PDA

View Full Version : koryukan grappling toernooi?



mdk
20-05-2010, 16:56
Iemand wel eens van het Koryukan grappling toernooi gehoord?

Op de site www.koryukan.eu
(http://www.mmafightfactory.nl) staat dat het eerst volgende toernooi is op 20 juni, wat impliceert dat dit toernooi vaker is gehouden maar heb het hier nog nooit voorbij zien komen.

Anyway misschien leuk voor de grondvechtertjes onder ons.

topfighter
20-05-2010, 17:11
we hebben er vorige keer aan deelgenomen, was leuk....gewoon grapplen tot er eentje aftikt, geen puntensysteem , gewoon gaan....

bazooka
20-05-2010, 18:01
Dat lijkt mij een mooi systeem, want dan wordt er niet zo op punten gevochten en kunnen er meer risico's genomen worden

alleen vraag ik me af wat er gebeurt er als er niet wordt afgetikt in een partij?

mdk
20-05-2010, 18:49
Bedankt Benny,

Grote opkomst of een kleinschalig toernooi?

ijsblok
20-05-2010, 20:05
goeie vraag, ben benieuwd hoe ze dat oplossen

Sportvision
21-05-2010, 09:15
Dat lijkt mij een mooi systeem, want dan wordt er niet zo op punten gevochten en kunnen er meer risico's genomen worden

alleen vraag ik me af wat er gebeurt er als er niet wordt afgetikt in een partij?

- Laatste keer hebben we als scheidsen een paar keer ingegrepen toen het te lang ging duren (20+ minuten)
overtime (3 minuten) waarin op punten de winnaar wordt beslist

was een kleinschalig, gezellig tournooi met voornamelijk beginners

fireblade900
21-05-2010, 09:56
19 juni is de brabant open BJJ

http://www.flamingogym.nl

mooie warming up ;)

mdk
21-05-2010, 10:55
Geen nood, de Brabant Open ben ik zeker bij.
Kan jullie toernooi toch niet voorbij laten gaan!

Waar het om ging was dat ik via via dit toernooi zag maar er nog nooit reclame van heb gezien en wilde daarom er wat meer over weten.
Lijkt me toch dat als je een toernooi organiseert dat je ook reclame wil maken om deelnemers te krijgen...

topfighter
22-05-2010, 01:44
dat kan in elk systeem zijn, als je in judo niet aftikt....of in een mma partij....dan is het aan de scheids om in te grijpen...veiligheid van vechters gaat voorop...is echt een gezellige en losse sfeer....