PDA

View Full Version : Bari Gym presents.... The Shark Clinic!



Nolimit
26-05-2010, 12:58
Zaterdag 5 juni organiseert Bari Gym een clinic met Joerie Mes in Lisse. Deze voormalig deelnemer van de K-1 max en wereldtopper zal deze dag een clinic verzorgen waarin alle facetten van het kickboksen aan bod komen. Joerie heeft tegen de hele wereltop van het kickboksen gevochten en zal zijn ervaring en expertise delen met de deelnemers. De clinic zal ongeveer 2 uur duren en iedereen met een vechtsportachtergrond, wat voor vorm dan ook, is welkom.
Om 13.30 uur zal de clinic starten en zal, zoals eerder gezegd, ongeveer 2 uur duren. Deelname kost €20,00 en iedereen ontvangt daarbij een T-shirt.
Deze clinic wordt gegeven in de sporthal van F.C. Lisse, Spekkelaan 1, Lisse. Aanmelden kan telefonisch; Rick van der Hulst 06-50976225 of Bart Mooijekind, 06-42010919. Of via de website van Bari Gym; .::[ Dit is de website van Bari Gym Taekwondo ]::. (http://www.barigym.nl).

Dus waarom aan de zijlijn blijven staan kijken als je zelf mee kunt doen!

Kemal
26-05-2010, 13:26
bedankt voor de info! worden er ook foto's gemaakt?

BiCkOnE
26-05-2010, 15:24
Mooie kans om Joeri weer eens bezig te zien, jammer dat zo'n topper besloot te stoppen!
En inderdaad, foto's zou te gek zijn!

arabic-sniper
26-05-2010, 23:52
bedankt voor de info! worden er ook foto's gemaakt?

ja leuk he kamal.. kom je ook dan kom ik ook!!!!

marcelt
28-05-2010, 01:28
Denk dat ik wel kom. Lisse is niet zo ver en Joeri een held !

marcelt
05-06-2010, 21:40
Was een tof seminar hoor. Joeri deed allemaal dingen die ik nog niet eerder zo getraind had, dus dat was tof. Het was niet heel druk , dus er was ook een hoop aandacht voor de deelnemers. Het was ook tof dat Murthel Groenhart er ook was en nog een vechter van Mike's Gym genaamd Mo. Alledrie toffe gasten. Jongens van BAri bedankt !