een geval apart, ik weet gewoon zeker dat hij de nieuwe onbetwiste kampioen gaat worden (ik denk dat dat mijn mma instinct is)

Maar om een hoop gelul kort te houden:
Wat ik bedoel is, jij en veel Amerikanen vinden dat Ali en Fedor zich moeten bewijzen door tegen UFC vechters te vechten.
Waarom draai je het niet om?
Het betekent niet dat omdat de UFC de beste LW, WW, MW en LHW divisie heeft, dat ze ook de beste HW divisie hebben. De meeste vechters hebben ze zowiezo maar ook de beste?

oja, en als besluit. Als je serieus denkt dat Fedor zelf bepaalde gevechten ducked, dan ben je gewoon een *****

--laten we het wel gezellig houden--

Petrosyan188
18-05-2010, 22:17
het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum

a.s.c.
18-05-2010, 23:16
het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum

Wat een onzin sla jij uit, ken jij Fedor? kan jij in zijn hoofd kijken? snap je uberhaupt iets van MMA? Fedor heeft tegen alle grote namen gestaan in terwijl ze in hun prime waren en nu opeens is hij bang voor iedereen? muhahaha.. Ten eerste is de UFC niet de enige organisatie waar MMA op een hoog niveau beoefend wordt en ten tweede is Allistair de enige die nu recht heeft op een match met Fedor.. iets wat hij eerst heeft moeten verdienen want voor het Rogers gevecht vond iedereen hem nog een overrated vechter die Amerika uit de weg ging (wat achteraf toch wel even anders bleek :D). Ali O. is de eerste die het verdient en die match komt na een partij die al vaststond voor Allistair zich aan het Amerikaanse volk bewezen had, en Brock Chestcock (laat me niet lachen) hij heeft van Herring (verlepte gatekeeper), Couture (46) en Frank Mir (die door zowel Fedor als Ali O. gemolesteerd zou worden) gewonnen. Hij verdient het simpelweg nog niet om tegen Fedor te vechten. Sterker nog ik weet zeker dat Shane Carwin Brock gaat slopen.

Guile
18-05-2010, 23:20
het laatste kan ik helaas niet meer lezen maar wat het ook was je mag het zelf 3 dubbel x terug krijgen!!, en het klopt dat fedor in zijn pride tijd de allerbeste was enz. je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zo is maar die tijd is gewoon over en tuurlijk ducked hij, waarom staat hij straks tegen werdum? omdat werdum zo goed is... nee om zijn onverslaanbare status te behouden en natuurlijk te cashen hij is zelfs bang om tegenover overeem te staan, en ja de schuld geven aan managers enz. is natuurlijk lekker makkelijk gewoon bescherming voor fedor want als die echt niet zou ducken had hij allang aangegeven in de media te willen vechten tegen bv. overeem of lesnar en niet door neus en lippen af en toe te zeggen graag tegen ze te willen vechten, fedor=over, zou me helemaal niks verbazen als hij stopt na werdum

Echt zo'n beetje alles wat je hier op het forum meldt vind ik onzin. Heb je echt op niks zinnigs kunnen betrappen. Fedor vecht na Werdum tegen Overeem, gaan we gemakshalve maar vanuit, en daarvoor vocht ie tegen Sylvia, Arlovski, Rogers en helaas niet tegen Barnett. 2 Voormalig UFC HW champs en Rogers die volgens veel mensen top 10 is. Alles buiten de UFC pakt ie aan, hij is Fedor, maar is bang voor Lesnar en Overeem... Lees eens terug AUB

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:35
Het is heel simpel
Als je de BESTE wilt blijven moet je dat bewijzen tegen de ABSOLUTE TOP...
in mijn ogen overeem en lesnar
Als dat niet gebeurt door gelijk wie dan ook van fedors kant, then whos the chicken :)
Fuck de fedor hype, fuck zijn management, ik en waarschijnlijk veel kenners willen die partijen zien en kijken of fedor nog steeds de beste is PUNT

wrestler_nl
18-05-2010, 23:38
Als er 1 vechter is die niet overrated is dan is het wel Fedor...
Ik bedoel hij verslaat iedereen op dominante wijze. Ook na Pride heeft Fedor tegen Top vechters gestaan.
Alleen omdat hij niet in de UFC vecht betekent niet dat z'n tegenstanders niets voorstellen.
Fedor vecht voor de volgende redenen niet in de UFC;
-Als hij de Champ is dan moet hij eeuwig in de UFC blijven totdat hij verliest.
-Als hij niet naar de smaak van Dana White vecht dan kan hij zomaar ge-cut worden
-Als hij in de UFC vecht kan hij niet meer aan Sambo doen en andere activiteiten waar hij plezier in heeft.

En nee dit heb ik niet verzonnen maar ik heb het van een fedor interview!

wrestler_nl
18-05-2010, 23:40
Waarom zijn opeens Lesnar en Overeem alleen toppers waar Fedor tegenover moet vechten?
Wat dacht je van Werdum,JDS,velasquez ...allemaal toppers die meer dan Overeem en Lesnar hebben laten zien.

FEDOR FTW!!

ReZp
18-05-2010, 23:42
idd fedor is aan het ducken nu , en vroeg zeker niet , heb je fedor wel eens zien vechten? hij mensen ontwijken??dus Petrosyan weet het beter dan zelfs allistair en bas boon bij elkaar.Wat zijn jou bronnen dan?

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:43
Als er 1 vechter is die niet overrated is dan is het wel Fedor...
Ik bedoel hij verslaat iedereen op dominante wijze. Ook na Pride heeft Fedor tegen Top vechters gestaan.
Alleen omdat hij niet in de UFC vecht betekent niet dat z'n tegenstanders niets voorstellen.
Fedor vecht voor de volgende redenen niet in de UFC;
-Als hij de Champ is dan moet hij eeuwig in de UFC blijven totdat hij verliest.
-Als hij niet naar de smaak van Dana White vecht dan kan hij zomaar ge-cut worden
-Als hij in de UFC vecht kan hij niet meer aan Sambo doen en andere activiteiten waar hij plezier in heeft.

En nee dit heb ik niet verzonnen maar ik heb het van een fedor interview!

Laat hem dan na zijn partij tegen werdum eerst tegen Overeem staan, daar ben ik al heel benieuwd naar, kan misschien een verrassend uitslag hebben aangezien we Rogers vs Fedor en Overeem vs Rogers gezien hebben. Misschien kan Overeem dan tegen Lesnar. Ik zeg wel misschien want fedor blijft natuurlijk fedor maar hij wordt dagje ouder, het is geen machine

Tehlirian
18-05-2010, 23:44
FEDOR VECHT NIET TEGEN DE ABSOLUTE TOP! Kan ook helemaal niet, want hij is zelf de absolute top. Triest niveau hier, had wel wat meer verwacht.

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:46
Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?

Tehlirian
18-05-2010, 23:46
Mark Hunt > Tsuyoshi Kohsaka > Fedor

Mark Hunt versloeg TK, dus hij maakt van Fedor al helemaal gehakt!!!!

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:47
we leven in 2010

Tehlirian
18-05-2010, 23:50
Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?
Wat dacht je ervan dat zij eens Fedor uitdagen? Hoeveel mensen hebben Fedor uitgedaagd sinds Cro Cop? Couture durfde niet meer, ondanks 3 miljoen payday. Arlovski KTFO. Rogers gedomineerd door Overeem en zal nooit meer een rematch krijgen. Overeem is de enige uitdager die nog niet is verslagen door Fedor en dat is alleen maar zo omdat hij 3 jaar lang zijn skills heeft lopen verbeteren om zich voor te bereiden op Fedor. Hij zegt nota bene zelf dat hij traint voor Fedor en Fedor alleen.

Tehlirian
18-05-2010, 23:52
we leven in 2010
O, daarom denkt iedereen dat Fedor geen goede wins heeft. Hij heeft dit jáár gewoon nog niemand verslagen.

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:52
Dat maakt het toch spannend :) en als hij traint voor fedor alleen vind ik dat hij het niet slecht tegen rogers heeft gedaan

ZanZaiZuk
18-05-2010, 23:54
O, daarom denkt iedereen dat Fedor geen goede wins heeft. Hij heeft dit jáár gewoon nog niemand verslagen.

Heb ik dat gezegd??? Ik zeg alleen dat de beste tegen de absolute top moet om te bewijzen dat hij nog steeds de beste is lees beter

a.s.c.
18-05-2010, 23:56
Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?

Ik probeer het ook nog zo mooi te zeggen. Ali O. is de eerste die daadwerkelijk een match met Fedor verdient. Ali O. heeft zich dit weekend aan de 'Amerikaanse' fans bewezen en hij krijgt nu middels Strikeforce de kans om tegen Fedor te vechten. M1 heeft al toegezegd dat Fedor tegen Ali O. zal vechten na de partij met Werdum, een partij die al voor de wedstrijd Ali O. vs Rogers vaststond. Stel je voor dat Rogers had gewonnen. Hadden mensen dan ook geschreeuwd dat Fedor Ali duckt, nee, simpelweg omdat Ali O. niet genoeg krediet kreeg voor zijn kunnen en niet alleen vanuit Amerikaanse hoek (en hoe lang had Fedor moeten wachten op een legitieme contender als Ali O. had verloren?). Ik heb hier ook regelmatig commentaar zien langskomen dat hij alleen maar tegen (op mma gebied) cans vocht. Dus Ali O. heeft zich dit weekend bewezen, heeft al een toezegging van M1 en van Scott Coker die de partij wil. Wat rent Fedor toch hard, laat me niet lachen.. en Brock Lesnar wint van Herring, Couture en Mir en verdient een gevecht met Fedor? misschien kan je beter WWF gaan volgen.

Tehlirian
19-05-2010, 00:00
Gast, wie heeft Brock verslagen dat je denkt dat hij überhaupt de kans verdient om tegen Fedor te vechten? Het is dat Overeem goed gepresteerd heeft in K-1, want in MMA is Rogers zijn grootste win en dat is volgens jou blijkbaar geen absolute top...

ZanZaiZuk
19-05-2010, 00:01
Gaat Fedor 100% zeker tegen Overeem vechten? Heel mooi dat!
En neen dank u WWF vind ik behoorlijk fake, maar Lesnar heeft met 5 partijen al flink wat bereikt, de rematch tegen Mir was Heerlijk en Bruut. Toch bedankt voor de info...

Tehlirian
19-05-2010, 00:02
Ik probeer het ook nog zo mooi te zeggen. Ali O. is de eerste die daadwerkelijk een match met Fedor verdient. Ali O. heeft zich dit weekend aan de 'Amerikaanse' fans bewezen en hij krijgt nu middels Strikeforce de kans om tegen Fedor te vechten. M1 heeft al toegezegd dat Fedor tegen Ali O. zal vechten na de partij met Werdum, een partij die al voor de wedstrijd Ali O. vs Rogers vaststond. Stel je voor dat Rogers had gewonnen. Hadden mensen dan ook geschreeuwd dat Fedor Ali duckt, nee, simpelweg omdat Ali O. niet genoeg krediet kreeg voor zijn kunnen en niet alleen vanuit Amerikaanse hoek (en hoe lang had Fedor moeten wachten op een legitieme contender als Ali O. had verloren?). Ik heb hier ook regelmatig commentaar zien langskomen dat hij alleen maar tegen (op mma gebied) cans vocht. Dus Ali O. heeft zich dit weekend bewezen, heeft al een toezegging van M1 en van Scott Coker die de partij wil. Wat rent Fedor toch hard, laat me niet lachen.. en Brock Lesnar wint van Herring, Couture en Mir en verdient een gevecht met Fedor? misschien kan je beter WWF gaan volgen.
Brock is bijzonder, verloor van een blikje en versloeg een ander via decision en kreeg een kans voor de titel. Dan verdient hij nu toch ook wel een kans tegen Fedor, met nog twee blikjes op zijn palmares?

ZanZaiZuk
19-05-2010, 00:04
Gast, wie heeft Brock verslagen dat je denkt dat hij überhaupt de kans verdient om tegen Fedor te vechten? Het is dat Overeem goed gepresteerd heeft in K-1, want in MMA is Rogers zijn grootste win en dat is volgens jou blijkbaar geen absolute top...

Ik vond de overwinning van Overeem op Rogers wel dominanter dan Fedor vs Rogers. Ik zie gewoon liever andere partijen dan Werdum vs Fedor, mijn mening dan

Het zou toch mooi zijn ook dat Fedor zich ook kan bewijzen tegen de champs en de publieksvechters, nuja heb geen zin meer in discussie we geraken er toch niet uit ieder zijn mening hé :)

Tehlirian
19-05-2010, 00:05
Gaat Fedor 100% zeker tegen Overeem vechten? Heel mooi dat!
En neen dank u WWF vind ik behoorlijk fake, maar Lesnar heeft met 5 partijen al flink wat bereikt, de rematch tegen Mir was Heerlijk en Bruut. Toch bedankt voor de info...
99% zeker ja.

Niet compatibele browser | Facebook (http://www.facebook.com/video/video.php?v=20527438049)
http://www.mma-core.com/videos/_Frank_Mir_vs_Marcio_Cruz_UFC_57?vid=10002564
http://www.mma-core.com/videos/_Brandon_Vera_vs_Frank_Mir_UFC_65?vid=10002481

Daar ging Brock 1-1 mee... Én hij kon hem niet in de eerste ronde verslaan, in tegenstelling tot deze blikjes (volgens UFC fans dan).

T15Boxing
19-05-2010, 00:20
Als Fedor niet tegen Overeem zal vechten dan heeft dat filmpje gewoon gelijk. En je kunt zeggen bullshit, hater, Fedor duckt niemand etc. Maar hij brengt wel goede argumenten zoals die quote van Fedor waarin hij zegt dat HIJ alles beslist en niet alleen M1 zoals iedereen denkt. Dus reken er maar op dat Fedor zelf een ducker is als er geen gevecht tegen Alistair komt.

a.s.c.
19-05-2010, 00:23
Brock is bijzonder, verloor van een blikje en versloeg een ander via decision en kreeg een kans voor de titel. Dan verdient hij nu toch ook wel een kans tegen Fedor, met nog twee blikjes op zijn palmares?

Ik zou liever Alistair zien; ten eerste omdat hij bij STRIKEFORCE vecht en de zwaargewicht titel bezit de organisatie waar Fedor ook vecht. Ten tweede omdat ik nog moet zien dat Brock voorbij zijn eerste echte uitdaging gaat komen: Shane Carwin. Als je organisatie tegen organisatie wilt zien moet er per organisatie wel uitgemaakt worden wie de topdog is IMO. Alistair en Fedor en Brock en Carwin. Herring is nu een subtopper ( was in zijn prime slachtoffer van Fedor), Couture is 46 en geslacht door Nogueira (eveneens een oude bekende van Fedor ;) toen Nog in zijn prime was) dan blijft Mir over (die Brock eerder in een kneebar legde) Mir alleen weegt niet op tegen alle sportieve prestaties van Ali die even een MMA stempel in de K1 drukte.