PDA

View Full Version : Brett Rogers na verlies partij Alistair Overeem.



Collina
25-05-2010, 17:08
Beste Mixfightleden,

Uiteraard heb ik (net als vele van jullie) de partij Alistair Overeem vs. Brett Rogers bekeken.

Van hoed tot rand heb ik alle youtube filmpjes van Brett Rogers bekeken en vooral zijn interviews voor het gevecht. Diep van binnen wist ik dat Alistair zou winnen, maar door de zelfverzekerheid van Brett Rogers en vooral zijn uitspraken omtrent Alistair bracht hij mij stiekem soms aan het twijfelen.

Nu zit ik op alle site's interviews te zoeken na de wedstrijd, ben erg benieuwd wat hij zelf te vertellen heeft, (Als dit een re-post is, excuus) maar zou iemand mij kunnen vertellen waar ik dit kan vinden. Ik heb het gevoel dat ik op alle mogelijke manieren het google/youtube search balkje heb ingevuld, maar helaas zonder bevredigend resultaat.

Wie o wie heeft beelden en zou dit willen publiceren op Mixfight.nl of mijn persoonlijke mail.

Thanks, greetz Collina

Sendur
25-05-2010, 17:09
Denk je echt dat hij interviews heeft van na de wedstrijd?

We zien brett over een paar maanden wel weer een keer opduiken.

Collina
25-05-2010, 17:15
Denk je echt dat hij interviews heeft van na de wedstrijd?

We zien brett over een paar maanden wel weer een keer opduiken.

Strikeforce HW Champion werd best groot opgezet met enorm veel media aandacht, ben erg benieuwd wat Brett Rogers te vertellen heeft wat er (in zijn beleving) mis is gegaan of iets dergelijks, dacht dat dit wel gebruikelijk was na zo'n groot evenement.

Ik begrijp je punt wel hoor, hij heeft zich zelf tekijk gezet, maar hij moet nu ook lef tonen om zijn verlies toe tegeven of iets dergelijks. Ik ben gewoon erg benieuwd, jij niet?

Groet, Collina

dirk5
25-05-2010, 17:22
Strikeforce HW Champion werd best groot opgezet met enorm veel media aandacht, ben erg benieuwd wat Brett Rogers te vertellen heeft wat er (in zijn beleving) mis is gegaan of iets dergelijks, dacht dat dit wel gebruikelijk is na zo'n groot evenement.

Ik begrijp je punt wel hoor, hij heeft zich zelf tekijk gezet, maar hij moet nu ook lef tonen om zijn verlies toe tegeven of iets dergelijks. Ik ben gewoon erg benieuwd, jij niet?

Groet, Collina

het enige waar hij mee op de proppen zou komen is:

ik heb niet als mezelf gevochten....
de volgende keer doe ik alles anders....
Ik weet precies hoe ik hem moet verslaan....

Brett, ga banden wisselen

Collina
25-05-2010, 17:25
Brett, ga banden wisselen

You are funny! :)

Zelfs dat heb ik gezien, zijn eerste baantje...

blackadder
25-05-2010, 17:47
Het enige wat ik tot nog toe heb gelezen was iets op sherdog van zijn coach Mike Reilly. Staat ergens hier op mixfight. Dat ie nu overzee wil vechten of zo.

Sendur
25-05-2010, 17:48
Ja ik ben ook benieuwd maar er zal echt de komende tijd geen reactie komen,

En na het gevecht van Fedor hoe zielig hij daar stond hoef ik hem niet eens horen te praten.

Maarja hopen dat we ooit nog iets te zien krijgen!

bigboz
25-05-2010, 17:49
http://www.youtube.com/watch?v=XrfF9-DQcjc

lopez86
25-05-2010, 17:53
http://www.youtube.com/watch?v=XrfF9-DQcjc


Over teneergeslagen gesproken.
Als hij al moeite had met het verlies tegen Fedor durf ik niet te omschrijven hoe hij zich nú moet voelen.

Irishrover
25-05-2010, 17:58
Ik weet wel dat z'n coach heeft gereageerd: Brett gleed uit.

Dussss.

bigboz
25-05-2010, 18:00
Ik weet wel dat z'n coach heeft gereageerd: Brett gleed uit.

Dussss.


haha indd, en hij kon niet meer opstaan, want dit,dat blablabla, of te wel bullshit

HE GOT DOMINATED !