PDA

View Full Version : Morosanu vs Zimmerman Video *Spoiler*



Petrosyan188
22-05-2010, 10:33
http://www.youtube.com/watch?v=00K9nZCOPAI&feature=player_embedded

waar is die scheids mee bezig? prachtige 8 tellen geforceerd van zimmerman maar die gast kon gewoon door, die scheids was wel van een dramatische niveau zeg eerst zat die al moeilijk te doen over het geklooi met die handschoenen en daarna te snel TKO, kan beter een ander sport zoeken

Stephan
22-05-2010, 10:40
Bedankt!

Vinand
22-05-2010, 10:40
bedankt, Mensen hebben echt niet door hoe sterk Zimmerman is... Hij is in mijn ogen de hardste hitter in de HW.

micha
22-05-2010, 11:19
ko power van zimmerman. beter dat het werd gestopt ander had hij echt schade opgelopen

Petrosyan188
22-05-2010, 11:25
Hij is in mijn ogen de hardste hitter in de HW.

wie behalve deze morosanu heeft hij ooit KO geslagen door een harde hitter? ik kan me niet zo voor de geest halen, en nu zal ik wel alle comments krijgen van badr bril, badr fan boy etc. maar de hardste hitter is met uitstek toch echt Hari ga z'n partij maar na en pak een jaar als vorig jaar schilt,zamedov,sinestra en kareav allemaal een voor een door een hitter ook bouzidi moest er dit jaar aan geloven net als hesdy volgende week...

makavelli
22-05-2010, 11:27
de gast was helemaal de weg kwijt, niet verantwoord om door te laten gaan en volgens mijn wilde hij dat zelf ook niet

Vinand
22-05-2010, 11:47
wie behalve deze morosanu heeft hij ooit KO geslagen door een harde hitter? ik kan me niet zo voor de geest halen, en nu zal ik wel alle comments krijgen van badr bril, badr fan boy etc. maar de hardste hitter is met uitstek toch echt Hari ga z'n partij maar na en pak een jaar als vorig jaar schilt,zamedov,sinestra en kareav allemaal een voor een door een hitter ook bouzidi moest er dit jaar aan geloven net als hesdy volgende week...

badr is sneller en heeft veel meer range, daarnaast heeft hij een veel agressievere stijl,, maar meer power dan Errol heeft hij niet. Harde hitters zijn niet altijd de mensen die iedereen knock out slaan, dat hangt af van veel meer factoren... Badr is echt lang niet de hardste hitter,, Daarnaast vergeet je alistair, Semmy, Mighty Mo, Le banner, Hunt...

Badr is wel de beter vechter maar dat komt echt niet door zijn power...

phranq
22-05-2010, 11:54
De scheids had wel tot 8 door moeten tellen, hij herstelde snel en dit zijn profs.. geen amateurs. Dus wel degelijk een fout van de scheids.. wat de handschoenen betreft, die moeten gewoon getaped worden, dus dat ie dan weer wel goed....

@Petrosyan, hij heeft een paar jaar geleden Mutlu zwaar KO geslagen in de Arena, hij is wel degelijk 1 van de hardste hitters in het circuit..

Rverm
22-05-2010, 12:06
Terecht gestopt...Anders had die tegenstander 3 dagen later wakker geworden in het ziekenhuis...
Vergeet Butterbean niet als 1 van de hardste hitters heh...;)

rafi
22-05-2010, 12:33
badr slaat toch echt wel harder dan zimerman. jamer ik kan die hl niet vinden van badr waar je echt die stoten hoort en explosie. van badr

Rougemonkey
22-05-2010, 12:53
Badr slaat sowieso harder.

Volgens mij heeft Zimmerman weer lekker wat gesnoept. Hij is huge(r) geworden.

Goede beslissing van de scheids. Hij was letterlijk de weg kwijt. De scheids kijkt goed naar zijn ogen. Meestal zegt dat genoeg.

Nightwalker
22-05-2010, 12:57
Hahaha ik zie paar grappenmakers.. Geloof me nou, Badr die slaat stuk harder dan Zimmerman.. Vaak als Badr aan het vechtens is, begeven zelfs mijn speakers het.. Zimmerman is ook natuurlijk een krachtige vechter, maar ik denk dat hij toch niet aan Badr s power kan tippen... Ik denk dat vele vechters daar niet aan kunnen tippen.. Toch een apart geval, betreft zijn kracht en snelheid..

spacebox
22-05-2010, 13:14
Ik zou zeggen Meten is Weten

Maar zeker een goede wedstrijd van erol

wrestler_nl
22-05-2010, 14:28
Thanks leuke partij voor Errol.
Ik was het wel mee eens met de stoppage volgens mij kon hij echt niet doorgaan.

dietrik
22-05-2010, 14:35
bedankt, Mensen hebben echt niet door hoe sterk Zimmerman is... Hij is in mijn ogen de hardste hitter in de HW.

Ik zou wel eens weten waar jij dat op baseert.

Naj85
22-05-2010, 14:44
dat is Overeem IMO
bedankt, Mensen hebben echt niet door hoe sterk Zimmerman is... Hij is in mijn ogen de hardste hitter in de HW.

micha
22-05-2010, 14:54
laten we het gaan meten! wie komt de apparatuur dan zorg ik dat de hardste hitters van GG aanwezig zijn dan kan de rest natuurlijk ook niet achter blijven.

@ rougemonkey Errol was op zijn 16 al een zwaargewicht die hoeft nergens van te snoepen

Petrosyan188
22-05-2010, 15:13
als errol snoept dan doet die dat toch verdomt slecht want die pens hij nu heeft.... ik snap het niet is echt denk ik samen met badr de enige 2 vechters en misschien nog spong als die wat meer body krijgt de toekomst van de K-1 maar toch vertikt die het om echt full te gaan trainen, slechte mentaliteit, valt me dan ook weer wat tegen van GG dat ze hem niet harder aanpakken

Iggy
22-05-2010, 16:03
Morosanu mag blij zijn dat zimmerman die trap niet uitvoerde. Hij herstelde wel snel van die stoot dus had mischien wel door kunnen gaan.

Anderson
22-05-2010, 18:16
Zimmerman is even groot als vorig jaar en de jaar daarvoor en het zit in de familie kijk maar naar z'n neef ook zo groot en breed.

PinPoint
22-05-2010, 19:48
waarom zeik je die scheids af, geheel onterecht hoor! Hij sprong er zeer snel en terecht tussen

Die gast was echt de weg kwijt. Ja de scheids had door moeten tellen maar zelfs de verzorger stond al in de ring voordat de scheid had gezegd dat het over was. Het is zo niet aan jou om hier de scheids af te vallen! Niemand protesteert uit zijn hoek maar jij vanuit je luie stoel :P wel....

Die knie zat er gewoon goed op en dat 'tikje' na was al niet meer nodig als je het mij vraagt....

abdel1991
22-05-2010, 20:27
het is maar wat je onder een 'hitter' verstaat.. gaat dat om een stoot waar je vooral gebruik maakt van je gewicht die je in je stoot kunt geven neig ik naar zimmerman.... gaat het om snelheid van stoot ga ik voor badr, is dat alles bijelkaar de hele mikmak dan ga ik ook voor badr... overigens hele netjes afgemaakt van zimmerman, deed het vorig jaar in partijtjes waar het nergens om ging meestal gewoon slecht maar nu maakt die het mooi af in deze vorm is het toch wel doodzonde dat we nu geen badr vs zimmerman krijgen ipv hesdy vs badr

MMAFAN-1122
22-05-2010, 20:56
Bedankt...

Irishrover
23-05-2010, 01:14
Netjes gedaan van Errol,

Maar hoe komen mensen erbij dat hij een echte K.O-er is ?

Hij is voor de rest zeker geen K.O - er.

Na deze partij heeft hij voor het laatst in april 2008 iemand voor het laatst K.O geslagen, en vanaf December 2008 heeft hij meer verloren dan gewonnen.

Een matige zwaargewicht, met een zeer voorspelbare techniek.

Badr slaat zeker het hardst, qua explosie, kracht, snelheid is hij de sterkste Puncher.
Kijk alleen naar zijn K.O ratio, niemand doet het na.

Badr is een echte powerhouse, lekker agressief & lmet zijn lange combo's maakt hij stuk.

Ali is trouwens ook een goede K.O-er

dark
23-05-2010, 20:08
Moeilijk om te zeggen of het te vroeg werd gestopt. Hij was wel ff goed de weg kwijt en keek nog regelijk groggy.

raveboy
23-05-2010, 20:54
Misschien moet de HDNet versie hier geplaatst worden, dat had veel reacties gescheeld.
Partij is niet gestopt door de scheids, maar door de eigen hoek die de handdoek in de ring gooide.

JeMalleMoer
24-05-2010, 03:50
Vond het een typische overeem combinatie die errol maakte. Grappig om te zien.