PDA

View Full Version : Badr Hari spoiler



bananenplukster
29-05-2010, 22:55
Ik dacht dat hij volwassen geworden was maar blijkt bedrieg, natrappen als gerges op de grond zit bah want een achtelijk arrogante kwal is dat toch, was altijd badr hari fan maar nu niet meer!!!!!

Ik haat onsportief gedrag, 1e ronde was voor badr hari dik, 2e ronde krijg hij meer tegenstand van gerges en werd een beetje moe en gaat een beetje natrappen bah

BJJrajawali
29-05-2010, 23:10
Zoals ik al meerdere malen heb aangegevn is dit typisch Badr Hari.

Klasse vechter maar een drol eerste klas..... slecht vorbeeld voor jongeren en slecht voor de vechtsport dit gedrag....

Irishrover kom er maar in.......... hahahahah

Kemal
29-05-2010, 23:11
Tja heel erg jammer voor de sport, hij gooit zn eigen ruiten in... ik dacht toch echt dat hij zijn imago had verbeterd..

Sportvision
29-05-2010, 23:14
Tja heel erg jammer voor de sport, hij gooit zn eigen ruiten in... ik dacht toch echt dat hij zijn imago had verbeterd..

tja, klaarblijkelijk was het alleen zijn imago wat er verbeterd is, en schort het nog aan het stukje persoonlijkheid. Ik hoop voor hem dat hij zijn duivels onder controle krijgt. Het blijft een topvechter die ik graag zie vechten.

johnmixfight
29-05-2010, 23:14
wat een sukkel is Badr zeg, ben je aan het winnen, krijg je tegengas, ga je natrappen.
Wat krijgen we nu weer voor een excuses: je mag ook niet op de stoep fietsen ?

Gelukkig komt hij uit voor Marokko, haalt ie de Nederlandse nationaliteit niet door het slijk .

Jammer hoor, hij heeft dit echt niet nodig...

Peter0711
29-05-2010, 23:16
Erg jammer inderdaad! Ben eigelijk wel benieuwd hoe "sommige" Badr Hari fans dit nou weer gaan rechtlullen..;)

Nogmaals,erg jammer dit,en ik hoop dat er nu wel eens iets aan gedaan wordt,maar ik ben bang dat dit alleen maar weer meer de spotlight om 'm zet.

Kemal
29-05-2010, 23:17
Echt ook doodzonde voor al die mensen die hebben meegeholpen om em klaar te stomen voor de Arena, zijn fans en zeker ook de organisatie van it's showtime..

GerritTonijn
29-05-2010, 23:21
Al beeld materiaal? Als dit 'waar' is dan is er nu echt een nieuwe hater in town.

KS007
29-05-2010, 23:23
boehoe roepend publiek was ook erg waardeloos in het begin voor gerges en voor manhoef! Voor de rest geen woorden aan Badr vuil maken lijkt me geen aandacht meer aanschenken!

T15Boxing
29-05-2010, 23:23
Ik ga hem ook niet meer verdedigen.

Wat ik raar vind is dat hij zovaak tegenstand kreeg in zijn partijen en toch meestal terug kwam met een KO overwinning zoals tegen Karaev. Waarom doet hij dit de ene keer wel en de andere niet? Wat een Tyson.

BJJrajawali
29-05-2010, 23:23
go gerrit go gerrit

el bastardo
29-05-2010, 23:26
Al beeld materiaal? Als dit 'waar' is dan is er nu echt een nieuwe hater in town.

Lijkt me niet dat 100 man liegen ;)

Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.

Kemal
29-05-2010, 23:27
Lijkt me niet dat 100 man liegen ;)

Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.

:osu: je hebt helemaal gelijk!

Biiyen
29-05-2010, 23:28
Ik heb al afscheid genomen van Badr na het incident met Bonjasky. Ik gun hem helemaal niks en ik hoop dat die snel oprot uit de sport.

GerritTonijn
29-05-2010, 23:35
Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.

edit

FightNext - Badr Hari vs Hesdy Gerges (http://fightnext.com/video/A9XROYY768R6/Badr-Hari-vs-Hesdy-Gerges)

shitt
29-05-2010, 23:37
eerste klass ezel die badr ik was een groot fan maar nu !!!! ik hoop echt voor hem dat hij niet meer mag vechten die hersenloze flapdrol

Pahlavan
29-05-2010, 23:40
Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.

hij is DQ'd.

damn al mijn respect voor hem is gone... wat een kut actie

Neivra
29-05-2010, 23:40
Maar is hij nu DQ'd dan? of heeft hij wel een win?.

edit

FightNext - Badr Hari vs Hesdy Gerges (http://fightnext.com/video/A9XROYY768R6/Badr-Hari-vs-Hesdy-Gerges)

Thanks voor de link

Roque
29-05-2010, 23:45
Een goudvis heeft volgens mij nog een hoger IQ..

Ik hoop dat ze hem een ban voor het leven geven.. wat een stumper is die badr zeg!

andyhugfan
29-05-2010, 23:53
Stom
Stommer
Stomst
Badr Hari

Walgelijk om te zien, nadat hij het flikte bij Bonjasky dacht, ik geef hem nog een kans en na een jaar van goed gedrag komt de Bad Boy weer te voorschijn.

Joop had beter op moeten letten. In de 1e ronde had hij Hesdy al 8 tellen moeten geven. In de 2e ronde na de down moest Joop gewoon tussenin springen. Van Badr mag en kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft.

En ook nu Bonjasky stopt is het vandaag een slechte dag voor kickbox............

LeeMurray
29-05-2010, 23:54
Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.

Lennie
29-05-2010, 23:54
Ik had de laatste tijd weer veel respect voor Badr, top wedstrijden en om eerlijk te zijn zat ik helemaal niet met wat er met die uitsmijter en Badr was gebeurd. Het was namelijk buiten de ring en we konden alleen maar speculeren hoe het precies zat. Maar hiermee heeft hij het echt bij heel veel mensen gedaan, die hem een tweede kans hadden gegeven als fan zijnde. Het zou mij overigens niets verbazen als hij het olympisch boks verhaal ook verleden tijd is, want zo iemand kan natuurlijk niet je land vertegenwoordigen.

sterrenkijker
29-05-2010, 23:56
Stom
Stommer
Stomst
Badr Hari

Walgelijk om te zien, nadat hij het flikte bij Bonjasky dacht, ik geef hem nog een kans en na een jaar van goed gedrag komt de Bad Boy weer te voorschijn.

Joop had beter op moeten letten. In de 1e ronde had hij Hesdy al 8 tellen moeten geven. In de 2e ronde na de down moest Joop gewoon tussenin springen. Van Badr mag en kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft.

En ook nu Bonjasky stopt is het vandaag een slechte dag voor kickbox............

WAT? Van Badr mag&kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft? Het is de schuld van Joop? Gaat toch weg man, dit gaat nergens over.
Het is aan mr Rutz om een statement te maken, Badr schorsen!

Btw dat Bonjasky stopt is volgens mij bullshit hoor

DubbleDown
29-05-2010, 23:56
In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

@Andyhugfan
Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.

andyhugfan
29-05-2010, 23:58
WAT? Van Badr mag&kan je niet verwachten dat hij de regels naleeft? Het is de schuld van Joop? Gaat toch weg man, dit gaat nergens over.
Het is aan mr Rutz om een statement te maken, Badr schorsen!

Btw dat Bonjasky stopt is volgens mij bullshit hoor


Het is de schuld niet van Joop maar die van Badr, Joop kon wel beter en directer ingrijpen en ja, van Badr kan je zo'n actie verwachten

andyhugfan
29-05-2010, 23:59
In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

@Andyhugfan
Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.

Na die interview dacht ik ook van, 'zo dat gaat de goede kant op', maar na die staredown vreesde ik het ergste.

wrestler_nl
30-05-2010, 00:02
Wat een hond zeg...
Absoluut geen respect meer voor hem
Oprotten met badr hari

sterrenkijker
30-05-2010, 00:05
Dejavu, zelfde teleurstelling als in 2008. Echt wat vuurwerk zou worden is afgelopen in een deceptie

Koike88
30-05-2010, 00:05
In de eerste ronde na die down gooide Badr ook al een knie, althans dat dacht ik te zien.. 2e keer was geen verrassing dus.

@Andyhugfan
Tuurlijk mag je van Badr wel verwachten dat ie de regels naleeft. Het is toch gewoon een vechtsporter? Na dat interview in RingSports was ik weer enigszins fan van 'm, nu echt niet meer.

Dat dacht ik ook te zien. Maar wat een ontzettend lelijke en nutteloze actie. Slaat gewoon nergens op, mist ieder doel.

jeronimow
30-05-2010, 00:08
http://www.youtube.com/watch?v=U9YSiqeNzSw&feature=player_embedded

DubbleDown
30-05-2010, 00:12
2.44 in dit filmpje..

Naj85
30-05-2010, 00:16
WAT een IDIOOT is die Badr toch, ben echt booss! kan het gewoon niet geloven dat hij het weer zo verpest. Pas geleden nog een interview gegeven in Ringsports, zijn imago verbeterd, en nu dit.. Hij was samen met Overeem mijn favoriete K1 vechter van dit moment, maar nu ben ik echt zwaar afgeknapt!

Ik geen Badr Hari fan meer!

Respect voor Hesdy, terechte winnaar. Hij begon al in te komen en tegen stand te bieden, blijkbaar had Badr dit niet verwacht en kreeg hij weer zogenaamd 'kortsluiting' in zijn hoofd. Zeer onsportief en gewoon walgelijk.
wat kunnen we nog meer verwachten van hem? hoe vaak gaat hij het nog doen..
voor de (nog) Hari fans, dit valt niet goed te praten.
een jaar disqualificeren zal hem misschien een lesje leren!

Naj85
30-05-2010, 00:18
Idd ik zag het ook
hij vocht gewoon vies. hij had natuurlijk verwacht dat hij zo over Hesdy heen zou rushen, maar dat lukte hem niet zo een twee drie
dan maar effe Tyson nadoen..
Dat dacht ik ook te zien. Maar wat een ontzettend lelijke en nutteloze actie. Slaat gewoon nergens op, mist ieder doel.

TOON
30-05-2010, 00:33
erg vervelend voor mike en melvin....krijgen ze ook weer die shitload over zich heen door zo'n domme actie van badr....
ja jongen, niet meer klagen dat je een slecht imago hebt aub.....heb je maar aan een iemand te danken en die kijkt je iedere morgen aan in de spiegel....

Hanuman
30-05-2010, 00:33
Badr was nochtans in topvorm ... dit zou echt een toppartij geworden zijn !!! Heel erg spijtig,. Ik hoop dat iedereen nu inziet dat dergelijk gedrag echt niet thuis hoort in deze sport. Ik vond hem al te ver gaan tijdens die 'staredown' en nu is het volledig om zeep.

Wiebe
30-05-2010, 00:37
Echt jullie kunnen je bijna niet voorstellen hoe doodziek ik hier van ben, echt een hele bewuste trap Hesdy lag al een dikke seconde. Ik ben werkelijk waar direct het stadion uitgelopen wilde niet eens meer in 1 ruimte zijn waar Badr H. zich ook bevond.

yuko
30-05-2010, 00:41
het ergste vind ik dat die gast waarschijnlijk binnen de kortste keren gewoon in de ring staat...

Arabianboy
30-05-2010, 00:43
Ik dacht dat hij volwassen geworden was maar blijkt bedrieg, natrappen als gerges op de grond zit bah want een achtelijk arrogante kwal is dat toch, was altijd badr hari fan maar nu niet meer!!!!!

Ik haat onsportief gedrag, 1e ronde was voor badr hari dik, 2e ronde krijg hij meer tegenstand van gerges en werd een beetje moe en gaat een beetje natrappen bah

Probeer je leven niet te laten leiden door haat, is niet goed voor het hart. Maar kennelijk heeft dit alles wel veel teweeg gebracht en vooral bij jou, aangezien je er speciaal een gehele topic aan toewijd... :p

Arabianboy
30-05-2010, 00:45
wat een sukkel is Badr zeg, ben je aan het winnen, krijg je tegengas, ga je natrappen.
Wat krijgen we nu weer voor een excuses: je mag ook niet op de stoep fietsen ?

Gelukkig komt hij uit voor Marokko, haalt ie de Nederlandse nationaliteit niet door het slijk .

Jammer hoor, hij heeft dit echt niet nodig...

Je kunt het ook anders stellen, hij is een product van Nederland en dat heeft hem gemaakt tot wat hij vandaag de dag is... ;)

Arabianboy
30-05-2010, 00:48
Lijkt me niet dat 100 man liegen ;)

Klasse vechter met het I.Q. van een goudvis. Geen goeie combi! Schorsen die handel en lang! Laatste waarschuwing en bij strike 3... yer out! De sport kan heel goed zonder dit soort mensen. Jammer van de knokker Badr Hari, maar dit kan echt niet 2x gebeuren.

Dus alle bankiers en topmannen in de wereld die fraude hebben gepleegd, waardoor we in deze shit economie zitten hebben een IQ van een goudvis???

Kortom, in allerlei lagen van de bevolking houden mensen zich weleens niet aan de regels... Bovendien heeft dit alleen consequenties voor Badr en niet voor de wereld economie :p

martijn2
30-05-2010, 00:49
Het is niet slecht voor de sport , de sport is allang volwassen .
Het is niet slecht voor mr kia , dat bleek na 2008 .

Alleen jammer voor de fans die juist hij zo graag wil vermaken , dat zegt ie tenminste . Zit gewoon een steekje los bij m , maar toch zie ik hem graag vechten . I dont give a f*** about his personality .

Maar misschien toch beter mma? :pimp:

guess2007
30-05-2010, 00:50
Je kunt het ook anders stellen, hij is een product van Nederland en dat heeft hem gemaakt tot wat hij vandaag de dag is... ;)


Gefeliciteerd met de meest onzinnige post van vanavond.

spacebox
30-05-2010, 00:50
Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.

X2 Ik kan het niet beter vertellen Hij kan idd die knop wel of niet omzetten dat maakt hem ook zo goed. Hij was nagenoeg nog steeds op winnende hand dus ja onsportief (wel in je nadeel dan) maarja schijt

Achja zonde voor mij blijft hij een van de beste Nederlanders

Arabianboy
30-05-2010, 00:50
Een goudvis heeft volgens mij nog een hoger IQ..

Ik hoop dat ze hem een ban voor het leven geven.. wat een stumper is die badr zeg!
Dat je twijfelt zegt al heel wat over je eigen capaciteiten... ;)

Arabianboy
30-05-2010, 00:55
Jammer dat ie de zichzelf, het land waarvoor ie uitkomt, de sport, het publiek en de mensen die de stream gekocht hebben (waaronder ikzelf) en zijn gym weer teleurgesteld heeft. Ik ben nog steeds een fan en kraakte ook voor Badr, maar dit kan je niet verdedigen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
Ik weet niet of je dit soort acties kan koppelen aan z'n intelligentie (of gebrek daaraan). Het blijft giswerk, maar ik denk dat hij met een bepaalde woede in zich vecht en die 'knop' niet kan omzetten op bepaalde momenten. Dat resulteert dan in dit soort gekke acties. Ben benieuwd of iemand z'n gedrag op 25-jarige leeftijd nog kan veranderen. Onbegrijpelijk.
Klasse reactie!!! :cool2:

Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!

slee
30-05-2010, 00:59
Iedereen was de hele avond Pro-Badr en keek uit naar zijn partij. Dan doet hij dit en sloeg de sfeer om. 15000 man die hem uitfloten.

Erg jammer.

martijn2
30-05-2010, 01:00
hmmm,?

Milk
30-05-2010, 01:00
Klasse reactie!!! :cool2:

Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!

Aaah ok, sorry Badr. We zullen t je niet kwalijk nemen.. :fp:

Arabianboy
30-05-2010, 01:01
Gefeliciteerd met de meest onzinnige post van vanavond.

Dank je, dan heb ik toch een arme ziel bereikt...! :P

Arabianboy
30-05-2010, 01:04
Aaah ok, sorry Badr. We zullen t je niet kwalijk nemen.. :fp:

:lol: Hahahah dat zou heel simpel zijn, hij zou een terechte straf moeten krijgen, that's for sure!

Koike88
30-05-2010, 01:04
Klasse reactie!!! :cool2:

Ik persoonlijk denk dat er meer speelt... Deze woede heeft wellicht wat te maken met zijn verleden dan zijn intelligentie , hij heeft al wat meer over zijn verleden gesproken... Hij vertelde dat hij op zeer jonge leeftijd werd gepest(geslagen) en je jeugd draag je voor de rest met je leven mee... Ik weet dat het op psychologisch bullshit lijkt, maar elk keer dat hij het gevoel, ik zeg nogmaals: het gevoel krijgt dat hij wordt gekleineerd, dan kan de wereld hem niet meer schelen en lijkt hij alle remmen te verliezen op rationaliteit!

Wat wil je nou bereiken met je posts? Veroordeel de actie gewoon in plaats van het goed te praten. Ondanks er gevoel bij komt heb je je gewoon aan de regels te houden. Anders heb je niks in die ring te zoeken. Of er meer speelt of niet heb je op het moment van doen niks mee te maken. Hari had zich gewoon in moeten houden, dan had hij de partij waarschijnlijk nog gewonnen ook. Dit is gewoon pure onsportiviteit en moet bestraft worden.

Facade
30-05-2010, 01:08
Het is altijd makkelijk de gehele maatschappij de schuld te geven van je eigen achterlijke gedrag...
Laat em eerst maar eens naar zichzelf kijken en een poging wagen zich daadwerkelijk te verbeteren in plaats van te constateren dat zijn verleden hem gemaakt heeft tot wat ie is en dat hij daar toch niks meer aan kan doen.

Petrosyan188
30-05-2010, 01:10
ben net terug van amsterdam, kijk we kunnen er schelden en wat een sukkel etc. maar dat laat ik over aan badr haters... dit valt niet rechttepraten absoluut niet maar wil er wel bij zeggen de sfeer was echt vijandig richting hesdy, hesdy kwam binnen en boe geroep en badr kwam binnen heel publiek werdt gek, hesdy vocht heel irritant ik denk dat hij gewoon niet KO wou gaan en zoals we weten badr gaat altijd over de KO en die trap was echt een fractie van seconde zoiets ga je niet effe bedenken puur emotie en van mijn kant wel te begrijpen maar keur het absoluut af, mijn respect voor badr is iniedergeval (voorlopig) weg

Arabianboy
30-05-2010, 01:11
Wat wil je nou bereiken met je posts? Veroordeel de actie gewoon in plaats van het goed te praten. Ondanks er gevoel bij komt heb je je gewoon aan de regels te houden. Anders heb je niks in die ring te zoeken. Of er meer speelt of niet heb je op het moment van doen niks mee te maken. Hari had zich gewoon in moeten houden, dan had hij de partij waarschijnlijk nog gewonnen ook. Dit is gewoon pure onsportiviteit en moet bestraft worden.

Het is niet aan mij om te oordelen, natuurlijk is zijn handeling fout, netals voorheen. Maar waarom bestaan er psychologen of criminologen???

Om te kijken vanwaar een bepaalde gedrag uit voorkomt (oorzaak) en daar een oplossing voor te vinden. In japan is hij al zwaar gestraft en je ziet dat het geen oplossing bood.

Ps: waar zie jij een feit dat ik zijn gedrag goed praat? Ben benieuwd... :D

Facade
30-05-2010, 01:13
Uit het feit dat jij zegt dat hij het product is van de maatschappij waardoor je de verantwoordelijkheid dus ook bij de gehele maatschappij legt en niet bij Badr wat dus niet klopt...

Arabianboy
30-05-2010, 01:15
Het is altijd makkelijk de gehele maatschappij de schuld te geven van je eigen achterlijke gedrag...
Laat em eerst maar eens naar zichzelf kijken en een poging wagen zich daadwerkelijk te verbeteren in plaats van te constateren dat zijn verleden hem gemaakt heeft tot wat ie is en dat hij daar toch niks meer aan kan doen.

In dezen geef ik je gelijk... Maar dan begrijp ik nooit zo goed waarom ze het weleens over een specifieke bevoking hebben in bepaalde kranten... Maar goed, ik denk dat we het beter bij sport kunnen houden voordat het een politieke probleem wordt :o

Hanuman
30-05-2010, 01:16
ben net terug van amsterdam, kijk we kunnen er schelden en wat een sukkel etc. maar dat laat ik over aan badr haters... dit valt niet rechttepraten absoluut niet maar wil er wel bij zeggen de sfeer was echt vijandig richting hesdy, hesdy kwam binnen en boe geroep en badr kwam binnen heel publiek werdt gek, hesdy vocht heel irritant ik denk dat hij gewoon niet KO wou gaan en zoals we weten badr gaat altijd over de KO en die trap was echt een fractie van seconde zoiets ga je niet effe bedenken puur emotie en van mijn kant wel te begrijpen maar keur het absoluut af, mijn respect voor badr is iniedergeval (voorlopig) weg

Dit begrijp ik eerlijk gezegd niet goed ...Dus het is weer iemand anders zijn schuld dat Badr zijn kalmte verliest ?

Wat bedoel je met 'hij vocht heel irritant'? Omdat hij een goede dekking had en een sterke kin? Ondertussen counterde hij nog en alhoewel hij achter stond bewees hij niet kansloos te zijn. Ik zie hier helemaal niks irritant in.

bananenplukster
30-05-2010, 01:16
Slotje aub!!!

marcelt
30-05-2010, 01:17
Badr is idd. een sociopaat . Keer op keer slaat hij door. Maar hij wordt nooit gecorrigeerd, want iedereen vindt hem geweldig omdat hij zo goed vecht. Na de K1 finale in 08 deed hij iets soorgelijks en steeg zijn popularitiet tot grote hoogte en werd hij overal als een held binnengehaald en ook hier op dit forum door een hoop lui verdedigd. Het lag aan Remy. Dat was geen vechter, maar een acteur. Dus nu zal het wel weer aan Hesdy liggen en niet aan Badr , want dat is zo'n sympathieke jongen. W.b. schorsing dat gaat echt niet gebeuren. Rutz en K1 verdienen veel te veel geld aan hem. K1 en It's Showtime zijn ook geen sportbonden, maar bedrijven.
Badr is een schande voor onze sport. Wel leuk dat hij na door heel de Arena te zijn toegejuicht (niet door ons) , door de hele Arena werd uitgefloten. \Door zijn eigen publiek dus. Viel me in het filmpje op dat hij wederom weigerde zijn excuses te maken.

Petrosyan188
30-05-2010, 01:17
het is badr z'n schuld absoluut, met irritant bedoel ik natuurlijk irritant voor badr en tactisch heel sterk van hesdy

Tykill
30-05-2010, 01:20
Wat een teleurstelling...

Ik denk dat het komt door zijn mentaliteit in de wedstrijd. Hij vocht met agressie en met dat rossen kan ik wel begrijpen dat als je de kans nog krijgt dat ie snel een cheap shot geeft.

Dit keur ik absoluut af. Maar ik denk dat het meer aan zijn mentaliteit ligt en die moet veranderen (als dat nog kan).

Ik ken geen andere vechter die de ring in gaat om te maaien als Badr.

The Bulldog
30-05-2010, 01:21
tjongejongejonge.....sociopaat......daar heb je toch echt wel iets meer voor nodig dan dat je soms overagressief reageert.....

het is gewoon een domme minne vieze actie die bestraft moet worden....

En inderdaad araboy ....er zal zeker iets meespelen.....maar dat MAG NIET UITMAKEN IN EEN PROFESSIONELE SPOrT!!!!!!!!

bananenplukster
30-05-2010, 01:22
Iedereen kan nu het gevecht zien, vind dat het onnodig is om hierover te gaan discusseren. Hij zit fout punt.

slotje aub.

Arabianboy
30-05-2010, 01:24
Uit het feit dat jij zegt dat hij het product is van de maatschappij waardoor je de verantwoordelijkheid dus ook bij de gehele maatschappij legt en niet bij Badr wat dus niet klopt...

Was een sarcastische reactie, maar goed dat kon je ook niet weten.

Bovendien is het ook een verantwoordelijkheid van de gehele maatschappij, we kijken naar twee knullen die elkaar legitiem slopen in een ring met bepaalde regels... Hoe ziek is dat??? Maar goed daar stond ik ook niet bij stil, immers... ...ze doen het vrijwillig ;)

Maar dat is dus de maatschappij waarin we leven, grenzen zijn verlegd naar extreme maatstaffen en dan is het ook vrijwel logisch dat bepaalde figuren geen grenzen meer zien in bepaalde situaties.

Als laatst... Dat ik een mogelijke oorzaak zoek of een bepaalde logica zie in bepaalde gebeurtenissen, maakt het niet logisch dat meteen wordt gesuggereerd dat ik het eens ben met een bepaalde handeling van een individu! Think about it ;)

Guillermo
30-05-2010, 01:24
het is badr z'n schuld absoluut, met irritant bedoel ik natuurlijk irritant voor badr en tactisch heel sterk van hesdy

Domme opmerking eerste klas, en ook uit je vorige post? Vecht irritant? Donder op man, Hesdy ging gewoon de slagenwisseling aan. Volgens mij was het ook niet tactisch, het ging hard tegen hard. Niks mis mee uiteraard. Maar ja het is weer een poging om Badr zijn stilo goed te praten door gelijk een fout te vinden bij de tegenstander, dikke LOL!
Hesdy komt er wel. Hij bleef gewoon staan en kan goed incasseren. Hij was alleen wat zenuwachtig de eerste ronde, die ging dik naar Badr. Maar Hesdy komt er zeker wel.

PHiXioN
30-05-2010, 01:24
Wat een ongelofelijke hond van een sukkel is die Badr Hari toch.

Ik kom net van de Amsterdam Arena en ik beschouw het niet als een verspilling van de 140 euro die zo'n godvergeten duur kaartje kost, want het was wel een fantastische dag, maar dit is echt een anticlimax van jewelste.

Ik snap niet dat Manhoef überhaupt met deze man geassocieerd wil worden, dat is pas een voorbeeld voor de sport. Het einde van het gevecht tegen Saki is zoals het hoort te zijn.

Facade
30-05-2010, 01:24
@bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.

bananenplukster
30-05-2010, 01:24
slotje

Naj85
30-05-2010, 01:25
Als Badr Psychologische stoornissen O.I.D. dan hoort hij niet in de ring thuis klaar
dit mag echt nooit meer gebeuren, wie heeft er nu nog vertrouwen in

Naj85
30-05-2010, 01:25
@bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.

x2
anders komt er toch opnieuw een topic

bananenplukster
30-05-2010, 01:26
@bananenplukster Nouja tlijkt me toch iets wat besproken mag worden... we hoeven het ook niet zo snel mogelijk weer in de doofpot te stoppen ofzo.


Iedereen kan het gevecht nu zien, discusseren zal niks uithalen iedereen is het over eens dat hij fout zit.

Fan1976
30-05-2010, 01:26
Net terug uit de Arena, stond bij de ring in de rode hoek van Badr en te bizar dat nog probeerde zijn mensen de aktie goed te praten om te beweren dat Hesdy opstond in de aktie. Dit kan toch niet waar zijn. Agelopen tijd kijken filmpjes van hem in Turkije, dan weer in Marokko en dan intervieuw in Ringsports en bijna geloven dat ie goeie kant op ging.

NOT

Dit is een typisch voorbeeld van iemand die iets te veel aan de JUS zit. Je leest wel eens over mensen in amerika die iets te veel anabolen gebruiken waar de stoppen van door slaan, een moord plegen en niet eens weten wat ze daarna gedaan hebben. Dat gevoel heb ik in ieder geval aan deze partij over gehouden. En petje af voor Hesdy, die jongen heeft hart en kan wat klappen vangen en schakelde toch ff een tandje bij in de tweede ronde. En helemaal die trap in zijn gezicht...toch niet out gegaan.

Als Simon dit had geaccepteerd was de geloofwaardigheid van It's Showtime gelijk naar de knoppen.
Kijken of ze ook nog de ballen hebben om een straf te geven........dat verhaal van Een Ezel stoot niet ....


Mikes gym was geen succes vanavond

Naj85
30-05-2010, 01:27
x2
Domme opmerking eerste klas, en ook uit je vorige post? Vecht irritant? Donder op man, Hesdy ging gewoon de slagenwisseling aan. Volgens mij was het ook niet tactisch, het ging hard tegen hard. Niks mis mee uiteraard. Maar ja het is weer een poging om Badr zijn stilo goed te praten door gelijk een fout te vinden bij de tegenstander, dikke LOL!
Hesdy komt er wel. Hij bleef gewoon staan en kan goed incasseren. Hij was alleen wat zenuwachtig de eerste ronde, die ging dik naar Badr. Maar Hesdy komt er zeker wel.

Arabianboy
30-05-2010, 01:27
Slotje aub!!!

Eerst een trietse topic openen en nu smeken om een slotje... Ik heb het wel met je te doen :lol:

Hoe-dan-ook heb je geen goede nachtrust meer, ik wens je sterkte toe met revalideren... Je hebt het nodig!!!

Facade
30-05-2010, 01:29
@bananenplukster: discussieren op een forum haalt bijna nooit wat uit, maar het gaat mij erom dat ook aan de negatieve dingen aandacht besteed wordt.
@arabianboy: ik snap je punt wel maar ik ga niet een hele politieke discussie met je aan, ik vond de opmerking wat misplaatst.

CannieY
30-05-2010, 01:31
wat een kutzooi.... boe geroep was bij mij voor badr en daarna niet persoonlijk naar manhoef maar om effe duidelijk te maken dat 'wij, de fans' dit niet accepteren...

bananenplukster
30-05-2010, 01:31
Eerst een trietse topic openen en nu smeken om een slotje... Ik heb het wel met je te doen :lol:

Hoe-dan-ook heb je geen goede nachtrust meer, ik wens je sterkte toe met revalideren... Je hebt het nodig!!!

Bedankt realiseer me dat zulke topics onnodig zijn, iedereen kan het gevecht zelf bekijken en vinden wat ze ervan vinden. Disscusseren hierover heeft geen nut.

Ik opende deze topic uit frustratie(zoals we gezien hebben bij het gevecht is frustratie "niet goed"), nu ik afgekoeld ben realiseer ik me toch dat ik altijd badr hari fan zou blijven ondanks de fouten die hij heeft begaan!!!!

Fedorr
30-05-2010, 01:31
dom dom dom wrm doe je dat tog Badr wees professioneel wees een man wees respectvol, geef de goeie voorbeeld tjonge tjonge

RESPECT VOOR HESDY GERGES

Arabianboy
30-05-2010, 01:34
tjongejongejonge.....sociopaat......daar heb je toch echt wel iets meer voor nodig dan dat je soms overagressief reageert.....

het is gewoon een domme minne vieze actie die bestraft moet worden....

En inderdaad araboy ....er zal zeker iets meespelen.....maar dat MAG NIET UITMAKEN IN EEN PROFESSIONELE SPOrT!!!!!!!!

Wat moet ik zeggen... Je hebt gelijk, maar goed het blijft een moeilijke tak in het sport wereldje... Je bent aan het knokken en niet samen aan het knikkeren... Dus de grens om normaal tegen je tegenstander te doen is heel klein, er zijn uitblinkers als Fedor, Bonjasky, Faldir en Aerts...

Enige gepaste straf is dat ie niet meer mag meedoen of op ze minst voor een tijdje... Want financieel doet het hem achteraf niets, dat zag je wel 2 jaar terug... Maar goed, daar ga ik niet over, ben benieuwd wat hier uit zal komen...

Arabianboy
30-05-2010, 01:35
Iedereen kan nu het gevecht zien, vind dat het onnodig is om hierover te gaan discusseren. Hij zit fout punt.

slotje aub.

Fijn dat je bijdraait! En gelijk heb je! ;)

Arabianboy
30-05-2010, 01:38
Net terug uit de Arena, stond bij de ring in de rode hoek van Badr en te bizar dat nog probeerde zijn mensen de aktie goed te praten om te beweren dat Hesdy opstond in de aktie. Dit kan toch niet waar zijn. Agelopen tijd kijken filmpjes van hem in Turkije, dan weer in Marokko en dan intervieuw in Ringsports en bijna geloven dat ie goeie kant op ging.

NOT

Dit is een typisch voorbeeld van iemand die iets te veel aan de JUS zit. Je leest wel eens over mensen in amerika die iets te veel anabolen gebruiken waar de stoppen van door slaan, een moord plegen en niet eens weten wat ze daarna gedaan hebben. Dat gevoel heb ik in ieder geval aan deze partij over gehouden. En petje af voor Hesdy, die jongen heeft hart en kan wat klappen vangen en schakelde toch ff een tandje bij in de tweede ronde. En helemaal die trap in zijn gezicht...toch niet out gegaan.

Als Simon dit had geaccepteerd was de geloofwaardigheid van It's Showtime gelijk naar de knoppen.
Kijken of ze ook nog de ballen hebben om een straf te geven........dat verhaal van Een Ezel stoot niet ....


Mikes gym was geen succes vanavond

Wat een kinklare onzin, gatver...

Arabianboy
30-05-2010, 01:39
@bananenplukster: discussieren op een forum haalt bijna nooit wat uit, maar het gaat mij erom dat ook aan de negatieve dingen aandacht besteed wordt.
@arabianboy: ik snap je punt wel maar ik ga niet een hele politieke discussie met je aan, ik vond de opmerking wat misplaatst.

No problemo :p

mimoen
30-05-2010, 01:41
Domme actie van Badr, maar ik blijf hem steunen. Ik zie hem als mijn jongere broertje, zodra deze een kwajongenstreek uithaald ga ik hem ook niet bannen uit mijn leven of haten. Na een paar dagen teleurgesteld te zijn, zal ik weer als een blok achter hem staan. Hij blijft de beste. Osu

Arabianboy
30-05-2010, 01:42
Bedankt realiseer me dat zulke topics onnodig zijn, iedereen kan het gevecht zelf bekijken en vinden wat ze ervan vinden. Disscusseren hierover heeft geen nut.

Ik opende deze topic uit frustratie(zoals we gezien hebben bij het gevecht is frustratie "niet goed"), nu ik afgekoeld ben realiseer ik me toch dat ik altijd badr hari fan zou blijven ondanks de fouten die hij heeft begaan!!!!

Geeft niet joh, iedereen handelt weleens uit gevoelens!!!

Ik was een fan en zal dat nooit meer worden... Bovendien zal ik veel minder naar bepaalde gevechten kijken... Alistair Overeem zal ik wel volgen, die heeft een relaxe karakter, af en toe een beetje te veel, maar is goed, hoort erbij... :D

PHiXioN
30-05-2010, 01:53
Het is dat er een aantal overenthousiaste Marokkanen naast mij zaten, anders had ik geprobeerd een spreekkoort met "Hij is een hondelul!" te initiëren.


Wel grappig trouwens dat vanmiddag zo'n 10 man in het publiek ook gingen vechten tijdens de partij van Orono vor Petchpoon. Daar werden meer rake klappen uitgedeeld dan in de ring....


Kut tokkies. Blijf thuis zou ik zeggen. Komt wel overeen met het gedrag van Hari, wellicht zien ze het hem als een soort van inspiratiebron.


Hari moet maar MMA gaan doen, in de UFC of Strikeforce had deze actie gemogen. Ga maar een Jiu jitsuklasje of 2 volgen en kom dan je afspraak met Overeem na...

RedaHari
30-05-2010, 01:58
ik ben geen successupporter zoals vele onder ons..
ik ga zeker niet goed praten wat Badr gedaan heeft, van mij mag hij een straf krijgen,terecht.
MAAAAAAR ik blijf hoed dan ook achter BADR STAAN!!! in goede en slechte tijden....
WIE ZIJ HIER DAT DE K1 zonder HARI kan??? ik zeg liever niets.... want BADR ZORGT ALTIJJJJD VOOR SPEKTAKEL waar dan ook...zijn THUISBASIS IS JAPAN EN DAAR HOUDEN ZE VAN HEM NET ZOALS IK VAN HEM HOUD.....
IK ZOU BIJ GODDD NIET WETEN WAT HEM BEZIELDE NET, OMDAT HIJ GOED VOCHT EN VOOR STOND OP PUNTEN...VAN MIJ MOGEN ZE HEM STRAFFEN...MAAR DAT WILT NIET ZEGGEN DAT IK ANTI BADR WORD....EENS EEN FAN ALTIJD EEN FAN/! EXCUSES VOOR WAT ER GEBEURT IS VANDAAG...
JULY WETEN BEST DAT HIJ DE BESTE VECHTER IS.....MEEST COMPLETE VECHTER DIE ER BESTAAT

EN HOOP DAT BADR HET GOED KAN MAKEN VOLGEND JAAR IN DE ARENA TEGEN GHOKAN SAKI!!!
WE LOVE U BADR
HUZZZZZZZ

Petrosyan188
30-05-2010, 01:59
je hebt je caps-lock perongeluk nog laten aanstaan

Mickey
30-05-2010, 02:04
-- Mickey --

Hou de reacties respectvol. Naar elkaar maar ook naar Badr. Je ongenoegen uiten is prima, maar let een beetje op je woorden.

Svp on topic blijven. Discussies over de fijnere details van de multiculturele samenleving mogen hier gevoerd worden..
OffTopic (http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?31-OffTopic)

@Bananenplukster: De thread blijft open vooralsnog. Een dergelijk heftig incident gaat toch wel besproken worden. Liever op een centrale plek. We zullen echter wel scherp modereren.

-- / Mickey --

PHiXioN
30-05-2010, 02:15
Respectvol reageren naar Badr is redelijk moeilijk als je 140 euro hebt betaald om deze onzin te zien.

Respectvol reageren is ook moeilijk naar iemand die blijkbaar geen respect heeft voor de sport of zijn tegenstander.


Volgens mij heeft hij zelf een paar ton gewed op zijn tegenstander.

Petrosyan188
30-05-2010, 02:19
Respectvol reageren naar Badr is redelijk moeilijk als je 140 euro hebt betaald om deze onzin te zien.

Respectvol reageren is ook moeilijk naar iemand die blijkbaar geen respect heeft voor de sport of zijn tegenstander.


Volgens mij heeft hij zelf een paar ton gewed op zijn tegenstander.

zat ik nu ook al aan te denken, zij laatst hier nog dat ik al m'n geld wel zou durven intezetten op badr gelukkig maar niet gedaan... misschien zit hier wel iets meer achter :p vond het ook trouwens raar nu ik de beelden terug zie bij bonjasky gooit hij hem op de grond en trapt etc. hem maar hier ligt hesdy hij loopt een stapje achteruit zo ver dat ubeda ook weg loopt en dat hij ineens die trap geeft ik zij hier eerst emoties maar dit ziet er niet uit als emoties vreemd...

fransvincent
30-05-2010, 02:20
geweldige avond gehad wat een spektakel daar in de arena het beste gala in de wereld en dan badr wat een afgang voor deze mooie sport,schorsing voor altyd nooit meer vechten wat een onsportieve klojo rijd met bently maar kan beter in een kia met strondkar gaan rijden

Naj85
30-05-2010, 02:33
dikke onzin dit! lees dit soort reacties ook al op m.nl
want mensen niet allemaal gaan verzinnen
we kunnen er eindeloos over discussieren, maar de tijd zal het leren waarom Hari het weer heeft geflikt. die jongen heeft misschien wel hulp nodig, tip: anti agressie pillen net als Tyson

zat ik nu ook al aan te denken, zij laatst hier nog dat ik al m'n geld wel zou durven intezetten op badr gelukkig maar niet gedaan... misschien zit hier wel iets meer achter :p vond het ook trouwens raar nu ik de beelden terug zie bij bonjasky gooit hij hem op de grond en trapt etc. hem maar hier ligt hesdy hij loopt een stapje achteruit zo ver dat ubeda ook weg loopt en dat hij ineens die trap geeft ik zij hier eerst emoties maar dit ziet er niet uit als emoties vreemd...

Mr.dragon
30-05-2010, 02:41
Net terug uit de arena en echt de sfeer voor dit gevecht was top mits je een fan van Badr was. En hij had in de eerste ronde ook al een actie gemaakt nadat er duidelijk break was geroepen, dat hij het dan in de 2e ronde nog een keer doet is dan bewijs genoeg dat het geen emotie is. Hij wilde Hesdy slopen regelementair of niet.
Ben erg benieuwd wat voor uitwerking dit gaat hebben want na het vorige incident is hij inderdaad mateloos populair geworden, maar nu betwijfel ik of dat nog gaat gebeuren, letterlijk iedereen floot hem uit inclusief alle gasten die 5 minuten eerder de tent afbraken bij zijn vette opkomst.

Lichtpuntje van de avond: Gokhan Saki, top gevecht!

Petrosyan188
30-05-2010, 02:52
ik heb de beelden weer 3x bekeken en nee dit is echt geen emotie!! je ziet hem ook in de hoek een beetje grijnzen alsof hij zojuist hesdy een down heeft bezorgd oid, en iemand die emotioneel is zoals badr het in de finale 2008 wel was ziet die er nog behoorlijk 'vrolijk' uit normaal hoort die kwaad te zijn of beginnen te schelden zoals hij dat deed bij bonjasky nu keek die meer van mission completed laat de cash maar komen want zeg nu zelf wat zal de bet zijn geweest voor 1 euro? badr 1.01 en hesdy iets van 9.80 ofzo....

ZakKa!
30-05-2010, 02:59
Wat ik me afvraag is waarom meerdere mensen hem zien "grijnzen" ik zie hem hijgen en erg onrustig kijken (tong hele tijd naar buiten en beetje gekke bekken). Zeker niet grijnzen

Naj85
30-05-2010, 02:59
effe serieus, meen jij dit? lees nou zelf wat je typt jongen
ik heb de beelden weer 3x bekeken en nee dit is echt geen emotie!! je ziet hem ook in de hoek een beetje grijnzen alsof hij zojuist hesdy een down heeft bezorgd oid, en iemand die emotioneel is zoals badr het in de finale 2008 wel was ziet die er nog behoorlijk 'vrolijk' uit normaal hoort die kwaad te zijn of beginnen te schelden zoals hij dat deed bij bonjasky nu keek die meer van mission completed laat de cash maar komen want zeg nu zelf wat zal de bet zijn geweest voor 1 euro? badr 1.01 en hesdy iets van 9.80 ofzo....

Mickey
30-05-2010, 03:14
Ik had ook niet de indruk dat ie aan het grijnzen was. Meer een "oh fuck" uitdrukking.

GilbertYvelFan24
30-05-2010, 03:14
In UFC of Strikeforce had deze actie gemogen.

[/SIZE]

I don't think so :D

tik_tok
30-05-2010, 03:16
Ik was altijd een fan van badr als vechter.. Maar nu ook niet meer, dit is niet goed te praten en dit is een schande voor de sport en voor de mensen die een kaartje hebben gekocht.

Net zoals Paul Daily die uit de UFC werd gekickt nadat hij Josh Koscheck een "sucker-punch" verkocht, hoop ik dat Badr nu ook is gestraft wordt voor de dingen die hij doet. Hij is de beste zonder twijfel maar dit kan gewoon ECHT niet!

Mickey
30-05-2010, 03:18
I don't think so :D

x2. Indien een vechter meer dan 3 punten aan de grond heeft mag er niet meer naar het gelaat geschopt of gekniet worden.

PHiXioN
30-05-2010, 03:18
I don't think so :D

Jawel, ligt eraan of zijn knie op of van de grond was. In Pride had het sowieso gemogen, maar die organisatie is niet meer.

Naj85
30-05-2010, 03:28
tja, als ik op YouTube kijk lees ik ook van die meest onzinnige reacties, Maffia zit erachter, omgekocht blabla
waar halen ze die verhalen toch vandaan, stelletje pubers.. hebben te vaak Scarface gezien

Vinand
30-05-2010, 03:32
Namens het feit dat ik zelf ook lid van mikes gym ben schaam ik me echt diep voor deze avond, Zware respect naar melvin by the way...

Anton09
30-05-2010, 04:01
Stom stom stom van Badr. Maar laten we eerlijk zijn. Sinds hij bij de GP 2008 deze fratsen uithaalde, is zijn populariteit alleen maar toegenomen. Vind je het gek dat hij dan dit soort acties blijft maken? En toen Badr afg. vrijdag bij de staredown het mannetje uithing, vond het Jan Publiek het maar wat stoer. Lekker voorbeeld voor de kids ook... Als hij voor zijn slechte gedrag belooond wordt door het publiek, is het dan zo vreemd dat hij ermee doorgaat? Kickboksen= geen agressie, maar sport

Joris
30-05-2010, 04:47
Was een sarcastische reactie, maar goed dat kon je ook niet weten.

Bovendien is het ook een verantwoordelijkheid van de gehele maatschappij, we kijken naar twee knullen die elkaar legitiem slopen in een ring met bepaalde regels... Hoe ziek is dat??? Maar goed daar stond ik ook niet bij stil, immers... ...ze doen het vrijwillig ;)

Maar dat is dus de maatschappij waarin we leven, grenzen zijn verlegd naar extreme maatstaffen en dan is het ook vrijwel logisch dat bepaalde figuren geen grenzen meer zien in bepaalde situaties.

Als laatst... Dat ik een mogelijke oorzaak zoek of een bepaalde logica zie in bepaalde gebeurtenissen, maakt het niet logisch dat meteen wordt gesuggereerd dat ik het eens ben met een bepaalde handeling van een individu! Think about it ;)

The College Hippy know it all
http://mansinc.files.wordpress.com/2009/03/1402499199_ac8992c98a_m1.jpg

Mashkadov
30-05-2010, 05:12
Badr Hari was klaarblijkelijk gefrustreerd o.w.v. het feit dat hij Hesdy Gerges niet in de eerste ronde K.O. heeft kunnen slaan. Nochtans had hij hoogstwaarschijnlijk zelfs op punten kunnen winnen.

Ik vind het echt spijtig dat de avond zo geëindigd is. Echt zonde. Hij heeft echt het publiek tekortgedaan met zijn misstap. Op de persconferentie was hij nog zo vriendelijk voor de pers en de fans...

Men moet ermee rekening houden dat de psychologie in de ring voor een vechter heel anders is dan iemand die in de tribune zit. Een professionele kicxkbokser moet zijn fouten inzien en de gevolgen ervan dragen. 100% zeker en vast. Het is maar dat iedereen fouten maakt, het verschil zit hem er echter in of tienduizenden mensen er getuige van zijn.

Hari heeft iedereen zwaar teleurgesteld maar zijn persoonlijkheid / karakter mag hiervoor m.i. niet zomaar door het slijk gehaald worden.

Elke fan zou hetgeen vanavond gebeurd is moeten veroordelen en afkeuren. Sancties moeten er zeker komen. Maar pas aub op voor karaktermoord.

dirk5
30-05-2010, 07:22
achja, het verbaast me niks.

Deze man is een gewoon een loser die niet in de sport thuis hoort!

Daley-Koscheck anyone? WEG MET BADR!!!

Marquis
30-05-2010, 08:01
Ik zat ook met verbazing te kijken in de Arena wat er gebeurde...

Ik denk dat Badr te veel is door geslagen met zijn Thom Harinck verhaal .. (lees interview) Hij wilde perse zijn oude mentor
een lesje leren nu hij tegen Hesdy was opgesteld. Hij moest op eens zijn verhaal kwijt aan de media over geld en weet ik ut allemaal.
M.a.w. totaal verkeerd gefocust op wat men van hem verwachtte. Ik denk dat hij ook niet te coachen is op dit vlak.. Woede is zijn drijfveer.

Die staredown van hem was ook niet om naar huis te schrijven.. ik snap dat je een pot wilt ophypen en je tegenstander wilt intimideren maar ga je tegenstander niet denigrerend een klapje in zijn gezicht verkopen of je tegenstander een stuk ongedierte voor je is. Hesdy heeft nooit een kwaad woord over Badr gezegd dus wat meer respect voor je tegenstander tonen zou niet ongepast zijn.

Staredown Saki-Manhoef was intens maar als je ziet hoe Manhoef na zijn verloren partij er mee omgaat dan zie ik een ware sportman en persoonlijkheid.

Badr mist persoonlijkheid en klasse.. op z'n minst had hij Hesdy zijn excuses aangeboden of een hand gegeven toen Hesdy die kwam halen.

Bagheera
30-05-2010, 08:35
Okay
Ten eerste heb ik niet alle [negatieve] reacties (hiero) willen lezen van de kenners...
Ten tweede was ik er zelf niet bij en had ik gisteren absoluut geen tijd voor streams, dus BEDANKT voor de link..
Ten derde:
Wat is die Badr toch een heerlijke vechter om naar te kijken explosief instappen combinaties en weer situatie overzien... een topper!
maar wat is het toch jammer dat hij zijn emoties niet de baas kan zijn... Ik krijg een beetje Tyson feelings... Fantastische
vechtmachines maar wel effe een hapje van een oor meepakken.....

Voor de "onder de 12 jaar" meelezers http://www.youtube.com/watch?v=h0hBULuXNQk Met goeie beat erbij...

Deze "badboy" attitude gaat hem de sportieve kop kosten... jammer maar misschien wel terecht....

zunde, dat het zun joangen toch niet neudig...

Sjaak
30-05-2010, 08:47
Wat mij hier opvalt op Mixfight is dat er eerst gasten zijn die hem geweldig vinden en hem nu weer net zo makkelijk afbranden.

Ja wat die doet is ontoelaatbaar en verwerpelijk en ik snap deze aktie's ook totaal niet want het is een geweldige vechter. Denk dat een therapeut als begeleider wel op zijn plek zou zijn want er is blijkbaar ergens een kronkeltje bij hem die hem helemaal de weg kwijt laat raken.

Voor deze aktie behoord hij geschorst te worden zeker omdat het al weer voor de 2e keer is maar denk dat het allemaal weer goed gepraat zal worden .......

Jammer dit en heel onsportief. Klasse van Hesdy die gewoon terug bleef beuken en ook respect voor Melvin die de boel probeerde te redden.

Een "GROOT" vechter is binnen en buiten de ring een sportieve persoonlijkheid en als ik dit allemaal zo zie dan denk ik met weemoed terug aan Ernesto en Andy. Dat waren respectvolle en klase vechters, net zoals momenteel nog Peter en Semmy. Nooit zie je onsportief gedrag binnen of buiten de ring. En ...... zo hoort het en niets anders !!!!!

Osu !

Kemal
30-05-2010, 08:54
Wat mij hier opvalt op Mixfight is dat er eerst gasten zijn die hem geweldig vinden en hem nu weer net zo makkelijk afbranden.

Ja wat die doet is ontoelaatbaar en verwerpelijk en ik snap deze aktie's ook totaal niet want het is een geweldige vechter. Denk dat een therapeut als begeleider wel op zijn plek zou zijn want er is blijkbaar ergens een kronkeltje bij hem die hem helemaal de weg kwijt laat raken.

Voor deze aktie behoord hij geschorst te worden zeker omdat het al weer voor de 2e keer is maar denk dat het allemaal weer goed gepraat zal worden .......

Jammer dit en heel onsportief. Klasse van Hesdy die gewoon terug bleef beuken en ook respect voor Melvin die de boel probeerde te redden.

Een "GROOT" vechter is binnen en buiten de ring een sportieve persoonlijkheid en als ik dit allemaal zo zie dan denk ik met weemoed terug aan Ernesto en Andy. Dat waren respectvolle en klase vechters, net zoals momenteel nog Peter en Semmy. Nooit zie je onsportief gedrag binnen of buiten de ring. En ...... zo hoort het en niets anders !!!!!

Osu !

:osu:

Roque
30-05-2010, 08:55
Ik koop geen kaartje meer voor een event waar badr vecht.. als we dat met z'n allen doen dan is het snel afgelopen met dit soort imbecielen in de ring.. ik hoef hem niet meer te zien vechten.. hij is een aanfluiting voor de sport.

Viper30
30-05-2010, 09:13
<Ik koop geen kaartje meer voor een event waar badr vecht.. als we dat met z'n allen doen dan is het snel afgelopen met dit soort imbecielen in de ring.. ik hoef hem niet meer te zien vechten.. hij is een aanfluiting voor de sport. >
Nooit meer laten vechten op geen een gala laten komen.
Kijk naar anderen sporten voor zijn leven schorsen dit is niet de eerste keer dat Badr dit doet.
Tevens geen aandacht aan dit persoontje geven.


http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/progress.gif http://www.mixfight.nl/forum/clear.gif (http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=924185)

Ush

Richelieu
30-05-2010, 09:25
Ik koop geen kaartje meer voor een event waar badr vecht.. als we dat met z'n allen doen dan is het snel afgelopen met dit soort imbecielen in de ring.. ik hoef hem niet meer te zien vechten.. hij is een aanfluiting voor de sport.

Afgezien van jou kaartje wat jij zonde vond van het geld, zijn er veel mensen hun geld kwijtgeraakt denk ik. Wie had deze uitslag nu kunnen voorspellen.

Kemal
30-05-2010, 09:28
Afgezien van jou kaartje wat jij zonde vond van het geld, zijn er veel mensen hun geld kwijtgeraakt denk ik. Wie had deze uitslag nu kunnen voorspellen.

Op MF zijn er nu een hoop mensen wel blij dat het "betten" nog niet heeft gewerkt :superwink:

Richelieu
30-05-2010, 09:32
Op MF zijn er nu een hoop mensen wel blij dat het "betten" nog niet heeft gewerkt :superwink:

Zat in de zaal naast onze administrator, en ik kan je verzekereren dat er hard aan gewerkt word. Maar gelukkig is dat V-Cash en niet harde valuta.

martijn2
30-05-2010, 09:41
Emotionele kracht is net zo trainbaar als fysieke , alleen wat moeilijker . Succes ermee meneer hari.

Remco
30-05-2010, 09:54
Welke vechter heeft er nog zin om tegen hem aan te treden, je bent je leven niet zeker. Lijkt me dat je juist in deze tak van sport toch de garantie wil dat men zich aan de regels houd.

sjaakie'tje
30-05-2010, 09:55
Badr Had verwacht dat hij Hesdy er in de eerste al zou uitmeppen en had zich al half leeggeslagen na de eerste ronde en je ziet hem ook al hijgen in de pauze. De tweede gaat hij er weer hard en nog zou Hesdy verder gaan. Het gevecht had zeker nog alle kanten op kunnne gaan, want ook Hesdy kwam door nu en dan. Misschien zit hier wel meer achter dan enkel frustratie en temperament - misschien heeft het wel te maken met roid rage.
Het viel me al op hij Badr bijna paniekerig reageerde wanneer Schialvello aan hem vroeg hoe hij aan zo'n lichaam kwam bij de finale ...

Verbluffend ook hoe na de wedstrijd, wanneer Hesdy Badr de hand wilde schudden kwam, deze er niet meteen op inging.

ArjanV
30-05-2010, 09:56
Dat emotionele,opgefokte of hoe je het ook wil noemen zit gewoon in Badr's karakter...dat gaat een trainer,hoe goed ook,echt niet meer veranderen bij hem....jammer voor Hari want dit kost hem partijen...en wellicht zal hij mede daardoor nooit de K1 titel halen...

ArjanV
30-05-2010, 09:59
Verbluffend ook hoe na de wedstrijd, wanneer Hesdy Badr de hand wilde schudden kwam, deze er niet meteen op inging.

Dat heb ik niet gezien...als dat waar is is die Badr Hari helemaal een tobberd....als het nu andersom was geweest...akkoord.

Wheelie
30-05-2010, 10:15
Iedereen is het er over eens dat Badr Hari een geweldige vechter is maar dit was weer een schandalige actie.

Klote einde van een verder geweldig mooi gala

mikeymcd
30-05-2010, 10:34
Niet dat het zal gebeuren maar hij zal eigenlijk een jaar geschorst moeten worden. Ondanks dat deze man altijd spektakel met zich meebrengt is niet niet accepteerbaar. Hij sloeg in het begin ook al door (toen had hij al een waarschuwing mogen krijgen vond ik).
Maar ja hoe dan ook wordt hij natuurlijk wel gestraft door 2x een niet de titel te pakken, maar denk niet dat hij daar wakker van zal liggen.

peterone
30-05-2010, 10:35
Hij is een schande voor de sport !!!!!!

Fightchick
30-05-2010, 10:54
Badr, shame on you! Je kan je binnen en buiten de ring niet gedragen, je hebt niet geleerd van je eerdere fouten. Dat je na het natrappen niet eens het fatsoen hebt om je excuses te maken, is respectloos. Dat Melvin (hulde voor deze man!) het woord moet nemen, en dat Hesdy of all people naar je toekomt om je te omhelsen.Grote klasse van Hesdy! Waar was jouw fatsoen op dat moment? Je bent een schande voor de sport!

niels
30-05-2010, 11:22
Hari weer in de fout - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financin en Showbizz [Telesport] (http://www.telegraaf.nl/telesport/6817737/__Hari_weer_in_de_fout__.html)

bazooka
30-05-2010, 11:36
Badr Hari is een vies naar mannetje die als een klein kind reageert als het niet helemaal gaat zoals hij het wil.

simtekf1
30-05-2010, 11:37
Laten we hopen dat hij geschorst word, ben wel een beetje klaar met dit soort acties.
Badr heeft er een fan minder bij en Hesdy heeft een nieuwe fan.

Trouwens ook reps voor Melvin die gelukkig wel erg sportief is en de boel probeerde te sussen.

Kemal
30-05-2010, 11:38
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?87907-Scheld-maar-lekker-op-Badr-topic

dundee
30-05-2010, 11:49
Stond er heel dicht bij. Badr was naar Thom aan het grijnzen. Die schreeuwde van waarom doe je dit nou. Wat een ontzettende .... Heel de avond verknalt.

tonebizz
30-05-2010, 11:53
echt een mafkees die badr, heeft mike hier ook een grote rol of niet? hij is een goede trainer, dat staat vast, maar zie hem zo vaak zijn vechters mentaal helemaal opfucken tot ze in een staat zijn dit soort rare dingen te doen. kan voorstellen dat het goed werkt bij vechters, maar bij een jonge als badr die al zo agressief moet hij misschien rust op hem inpraten en hem niet zo opfucken..... ik weet het ook niet meer..anyway its a shame

univers1l
30-05-2010, 11:56
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?87907-Scheld-maar-lekker-op-Badr-topic

dit is meer dan triest.
badr was fout, en vind dat hij even pauze moet nemen om alles op zn rijtje te zetten.
hij blijft een geweldige vechter, ik was echt boos gisteravond, maar zal hem niet de grond intrappen met vuile reacties met waardeloze topics als hierboven.

badr shame on you, maar verwacht dat je ooit weer goed terugkomt.

een teleurgestelde fan hier

Justinian
30-05-2010, 12:03
Badr heeft mijn topavond niet verknald, dat doe je niet met een partij. Het was een absoluut topevenement. Wel baalde ik ontzettend van deze actie, want dit was voor mij met recht de hoofdpartij van de avond! Tja en als je je dan niet inhoudt op zo'n moment dan moet je je afvragen wat je nou eigenlijk bezielt. Ronduit klote voor Hesdy Gerges, Thom Harinck en zijn team. Dat gun je ze niet! Ze hebben er keihard voor getraind en dan loopt de partij met zo'n anticlimax af.

Respect voor Hesdy die na afloop toch nog naar de hoek van Badr loopt. Ook diep respect voor Manhoef die - na net een partij op (t)ko te hebben verloren - de microfoon pakt en het 20.000 koppen tellende publiek te woord staat! Mooi ook dat hij moet hebben gedacht 'ok, jullie luisteren niet, dan doen we het maar zo' en vervolgens Hesdy naar het midden van de ring neemt en excuses maakt voor zijn teamgenoot. Klasse!

Hendy
30-05-2010, 12:06
Idd Justi!

Geweldige actie van Manhoef.. respect!!

BiCkOnE
30-05-2010, 12:06
Wat mij hier opvalt op Mixfight is dat er eerst gasten zijn die hem geweldig vinden en hem nu weer net zo makkelijk afbranden.

Ja wat die doet is ontoelaatbaar en verwerpelijk en ik snap deze aktie's ook totaal niet want het is een geweldige vechter. Denk dat een therapeut als begeleider wel op zijn plek zou zijn want er is blijkbaar ergens een kronkeltje bij hem die hem helemaal de weg kwijt laat raken.

Voor deze aktie behoord hij geschorst te worden zeker omdat het al weer voor de 2e keer is maar denk dat het allemaal weer goed gepraat zal worden .......

Jammer dit en heel onsportief. Klasse van Hesdy die gewoon terug bleef beuken en ook respect voor Melvin die de boel probeerde te redden.

Een "GROOT" vechter is binnen en buiten de ring een sportieve persoonlijkheid en als ik dit allemaal zo zie dan denk ik met weemoed terug aan Ernesto en Andy. Dat waren respectvolle en klase vechters, net zoals momenteel nog Peter en Semmy. Nooit zie je onsportief gedrag binnen of buiten de ring. En ...... zo hoort het en niets anders !!!!!

Osu !
X2! :osu:

Irishrover
30-05-2010, 12:18
Alles is al gezegd, net als Kemal ben ik ook teleurgesteld.

Badr vecht een hele goede 1e ronde, 2e ronde misschien iets meer druk, maar alsnog geen echte gevaar.

Zoveel spanning & gejuich in de Arena, dan is ineens een moment wat alles omdraait & verdraait in een zware dobber & onbegrip.

Ik dacht: Neeeee??! Hoezo??

Je gaat met een raar gevoel naar huis, omdat de actie nergens is op gebasseerd.
Het had totaal niet gehoeven of whatever.

Zo een sterke explosieve vechter sinds jaren, maar dit soort acties kun je alleen met een gebogen hoofd naar de grond teleurgesteld nee knikken.

Naj85
30-05-2010, 12:18
Ik zat ook met verbazing te kijken in de Arena wat er gebeurde...

Ik denk dat Badr te veel is door geslagen met zijn Thom Harinck verhaal .. (lees interview) Hij wilde perse zijn oude mentor
een lesje leren nu hij tegen Hesdy was opgesteld. Hij moest op eens zijn verhaal kwijt aan de media over geld en weet ik ut allemaal.
M.a.w. totaal verkeerd gefocust op wat men van hem verwachtte. Ik denk dat hij ook niet te coachen is op dit vlak.. Woede is zijn drijfveer.

Die staredown van hem was ook niet om naar huis te schrijven.. ik snap dat je een pot wilt ophypen en je tegenstander wilt intimideren maar ga je tegenstander niet denigrerend een klapje in zijn gezicht verkopen of je tegenstander een stuk ongedierte voor je is. Hesdy heeft nooit een kwaad woord over Badr gezegd dus wat meer respect voor je tegenstander tonen zou niet ongepast zijn.

Staredown Saki-Manhoef was intens maar als je ziet hoe Manhoef na zijn verloren partij er mee omgaat dan zie ik een ware sportman en persoonlijkheid.

Badr mist persoonlijkheid en klasse.. op z'n minst had hij Hesdy zijn excuses aangeboden of een hand gegeven toen Hesdy die kwam halen.
mooi verwoord, ben het helemaal met je eens

PigDog
30-05-2010, 12:34
Grappig dat iedereen wordt gevraagd om als een mongool met een vlaggetje te zwaaien, zodat Rutz aan de wereld kan laten zien wat een fantastische sfeer er is op zijn evenement. En dat dan de vechter onder zijn contract er meteen weer een anti-reclame tegenover zet. Ik ben inderdaad benieuwd wat Simons reactie is. Deze beelden zijn natuurlijk door 55 landen gezien (Wat heel trots werd vermeld in het begin van het gala) en dit is inderdaad wederom geen reclame voor de sport. Jammer.
En Badr is niet lager gezonken dan hij al was in mijn opinie. Vond het een leuke vechter maar snapte de hele hype toch nooit zo. Misschien hijzelf ook niet.
Maar feit blijft dat zijn hele vechtstijl is gebaseerd op zijn glazen kaak. Dus moet hij enorm druk zetten om zichzelf niet KO te laten slaan. Als dan Hesdy geen krimp geeft en alles wegsteekt, en nog terug begint te komen met harde treffers, slaat de paniek weer toe. En dan krijg je deze acties. Was met Remy ook al zo. Gewoon paniekreactie. Geeft niet. Vond er toch al niks aan verloren. Ik houd van sportmannen die altijd sportman zijn. Die het uitdragen. Ambassadeurs. Die kunnen wat doen voor onze sport. Niet zo'n schoffie....

Naj85
30-05-2010, 12:44
Wat mij hier opvalt op Mixfight is dat er eerst gasten zijn die hem geweldig vinden en hem nu weer net zo makkelijk afbranden.

Ja wat die doet is ontoelaatbaar en verwerpelijk en ik snap deze aktie's ook totaal niet want het is een geweldige vechter. Denk dat een therapeut als begeleider wel op zijn plek zou zijn want er is blijkbaar ergens een kronkeltje bij hem die hem helemaal de weg kwijt laat raken.

Voor deze aktie behoord hij geschorst te worden zeker omdat het al weer voor de 2e keer is maar denk dat het allemaal weer goed gepraat zal worden .......

Jammer dit en heel onsportief. Klasse van Hesdy die gewoon terug bleef beuken en ook respect voor Melvin die de boel probeerde te redden.

Een "GROOT" vechter is binnen en buiten de ring een sportieve persoonlijkheid en als ik dit allemaal zo zie dan denk ik met weemoed terug aan Ernesto en Andy. Dat waren respectvolle en klase vechters, net zoals momenteel nog Peter en Semmy. Nooit zie je onsportief gedrag binnen of buiten de ring. En ...... zo hoort het en niets anders !!!!!

Osu !
x2
Ik denk ook dat Badr hulp moet gaan zoeken, dit kan zo niet. hij heeft issues met zichzelf, die moeten opgelost worden. dit wil niemand hebben in de sportwereld. net een puber met slecht temperament, en dan moet Melvin het maar goedmaken voor hem..


Welke vechter heeft er nog zin om tegen hem aan te treden, je bent je leven niet zeker. Lijkt me dat je juist in deze tak van sport toch de garantie wil dat men zich aan de regels houd.
dacht ik gisteren ook al aan. Badr mag Overeem ook niet, wie weet wat hij gaat doen als hij weer tegenover hem zal staan. Dan hoop ik dat Overeem hem eens effe een lesje MMA laat zien (choke of submission ter plekke!)


Badr Had verwacht dat hij Hesdy er in de eerste al zou uitmeppen en had zich al half leeggeslagen na de eerste ronde en je ziet hem ook al hijgen in de pauze. De tweede gaat hij er weer hard en nog zou Hesdy verder gaan. Het gevecht had zeker nog alle kanten op kunnne gaan, want ook Hesdy kwam door nu en dan. Misschien zit hier wel meer achter dan enkel frustratie en temperament - misschien heeft het wel te maken met roid rage.
Het viel me al op hij Badr bijna paniekerig reageerde wanneer Schialvello aan hem vroeg hoe hij aan zo'n lichaam kwam bij de finale ...

Verbluffend ook hoe na de wedstrijd, wanneer Hesdy Badr de hand wilde schudden kwam, deze er niet meteen op inging.
Idd, Hesdy gaf gewoon tegengas en ging de slagenwisseling aan met Badr. dit had Hari niet verwacht, waardoor hij vervolgens gefrustreerd raakte. deed mij ook denken aan Tyson vs Holyfield (alhoewel Holyfield wel een vies spelletje speelde met zijn headbutts)
het gevecht kon zeker alle kanten op gaan. en tja, dat laatste.. geen woorden voor. respect voor Hesdy dat hij alsnog het iniatief nam om Hari alsnog een hand te geven en een hug


echt een mafkees die badr, heeft mike hier ook een grote rol of niet? hij is een goede trainer, dat staat vast, maar zie hem zo vaak zijn vechters mentaal helemaal opfucken tot ze in een staat zijn dit soort rare dingen te doen. kan voorstellen dat het goed werkt bij vechters, maar bij een jonge als badr die al zo agressief moet hij misschien rust op hem inpraten en hem niet zo opfucken..... ik weet het ook niet meer..anyway its a shame
Ik denk dat Mike er niks mee te maken heeft, waarom zie je Manhoef niet zoiets doen. zoals ik al zei, Badr heeft issues met zichzelf, hij moet dit echt gaan oplossen, hulp zoeken. dit kan echt niet, dit wil niemand in de sportwereld. het is geen straatgevecht. en wil hij zo graag op de grond verder, dan moet hij maar voor MMA gaan en zijn partij tegen Overeem, die nog gevochten zou worden op MMA regels, gaan uitvechten

Harrie Nak
30-05-2010, 12:45
Misschien dat Mike eens die vuist uit Hari's reet kan halen, en die stumper eens wat harder aan kan pakken. Hij houdt hem veel teveel de hand boven z'n hoofd. Op deze manier verder gaan kost Hari z'n carriere.

ZakKa!
30-05-2010, 12:46
Morele vwinnaar van de avond toch Mel. Ambassadeur voor de sport.

Marco
30-05-2010, 12:47
Van mij mag Badr zo snel mogelijk beginnen met zijn Olympisch boksavontuur voor Marokko, in de kickbox ring hoef ik hem persoonlijk niet meer te zien aangezien hij keer op keer slechte reclame maakt voor mijn favoriete sport. Amen.

Slome
30-05-2010, 12:50
alle props naar melvin in deze soap

Bartju
30-05-2010, 13:00
ik begon beetje bij beetje wat symphatie te krijgen voor badr toch ook omdat hij dat interview weer gaf
ik zag hem bij de persconferentie en dat zou echt een mooie maar eerlijk gevecht worden.
Maar ik ben weer terug bij af schorsen voor het leven hij helpt de sport naar benede met zijn acties..
Absolute haat en boycot voor badr!

oowja ik werk met mensen met psychische problemen iets voor badr mss om zich eens goed na te laten kijken?

Jenny S
30-05-2010, 13:06
Wat mij hier opvalt op Mixfight is dat er eerst gasten zijn die hem geweldig vinden en hem nu weer net zo makkelijk afbranden.

Ja wat die doet is ontoelaatbaar en verwerpelijk en ik snap deze aktie's ook totaal niet want het is een geweldige vechter. Denk dat een therapeut als begeleider wel op zijn plek zou zijn want er is blijkbaar ergens een kronkeltje bij hem die hem helemaal de weg kwijt laat raken.

Voor deze aktie behoord hij geschorst te worden zeker omdat het al weer voor de 2e keer is maar denk dat het allemaal weer goed gepraat zal worden .......

Jammer dit en heel onsportief. Klasse van Hesdy die gewoon terug bleef beuken en ook respect voor Melvin die de boel probeerde te redden.

Een "GROOT" vechter is binnen en buiten de ring een sportieve persoonlijkheid en als ik dit allemaal zo zie dan denk ik met weemoed terug aan Ernesto en Andy. Dat waren respectvolle en klase vechters, net zoals momenteel nog Peter en Semmy. Nooit zie je onsportief gedrag binnen of buiten de ring. En ...... zo hoort het en niets anders !!!!!

Osu !

Goede analyse

baraa_a
30-05-2010, 13:10
Badr was is de eerste ronde erg sterk. Hij deed alles om hem neer te slaan alleen dat lukte hem niet. Daardoor werd hij geriteerd en ging na schoppen !
Hij is erg dom bezig maja over een paar jaar is iedereen weer fan van hem!

Rougemonkey
30-05-2010, 13:12
Misschien dat Mike eens die vuist uit Hari's reet kan halen, en die stumper eens wat harder aan kan pakken. Hij houdt hem veel teveel de hand boven z'n hoofd. Op deze manier verder gaan kost Hari z'n carriere.



Denk 't niet. Badr is te close met Simon.. Misschien zal Simon ooit is voor de buitenwereld een sanctie opleggen voor Hari. Daarnaast zijn dit soort dingen uiteindelijk niet per se slecht voor de kijkcijfers. Slechte reclame is ook reclame.

Slome
30-05-2010, 13:16
kronkeltje of niet.. is niet de discussie om badr denk ik... imo is het gewoon de gedrevenheid die hem tot dit soort zotte acties aanzet... hij is zo ontzettend fanatiek en gedreven... (ik keur de actie ook absoluut af - wat een anti climax in die hele ArenA!... buiten liepen badr fans te roepen "HESDY, HESDY"... ) - hoe ik weet dat het badr fans waren.... (badr/kia t-shirt)

erg jammer.... hoop wel dat we badr nog vaker in NL in actie kunnen zien.... want wat kan die kerel knokken...

Petrosyan188
30-05-2010, 13:27
overigens reacties als badr nooit meer laten vechten etc. dat is onzin en ik denk voor it's showtime en K1 onbespreekbaar want zonder hari is de HWkg klasse eigenlijk gewoon DOOD!! ik hoef het dan iniedergeval niet te zien zal wel de MAX klasse volgen maar HW hoeft dan niet meer van mij...

Irishrover
30-05-2010, 13:39
kronkeltje of niet.. is niet de discussie om badr denk ik... imo is het gewoon de gedrevenheid die hem tot dit soort zotte acties aanzet... hij is zo ontzettend fanatiek en gedreven... (ik keur de actie ook absoluut af - wat een anti climax in die hele ArenA!... buiten liepen badr fans te roepen "HESDY, HESDY"... ) - hoe ik weet dat het badr fans waren.... (badr/kia t-shirt)

erg jammer.... hoop wel dat we badr nog vaker in NL in actie kunnen zien.... want wat kan die kerel knokken...

Teveel adrenaline, teveel op het spel ( Voor Badr ) Een echte knokker die volop klappen uitdeelde.
Maar hij moet z'n hoofd erbij houden, hij slipt weg op het moment wanneer het te druk in wordt voor hem.

Ben echt benieuwd wat er gaat komen voor hem.

Bartju
30-05-2010, 13:46
Teveel adrenaline, teveel op het spel ( Voor Badr ) Een echte knokker die volop klappen uitdeelde.
Maar hij moet z'n hoofd erbij houden, hij slipt weg op het moment wanneer het te druk in wordt voor hem.

Ben echt benieuwd wat er gaat komen voor hem.

dit kunnen ze niet tollereren ze moeten hem een sanctie op leggen of ze nou willen of niet.
Ze moeten natuurlijk nog wel geloofwaardig en profesioneel overkomen.
Als ze hier niets aan doen zijn ze amateuristisch bezig.

Badr is idd heel gedreven maar hij wilde laten zien dat hij volwassen is geworden.
en dan kan adrenaline nog zo een rol spelen maar als je zegt dat je de beste van de wereld bent
en dat je nummer 1 bent. en zo professioneel en volwassen is dit absoluut een teken van
een bepaalde zwakte. waar die zwakte zit ik denk tussen de oren, het niet kunne relativeren denk ik.
Verder heb ik echt een top avond gehad in de ArenA!

Peter0711
30-05-2010, 13:49
Hele zielige vertoning van de persoon waar ik al jaren een dubbel gevoel van krijg..Het is zo een genot deze man zijn sport te zien uitoefenen,daarintegen,kost ik van zijn karakter..Wat moet ik hier toch mee?

1 ding weet ik wel,volgende keer als Badr moet vechten,zit ik weer gekluisterd aan de buis.Ik en een heleboel andere mensen denk ik...Daarom ben ik zo ziek van deze aktie,want wat gaat er gebeuren nu,krijgt Badr een schorsing van een half jaar? Zoja van wie?? En dan,hij trainend een half jaartje,doet wat interviews,verdiend wat bij,en huppa staat gewoon weer in de ring met mischien wel meer kijk cijfers.Indirekt,zijn wij zelf de personen die dit soort akties nog walgelijker maken,want we blijven toch wel kijken..

En wat mij betreft,heeft het ook geen flikker te maken met uit welk land je komt,of welk geloof...Moslim,nederlands,boeddha,of nuchtere boer,deze trap is overal vies!
Dus wat dat betreft heeft het volgens mij gewoon met de persoon te maken,en totaal niks met afkomst,en zijn dit soort akties gewoon een weerspiegeling van je eigen karakter!

Zoals eerder vermeld,een echte sportman,is ten allertijden sportief,en probeert ten allertijden goed te zijn voor de sport waar deze van houd.

Erg jammer van Badr,en respect voor Hesdy! Volgens mij een leuke gozer,en wel een goed gezicht voor de sport.

Hendy
30-05-2010, 13:54
Hier vanuit een andere hoek:


http://www.youtube.com/watch?v=bGfoLgwGgOs


http://www.youtube.com/watch?v=JbQgOy_vnMA

Petrosyan188
30-05-2010, 13:56
het zou mij niks verbazen als it's showtime hem een schorsing geeft van laten we zeggen pakweg 6,7,8 maanden...alleen om een zogenaamd signaal aftegeven maar zij weten dondersgoed dat hij toch al niet van plan was te vechten voor it's showtime tot en met begin 2011, badr gaat zich nu weer focussen op japan dus maakt ook geen flikker uit die schorsing die wel of niet komt wel vraag ik me af of hij hier volgend jaar uberhaupt wil vechten want hij kreeg ze(TERECHT) flink om z'n oren van de publiek en de vorige keer kwam hij 3 jaar niet meer opdagen in nederland, zou ik heel en heel jammer vinden want ik nu weer tot bezinking ben gekomen, badr blijft gewoon badr en is gewoon de man waarvan ik elk gala naar toe zou willen waar hij vecht....

Peter0711
30-05-2010, 13:57
@ Petrosyan... Wat de schorsing betreft van It's showtime : Dat hoop ik wel,maar denk het niet.

Bartju
30-05-2010, 14:02
@ Petrosyan... Wat de schorsing betreft van It's showtime : Dat hoop ik wel,maar denk het niet.

ze moeten wel willen ze een geloofwaardige organisatie blijven..

andyhugfan
30-05-2010, 14:06
Persbericht Badr Hari Zondag 30 mei 2010

Persbericht
Amsterdam Zondag 30 mei 2010


Onbeperkte tijd tussen uit


Tijdens de wedstrijd tegen Hesdy Gerges in het It's showtime gala in de Amsterdam ArenA heb ik voor de tweede keer in mijn carriere dezelfde fout gemaakt.
Hierdoor heb ik de wedstrijd verloren die ik graag had willen winnen. Een actie waarmee ik niet alleen mij zelf maar ook het publiek heb teleurgesteld.

Ik heb er over nagedacht en ben tot mijn beslissing gekomen dat het beter is voor mij om er voor een onbepaalde tijd er tussen uit te gaan.
Ik wil hier geen tijd aan koppelen want ik wil mij zelf in die periode terug vinden en alles op een rijtje zetten.
Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.

Hierbij wil ik mijn excuses aan Hesdy Gerges en het Amsterdam ArenA publiek aanbieden voor deze wan prestatie.

Ik hoop nadat ik mij zelf terug heb gevonden, de mensen weer kan laten genieten van onze sport.

Met vriendelijke groet,

Badr Hari

Pindakaas
30-05-2010, 14:25
Dat is in ieder geval een stuk normalere en volwassen reactie vergeleken met de vorige keer met Bonjasky.

Maar we zullen maar moeten zien wat dit inhoud, geen K-1 dit jaar bijvoorbeeld? Lijkt me niet zo snel gebeuren en K-1 Final Elimination is altijd pas in september toch?

Hopelijk gebruikt hij deze tijd om echt serieus psychische hulp te zoeken.

PigDog
30-05-2010, 14:26
Hahaha, schitterend.
Zegt hij na 3 maanden: Zo ik heb er van geleerd, ik ga weer vechten!

Peter0711
30-05-2010, 14:33
Slim spelletje! Ik hoop dat de organisaties beter weten...

Wat een misselijkmakend persbericht..Bah

Marco
30-05-2010, 14:33
quote :

Er hoeft geen organisatie een sanctie op te leggen, dat doe ik dus hierbij zelf.



dusss, dat doet meneer zelf wel ff:wacko:
volgens mij werkt het zo niet, maar goed we zullen wel zien...

PigDog
30-05-2010, 14:34
Teveel adrenaline, teveel op het spel ( Voor Badr ) Een echte knokker die volop klappen uitdeelde.
Maar hij moet z'n hoofd erbij houden, hij slipt weg op het moment wanneer het te druk in wordt voor hem.

Ben echt benieuwd wat er gaat komen voor hem.

Niet eens...
Als het zo zou zijn, verklaar dan eens dat stomme lachje naar zijn ouwe coach als hij in de witte hoek staat, minuten na het incident? Niks adrenaline, gewoon geen hersencellen...

Sendur
30-05-2010, 14:34
2 woorden vanuit mijn kant:


FUCK BADR!!!

wrestler_nl
30-05-2010, 14:40
Wat nou adrenaline? Denk je nou echt dat Badr Hari de enige vechter ter wereld is met adrenaline of de enige vechter is die bijvoorbeeld niet de beste jeugd heeft gehad? Nee hij is niet de enige vechter die een zwaar leven heeft gehad of de enige die druk op zich heeft? dat zijn allemaal smoesjes , dit kan niemand recht lullen , het is al de tweede keer dat hij de sport, het publiek , de fans & zijn tegenstander belazert.

marcelt
30-05-2010, 14:45
IK beleef wel genoegen aan de volgende gedachte. De fans vinden Badr de beste ter wereld. Hij heeft echter 0 K-1 WGP gewonnen . Verder is hij geen zwaargewichtkampioen bij K-1 en ook niet meer bij It's Showtime. Deze titels heeft hij allebei weggegooid.

Vinand
30-05-2010, 15:01
overigens reacties als badr nooit meer laten vechten etc. dat is onzin en ik denk voor it's showtime en K1 onbespreekbaar want zonder hari is de HWkg klasse eigenlijk gewoon DOOD!! ik hoef het dan iniedergeval niet te zien zal wel de MAX klasse volgen maar HW hoeft dan niet meer van mij...

"zonder hem is de HWkg klasse gewoon dood". Nou ik heb overeem eigenlijk altijd net zo interessant als Badr Hari gevonden. Alleen is hij wel een top ambassadeur.

aapnootmies
30-05-2010, 15:06
Van vriend naar vijand in 30 seconden..toch knap

Breugem
30-05-2010, 15:06
hmm een goede les voor Badr... even voelen hoe het is om smerig behandeld te worden..
ik denk hierbij aan: voer m aan YVEL!

die kan m ook wel redelijk wat 'bijspijkeren' op de grond ;)

dirk5
30-05-2010, 15:32
gewoon nooit meer laten vechten... en allemaal deze blaag snel vergeten.

Wanneer je zoiets op straat met iemand doet moet je het gevang in. Adrenaline my ass, gewoon een gefrustreerde eikel die moeilijk gaat doen als het niet op zijn manier gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat hij niet voor Nederland vecht, want ik zou me kapot schamen om hem landgenoot te moeten noemen.


WEG MET BADR!!!!!

Wheelie
30-05-2010, 15:39
Badr Hari is weer in de fout gegaan tijdens een K1-gevecht. De Amsterdamse kickbokser trapte zijn tegenstander Hesdy Gerges, vol in het gezicht terwijl deze al op de grond zat en werd gediskwalificeerd.

Twee jaar geleden maakte Hari dezelfde fout tijdens een gevecht tegen Remy Bonjaskoiin Japan. Ook toen werd Badr wegens onsportief gedrag gediskwalificeerd waardoor hij de wedstrijd verloor.

Op het uitverkochte It's Showtime gala in de ArenA moest Badr het zaterdagavond in een beladen duel opnemen tegen een andere Amsterdammer, Hesdy Gerges. Badr Hari was extra gemotiveerd, omdat zijn tegenstander een pupil is van Hari's voormalige trainer Thom Harinck, waarmee Hari al enige tijd gebrouilleerd is.

De Marokkaanse Amsterdammer begon dan ook voortvarend in de ArenA. Maar net op het moment dat Gerges wat beter in de partij lijkt te komen, verliest Hari zichzelf en schopt zijn tegenstander in het gezicht terwijl de scheidsrechter al tussenbeide is gekomen. Hari raakte gisteren zo zijn titel kwijt aan Gerges, die zich de nieuwe kampioen mag noemen.

Het publiek in de Arena keerde zich na afloop massaal tegen publiekslieveling Hari, die zelf ook in verwarring leek over zijn actie. Op de vraag wat er precies gebeurde antwoordt Hari: "Niet zo veel, ik ging weer eens in de fout. Ach, weet ik veel."

Gerges wist nog precies wat er gebeurd was: "Ik gleed uit en ik kreeg een penaltykick op m'n kaak. Ik wilde nog wel, maar m'n trainer zei dat het over was. Natuurlijk was ik liever anders kampioen geworden, maar ik kan hier niets aan doen. Ik ben een sportman en wil winnen. dat is gelukt."

Wiseguy
30-05-2010, 15:42
gewoon nooit meer laten vechten... en allemaal deze blaag snel vergeten.

Wanneer je zoiets op straat met iemand doet moet je het gevang in. Adrenaline my ass, gewoon een gefrustreerde eikel die moeilijk gaat doen als het niet op zijn manier gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat hij niet voor Nederland vecht, want ik zou me kapot schamen om hem landgenoot te moeten noemen.


WEG MET BADR!!!!!

Weg met jou! Als hij je niet bevalt dan kijk je toch lekker niet. Nu zal er alleen maar meer animo zijn voor zijn partijen.

Mr.dragon
30-05-2010, 15:45
gewoon nooit meer laten vechten... en allemaal deze blaag snel vergeten.

Wanneer je zoiets op straat met iemand doet moet je het gevang in. Adrenaline my ass, gewoon een gefrustreerde eikel die moeilijk gaat doen als het niet op zijn manier gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat hij niet voor Nederland vecht, want ik zou me kapot schamen om hem landgenoot te moeten noemen.


WEG MET BADR!!!!!

Top man weer even over zijn nationaliteit beginnen.. Als je je alleen laat leiden door dat vlaggetje voor zijn naam ben je wel erg kortzichtig, de beste man spreekt Nederlands, woont in A'dam en is waarschijnlijk gewoon in het bezit van zo'n geweldig Nederlands paspoort.

wrestler_nl
30-05-2010, 15:50
gewoon nooit meer laten vechten... en allemaal deze blaag snel vergeten.

Wanneer je zoiets op straat met iemand doet moet je het gevang in. Adrenaline my ass, gewoon een gefrustreerde eikel die moeilijk gaat doen als het niet op zijn manier gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat hij niet voor Nederland vecht, want ik zou me kapot schamen om hem landgenoot te moeten noemen.


WEG MET BADR!!!!!

x2!
Oprotten met Badr Hari

marcelt
30-05-2010, 15:50
http://www.youtube.com/watch?v=Prp7y6e9CeY

wrestler_nl
30-05-2010, 15:51
Top man weer even over zijn nationaliteit beginnen.. Als je je alleen laat leiden door dat vlaggetje voor zijn naam ben je wel erg kortzichtig, de beste man spreekt Nederlands, woont in A'dam en is waarschijnlijk gewoon in het bezit van zo'n geweldig Nederlands paspoort.

Dan vraag ik mij af waarom hij voor marokko uitkomt?

TOON
30-05-2010, 15:51
hahaha wel goed dat ie z'n excuses aanbiedt....das een stuk beter dan 'fietsen op de stoep mag ook niet'-shit destijds met bonjasky....

maar idd....ze hoeven me geen sanctie op te leggen, dat doe ik zelf wel....kom op he! sorry juffrouw dat ik pietje geschopt heb, ik ga zelf wel even de hoek in tot ik klaar ben om me te bezinnen..... zelf de controle willen houden.....duidelijk autoriteitsprobleem....

dirk5
30-05-2010, 15:51
Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

@ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou :)

WEG MET BADR!!!!

Wiseguy
30-05-2010, 15:55
Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

@ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou :)

Lezen is niet je sterkste punt ofwel? Ik steun hem helemaal niet. Ik geef alleen aan dat als je last van hem hebt je niet moet kijken. Als er geen vraag is naar hem dan zal hij vanzelf minder te zien is. Zolang de mensen hem willen zien moet hij vooral blijven vechten. Wie ben jij om dat te ontnemen ons?

wrestler_nl
30-05-2010, 15:56
Ja de man heeft een Nederlands paspoort, daarom mag ik toch wel zeggen dat ik blij ben dat hij hier niet voor vecht? Volgensmij niks verkeerds aan. Ik heb altijd geroepen dat ik hem niet mag, en dat heeft niks met het land te maken waar hij voor vecht maar omdat het zo'n ongelofelijke loser is.

@ Wiseguy, natuurlijk blijf ik kijken, Dit toonbeeld van de sport (zoals zovelen hier zeggen) die keer op keer zo'n grote fouten blijft maken en daarmee aantoont dat hij helemaal niet thuis hoort in deze sport. En dan ook nog van die mensen die hem onvoorwaardelijk blijven steunen. Kerel, ik lach om jou :)

x2!

Moet Badr Hari eerst iemand neersteken voordat de fans ( de mensen die hem nog steeds supporteren na de incident van gisteren) realiseren dat hij niet in de ring thuishoort maar in de bajes!

Mr.dragon
30-05-2010, 15:58
Dan vraag ik mij af waarom hij voor marokko uitkomt?

Dat doet er niet toe, misschien voelt hij zich daar beter bij. Het is een gegeven dat Nederlanders graag met de eer strijken als een Nederlandse Marokkaan, Surinamer, Turk, Antiliaan etc. een goede prestatie neer zet. En met opmerkingen komen als ik ben blij dat hij voor Marokko uit komt als er een keer stront aan de knikker is. Ik denk dat daarom vechters als Hari ervoor kiezen om niet voor Nederland uit te komen.

dirk5
30-05-2010, 15:59
Er zijn regels in de sport en die horen gehandhaaft te worden, Dit heeft er geen flikker mee te maken hoe populair iemand is. 1 keer gaat te ver, 2 keer en je moet je echt gaan afvragen of deze man niet beter af is met dagelijkse begeleiding.

WEG MET BADR!!!!

Slome
30-05-2010, 16:04
erg kortzichtinge reacties van vele broeders hoor....

wrestler_nl
30-05-2010, 16:06
Dat doet er niet toe, misschien voelt hij zich daar beter bij. Het is een gegeven dat Nederlanders graag met de eer strijken als een Nederlandse Marokkaan, Surinamer, Turk, Antiliaan etc. een goede prestatie neer zet. En met opmerkingen komen als ik ben blij dat hij voor Marokko uit komt als er een keer stront aan de knikker is. Ik denk dat daarom vechters als Hari ervoor kiezen om niet voor Nederland uit te komen.

Tuurlijk moet een Hollander blij zijn dat iemand als Badr Hari Nederland niet representeert. Dat is niets meer dan logisch.

Mr.dragon
30-05-2010, 16:07
x2!

Moet Badr Hari eerst iemand neersteken voordat de fans ( de mensen die hem nog steeds supporteren na de incident van gisteren) realiseren dat hij niet in de ring thuishoort maar in de bajes!

Als we heel eerlijk zijn, het kickboksen is een sport waarin het de grens van sportief elkaar bestrijden en pure agressie dicht bij elkaar liggen. Ik keur het niet goed wat hij deed, maar het wat anders dan dat iemand bij een potje tennis na een verloren punt het net over stapt en zijn racket in de schedel van zijn tegenstander plant. Nogmaals ik keur het niet goed maar voor emotionele en impulsieve mensen zoals Badr Hari is het op sommige momenten, neem een gehypte partij als die van gisteren waarvan velen ook op dit forum verwachtte
dat het een walk over werd,moeilijk om deze twee zaken (sportief bestrijden en pure agressie) uit elkaar te houden. En ik denk dat daar een serieus probleem ligt voor Badr. Kan hij die zaken scheiden, dan wordt hij een echte topper. Daarvoor moet hij leren omgaan met de druk, ik kreeg namelijk het idee dat hij het idee had voor lul te staan omdat hij het niet in een ronde kon klaren.

123trisweat
30-05-2010, 16:10
WOW,wat een k.. actie meneer krijgt een keer weer wat klapjes en ziet meteen rood. May ...... in hell! Pardon my french

Cage cash van Badr gaat ook naar Hesdy hoop ik of nog beter naar Kika. met een boete clausule

Damn, wat een actie.

Petrosyan188
30-05-2010, 16:17
Er zijn regels in de sport en die horen gehandhaaft te worden, Dit heeft er geen flikker mee te maken hoe populair iemand is. 1 keer gaat te ver, 2 keer en je moet je echt gaan afvragen of deze man niet beter af is met dagelijkse begeleiding.

WEG MET BADR!!!!

ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen

dirk5
30-05-2010, 16:23
ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen

van een mug een olifant maken?? Hoor jezelf wat je zegt? Heb jij ooit een voetballer iemand tegen zijn hoofd zien natrappen? Meneer wil olympische spelen gaan boksen, wat denk je dat daar gebeurd wanneer hij weer willy nilly mensen gaat loopt te soccerkicken?

dude..... just please shut up

(leuke partij gisteren page-evans ofniet?)

o, ik zou het bijna vergeten: WEG MET BADR!!!!

Tony Galento
30-05-2010, 16:34
ach maak van een mug geen olifant... tuurlijk het was stom, maar het is niet dat die hesdy heeft mishandelt en dat de scheids hem moest tegenhouden etc. als bij voetbal elke natrap betekent nooit meer voetballen kan ik nu me voetbalkicks gaan pakken en ticket naar zuid-afrika boeken... JEZUS zeg we weten je bent een badr hater maar kun je aub geen onnozele dingen zeggen

Wie is hier nu onnozel? :lol:

Irishrover
30-05-2010, 16:36
Ik zeg: Blijf met Badr, zo een vechter wil iedereen blijven zien.
Over die actie is alles al gezegd, maar ik wil hem zien blijven vechten, net zoals ik Giorgio Petrosyan graag zie vechten.

Afleren die handel, serieuze begeleiding krijgen op het gebied van: Zelfbeheersing, druk, emoties.

dirk5
30-05-2010, 16:36
en zeggen dat hij er van kan leren is dus ook BS.

Het volgende stukje haal ik uit het artikel Badr Spreekt uit ringsports:

-Je grootste fout als kickbokser?
Badr: Dat ik bleef zitten in mijn eerste gevecht in 2006 tegen Ruslan Karaev. Laten we maar zeggen dat ik bij het uitglijden nog een halve natrap van hem kreeg waardoor ik uitgeteld werd. Stom! Ik had hoe dan ook moeten opstaan. Dat was voor mij de ommekeer. Ik dacht: de tyfus! Maar ik zal nooit meer blijven zitten! Ik werd me toen wel bewust wie ik als vechter was. Ook als ik wankel, altijd proberen op te staan. Ik besefte toen dat ik gevoelsmatig niet kan verliezen.

WTF??? Dus niet de footstomp tegen Remy? Oftewel meneer heeft helemaal niks geleerd.

WEG MET BADR!!!

Hanuman
30-05-2010, 16:37
Als we heel eerlijk zijn, het kickboksen is een sport waarin het de grens van sportief elkaar bestrijden en pure agressie dicht bij elkaar liggen. Ik keur het niet goed wat hij deed, maar het wat anders dan dat iemand bij een potje tennis na een verloren punt het net over stapt en zijn racket in de schedel van zijn tegenstander plant. Nogmaals ik keur het niet goed maar voor emotionele en impulsieve mensen zoals Badr Hari is het op sommige momenten, neem een gehypte partij als die van gisteren waarvan velen ook op dit forum verwachtte
dat het een walk over werd,moeilijk om deze twee zaken (sportief bestrijden en pure agressie) uit elkaar te houden. En ik denk dat daar een serieus probleem ligt voor Badr. Kan hij die zaken scheiden, dan wordt hij een echte topper. Daarvoor moet hij leren omgaan met de druk, ik kreeg namelijk het idee dat hij het idee had voor lul te staan omdat hij het niet in een ronde kon klaren.

Dat vind ik eigenlijk een goede vergelijking en dat is helemaal niets anders, dat komt vrij goed overeen met wat Hari nu al 2x gedaan heeft, en met de actie van Daley op de vorige UFC. Misschien omdat het vechtsport is dat sommigen zich hier minder druk om maken, we hebben gewoon iets meer tolerantie voor geweld dan de gemiddelde tennisfan waarschijnlijk :p

De grens tussen sport & pure agressie zou toch vrij duidelijk moeten zijn volgens mij...

Petrosyan188
30-05-2010, 16:52
van een mug een olifant maken?? Hoor jezelf wat je zegt? Heb jij ooit een voetballer iemand tegen zijn hoofd zien natrappen? Meneer wil olympische spelen gaan boksen, wat denk je dat daar gebeurd wanneer hij weer willy nilly mensen gaat loopt te soccerkicken?

dude..... just please shut up

(leuke partij gisteren page-evans ofniet?)

o, ik zou het bijna vergeten: WEG MET BADR!!!!

BLIJF MET BADR!!!

overigens, niet echt genoten vond een gedeelte van de 3e ronde wel mooi had toen moeten afmaken maar boeiend

Irishrover
30-05-2010, 16:54
Blijf met Badr inderdaad.
Hij vecht te mooi en te goed.

Lionheart
30-05-2010, 17:01
Nu stopt hij er ff zogenaamd mee om sympathie weer op te wekken van een ieder en dan komt ie weer terug.

Ik dacht altijd wel dat Badr a true warrior was , maar bij het weigeren van het toespreken van het publiek dacht ik echt wtf?!?!?!
Bang om iets naar het publiek te zeggen, bang om je excuses aan te bieden aan velen die voor jou een kaartje hebben gekocht, pffffff....

univers1l
30-05-2010, 17:06
Blijf met Badr inderdaad.
Hij vecht te mooi en te goed.



bij deze:
Blijf met Badr

badr was fout, maar dat gehaat altijd van dezelfde zielige gastjes en grote bek op het forum is niet meer dan zielig.

dit soort reacties hebben badr bij zijn vorige actie juist populairder gemaakt, en zal dit keer weer gebeuren als hij over een tijd terugkomt, let maar op.

ik zie hem dit jaar ook liever niet vechten( ook niet in japan), maar blijf hem supporten, want hij blijft een geweldige vechter om naar te kijken.

univers1l
30-05-2010, 17:08
Nu stopt hij er ff zogenaamd mee om sympathie weer op te wekken van een ieder en dan komt ie weer terug.

Ik dacht altijd wel dat Badr a true warrior was , maar bij het weigeren van het toespreken van het publiek dacht ik echt wtf?!?!?!
Bang om iets naar het publiek te zeggen, bang om je excuses aan te bieden aan velen die voor jou een kaartje hebben gekocht, pffffff....

volgens mij kreeg hij echt de kans niet, waardoor hij toen nee knikte, van laat maar

dirk5
30-05-2010, 17:20
bij deze:
Blijf met Badr

badr was fout, maar dat gehaat altijd van dezelfde zielige gastjes en grote bek op het forum is niet meer dan zielig.



Bijna net zo zielig als een vechtsporter die zich zo blijft misdragen.

redjuh
30-05-2010, 17:23
ff devil's advocate spelen...
als een topvoetballer uit frustratie rood pakt (hetgeen regelmatig gebeurt), door een overtreding te maken die bij het slachtoffer maandenlang blessureleed kan veroorzaken, zeggen jack van g en hugo b dat het een lul is, en naar 3 of 4 wedstrijden hoor je er niemand meer over. (nederland portugal '04??)
Badr hoeft geen voorbeeldig persoon te zijn. dat is aan hem. hij doet zijn werk, mensen voor geld in elkaar timmeren, en dat doet hij erg goed. niet iedereen heeft elke dag zin om te werken, en niet iedereen mag degene met wie hij op een bepaald moment moet werken.
het is allemaal niet erg handig van hem geweest, maar ik vind het minder erg dan iemand die zich aldoor vlak voor het event 'ziek meldt' of met geen of een zeer zwakke voorbereiding.

Lionheart
30-05-2010, 17:23
Bijna net zo zielig als een vechtsporter die zich zo blijft misdragen.

x2!

redjuh
30-05-2010, 17:24
volgens mij kreeg hij echt de kans niet, waardoor hij toen nee knikte, van laat maar

ik heb nog nooit iemand nee zien knikken

el bastardo
30-05-2010, 17:25
Dus alle bankiers en topmannen in de wereld die fraude hebben gepleegd, waardoor we in deze shit economie zitten hebben een IQ van een goudvis???

Kortom, in allerlei lagen van de bevolking houden mensen zich weleens niet aan de regels... Bovendien heeft dit alleen consequenties voor Badr en niet voor de wereld economie :p
Kerel, ik heb het toch niet over bankiers, of wel? Ik heb het over een super getalenteerde vechtsporter met een veel te kort lontje. Als het een vechter van het kaliber Badr 2x op deze manier overkomt, dan vind ik dat dom ja. Enorm dom. Dat is je eigen ruiten ingooien.
Ik zie dus niet in waar je heen wilt met deze rare vergelijking...

En het heeft niet alleen consequenties voor Badr. Lees de berichten maar in de krant maandag en de reacties die het bij de bevolking oproept. Deze man doet de sport geen goed.
Wat Badr met de wereld economie te maken heeft, mag je me nog ff uitleggen...

Lionheart
30-05-2010, 17:26
volgens mij kreeg hij echt de kans niet, waardoor hij toen nee knikte, van laat maar

Gozer,

Als jij die beelden hebt gezien, dan zie je dat die mic hem wordt aangeboden, maar dat hij gewoon zn hoofd wegdraaid.

univers1l
30-05-2010, 17:29
Gozer,

Als jij die beelden hebt gezien, dan zie je dat die mic hem wordt aangeboden, maar dat hij gewoon zn hoofd wegdraaid.

gozer,

ik zie het blijkbaar anders, hij wou degelijk excuses maken, maar kreeg een terechte fluitconcert, waardoor hij nee knikte van laat maar.

univers1l
30-05-2010, 17:34
Bijna net zo zielig als een vechtsporter die zich zo blijft misdragen.

ik denk dat we hier allebei mee eens zijn, badr was fout, moet geschorst worden, en wil hem voorlopig ook even niet zien vechten.(voor jou niet trouwens, jij ziet hem liever nooit meer) maar het gaat om dat overdreven gehaat, hij wordt door dezelfde figuurtjes als altijd gebasht.

123trisweat
30-05-2010, 17:40
het is ja knikken en nee schudden .........
voor zover les 1

Tony Galento
30-05-2010, 17:41
ik denk dat we hier allebei mee eens zijn, badr was fout, moet geschorst worden, en wil hem voorlopig ook even niet zien vechten.(voor jou niet trouwens, jij ziet hem liever nooit meer) maar het gaat om dat overdreven gehaat, hij wordt door dezelfde figuurtjes als altijd gebasht.

Je hoeft Badr niet te haten om een hekel aan z'n fans te hebben.

Moet steeds terugdenken aan de commentaren na de persconferentie van diverse Badr boys. Gerges was bang, z'n hart maakte 200 slagen per minuut en hij zou binnen 30 seconden op z'n rug liggen.

Nou, dat hebben we gezien. Na één rondje hijgde Badr als een dorstige kameel en Gerges was zo fris als een hoentje. Waarschijnlijk heeft al die krachttraining niet zo goed uitgepakt voor z'n cardio. Die penalty was de enige manier om een smadelijke nederlaag te voorkomen.

Petrosyan188
30-05-2010, 17:44
ik denk dat we hier allebei mee eens zijn, badr was fout, moet geschorst worden, en wil hem voorlopig ook even niet zien vechten.(voor jou niet trouwens, jij ziet hem liever nooit meer) maar het gaat om dat overdreven gehaat, hij wordt door dezelfde figuurtjes als altijd gebasht.

x2!!!

reps

@tony

haha dit meen je toch niet serieus... als badr wou had die zo op punten gewonnen maar wou gewoon voor de KO, ik denk gefrustreerd maar hesdy maakte echt geen kans...

Peter0711
30-05-2010, 17:44
Jullie kunne op deze manier net zo goed op verder gaan in het topic over Badr en dat geweldsdelict van 2 maanden geleden..

Wat er gister gebeurt is,is vervelend,en een discussie waard.Sommige mensen hier moeten eve op hun achterhoofd krabben dat ze een discussiewaardig topic weer weten te verdraaien naar een klinkklare bullshit discussie...

Badr zat fout,zo simpel is het,niet een Marokkaan,of een Nederlander,gewoon een persoon!

(En ik persoonlijk print zo metteen het persbericht van Badr uit,en veeg er straks me reet mee af,ik had stiekum toch wel iets meer verwacht vanuit de kant van Mike's gym! Weer jammer..) Maar goed,das mijn persoonlijke mening!

Arabianboy
30-05-2010, 17:45
Kerel, ik heb het toch niet over bankiers, of wel? Ik heb het over een super getalenteerde vechtsporter met een veel te kort lontje. Als het een vechter van het kaliber Badr 2x op deze manier overkomt, dan vind ik dat dom ja. Enorm dom. Dat is je eigen ruiten ingooien.
Ik zie dus niet in waar je heen wilt met deze rare vergelijking...

En het heeft niet alleen consequenties voor Badr. Lees de berichten maar in de krant maandag en de reacties die het bij de bevolking oproept. Deze man doet de sport geen goed.
Wat Badr met de wereld economie te maken heeft, mag je me nog ff uitleggen...

:lol: WHAHAHAHHA!!!

Ik ga hier niet meer verder op in als je het niet erg vind... Zo ja, dan heb je er alleen jezelf mee...

Tony Galento
30-05-2010, 17:50
x2!!!

reps

@tony

haha dit meen je toch niet serieus... als badr wou had die zo op punten gewonnen maar wou gewoon voor de KO, ik denk gefrustreerd maar hesdy maakte echt geen kans...

Badr is de allersterke van de hele wereld, net als je pappie vroeger.

Als Gerges onvoorbereid blijft staan tegen Schilt moet je toch wel heel erg arrogant zijn te denken dat je 'm binnen één ronde er uit kegelt. En we weten allemaal dat de kin van Badr niet al te best is. Dan kan het zomaar helemaal fout lopen, zeker als je na één rondje al sta te hijgen voor je leven.

TOON
30-05-2010, 17:51
trouwens....die gerges kreeg me toch een rechterstoot te verwerken in ronde 1....daar was menigeen op gaan zitten....inclusief badr....

Sjaak
30-05-2010, 17:52
Ik vind het ongelofelijk hoe bepaalde mensen hier op het forum Hari proberen goed te praten onder het mom van hij vecht goed en spektakulair dus laat hem maar blijven en hij zal wel leren van zijn fout(en).

Nee dit gaat verstrekkende gevolgen hebben voor Hari, voor zijn promotor, voor zijn gym en last but not least voor alle vechtsporters want deze aktie zal uitgebreid en herhaaldelijk worden uitgezonden en beschreven en dit is een doodsteek voor de vechtsporten. Dit is de allerslechtste reclame voor de "sport" die je je maar kan bedenken.

Echt heel jammer want het is een knokker pur sang maar een groot sportman heeft ten alle tijden respect voor zijn tegenstanders en dat is bij Hari heel ver te zoeken. Ik weet niet of het ooit nog goed met hem gaat komen, wellicht dat een professional hem kan begeleiden maar op zo'n manier glijdt hij af naar een wel heel bedenkelijk niveau wat absoluut niet thuis hoort in welke vechtsport dan ook.

Zoek professionele hulp en steun hem nu achter de schermen (zijn begeleiders) maar deze jongen heeft tot die beter wordt niks meer te zoeken in een ring want hij is gevaarlijk want hij heeft zichzelf totaal niet meer onder controle en dat is zo jammer want hij had de allerbeste kunnen worden. !!!!!!

Hari zijn reactie op zijn aktie is redelijk goed maar nu moet hij goed begeleid worden want dit mag NOOIT meer gebeuren want een volgende keer trapt hij iemand blijvend letsel of nog erger.

Ik hoop dat er nog iets te redden valt ..................... maar only time will tell.

Succes !!

univers1l
30-05-2010, 17:52
het is ja knikken en nee schudden .........
voor zover les 1

dank je wel

univers1l
30-05-2010, 17:57
Badr is de allersterke van de hele wereld, net als je pappie vroeger.

Als Gerges onvoorbereid blijft staan tegen Schilt moet je toch wel heel erg arrogant zijn te denken dat je 'm binnen één ronde er uit kegelt. En we weten allemaal dat de kin van Badr niet al te best is. Dan kan het zomaar helemaal fout lopen, zeker als je na één rondje al sta te hijgen voor je leven.

dat hij in 1e ronde zou winnen werd hier BIJNA door iedereen gedacht en nu opeens zeggen van hoe kon je zo arrogant zijn.

PigDog
30-05-2010, 18:19
ff devil's advocate spelen...
als een topvoetballer uit frustratie rood pakt (hetgeen regelmatig gebeurt), door een overtreding te maken die bij het slachtoffer maandenlang blessureleed kan veroorzaken, zeggen jack van g en hugo b dat het een lul is, en naar 3 of 4 wedstrijden hoor je er niemand meer over. (nederland portugal '04??)
Badr hoeft geen voorbeeldig persoon te zijn. dat is aan hem. hij doet zijn werk, mensen voor geld in elkaar timmeren, en dat doet hij erg goed. niet iedereen heeft elke dag zin om te werken, en niet iedereen mag degene met wie hij op een bepaald moment moet werken.
het is allemaal niet erg handig van hem geweest, maar ik vind het minder erg dan iemand die zich aldoor vlak voor het event 'ziek meldt' of met geen of een zeer zwakke voorbereiding.


Ik hoop niet dat de devil zo'n slechte advocaat heeft, want het slaat weer als een lul op een drumstel....
Ik heb geeneens zin om er op in te gaan....
Sorry Red, heb er geen kracht meer voor...

Tony Galento
30-05-2010, 18:38
dat hij in 1e ronde zou winnen werd hier BIJNA door iedereen gedacht en nu opeens zeggen van hoe kon je zo arrogant zijn.


Daar hoorde ik niet bij, lieverd.