PDA

View Full Version : Nieuw gameplay filmpje EA's mma (Overeem en Hellboy)



dirk5
22-05-2010, 12:28
EA Sports MMA Video Game, Fight Mechanics Walkthrough HD | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com (http://www.gametrailers.com/video/fight-mechanics-ea-sports/100425)

met onder andere het submission systeem.

Guillermo
22-05-2010, 12:36
Ik vind zoals de meeste mmg games er geen reet aan. Hij ziet er mooi uit, dat is een plus maar de actie is te traag. Je mist gewoon de snelheid en de directe hyper battles van traditionele fighters, zoals Streetfight/ Tekken / Soulcalibur etc etc. De mma games hebben de neiging om te technisch te worden, het speelt meer als een simulator, vind ik te boring :sleep1:

Sendur
22-05-2010, 12:58
Het ziet er nog een beetje kleurloos uit, maar die submission game ziet er goed uit man met dat bot enzo.

ben benieuwd, maar voor nu nog maar een potje ufc 2010.

Tnx Dirk!

joost
22-05-2010, 13:00
je kunt tekken, streetfighter en soulcalibur toch niet vergelijken met een mma game!! lol :lol:
Super arcarde


Anyway... het ziet er wel oke uit.. en ben benieuwd hoe het speelt!

Naj85
22-05-2010, 13:43
dat is ook de bedoeling, het moet realistisch zijn
ik vind Fight Night van EA super spelen en ken ook genoeg mensen die het maar niks vinden, te ingewikkeld, te moeilijk enz. maar het is wel realistisch, hoop dat MMA van EA ook zo is
Ik vind zoals de meeste mmg games er geen reet aan. Hij ziet er mooi uit, dat is een plus maar de actie is te traag. Je mist gewoon de snelheid en de directe hyper battles van traditionele fighters, zoals Streetfight/ Tekken / Soulcalibur etc etc. De mma games hebben de neiging om te technisch te worden, het speelt meer als een simulator, vind ik te boring :sleep1:

thanx voor het filmpje, heb hem net gezien. en ik denk dat het een topgame wordt, hoe ik het hoor, de controls van Fight Night, total punch en kick control (mensen die Fight Night spelen weten hoe vet dat is) en graphics van Fight Night Round 4, toppie!

Garcia
22-05-2010, 18:28
Ziet er goed uit. Je kan merken dat het nog in de ontwikkelfase zit want de reclames op de t-shirts en shorts zijn er nog niet.

dark
23-05-2010, 20:01
je kunt tekken, streetfighter en soulcalibur toch niet vergelijken met een mma game!! lol :lol:
Super arcarde


Anyway... het ziet er wel oke uit.. en ben benieuwd hoe het speelt!

Kamehameha armbar!!!

Kemal
24-05-2010, 12:38
Ziet er ook wel erg vet uit hoor!

Vinand
24-05-2010, 13:40
Toch maar wachten op de game van bas boom... :p

Vuroja
24-05-2010, 14:34
overeem verliest van mo?:|

alleen daarom vind ik het al niks :P