PDA

View Full Version : PbP It's Showtime 29 mei 2010 Amsterdam Arena (Spoiler)



Pages : 1 [2]

shitt
29-05-2010, 23:28
en mike moet afscheid van hem nemen want mike verdient beter dan deze idiote dwaas

Arabianboy
29-05-2010, 23:29
O ja, heb wel een laatste tip aan alle mensen... Media geilen op sensatie, we zouden eigenlijk moeten wachten totdat we het echte verhaal horen... Is er opzet? Zo ja? Zou Hesdy Badr dan troosten???

Dus er klopt sowieso iets niet aan de berichtgeving van sommige en zoals sommige intellectuelen al aangaven... Wacht ik liever op de beelden, ik ging ook als een dwaas mee met mijn eigen emoties...

We hebben allemaal wel ergens een kleine Badr hartje hahahah :D

Amsterdam'r
29-05-2010, 23:29
X-aantal fouten in het artikel van de Telegraaf..
Zo zou Mahoef hebben gewonnen.

ZakKa!
29-05-2010, 23:29
telegraaaf:

Na afloop toonde Hari geen berouw en weigerde hij zijn excuses aan te bieden. Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki won,

ZUCHT

BJJCORE
29-05-2010, 23:30
Die zijn er weer snel bij
Hari weer in de fout - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financin en Showbizz [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/6817737/__Hari_weer_in_de_fout__.html?cid=rss)

LeeMurray
29-05-2010, 23:30
Zit nog steeds bij te komen van de shock. Ik hoorde iemand zeggen dat ie Badr's versie wil horen. Hij kan van alles zeggen, maar hier is geen excuus voor. Vooral niet omdat het niet de eerste keer is dat ie zich zo heeft misdragen.
Wat ik hem kwalijk neem is dat ie een voorbeeld is (of ie dat nou wil of niet) voor veel jongeren. Wat voor uithangbord is dit nou voor de sport? Na dat tendentieuze artikel in het Parool weet je dat iedereen kijkt en dan doe je zoiets. Hij heeft iedereen die de sport een warm hart toedraagt teleurgesteld IMO. Het ging net zo goed en dan weer zoiets. 25 jaar is volwassen IMO. Hier zijn geen excuses voor IMO...

Arabianboy
29-05-2010, 23:31
Madr fffffffffffffffffkin Hari zo gestoord als een kanarie
:lol: WHHAHHAAHHAH

Figo
29-05-2010, 23:31
Heb het net live op op internet gezien en het was echt belachelijk. Hesdy stond al bijna op en toen haalde hij nog ff uit.

Kemal
29-05-2010, 23:33
Die zijn er weer snel bij
Hari weer in de fout - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financin en Showbizz [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/6817737/__Hari_weer_in_de_fout__.html?cid=rss)

idd ja ***SPOILER***

Quote: Zijn teamgenoot Melvin Manhoef, die eerder op de avond zijn partij tegen Gokhan Saki won,
___________________________________________











Gökhan Saki vs Melvin Manhoef
Gökhan Saki wint KO (2e ronde)

LeeMurray
29-05-2010, 23:34
Telegraaf laat er ook geen gras over groeien. Ik weet nu al wat voor reacties er morgen zullen staan. Dat moet je hem wel nageven; hij stelt die haters niet teleur. Ben benieuwd wat voor gevolgen dit zal hebben voor 'm. Hij is misschien die cashcow voor It's Showtime, maar ze zullen naar de buitenwereld toe toch een statement willen en moeten maken.

Ik vond Melvin's reactie wel goed na die diskwalificatie...

ZakKa!
29-05-2010, 23:37
Tja Mel deed zijn best maar het publiek bleef boe roepen want ze willen hem geen verontschuldigingen horen aanbieden maar Badr dat zien doen. Begrijpelijk ook eigenlijk. Respect voor mel.

Hejar
29-05-2010, 23:37
Shit man, ik weet niet of ik wel wakker kan blijven voor ufc 114

bart1980
29-05-2010, 23:46
03.00???? live stream op mmatv.....

Sjaak
29-05-2010, 23:47
Zo onsportief en zo jammer weer ....... waarom nou ???????

Khanom Thom
29-05-2010, 23:50
Triest einde van een mooi gala. Thnx 4 sharing Garcia..!

Kemal
29-05-2010, 23:51
Triest einde van een mooi gala. Thnx 4 sharing Garcia..!

X2

BNP
30-05-2010, 00:00
O ja, heb wel een laatste tip aan alle mensen... Media geilen op sensatie, we zouden eigenlijk moeten wachten totdat we het echte verhaal horen... Is er opzet? Zo ja? Zou Hesdy Badr dan troosten???

Dus er klopt sowieso iets niet aan de berichtgeving van sommige en zoals sommige intellectuelen al aangaven... Wacht ik liever op de beelden, ik ging ook als een dwaas mee met mijn eigen emoties...

We hebben allemaal wel ergens een kleine Badr hartje hahahah :D

Luister.. daar hoef je de beelden niet voor af te wachten om te kijken of er OPZET in 't spel was dat kan ik en iedereen die gekeken heeft je ook wel vertellen! doodzonde, prachtige vechter om te zien maar dit is gewoon echt weer waardeloooos!!!

Bokito22
30-05-2010, 00:09
triest einde idd, maar g oed life goes on ik ga stappen in rotterdam peace out

The Bulldog
30-05-2010, 00:10
ben het het helemaal met je eens dat dit nooit kan......maar ik bedoel meer in combinatie met het interview in ringsports...
dit kan niet ongestraft blijven.....
Who cares wat nu weer zijn verhaal is..... dit kan en mag NOOIT gebeuren..... en al helemaal geen 2 keer ......
Talent alleen blijkt wederom niet genoeg te zijn ....... Zo zonde dit......

Kemal
30-05-2010, 00:14
Heb het net bekeken en zomaar uit het niets trapt hij als Hesdy van de grond op wil staan..
Daarna krijgt hij de microfoon in zn handen geduwt en neemt hij niet eens het fatsoen om iets over zijn actie te zeggen tegen de 20.000 mensen in de zaal, een ander, in dit geval Manhoef, moet het overnemen.. diep triest..

Overigens aan het einde van het filmpje kan ik nog wel zien dat Badr en Hesdy elkaar bedanken (of wat daar op moet lijken)...

Arabianboy
30-05-2010, 00:16
Luister.. daar hoef je de beelden niet voor af te wachten om te kijken of er OPZET in 't spel was dat kan ik en iedereen die gekeken heeft je ook wel vertellen! doodzonde, prachtige vechter om te zien maar dit is gewoon echt weer waardeloooos!!!
Had gehoopt dat je geen gelijk had... Ik heb de beelden gezien...
http://www.youtube.com/watch?v=U9YSiqeNzSw&feature=player_embedded

Respect kun je niet afdwingen, iedereen vecht om zichzelf te bewijzen! Ik denk dat Badr dat vergeet en denkt dat mensen hem wel respect geven, maar hij heeft het totaal mis... Hesdy liet zien dat hij durft, ik mag hem niet qua persoonlijke redenen, maar is beter (niet qua vechten, maar als persoon)!

Ik vond vechtsporten nooit interessant en dit is het bewijs... Ik moet maar toch eens weer een andere soort entertainment vinden... :lol:

Sendur
30-05-2010, 00:18
FUCK BADR!!!!

BJJrajawali
30-05-2010, 00:22
ben het het helemaal met je eens dat dit nooit kan......maar ik bedoel meer in combinatie met het interview in ringsports...
dit kan niet ongestraft blijven.....


Ja om heel eerlijk te zijn heb ik hierin nooit geloofd iets wat ik ook vaak heb geuit in ander topics.
Badr kan niet veranderen dat zit gewoon in hem.....

Zo is hij , veel talent maar altijd net niet. ALs hij niet veranderd zal hij nooit een grote prijs pakken en schorssen ze hem straks voor het leven. een paar jaar later en dan lees je ergens een bericht dat die is omgelegd.

zo zonde hij heeft zoveel talent......

Facade
30-05-2010, 00:55
Hijs gewoon zo gek als een deur, zelfs die stare down van gister dan denk je van dat hoort er bij maar bij badr ist anders omdat hij echt dan en daar tot alles in staat is...Hij moet zichzelf es laten nakijken want anders wordt het volgens mij een soort Mike Tyson in de negatieve zin des woords van het kickboksen.

Richelieu
30-05-2010, 01:07
Tja Mel deed zijn best maar het publiek bleef boe roepen want ze willen hem geen verontschuldigingen horen aanbieden maar Badr dat zien doen. Begrijpelijk ook eigenlijk. Respect voor mel.

Melvin probeerde het wel, maar kreeg niet echt de kans. Terechte beslissing van de jury overigens in deze. Mixfight heeft in ieder geval weer zwaar geowned met deze Pbp, thanks Cyril!

ReZp
30-05-2010, 01:13
mja wat een ongelovelijke domper samen met het uren wachten om met je auto weg te rijden heeft dit mij tot chagrijnigheid geleid:(

Petrosyan188
30-05-2010, 01:16
jammer van de slot maar was wel leuk vooral manhoef vs saki was super, had de laatste maanden wat kritiek op hem maar RESPECT voor saki echt waar TOPPERTJE!! al vind ik het wel jammer dat melvin heeft verloren :'(

Slome
30-05-2010, 01:17
anti climax van de avond...... 2bad

Richelieu
30-05-2010, 01:19
anti climax van de avond...... 2bad

Waar zat je eigenlijk Sjoerd? Je deed je naam echt eer aan, de hele avond op je zitten wachten ;)

Nightwalker
30-05-2010, 01:31
Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

Beste Badr,
Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in jou... En vermijd de pers...

Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

Stom stom stomme aktie !!

Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Nogmaals wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I

bananenplukster
30-05-2010, 01:35
Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

Beste Badr,
Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook een Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in je... En vermijd de pers...

Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

Stom stom stomme aktie !!

Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I

Ben het hiermee mee eens, blijf voor altijd een fan van badr en insha allah zal hij het ver schoppen :goedzo.

Frustratie is een slechte raadgever zoals ik net heb gemerkt na het gevecht.

ReZp
30-05-2010, 01:44
Ben jij toevallig geboren uit het jaartal dat je je op mixfight hebt aangemeld?


Badr Hari wat zonde... Echt je hebt alle capiciteiten, maar je verpruts het op belangrijke momenten.. Badr Hari, ik heb het gevoel dat je soms de druk niet aankan... En al die ogen die op je gericht zijn en die jou het gevoel geven dat je moet winnen...

Beste Badr,
Kickboksen is erg leuk, maar verliezen hoort er ook bij... Je moet je leren beheersen en altijd rekening houden dat een wedstrijd niet altijd volgens jouw manier kan verlopen.. Ik heb erg respect voor Hesdy, die kon heel wat verdragen en ik merkte dat Badr daar op een of ander manier niet echt antwoord op had.. Badr ghouya, ook al zal je verliezen van Hesdy, waar ik sterk mijn twijfels over had... We blijven altijd achter je staan..

Verliezen of winnen hoort er allemaal bij.. Badr ik hoop inchallah dat je niet al te streng bent voor jezelf... Je staat onder druk.. Heel wat shows en programma s bezocht.. En dan nog een grote Trofee gehad van onze Koning.... Ik weet precies wat er door je heen ging... Jij had echt gevoel van... Ik moet winnen !!!.. Ik mag niet verliezen.. Never nooit nooit !!! Ik moet winnen, winnen en winnen !!! Zo zet jezelf erg onder druk.. En zoals je kon zien, kon je het niet meer verdragen... Hesdy bleef opstaan en vecht hevig terug.. Ik heb waardering voor hem...

Ik heb waardering voor jou Badr... Echt je beschikt zoveel talent en zoveel goeds... Ik hoop dat je in de toekomst ook leert om te verliezen, want dat is ook Part Of The Game.. Zelfs grootste vechters verliezen.. Het is geen schande om te verliezen Badr... Ik heb nog hoop en vertrouwen in jou... En vermijd de pers...

Ik denk dat Badr daar niet echt goed mee om kan gaan.. Badr Hari moet gewoon in gesloten deuren trainen en niet overal reizen en allerlei programma s bezoeken.. Anders heb ik het idee dat hij zwaar onder druk komt te staan en hij kan dat gewoon niet hebben...

Stom stom stomme aktie !!

Maar ik blijf een fan.. Wat er ook gebeurd ghouya..... Nogmaals wees niet al te streng voor jezelf... Je laat altijd mooie partijen zien of je nou wint of verliest... Nou als je dat van jezelf accepteert, dat topsport niet altijd winnen is en dat er ook wellicht mindere tijden kunnen zijn. Geloof me, dan kan je heel wat bereiken in het sport.. I

Mickey
30-05-2010, 01:47
--Mickey--

Hou het respectvol mensen.. We weten allemaal dat het een beladen onderwerp zal worden tussen de fans en de haters. Inhoudelijke discussie is prima. Elkaar persoonlijk aanvallen niet.

--/Mickey

ReZp
30-05-2010, 01:48
excuses

Mickey
30-05-2010, 01:49
Ontopic: Filmpje net gezien. Jezus T.F. Christ...
Die Hesdy heeft echt een kin als gewapend beton.

Nightwalker
30-05-2010, 01:49
Ben jij toevallig geboren uit het jaartal dat je je op mixfight hebt aangemeld?


ReZp,

Heb even geen tijd voor je... Sorry

Mickey
30-05-2010, 01:49
excuses

No worries!

CannieY
30-05-2010, 01:53
+1 voor GG, -1 voor mike's gym vanavond

Vinand
30-05-2010, 03:40
+1 voor GG, -1 voor mike's gym vanavond

dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.

LeeMurray
30-05-2010, 04:01
Ik denk eigenlijk dat hij niet te zwaar gestraft zal worden. Hij is en blijft toch die cashcow.

dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.
Ik zag je in een andere topic zeggen dat je bij Mike's traint. Zou je daar ook zo praten ;)? Ik snap dat de anonimiteit die het internet biedt, je ddingen laat zeggen die je offline waarschijnlijk niet zo snel zou doen. Je maakte je punt al zonder dat gescheld.

Sjaak
30-05-2010, 09:04
Respect is een essentieel punt in de relatie tot elk mens.

Hendy
30-05-2010, 14:12
Zo.. nog ff de tread door gelezen, Geweldige pbp heren!! Bedankt!



Blijkt wel weer: Mixfight.nl is de baas! ;)

wrestler_nl
30-05-2010, 16:17
Zo.. nog ff de tread door gelezen, Geweldige pbp heren!! Bedankt!



Blijkt wel weer: Mixfight.nl is de baas! ;)

Mixfight is duidelijk de baas

Thanks again Justinian & Garcia!

Garcia
30-05-2010, 17:39
Graag gedaan mensen. Ik kon helaas geen afscheidspost plaatsen gisteravond omdat de site er even uit lag na mijn PbP over de DQ van Badr. Ik heb in iedergeval een leuke dag/avond gehad samen met Justinian en wil It's Showtime bedanken voor alle goede zorgen en gastvrijheid.

Justinian
30-05-2010, 17:43
Het was inderdaad erg gezellig en leuk om de play by play met Garcia te verzorgen. Ik ben nu het verslag voor de RingSports aan het afronden ;)

It's Showtime inderdaad bedankt voor de gastvrijheid en goede zorg!

mikeymcd
30-05-2010, 17:55
dit slaat nergens op, -1 voor Badr, niet mikes gym. Mikes gym heeft hier helemaal niks mee te maken, ik heb echt respect oor manhoef dat hij zo zijn best deed om het goed te praten, het is gewoon die domme badr die het verkloot maarja niets voor niets geloof ik in karma. Badr is net zoals mike tyson, een kksukkel maar een geniale sporter.

Er al aan gedacht dat het ook bedoeld kan zijn dat mike's gym alles verloor en gg alles won ?