PDA

View Full Version : Josh Koscheck Plans On Knocking Out Georges St. Pierre



Devilprince
23-05-2010, 02:22
Number one welterweight contender Josh Koscheck talks to TSN about his December match up with Champion Georges St. Pierre:

"I don't think I need to get in Georges St-Pierre's head. He knows what kind of fighter I've improved (to) ... I'm going to have my wrestling so good that I'm going to force Georges St-Pierre into standing toe to toe with me and then I'm going to end up knocking him out, because I believe that Georges doesn't have knockout power and I do ... [In the first fight] I kind of just overlooked he was a good athlete and had the ability to learn wrestling so quick. I believe that I was young, naive and a little immature. I think now I'm wiser, older and a lot smarter when it comes to preparing and putting a game plan together."

http://www.mmanews.com/news/88054

HUNTER
23-05-2010, 02:58
natuurlijk....

dream on. GsP laat niets van hem heel

el bastardo
23-05-2010, 11:45
Whoehahaha, domme broccoli!

GerritTonijn
23-05-2010, 12:05
LUKT EM WEL

abdel1991
23-05-2010, 13:00
heb een hekel aan die koscheck, hopelijk doet GSP wat ground-pound bij hem

Wiseguy
23-05-2010, 13:18
Hoezo zou dit niet kunnen? Staand is GSP goed maar Koscheck heeft idd meer ko power.

Mickey
23-05-2010, 13:21
Ik vind het ook een naar ventje. Hoop dat ie klop krijgt.

Justinian
23-05-2010, 13:23
Ik ben ook weleens wat van plan... alleen komt het er niet altijd van. Stelling van Josh valt in deze categorie lijkt me ;)

Pahlavan
23-05-2010, 13:26
Hoezo zou dit niet kunnen? Staand is GSP goed maar Koscheck heeft idd meer ko power.

nou thiago alves en dan hardy zijn staand toch echt veeeeeel beter dan koscheck en we zagen allemaal hoe dat afliep.

trouwens... ik vind koscheck's stand up echt heeel overrated hoor! het enige wat hij heeft is een harde overhand right... en tegen top strikers zoals thiago alves en paul daley was hij staand niet bepaald indrukwekkend

el bastardo
23-05-2010, 13:31
Kom op zeg, GSP is beter op ALLE fronten. Het is een gevecht, dus hij heeft altijd kans. Ik schat die alleen heel klein in.

CannieY
23-05-2010, 13:48
"Everybody has a plan until they get punched in the face."
— Mike Tyson

GerritTonijn
23-05-2010, 14:26
nou thiago alves en dan hardy zijn staand toch echt veeeeeel beter dan koscheck en we zagen allemaal hoe dat afliep.

trouwens... ik vind koscheck's stand up echt heeel overrated hoor! het enige wat hij heeft is een harde overhand right... en tegen top strikers zoals thiago alves en paul daley was hij staand niet bepaald indrukwekkend

ja maar zij hadden er niks aan omdat ze het niet staand konden houden, kos daarin tegen heeft veeeeel betere wrestling skills.

biggz
23-05-2010, 14:28
Denk dat Koscheck moet stoppen met ze haren te verven.
Dat spul werkt in op ze hersens schijnbaar

wrestler_nl
23-05-2010, 14:39
Ik denk dat dit de juiste gameplan is voor Josh Koscheck. Iedereen die de eerste partij tussen GSP & Josh heeft gezien zag dat Josh worstelend gedomineerd werd & op de grond had Josh niet veel in te brengen wanneer het gaat om subs,opstaan of in een betere positie komen. Wat Josh Koscheck nu moet doen is proberen het gevecht staand te houden door aan zijn takedowndefence te werken en ook z'n boks skills verbeteren om GSP staand proberen KO te slaan ala Matt Serra . Dat is Josh Koscheck's enige kans om te winnen. Natuurlijk is er een kans dat Josh zelf Ko geslagen kan worden maar hij zou die risico maar moeten nemen want in mijn ogen is Koscheck's enige kans om te winnen door staand te vechten!

GerritTonijn
23-05-2010, 14:39
niet allemaal kos haten.

kmr
23-05-2010, 17:06
ja maar zij hadden er niks aan omdat ze het niet staand konden houden, kos daarin tegen heeft veeeeel betere wrestling skills.

Dit dus.

Wiseguy
23-05-2010, 17:20
nou thiago alves en dan hardy zijn staand toch echt veeeeeel beter dan koscheck en we zagen allemaal hoe dat afliep.

trouwens... ik vind koscheck's stand up echt heeel overrated hoor! het enige wat hij heeft is een harde overhand right... en tegen top strikers zoals thiago alves en paul daley was hij staand niet bepaald indrukwekkend

Je vergeet alleen dat Koscheck kan worstelen en die andere 2 niet.

dark
23-05-2010, 19:50
Ehm is Kos vergeten dat Gsp een betere strikere is dan hijzelf? Misschien als ie zich puur zou focussen op zn wrestling zou ie Gsp wel kunnen gnp'en. Maar om te traden met hem lijkt me nou niet echt het beste idee.

sebastiaan
23-05-2010, 22:45
Dat is een beetje het zelfde als mayham die zegt dat ie jaccare gaat submitten..
Het is niet volledig belachelijk,maar het gaat hoogst waarschijnlijk niet lukken.

Denk dat GSP gaat domineren.

TOON
24-05-2010, 11:21
goed gameplan van Koschek.....maar denk niet dat het gaat lukken.....maar aan z'n tactiek gaat het niet liggen iig....
een mooie GNP van GSP daar tegen ik voor :)

Vale Tudo
24-05-2010, 15:50
Ik ben ook weleens wat van plan... alleen komt het er niet altijd van. Stelling van Josh valt in deze categorie lijkt me ;)

X2!

ZakKa!
24-05-2010, 15:52
Het is erg lastig iemand KO te slaan als je met je rug op de grond ligt met GSP op je.

Sendur
24-05-2010, 16:04
Kos is going down, na 2 mega saaie partijen van hem zullen we hem nu toch echt klop zien gaan krijgen.

Snap niet dat hij na 2 van zulke overwinningen het zo hoog in zijn bol heeft zitten.