PDA

View Full Version : Hesdy Gerges zijn laatste training en Training Jerome Le Banner nu op KickboxTV



FightstarTV
27-05-2010, 20:46
Gisteren waren we bij Chakuriki Gym in Amsterdam en legden Hesdy zijn laatste training voor het gevecht tegen Badr Hari vast op video.....ook een video met trainingbeelden van Jerome Le Banner op de pads, sparren met Amir Zeyada en MMa training nu online op KickboxTV.

Hesdy op de pads zetten we na het gevecht van aanstaande zaterdag online.

sjaakie'tje
27-05-2010, 21:05
Leuk maar hoe speel je die videos af? Wanneer ik erop klik krijg ik alleen het eerste scherm met de running time ...

FightstarTV
27-05-2010, 21:30
Leuk maar hoe speel je die videos af? Wanneer ik erop klik krijg ik alleen het eerste scherm met de running time ...


Allereerst de divx webplayer downloaden.....rechtsboven in de menubalk staat de link (icoontje divx player)

Vervolgens de video aan klikken en 30 sec wachten voor te bufferen en dan op play klikken.

De site is een beetje traag maar de nieuwe site is in aanbouw en daar zullen alle video's in flash zijn zodat we die problemen niet meer hebben.

Tot die tijd zullen we het met de oude site moeten doen :wacko:

sjaakie'tje
27-05-2010, 21:43
Ok werkt; vet om le banner zo te zien trainen! Lijkt wel vlotjes te gaan al kreeg ie wel bijna een highkick vol in het gezicht ;-)

R.D.N
27-05-2010, 22:01
wat een bullshit zeg mij lukt het niet

R.D.N
27-05-2010, 22:03
ken iemand ze niet hier plaatsen...........