PDA

View Full Version : Holland's Got Talent zoekt vechtsporters!



Justinian
27-05-2010, 12:39
Van het RTL 4 tv-programma Holland's Got Talent ontving Mixfight een oproep voor mensen die iets speciaals kunnen. Nederland kent natuurlijk ook vele vechtsporters met bijzondere talenten. Zo zijn er de karateka’s die honkbalknuppels doortrappen, maar wellicht is er ook wel een Nederlandse Tony Jaa (acteur Ong Bak) in de wording die met deze show door kan breken.

Heb jij een bijzonder talent en wil je dit graag op tv laten zien? Grijp dan nu je kans en meld je aan voor het nieuwe RTL 4 tv-programma Holland's Got Talent. Alle talenten zijn welkom, jong en oud, man of vrouw ... IEDEREEN mag meedoen.

Beschik jij over een speciaal talent en wil je dit op overtuigende wijze neerzetten voor de jury van Holland's Got Talent en daarmee het Nederlandse publiek verrassen, dan ben jij diegene die we zoeken!

Surf snel naar www.rtl.nl/hollandsgottalent (http://www.rtl.nl/hollandsgottalent) en geef je op!

joost
27-05-2010, 12:46
Cool :D

XanaduNL
27-05-2010, 13:13
Had niet verwacht dat ze een 2e seizoen zouden maken.
In tegenstelling tot de Engelse, Amerikaanse en Australische versies, stelde de Nederlandse versie erg teleur. :(

Justinian
27-05-2010, 13:23
Had niet verwacht dat ze een 2e seizoen zouden maken.
In tegenstelling tot de Engelse, Amerikaanse en Australische versies, stelde de Nederlandse versie erg teleur. :(
Tijd voor vechtsporters om dit te verbeteren dus ;) Ik zou het erg cool vinden wanneer er een of meerdere vechtsporters aan mee doen en het uiteindelijk ver 'schoppen'!

Strange Cutbean
27-05-2010, 13:24
En wie gaat dat dan beoordelen? Gerard Joling? Of Patty Brard?
Al zou ik iets kunnen dan nog bedankte ik voor de eer.

joost
27-05-2010, 13:34
Wie hier op het forum kan iets bijzonders dan?

Dennuz misschien iets met zijn bloemkooloren? :D

dirk5
27-05-2010, 13:42
Ik ken me niet voorstellen dat iemand van mixfight zich voor zoiets gaat lenen....

En als dat wel is: OMG :(

lopez86
27-05-2010, 13:44
Hoe moet ik me dit voorstellen?
Wat ga je laten zien als vechtsporter op zo'n podium?
Tenzij je een vechtkunstenaar bent, ala kung-fu ofzo heb je hier niks te zoeken.

BiCkOnE
27-05-2010, 13:47
Wie hier op het forum kan iets bijzonders dan?

Dennuz misschien iets met zijn bloemkooloren? :D
Wat dacht je van "onze" Louis......;)

Tony
27-05-2010, 13:53
Garcia kan een hamburger in 1x in zijn mond proppen
El bastardo kan iets geks met zijn anus
Dennuz met zijn oren
Paspoes met chicken wings

talent zat hier

Justinian
27-05-2010, 14:08
Hoe moet ik me dit voorstellen?
Wat ga je laten zien als vechtsporter op zo'n podium?
Tenzij je een vechtkunstenaar bent, ala kung-fu ofzo heb je hier niks te zoeken.
Denk bijvoorbeeld aan breekkunsten (stenen of honkbalknuppels), denk - zoals je zelf aangeeft - aan KungFu. Wanneer je een optreden als Tony Jaa kunt verzorgen ben je ook aan het goede adres denk ik. Ik weet dat er van die gasten in Amerika zijn met een hoge pijngrens, die zich vol in het kruis laten trappen (is hier ook weleens gepost). Zo zijn er denk ik wel meer dingen te bedenken die als 'bijzonder talent' zijn aan te merken.

Djani
27-05-2010, 14:09
Alleen Wushu beoefenaars en Capoeiristas hebben daar wat te zoeken

Bobson
27-05-2010, 14:26
Leuk joh. En je dan laten beoordelen door de één of andere omhooggevallen relnicht die zelf nog nooit iets beters gepresteerd heeft dan van brood poep maken.

bladetrinity
27-05-2010, 14:32
Ik kan ook wel een kunstje.

Ik vraag Joling(als die presenteert) om op het podium te komen. "meneer Joling doe u ogen maar dicht".
"ik ga meneer Joling nu met een aanraking laten slapen" en dan een linker hoek op de kin.

Zou dit een talent zijn :P.

lopez86
27-05-2010, 14:39
Ik kan ook wel een kunstje.

Ik vraag Joling(als die presenteert) om op het podium te komen. "meneer Joling doe u ogen maar dicht".
"ik ga meneer Joling nu met een aanraking laten slapen" en dan een linker hoek op de kin.

Zou dit een talent zijn :P.

Nee.
Wel eeuwige reps als je t doet.

BiCkOnE
27-05-2010, 14:39
Alleen Wushu beoefenaars en Capoeiristas hebben daar wat te zoeken
Persoonlijk vind ik dat geen enkele vechtsporter daar wat te zoeken heeft, je kan moeilijk weken lang het zelfde "kunstje" uitvoeren, daarnaast wordt vechtsport nog steeds niet serieus genomen door het grote publiek, dus als je er dan nog een circus-act van gaat maken wordt het er niet beter op....

Kameleon
27-05-2010, 14:55
Persoonlijk vind ik dat geen enkele vechtsporter daar wat te zoeken heeft, je kan moeilijk weken lang het zelfde "kunstje" uitvoeren, daarnaast wordt vechtsport nog steeds niet serieus genomen door het grote publiek, dus als je er dan nog een circus-act van gaat maken wordt het er niet beter op....

Helemaal mee eens. En dan beoordeeld worden door Patricia Paay.....pfffff Hou toch op!

Wheelie
27-05-2010, 15:22
Een Chloe Bruce zou perfect zijn ;)

Volgens mij was onze Iceman ook bezig met zo'n show haha

http://www.youtube.com/watch?v=-ID7ZGQui2I

Ze heeft een record van 210 trappen in een minuut tijd. Vroeger kwam ze nog weleens op RINGS

sebastiaan
27-05-2010, 15:29
Binnen record tijd tien gasten op een rij out choke!
Wedden dat die dim mak kyusho gekken straks weer op t podium staan!

Justinian
27-05-2010, 15:33
@Wheelie: Precies! Die show van Bas Rutten met Leon van Dijk was ook top destijds (volgens mij in Parijs, Bercy).

Dennuz
27-05-2010, 15:36
Wie hier op het forum kan iets bijzonders dan?

Dennuz misschien iets met zijn bloemkooloren? :D

Die je vanavond ook de KB training mee? :evil:

Boem Boem
27-05-2010, 16:57
Die je vanavond ook de KB training mee? :evil:

Ik doe wel mee: ik kan proberen een bloempot van dennuz zijn kop af te trappen, deed ik vroeger ook veel met TKD demo's.....maar kan niets verzekeren of ik nog wel "zuiver"kan trappen indien Dennuz met zijn bakkus voor me staat....

osu

Chris

Justinian
27-05-2010, 17:02
Ik doe wel mee: ik kan proberen een bloempot van dennuz zijn kop af te trappen, deed ik vroeger ook veel met TKD demo's.....maar kan niets verzekeren of ik nog wel "zuiver"kan trappen indien Dennuz met zijn bakkus voor me staat....

osu

Chris
Gewoon proberen!

Dennuz
27-05-2010, 17:06
Ik doe wel mee: ik kan proberen een bloempot van dennuz zijn kop af te trappen, deed ik vroeger ook veel met TKD demo's.....maar kan niets verzekeren of ik nog wel "zuiver"kan trappen indien Dennuz met zijn bakkus voor me staat....

osu

Chris

Jij hebt al zo lang niet getraind dat je been waarschijnlijk niet eens boven je navel komt joh ;)

blazin.arr0w::::
27-05-2010, 17:43
ik kan binnen 10 seconden tappen ;)

Jeru
27-05-2010, 19:31
ik kan binnen 10 seconden tappen ;)

Ja 10 bier tappen zul je bedoelen ;)

Mickey
27-05-2010, 19:38
Ik doe wel mee: ik kan proberen een bloempot van dennuz zijn kop af te trappen, deed ik vroeger ook veel met TKD demo's.....maar kan niets verzekeren of ik nog wel "zuiver"kan trappen indien Dennuz met zijn bakkus voor me staat....

osu

Chris

STEUN!