PDA

View Full Version : Ex kickboxster schrijft boek : van Hels angel tot heks



Sluwe Fox
25-05-2010, 23:10
http://www.ed.nl/regio/geldropmierlo/6736606/Autobiografie-dochter-vermoorde-Hells-Angel.ece

GELDROP - Lange tijd dacht ze dat moeder haar zusje was, en haar opa haar vader. Haar echte vader leek meer een vriend. Maar niet van iedereen: Paul de Vries was een charismatisch maar ook gevreesd gangster. “Ik wist dat er dingen gebeurden die niet klopten, maar het was te leuk om te negeren.” En zo groeide Sandra de Vries op in de schaduw van de onderwereld.


Die kwam regelmatig te dichtbij. Haar eerste man Geert werd doodgeschoten toen ze 18 was. En later ging het nogmaals mis. En hoe. Bij de drie in Limburg vermoorde Hells Angels was niet alleen haar vader, maar ook haar verloofde Cor. De klappen bleven komen: even later bleek dat de moorden gepleegd zijn door de overgebleven Angels. "Het waren onze dikste vrienden."

Sandra incasseerde alle klappen, verwerkte ze op haar eigen manier en zweeg in alle talen. Tot ze haar leven weer helemaal op de rails had: een nieuw huis, een nieuwe liefde, een nieuw gezicht en een nieuw beroep: heks. “Dat is helemaal niet zweverig, het is juist erg aards”, vertelt ze in Geldrop. En legt uit hoe ze ondanks alles zichzelf gelukkig kan voelen. "als datgene gebeurt waar je je hele leven bang voor bent geweest, valt alle angst van je af."

Woensdag verschijnt haar autobiografie, maar eerst doet ze haar verhaal in het Eindhovens Dagblad.

In het filmpje word gezegd dat ze 1e exemplaar van Peter Aerts krijgt uitgereikt dit zal de sport niet goed doen denk ik

andyhugfan
25-05-2010, 23:35
Lolwut

Irishrover
25-05-2010, 23:35
Dit wil ik verder lezen.

Slome
26-05-2010, 00:02
tja.... wat moet ik hiervan zeggen...

Joris
26-05-2010, 00:41
http://www.ed.nl/regio/geldropmierlo/6736606/Autobiografie-dochter-vermoorde-Hells-Angel.ece


In het filmpje word gezegd dat ze 1e exemplaar van Peter Aerts krijgt uitgereikt dit zal de sport niet goed doen denk ik

kickboksen is het hells angels stadia wel voorbij hoor, de vraag is wel; waarom peter aerts?

Slome
26-05-2010, 01:03
kickboksen is het hells angels stadia wel voorbij hoor, de vraag is wel; waarom peter aerts?

ow?

Sjaak
26-05-2010, 09:13
Lekker verhaal weer .....

Kemal
26-05-2010, 10:14
Lekker verhaal weer .....

x2