PDA

View Full Version : Game Release: UFC Undisputed 2010.



GilbertYvelFan24
26-05-2010, 17:56
Hij lag vandaag al in de winkels.
Ik heb hem bij bol.com besteld (+4 vechters) dus ik moet nog wachten.:(

Heeft iemand hem al gespeeld.
Hoe is het spel?
Heb de demo wel al gespeeld maarja dat is maar een klein voorproefje.

En ff een vraag. Ik zag in de Ringsports staan dat Gilbert Yvel in het spel zit. Klopt dit? Volgensmij stond hij toch niet in het roster die werd vrijgegeven een paar weken terug.

Harrie Nak
26-05-2010, 18:23
Nee helaas, ben nog druk bezig met Red Dead Redemption! :cowboy:

Yvel zit er inderdaad niet in, net als gasten zoals bijvoorbeeld Gomi en Lil' Nog (hoe gemakkelijk, Big Nog maar dan op 205 lbs).

wrestler_nl
26-05-2010, 19:22
Ik ga hem binnenkort ook halen

Italian*Berlusconi*
26-05-2010, 20:58
tja red dead redemption maar ff op pauze nu, na lezen van deze post gelijk ff naar de free record shop (met tegenzin, vaak zijn die games / films al gebruikt geweest) omdat deze de enige was die hem al heeft liggen, mediamarkt e.d. nog niet... dus REPZ!!!
Nu ff gamen! ;)

Garcia
26-05-2010, 21:54
Ook ik heb em via Bol.com besteld + 4 extra vechters. Dus nog even wachten.

Italian*Berlusconi*
26-05-2010, 22:07
mbt die 4 extra vechters krijg je een code die je kan gebruiken (xbox versie). Net een PPV mode gedaan, echt gaaf en net een tv uitzending! nu ff een career starten..

Tehlirian
26-05-2010, 22:13
mbt die 4 extra vechters krijg je een code die je kan gebruiken (xbox versie). Net een PPV mode gedaan, echt gaaf en net een tv uitzending! nu ff een career starten..
Kan je die modes meer toelichten?

Italian*Berlusconi*
26-05-2010, 22:34
Event mode kan je zelf wedstrijden maken en spelen, word dan als een ppv getoond inclusief intro met het zuffa logo, joe rogan en mikey goldberg die uitleggen wat de regels zijn, de vechters die in de main event vechten in een filmpje ala een ppv, erg gaaf opgezet.
Career mode maak je je eigen karakter en vecht je eerst in een gym tegen wat gasten, training / sparring etc is redelijk hetzelfde gebleven, je karakter kan je erg uitgebreid aanmaken nu inclusief een stem, ben hier net mee begonnen.
Verder heb je natuurlijk online, exhibition partijen, training mode, title mode, ultimate fight mode (waar je klassiekers moet navechten).
Ben net een uurtje bezig maar wel tevreden eerlijk gezegd, speelt erg als het vorige deel maar nu met wat pluspunten qua gameplay die wat uitgebreider is. Ben benieuwd naar de EA game die er aan komt!

Sendur
26-05-2010, 23:34
`Heb hem al een week via FTD.

Vind alsnog de career mode een beetje tegenvallen al is hij wel echt 1000x beter dan 09.

Miss was ik iets te overhyped :P

RDR al uitgespeeld, gaat gewoon nog lekker door so be prepared gamers!

GilbertYvelFan24
26-05-2010, 23:51
Er staat nu content in de PS3 Shop voor 3,99 euro.

Wat is dit voor content? Heeft iemand het al gedownload?

ZakKa!
27-05-2010, 00:17
www.budgetgaming.nl (http://www.mixfight.nl/forum/www.budgetgaming.nl)

voor als je wil weten waar je hem het goedkoopst kan bestellen binnen of buiten nederland.

dirk5
27-05-2010, 10:33
Ik heb hem ook via bol besteld maar ook ik ben nog bezig met Red dead Redemption (heerlijk spel).

die content is waarschijnlijk: Nelson, Schaub, Mcsweeny en Jones.

GilbertYvelFan24
27-05-2010, 16:26
@Dirk5

Nee is iets anders. Heeft iets met online trainingskampen te maken.

Tehlirian
28-05-2010, 23:09
Event mode kan je zelf wedstrijden maken en spelen, word dan als een ppv getoond inclusief intro met het zuffa logo, joe rogan en mikey goldberg die uitleggen wat de regels zijn, de vechters die in de main event vechten in een filmpje ala een ppv, erg gaaf opgezet.
Career mode maak je je eigen karakter en vecht je eerst in een gym tegen wat gasten, training / sparring etc is redelijk hetzelfde gebleven, je karakter kan je erg uitgebreid aanmaken nu inclusief een stem, ben hier net mee begonnen.
Verder heb je natuurlijk online, exhibition partijen, training mode, title mode, ultimate fight mode (waar je klassiekers moet navechten).
Ben net een uurtje bezig maar wel tevreden eerlijk gezegd, speelt erg als het vorige deel maar nu met wat pluspunten qua gameplay die wat uitgebreider is. Ben benieuwd naar de EA game die er aan komt!
Bedankt voor de info man, ik ben ook benieuwd naar EA MMA. EA gaat THQ echt wegblazen qua gameplay, de rest moeten we nog afwachten.

Joris
28-05-2010, 23:36
Ik heb hem gisteren gekocht en vandaag weer terug gebracht, CareerMode? Het duurt Fucking 3 min voor dat je training eindelijk start! Eindeloze menu's en zeer flauwe knockouts. Ik was al bekend met de gameplay want heb 09 best vaak gespeeld, maar 2010 voegt echt helemaal niks toe! Ja de menu's flitsen nu iets meer, maar je bent nog steeds niet aan het spelen. Kut auto-save kun je ook niet uitzetten.

Die knockouts moeten ook beter, wat meer ragdoll ofzo.

Ik heb ufc2010 omgeruild voor Red Dead Redemption. Wacht wel even de game van EA af

redjuh
29-05-2010, 14:01
i ga em maar es branden

Naj85
29-05-2010, 17:45
In Ring sports stond dat Yvel er wel tussen zit, was ook verbaast toen ik het had gelezen. maar volgens Stefan Struve zit Yvel er wel in
ik ga hem morgen halen denk ik
btw. Ben lekker 0ldskool bezig met gamen, God of War 1 op de PS2 :thup:

connect
02-06-2010, 11:55
hey moet je yvel unlocken ofzo? want hij zit er niet standaard bij.

Garcia
02-06-2010, 13:16
Geen idee, maar Yvel zit er niet tussen.

Leventdepevent
02-06-2010, 13:51
ik vind hem lekkerder spelen dan 2009...vooral die submissions zijn nu iets makkelijker ipv oneindig draaien met je rechterpook is t nu aantikken en hoppa.ontwijk systeem is ook vet.....domweg knoppen rammen is er nu niet meer bij

Emilio
02-06-2010, 14:25
ik vind hem zwaar tegenvallen.

online is weer kut.

careermode duurt weer uren tussen het knokken door. Stats lopen ook idioot hard terug als je een bepaald onderdeel niet traint. net of je dan alles vergeet.

commentaar bijna hetzelfde als 2009. en verder erg herhalend. Bij elke KO hoor je: "look at the amount of torque he puts into that"

CPU is op Expert bijna niet te submitten.

spel is behoorlijk gehyped met alle reclame en media-aandacht.

eventmode is wel weer leuk.
titlemode ook.

2 player offline is ook wel tof.

Ik denk dat EA MMA hier keihard overheen gaat. Zij hebben het online (mijn belangrijkste feature) altijd dik voor mekaar.

tik_tok
02-06-2010, 14:35
Ik vind het ook een beetje tegenvallen.. Zoals altijd UFC zorgt wel weer voor de hype maar valt toch wat tegen..

Wat ik gewoon super stom vind is dat je iemand 4x achter elkaar een high kick op zijn kop geeft en er gebeurd niks.. Maar soms geef je em een klein tikje en gaat hij KO alsof hij door een trein is aangereden.. :s

dirk5
02-06-2010, 15:05
wat een klote spel....

Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om van Frank Mir te winnen met een titleshot. Elke eerst sub poging van hem lukt meteen terwijl ik een sub defence heb van 100. Ik zit altijd als een dolle aan dat pookje te draaien, iemand een betere oplossing?

Naj85
02-06-2010, 15:58
ik krijg hem in een van deze dagen binnen voor mijn xbox360
is het echt zo klote of misschien moeten jullie er nog aan wennen
fight night vond ik op begin ook heel klote

connect
02-06-2010, 16:21
vind de careermode juist sterk verbeterd, het toernooi principe is ook super vet.
maar het grondwerk trainen in careermode vind ik moeilijk, kan ook de titel niet winnen had 4x voor de titel gevochten tegen a silva 4x geslacht.