PDA

View Full Version : mma magazines in belgie?



kobeke88
21-05-2010, 11:06
Hey mixfightbroeders,

Ik vroeg me af of jullie weten welke mma-mags er zijn in belgie?
Ik weet dat booster af en toe es een gratis fight mag uitbrengt. maar zijn er ook nog andere die ik hier kan krijge?

grtz

goro
21-05-2010, 12:42
Een mma magazine in belgie uitbrengen = gat graven voor je eigengraf.
Sandokan, reaction, action sports etc... allemaal failiet. Belgie is nog niet mma is te klein...

kobeke88
21-05-2010, 12:59
das kut...

brengen ze iets uit over wielrennen of voetbal dan ben je rijk in no time...

Hanuman
21-05-2010, 13:51
Belgische mma mags heb ik nog niet gezien ...
Af en toe koop ik wel een ringsports of een black belt magazine of martial arts illustrated, of grappling magazine, die weet ik hier ergens liggen in een dagbladhandel, staat vol met interessante info.

remco pardoel
21-05-2010, 19:49
Misschien een idee om Ringsports voor 1/5 deel te vullen met Belgisch nieuws... Het is wel een markt in beweging

raveboy
22-05-2010, 00:23
Ik heb wel eens in Antwerpen vlakbij het station in zo'n ondergrondse boekenwinkel een tijdschrift gekocht waar een dvd bij zat, toen was dat IVC met Chuck en 1 met Wanderlei.
Het was volledig Frans geschreven, dus of het een Frans of echt Belgisch blad was weet ik niet.

kobeke88
22-05-2010, 00:52
Misschien een idee om Ringsports voor 1/5 deel te vullen met Belgisch nieuws... Het is wel een markt in beweging

Dat zou idd wel iets leuks zijn.
Maar het probleem is dat je ringsports en dergelijke niet in de eerste de beste krantenwinkel hier tegenkomt.
We zijn op het vlak van MMA en kickbox echt wel retards hier in belgie...
we zitten minstens 15 jaar achter op jullie daar in nederland wat betreft bekendheid en regelgeving.

Mastino
22-05-2010, 22:11
Onder impuls van Booster is er idd een free mag beschikbaar.

Verder koop ik hier altijd ringsports en ook nog fightsport, wat mij betreft degelijk blad maar wel Franstalig...
Mocht op de een of andere manier deze mags niet beschikbaar zijn bij je dagbladhandel dan kan je die altijd (op simpel verzoek) alsnog daar terecht krijgen, ze kunnen dat gewoon bestellen...