PDA

View Full Version : Manhoef: Oorlog tegen Saki



K-1sunstarr
20-05-2010, 11:38
AMSTERDAM - Kickbokser Melvin Manhoef voorspelt een harde partij tegen Gokhan Saki tijdens het It’s Showtime Gala, op zaterdag 29 mei in de Amsterdam ArenA. „Het wordt sowieso oorlog. Ik kom om te slopen”, aldus de 34-jarige Manhoef, die Saki niet onderschat. „Saki is een heel talentvolle, snelle en tactische jongen.”




http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00584/manhoef_jpg_584263d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00584/manhoef_jpg_584263d.jpg","Archieffoto%20Melvin%20Manhoef ","null ",200,132);)Archieffoto Melvin Manhoef


Aanvankelijk was het de bedoeling dat Manhoef in Amsterdam zou aantreden tegen Tyrone Spong, maar de door Ernesto Hoost getrainde vechter moest afzeggen vanwege een blessure aan zijn hand. „Voor Tyrone Spong is het heel zonde dat de partij tegen mij nu niet doorgaat, want deze pot leefde echt. We wilden graag tegen elkaar vechten. Maar wat niet is, kan nog komen”, gaf Manhoef aan in de toekomst open te staan voor een ontmoeting met Spong. „Maar in de persoon van Saki staat in de ArenA een goede vervanger klaar.”
De partij tussen Manhoef en Saki is een van de topaffiches op 29 mei. Andere veelbelovende partijen zijn: Badr Hari-Hesdy Gerges, Artur Kyshenko-Murat Direkçi, Yoshihiro Sato-Pajonsuk, Cosmo Alexandre-Nieky Holzken en Gago Drago-Leroy Kaestner.
Voor videobeelden achter de schermen richting het It's Showtime Gala.

Bron: De telegraaf

joost
20-05-2010, 11:40
Ik ben zeer benieuwd... ik ga voor de winst manhoef!

testarossa666
20-05-2010, 11:40
Ik zie Melvin liever tegen Saki staan dan tegen Spong. Dit wordt vuurwerk, Melvin op KO!

Sendur
20-05-2010, 12:09
WAR MANHOEF!!!

KO ronde 1, hou je dekking wel hoog Melv.

baraa_a
20-05-2010, 12:11
We zullen zien
de lowkicks van gokhan zijn niet makkelijk

Vinand
20-05-2010, 12:32
We zullen zien
de lowkicks van gokhan zijn niet makkelijk

we hebben al gezien in het gevecht tussen manhoef en leko dat manhoef daar waarschijnlijk geen last van zal krijgen.
Ik ben eigenlijk eerder bang voor die snelle stoten en movement van saki... We weten allemaal dat manhoef zijn defence echt een beetje crappy is en hij echt 0 kan incasseren op zijn kin...

So keep yo hands up manhoef, WAR MELVIN!!!!!

punch
20-05-2010, 12:41
Warr Melvin!
Kin op je borst
Hopelijk zien we je ook weer bij strikeforce

BiCkOnE
20-05-2010, 13:10
Heerlijke partij om naar uit te kijken, hoewel ik Manhoef vs. Spong ook wel had willen zien!

Kemal
20-05-2010, 13:27
ga toch voor de winst van Saki!

Irishrover
20-05-2010, 13:43
Het zal denk ik eindigen in K.O, maar wie de klap in ontvangst zal nemen is moeilijk te voorspellen.
Beide zijn compleet, hebben een mooie combinerende vechtstijl & zijn aanvallend ingesteld.

Dit wordt op tactiek uitgevochten, wie geeft er een gaatje weg die hij niet moest geven.

Want dan wordt het inderdaad oorlog.