PDA

View Full Version : Staredown Hesdy Gerges vs Badr Hari



FightstarTV
28-05-2010, 23:26
http://www.youtube.com/watch?v=5r3x-IZFWuI


De rest van de persconferentie zal beetje bij beetje worden geupload op KickboxTV.nl: KickboxTV is de nieuwe internetzender voor iedereen die helemaal idolaat is van kickboxing en alles wat met deze sport te maken heeft. Home (http://www.kickboxtv.nl) en het streven is om alles voor 12.00 uur morgenmiddag online te hebben :-)

shitt
28-05-2010, 23:33
wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooow dat wordt OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOLOGGGGGGGGGGGGG

The boy
28-05-2010, 23:36
irritant mannetje die badr hari
totaal geen respect voor mensen

Mattie73
28-05-2010, 23:38
Jeetje zeg, die Badr wil hem echt opvreten. Ik heb nu al medelijden met Gerges.

arabic-sniper
28-05-2010, 23:42
irritant mannetje die badr hari
totaal geen respect voor mensen

flikker toch op joh kneus, als je een Badr hater bent kan je het ook gewoon zeggen! Badr is gewoon geladen dus klaar, gewoon ff slikken en je bekkie houden!

Justinian
28-05-2010, 23:46
Heeft niks met al dan niet respect hebben te maken; gewoon een hele vette staredown!!

shitt
28-05-2010, 23:46
flikker toch op joh kneus, als je een Badr hater bent kan je het ook gewoon zeggen! Badr is gewoon geladen dus klaar, gewoon ff slikken en je bekkie houden!

juist

Pernik
28-05-2010, 23:48
Bij een vette staredown hoor je iemand niet aan te raken, gelukkig hield Hesdy zich netjes in.

mario the count
28-05-2010, 23:50
Vond het ook overdreven van Badr, beetje show bij een staredown is leuk maar dit kwam weer overdreven agressief over. Netjes dat hesdy zich in hield.Ik snap het wel, beetje show en zo maar als badr zijn tegenstander bij hem doet wat hij bij hesdy deed slaat badr er gelijk op. Anyway het wordt een vette pot met 99% zeker badr als winnaar.

R.D.N
28-05-2010, 23:51
heb nu al medelijden met hesdy......................

Petrosyan188
28-05-2010, 23:52
RIP hesdy

Nightwalker
28-05-2010, 23:53
Jongens jongens, hoort er allemaal bij... En er is verder niets gebeurd.. Ik heb er vreselijk zin in... Word vast een knalpartij... Damm, ik zou het echt in mijn broek doen, als ik de tegenstander van Badr zou zijn..

Ik zeg eerste ronde K.O. Badr !!!

mario the count
28-05-2010, 23:54
heb nu al medelijden met hesdy......................
Dat wel idd, ben bang dat Badr gaat slopen voor Hesdy. Had toch liever ghita tegen Hari gezien, die maakt nog iets meer kans.

Petrosyan188
28-05-2010, 23:57
Ik zeg eerste ronde K.O. Badr !!!

Goh :D ik denk dat het eerder een uitdaging is om te raden hoeveel secondes/minuten in de 1e ronde ik ga voor 1.12 Zware KO nadat hesdy al een down had

Nightwalker
29-05-2010, 00:00
Goh :D ik denk dat het eerder een uitdaging is om te raden hoeveel secondes/minuten in de 1e ronde ik ga voor 1.12 Zware KO nadat hesdy al een down had

Hahha.. Ik denk ook rond 1.20 zware KO... Keiharde opstoot en gelijk een harde hoek en weg is Hesdy ..

Justinian
29-05-2010, 00:02
Ik moet eerlijk zeggen dat Hesdy Gerges er goed afgetraind uit zag. Uiteraard schat ik de kansen van Badr (stukken) hoger in dan die van Hesdy, maar ik heb het idee dat Gerges tegen goede tegenstanders beter uit de verf komt. Het kon weleens een hele fraaie pot worden.

kentaro
29-05-2010, 00:06
war hesdy!!!!

LeeMurray
29-05-2010, 00:07
Dat belooft wat ouwe. Ik zie Hesdy dit niet uitvechten, maar je weet het nooit. Ik kom niet uiit Oost en ben geen Marokkaan, maar kraak toch voor Badr 100%.

Off topic. Misschien een domme vraag, maar wat is Egyptisch aan Hesdy? Is een van z'n ouders Egyptisch oid? Hesdy is een Surinaamse naam.

flikker toch op joh kneus, als je een Badr hater bent kan je het ook gewoon zeggen! Badr is gewoon geladen dus klaar, gewoon ff slikken en je bekkie houden!
Ja, precies. Ik, en met mij de meeste liefhebbers, worden alleen maar hype van dit soort staredowns. Dit kwam op mij ook authentiek over.

Mensen zijn blij als ze wat te zeiken hebben. Typisch Nederlands.

simtekf1
29-05-2010, 00:16
Hesdy's vader komt uit Egypte.

Mattie73
29-05-2010, 00:16
Off topic. Misschien een domme vraag, maar wat is Egyptisch aan Hesdy? Is een van z'n ouders Egyptisch oid? Hesdy is een Surinaamse naam.


Hesdy is een echte Arabische naam.

Naj85
29-05-2010, 00:17
vet!
en idd netjes van Hesdy dat hij zich in heeft gehouden
hoop een vette partij, maar ik denk dat Badr het heel snel af zal maken

LeeMurray
29-05-2010, 00:19
Hesdy's vader komt uit Egypte.
Ok, thnx, weer wat erbij geleerd.

Devilprince
29-05-2010, 00:36
Hesdy staat voor mij nu 1-0 achter

NESCIO
29-05-2010, 00:36
1-0 Badr, doet ie goed..

Hesdy voelt zich volgens mij niet echt top.

Is pcies wat iedereen wil zien toch??!!

inc
29-05-2010, 00:42
vette staredown.... are you not entertaint!!!!......

badr doet dit goed...laat duidelijke merken dat het aan is....maar laat het niet uit de hand lopen...hoe hype je een fight...zo dus

univers1l
29-05-2010, 00:44
wel respect voor hesdy, dat ie zich inhoud. maar waarom zoveel badblood?
badr is goed in het mindgame, hierdoor staat ie idd 1-0 voor, maar zie badr niet snel en makkelijk winnen in ronde 1 zoals iedereen voorspelt.
ik denk einde ronde 2 of begin ronde 3 voor badr. zou me btw niet verbazen als ie verliest en in japan een rematch wint. hoop niet dat ie verliest.

war badr

GerritTonijn
29-05-2010, 00:44
irritant mannetje die badr hari
totaal geen respect voor mensen
http://i47.tinypic.com/1rofuw.gif

sterrenkijker
29-05-2010, 00:52
hahahaha badrrr leuk om te zien man, wordt oorlog morgen.
Geen respect? kom op man voor de wedstrijd beetje dollen, na de wedstrijd handje schudden

T15Boxing
29-05-2010, 00:55
Zo kan het dus ook. Badr heeft dit al gewonnen voordat het gevecht begint.

stoet
29-05-2010, 00:55
irritant mannetje die badr hari
totaal geen respect voor mensen

Een partij verkoop je niet door hand in hand te gaan staan vriend, dit is wel de hoofdpartij. Respect komt wel na de wedstijd. Door deze actie wil je de wedstijd zien. Hoeveel mensen klagen dat het een mis-match is, door dit soort zaken wordt de wedstijd aantrekkelijker gemaakt. Volgens jou irritant mannetje Badr Hari geeft Hesdy Gerges wel een kans om zichzelf te bewijzen, niet iedere vechter geeft gaat dit soort gevechten aan.

Ken jij de gezegde: Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is. That Hari :cool2:

Pernik
29-05-2010, 01:36
Een partij verkoop je niet door hand in hand te gaan staan vriend, dit is wel de hoofdpartij.

Ik zou zeggen, kijk eens naar de Saki - Manhoef staredown, zo kan het dus ook en wat mij betreft veel beter.

stoet
29-05-2010, 01:40
Ik zou zeggen, kijk eens naar de Saki - Manhoef staredown, zo kan het dus ook en wat mij betreft veel beter.

Zoals ik net heb aangegeven: Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Het is niet interessant wat beter is, als het de wedstrijd ten goede komt dan is t OKE.

jerome-lebanner
29-05-2010, 02:21
Mensen moeten altijd iets hebben om te klagen! Krijgen ze zo een vette staredown gaan ze nog klagen??? dit is allemaal spelltjes hoort erbij!! veeg je tranen en kom morgen lekker genieten van badr... hij maakt het kickboxen gewoon spannend KLAAR!!!!

Vinand
29-05-2010, 02:38
Door dit soort dingen hoop ik stiekem dat hesdy toch voor een upset gaat zorgen (zoals bij overeem-badr part 1)... Go hesdy, suprise us and make egypt proud alhoewel ik toch mijn geld op badr gaat zetten

Irishrover
29-05-2010, 03:53
Gala heet It's Showtime, Badr doet de naam een eer aan.
Geweldig om te zien hoe hij Hesdy psychologisch in z'n zak heeft.

Zo maakt Badr het alleen maar spannender.

BJJrajawali
29-05-2010, 09:34
Hoop zo dat Badr een pakkie gaat krijgen!!!!!! maar dat zit er denk ik niet in.....

Vond Hesdy trouwens niet echt impressed van Badr met het voor hem typerende gedrag......
War Hesdy !!!!!

simtekf1
29-05-2010, 09:44
Vette staredown maar ik weet niet of Hesdy nou echt onder de indruk was.
Als ik dit vergelijk met de staredown tussen Hari en Sefo bijvoorbeeld, aan alles was te zien dat Sefo hem scheet, dat zie ik nu eigenlijk totaal niet.

Het wordt een vette knalpartij, dat sowieso. :)

MMAFAN-1122
29-05-2010, 09:47
Heeft niks met al dan niet respect hebben te maken; gewoon een hele vette staredown!!

X2

dundee
29-05-2010, 09:53
Precies, aan niks was te zien dat Hesdy onder de indruk was. Met zijn zelfvertrouwen zit het volgens mij wel goed. Zie ook het stukje op at5 nieuws van gisteravond waar Hesdy heel kalpmjes reageerd. Erg slim om zich niet uit de tent te laten lokken. WAR Hesdy!!!!!

BJJrajawali
29-05-2010, 10:02
Precies, aan niks was te zien dat Hesdy onder de indruk was. Met zijn zelfvertrouwen zit het volgens mij wel goed. Zie ook het stukje op at5 nieuws van gisteravond waar Hesdy heel kalpmjes reageerd. Erg slim om zich niet uit de tent te laten lokken. WAR Hesdy!!!!!

Vooral de uitspraak "ik ben de Fiat doe er wat langer over maar ik kom er wel, en badr , badr is de ferrari die rijd zich dood"

BJJrajawali
29-05-2010, 10:04
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/5627

14:08 begint het.

The boy
29-05-2010, 10:57
uhmm donkey fucker ik ben geen badr hari hater, opgeladen of niet.
Dan nog kan je respect hebben voor je tegenstander

simtekf1
29-05-2010, 11:09
Ik denk dat we allemaal niet zo moeilijk tegen elkaar moeten doen.
Kijk, wat deze jongens doen hoort er bij, en als het anders was gegaan was er lang niet zoveel over geschreven als nu weer het geval is.
Slim spelletje, het trekt kijkers.

Nou, ik eet m'n laatste tostie op en dan ga ik richting Amsterdam. :)

dundee
29-05-2010, 11:10
Vooral de uitspraak "ik ben de Fiat doe er wat langer over maar ik kom er wel, en badr , badr is de ferrari die rijd zich dood"
priceless!!! hahaha

Ch3f1
29-05-2010, 11:23
Hmmm... toch verbazend hoe verschillende mensen na een zelfde situatie kunnen kijken en iets totaal anders kunnen zien. Ik zag een Hesdy die geen seconde onder de indruk van Badr was. Hij reageerde in het geheel niet op de agressieve aanraking van Badr en liet zich niet profoseren, hieruit kun je afleiden dat Hesdy erg veel zelfvertrouwen heeft en niet onder de indruk was van Badrs houding.

arabic-sniper
29-05-2010, 11:35
uhmm donkey fucker ik ben geen badr hari hater, opgeladen of niet.
Dan nog kan je respect hebben voor je tegenstander

Luister pannekoek, als je de persconferentie beetje hebt gezien en geluistert dan hoor je Badr duidelijk zeggen dat het niet persoonlijk is alhoewel de meeste er anders over dachten. Een beetje show voor een gevecht hoort er eenmaal bij! Kijk naar Rampage vs Rashad super show, mensen staan te springen voordat gevecht, maakt dat hun ook gelijk onrespectvolle vechters??? dacht het niet he.. hou jij het nou maar lekker bij voetbal en tennis daar heb je niet zulke persconferenties. Een echte vechtsportliefhebber accepteert gewoon dat het erbij hoort en legt zich erbij neer, maar ja hoe kan je iemand dat wijs maken die er niks van begrijpt.. onbegonnen zaak! Gelukkig zijn er genoeg mensen die er wel van hebben genoten! Veel kijk plezier mensen! Uso

Pernik
29-05-2010, 11:41
Een echte vechtsportliefhebber accepteert gewoon dat het erbij hoort en legt zich erbij neer, maar ja hoe kan je iemand dat wijs maken die er niks van begrijpt.. onbegonnen zaak!

Iemand met zo'n mening en zo'n forumnaam..., misschien moet je dat sport tussen vechtsportliefhebber weghalen, ligt denk ik dichter bij de waarheid.

BiCkOnE
29-05-2010, 12:15
vette staredown.... are you not entertaint!!!!......

badr doet dit goed...laat duidelijke merken dat het aan is....maar laat het niet uit de hand lopen...hoe hype je een fight...zo dus
Inderdaad, vette staredown....
* Fiat vs Ferrari 1-0
* Staredown 2-0
* 1e ronde KO 3-0.....en Hesdy is out
WAR BADR! :twak:

arabic-sniper
29-05-2010, 12:15
Iemand met zo'n mening en zo'n forumnaam..., misschien moet je dat sport tussen vechtsportliefhebber weghalen, ligt denk ik dichter bij de waarheid.

Wat is er mis met mijn forumnaam, is dat nu ook al niet meer goed??? Kom met feiten en niet met bullshit pernik!

Justinian
29-05-2010, 12:56
Mensen, niet gaan schelden hier s.v.p. Volgende die over de schreef gaat heeft een infraction of een ban te pakken.

Tsuki
29-05-2010, 13:00
goed zo zeg het ze roy, stelletje opstandige mannetjes hier :)

Tsuki
29-05-2010, 13:01
oh en boos kijken hoort erbij mensen .....................

Sendur
29-05-2010, 13:45
Hesdy is going down!!!!!

Sendur
29-05-2010, 13:48
respect voor Hesdy btw dat hij zich zo inhoud.

Ik had Badr een sucker ounch gegeven.

Tony Galento
29-05-2010, 14:00
respect voor Hesdy btw dat hij zich zo inhoud.

Ik had Badr een sucker ounch gegeven.

Een mooie kopstoot was wel op z'n plaats geweest.

Rverm
29-05-2010, 14:14
respect voor Hesdy btw dat hij zich zo inhoud.

Ik had Badr een sucker ounch gegeven.

Ik had waarschijnlijk gaan huilen en gevraagd of we niet om de overwinning konden gaan latje schieten ofzo...

wrestler_nl
29-05-2010, 14:19
Een staredown is 1 ding , je tegenstander een slap geven is iets anders.
Respectloos van Hari

Vinand
29-05-2010, 14:32
Een staredown is 1 ding , je tegenstander een slap geven is iets anders.
Respectloos van Hari

Vind ik nou ook

Naj85
29-05-2010, 17:43
Mee eens, dat hoefde echt nietniet.
Maar hiermee heeft Hesdy respect gewonnen dat hij zich kalm heeft gehouden
hij zou wel voor een upset kunnen zorgen (3 ronden volgehouden tegen Schilt)
Een staredown is 1 ding , je tegenstander een slap geven is iets anders.
Respectloos van Hari

Harrie Nak
29-05-2010, 17:49
Badr kan beter effe dimmen en weer eens wat laten zien, anders gaat ie weer net zo af als tegen Overeem. Show is leuk en hoort er bij, maar hij moet dat alfa-mannetjes gedoe wel backuppen.

universele
29-05-2010, 18:07
vond hesdy er zelfverzekerd uit zien en badr iets te.
ben benieuwd naar de partij

Jeru
29-05-2010, 18:17
Vond het eerst ook wat overdreven van Badr, maar als je dan hoort dat ie "Ik vreet je op" heeft gezegd dan vind ik dat toch wel weer leuk. Hesdy was zo te zien en te horen ook niet echt onder indruk. Laat de partij maar beginnen!!

Peter0711
29-05-2010, 20:46
Hele vette stare-down,dat hoort er inderdaad bij! :D
Ik merk alleen dat er een heleboel mensen erg inder de indruk zijn van Badr zijn boze blik,sorry,maar met kijken krijg je niet iemand Knock out hoor.. ;)

Ik denk ook niet dat Badr in de eerste ronde wint.De partij zal hij waarschijnlijk wel winnen,maar ik denk dat Hesdy genoeg in zich heeft om wel een leuke partij neer te zetten tegen Badr.

Wat een relaxte gozer man,die Hesdy. Respect! Heb zeker zin in deze partij..

wrestler_nl
29-05-2010, 21:21
Hele vette stare-down,dat hoort er inderdaad bij! :D
Ik merk alleen dat er een heleboel mensen erg inder de indruk zijn van Badr zijn boze blik,sorry,maar met kijken krijg je niet iemand Knock out hoor.. ;)

Ik denk ook niet dat Badr in de eerste ronde wint.De partij zal hij waarschijnlijk wel winnen,maar ik denk dat Hesdy genoeg in zich heeft om wel een leuke partij neer te zetten tegen Badr.

Wat een relaxte gozer man,die Hesdy. Respect! Heb zeker zin in deze partij..

Je kan wel iemand mentaal breken...maar ik denk dat Hesdy wel mentaal sterk genoeg is