PDA

View Full Version : Hesdy Gerges - Spoiler



T15Boxing
30-05-2010, 01:18
Ik wou even een thread voor Hesdy want ik heb nu veel respect voor hem. Hij bleef gister tijdens de staredown rustig en vandaag zelfs nadat Badr hem had getrapt kwam hij naar hem toen om hem te omhelzen. Hij is gewoon een goed persoon als hij na al dat gedoe nog steeds bereid is om respect te tonen.

Niet alleen dat maar tijdens het gevecht liet hij ook zijn vechters hart zien. Ik had altijd het gevoel dat hij lastig zou worden want vorig jaar tegen Schilt liet hij zien dat hij een hele sterke kin heeft en niet zomaar KO te slaan is.
Dus respect voor deze gentleman fighter. Toch blijft het jammer..

Kemal
30-05-2010, 01:19
:osu:

sterrenkijker
30-05-2010, 01:22
WAR Hesdey, ik kijk er naar uit om hem zijn belt te zien verdedigen. En natuurlijk te zien vechten in de k1!

BJJrajawali
30-05-2010, 01:24
Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

War Hesdy !

BNP
30-05-2010, 01:25
zeker respect voor Hesdy

Naj85
30-05-2010, 01:33
Respect Hesdy! hij bood veel tegenstand, meer dan Hari (en vele fans) hadden verwacht. misschien dat dit de reden was dat Hari gefrustreerd raakte en gekke dingen begon te doen. in de 2e ronde begon Hesdy zelfs op stoom te komen en vocht gewoon keihard terug! echt respect voor die man! en dat hij ook gewoon opstond na de illegale knie
Ik ben geen Badr Hari fan meer vanaf vandaag, na deze idiote actie van Hari

gieloe
30-05-2010, 01:44
Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

War Hesdy !

Oneens. Lees mijn posts er maar op na. Ik ben zeker geen Hesdy fan. Maar het kon nog alle kanten op. Zoals de tweede ronde begon ging Hesdy vol mee in de slagenwisselingen. Hij toonde hier zeker zijn vechtershart.

Hesdy chapeau! Je verdient die titel dubbel en dwars!

Naj85
30-05-2010, 01:47
helemaal mee eens met jou! Hesdy bood tegenstand, misschien dat dat Badr frustreerde..
Respect voor Hesdy. als het langer had geduurd had hij Badr misschien wel kunnen pakken wie weet
door die idiote actie van Badr zullen we er nooit achterkomen
Oneens. Lees mijn posts er maar op na. Ik ben zeker geen Hesdy fan. Maar het kon nog alle kanten op. Zoals de tweede ronde begon ging Hesdy vol mee in de slagenwisselingen. Hij toonde hier zeker zijn vechtershart.

Hesdy chapeau! Je verdient die titel dubbel en dwars!

bananenplukster
30-05-2010, 01:47
Gerges je hebt er een nieuwe fan bij!!!! Badr kreeg je niet neer en raakte gefrustreerd!!!!

Richelieu
30-05-2010, 02:23
Gerges is na vandaag in ieder geval een titel rijker geworden.

mimoen
30-05-2010, 02:29
Ik keur die actie van badr zeer zeker af en ik ben zwaar teleurgesteld in hem, maar hij was gewoon wel te sterk voor hesdy. Je zag dat hesdy een paar keer viel door de kracht van de stoten van badr en ik denk dat badr hem zeker had gepakt. Desondanks respect voor hesdy. Ik zal badr blijven steunen ondanks zijn stomme acties, het blijft een emotionele vechter, dit is geen excuus maar hij doet gewoon alles met zn hart en ik denk dat hij hesdy als een prooi zag en daarom geen oog meer had voor de regels. Maar ik blijf de actie afkeuren en nogmaals respect voor hesdy.

sjaakie'tje
30-05-2010, 10:36
Badr was wederom zwaar gefrustreerd; na de eerste ronde was hij al aan het hijgen - hij had al verwacht dat hij gewonnen had en had zich al half leeg geslagen. Ik denk dat Hesdy zeker een goede kans had om te winnen met Badr zijn baby kin, maar daar stak hij dus een stokje voor zoals dat met Bonjasky het geval was. Hesdy is de echte sportman, na de wedstrijd gaat hij alnog handen schudden met Hari ... maar deze lijkt daar zelfs niet op in te willen gaan. Onvoorstelbaar.

shitt
30-05-2010, 10:41
respect voor hesdy de kans zat er dik in dat badr knock out ging

ReZp
30-05-2010, 10:47
Vanaf ronde 2 kon het alle kanten op , die k.o hing zwaar in de lucht.
jammer want de match vond ik super

Wheelie
30-05-2010, 11:18
De eerste ronde werd Hesdy zoals ik verwacht had overklast door Badr maar de 2e ronde verbaasde Hesdy mij en ging ik ook echt geloven dat Badr ook neer kon gaan.

univers1l
30-05-2010, 11:36
badr wat doe je de fans aan jongen.
je had de partij in je zak en geeft hesdy een kado en hij krijgt al het respect mee.
hesdy is een gentlemen en mijn respect had ie al, maar badr wat nu?
als trouwe badr fan zeg ik: badr schorsen voor een paar jaartjes en kia trek je terug, en wat japan betreft, badr neem zelf het initiatief om niet mee te doen dit jaar.

je hebt mij en andere fans echt teleurgesteld

Wiebe
30-05-2010, 11:47
Respect voor Hesdy knap om zo koel te blijven als je opkomt en je wordt door meer dan de helft van het publiek zo uitgefloten.

Justinian
30-05-2010, 11:54
Respect zeker , maar eerlijk is eerlijk hij was wel een maatje te klein vandaag..... maar wel veel potentie !

War Hesdy !
In de eerste ronde kwam Hesdy er mijns inziens niet aan te pas, maar in de tweede ronde gaf hij toch echt goed verzet. Ik zeg niet dat hij beter was, maar een maatje te klein is mijns inziens ook niet correct. Hesdy kwam beter in zijn spel en ging de slagenwisseling aan en dat deed hij niet slecht! Respect voor Hesdy.

Fedorr
30-05-2010, 11:54
badr wat doe je de fans aan jongen.
je had de partij in je zak en geeft hesdy een kado en hij krijgt al het respect mee.
hesdy is een gentlemen en mijn respect had ie al, maar badr wat nu?
als trouwe badr fan zeg ik: badr schorsen voor een paar jaartjes en kia trek je terug, en wat japan betreft, badr neem zelf het initiatief om niet mee te doen dit jaar.

je hebt mij en andere fans echt teleurgesteld

X2

ben het helemaal met je eens , ben ook erg teleurgesteld in Badr maar grote Respect voor Hesdy Gerges.

badr mogen ze jaar of 2 schorsen

Fightchick
30-05-2010, 12:02
Ik had al respect voor Hesdy nadat ie op het laatste moment die partij tegen Sem aannam, en nog bleef staan ook. Daarom vond ik het onterecht dat hij gisteren bij zijn opkomst werd uitgefloten. Maar Badr liet zijn ware aard zien en Hesdy is op alle fronten de winnaar.

simtekf1
30-05-2010, 12:23
Ik ben ook klaar met Badr, zal zo mijn avatar eens ff aanpassen.
Weet je, iemand kan een keer de fout in gaan, maar dit is de 2de keer, altijd mooie praatjes maar eigenlijk is het een grote eikel.
Hij verpeste gister de hele sfeer, echt wat gaat er in hem om?!

Nog een kleinigheidje wat voor mij ook wel mee telde.
We kwamen hem gistermiddag rond 13:30 nog tegen bij de Arena, toen had die ook al geen tijd voor z'n fans om op de foto te gaan. (terwijl het niet druk was en het 5 seconden had geduurd)

Badr kan echt in alles een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld een Peter Aerts of een Nieky Holzken.
Die zijn nooit te beroerd om ff een praatje te maken of op de foto te gaan.

Naja, ik ben iig blij dat ik nog geen shirt met zijn naam er op heb gekocht.
Koop wel wat anders.

Badr aju!

BiCkOnE
30-05-2010, 12:42
Ik keur die actie van badr zeer zeker af en ik ben zwaar teleurgesteld in hem, maar hij was gewoon wel te sterk voor hesdy. Je zag dat hesdy een paar keer viel door de kracht van de stoten van badr en ik denk dat badr hem zeker had gepakt. Desondanks respect voor hesdy. Ik zal badr blijven steunen ondanks zijn stomme acties, het blijft een emotionele vechter, dit is geen excuus maar hij doet gewoon alles met zn hart en ik denk dat hij hesdy als een prooi zag en daarom geen oog meer had voor de regels. Maar ik blijf de actie afkeuren en nogmaals respect voor hesdy.
X2

gek
30-05-2010, 13:18
hesdy ging echt goed de 2e ronde. ik had ook het gevoel dat Badr minder conditie had dan Hesdy, Badr stond 5 minuten na het einde nog te hijgen!
Ik ben benieuwd hoe het afgelopen was maar Hesdy had m.i. zeker een goede kans!

En Badr ga in therapie want het is zonde dat je zo al je grote kansen verspeelt, je gooit alles weg waar je voor traint.

Ush

Bartju
30-05-2010, 14:26
Hesdy is kwa persoon veel sterker rustiger behoudener als badr en dat laat hij ook zien
volgens mij is badr een zeer labiel en instabiele persoonlijkheid.
maar als je kijkt naar vecht prestaties om even realistisch te blijven hesdy had waarschijnlijk de partij niet gewonnen
als badr zn badr trucendoos niet had geopend.
maar respect voor hem hoe hij met de situatie is omgegaan

JeMalleMoer
30-05-2010, 14:27
Hesdy ging echt lekker in de tweede ronde. Badr liep het gevaar zich helemaal leeg te slaan en dan was het einde 2e ronde en 3e ronde echt een ander verhaal geweest. Het kon dus nog alle kanten op.

Irishrover
30-05-2010, 14:34
Als we puur naar de wedstrijd kijken, had Badr de wedstrijd onder controle, hij sloeg Hesdy 2 keer met pure kracht neer.
Oke, hij kreeg tegengas, maar was absoluut niet te vergelijken met de kracht waar Badr mee kwam.

Tony Galento
30-05-2010, 14:52
Als we puur naar de wedstrijd kijken, had Badr de wedstrijd onder controle, hij sloeg Hesdy 2 keer met pure kracht neer.
Oke, hij kreeg tegengas, maar was absoluut niet te vergelijken met de kracht waar Badr mee kwam.

Hij ademde wel zwaar voor iemand die de wedstrijd onder controle had.

Peter0711
30-05-2010, 14:55
Respect voor Hesdy,en inderdaad,hij heeft de titel dik verdiend.Badr vechte de 2de ronde niet meer slim,dus de uitkomst is zeker wel een twijfel geworden.En dit,terwijl 90% er zo van overtuigd wa dat Badr hem wel eve Knock-out zou slaan in de eerste ronde...Nee,petje af Hesdy! Verdient!

wrestler_nl
30-05-2010, 15:01
Heel veel respect voor Hesdy Gerges.
Gerges heeft een hoop fans gewonnen & Hari heeft een hoop fans verloren!

marokkaan
30-05-2010, 16:03
Heel veel respect voor Hesdy Gerges.
Gerges heeft een hoop fans gewonnen & Hari heeft een hoop fans verloren!


Heel mooi samengevat!

Het verschil tussen een ferari en een fiat heeft Badr gisteren inderdaad laten zien. Een ferari hapert niet wanneer het hobbels en heuvels tegenkomt. Een fiat laat het wel eens afweten en is niet betrouwbaar, een fiat hapert wel eens.
Zo ook met Badr. Badr hapert wel eens wanneer hij hobbels en heuvels tegenkomt.
Ze zeggen weleens, "Genialiteit en krankzinnigheid zitten dicht bij elkaar". Badr, je hebt je weer eens aan je woord gehouden. Je hebt ons het verschil laten zien tussen een fiat en een ferari. Gister was jij de fiat.

Hesdey, je hebt er een fan bij!

Wiseguy
30-05-2010, 16:21
Hari heeft misschien veel "fans" verloren. Maar ik denk dat meer mensen na dit nog meer mensen willen zien vechten / falen.

Sendur
30-05-2010, 17:20
Ben het helemaal met de ts eens!!!

RESPECT HESDY!!!


FUCK BADR!!!!!

Irishrover
30-05-2010, 17:24
Hij ademde wel zwaar voor iemand die de wedstrijd onder controle had.

Hij heeft vaker 3 x 3 rondes uitgevochten, door een bepaalde druk kan hij inderdaad zwaar ademen.

Maar Badr was aan het winnen, lange krachtige combo's door de dekking heen van Hesdy.

Doordat Hesdy naar voren bleef lopen om stoten te vangen leek het misschien dat hij wat terugdeed.

Maar ik heb niets krachtigs gezien.

Dan hebben het dus puur over het gevecht.

PinPoint
30-05-2010, 17:27
Heel veel respect voor Hesdy Gerges.
Gerges heeft een hoop fans gewonnen & Hari heeft een hoop fans verloren!

Ja tot het moment dat Hari weer tegen Schilts of Overeem staat, dan zijn ze zo weer terug!



Ik was ook onder de indruk van Hesdy hij stond zijn mannetje zeker! Zeker na zijn laatste partij had ik dit niet verwacht.

marcelt
30-05-2010, 17:28
De stotenwisseling in ronde 2 stootte Hesdy goed mee. Wel tof voor hem dat hij zich nu in de kijker kan spelen via IT's Showtime .

Irishrover
30-05-2010, 17:31
De stotenwisseling in ronde 2 stootte Hesdy goed mee. Wel tof voor hem dat hij zich nu in de kijker kan spelen via IT's Showtime .

Hij deed mee inderdaad, maar had nauwelijks echte impact op Badr, Badr is vele malen sterker.
Zag je ook toen hij Hesdy in de touwen gooide, en voor die kick lag Hesdy nog een keer op de grond.

Het was kwestie van tijd.

Lionheart
30-05-2010, 17:41
Je kan dan zoveel skills bezitten net Badr, maar een groot sportman ben en blijf je als je ook de juiste mentaliteit hebt.

Het is een combinatie, Badr bezit de skills maar daarmee is ook alles gezegd, want de mentaliteit van een groot sportman heeft hij niet.

Hesdy kwam in de 2e ronde terug en ging niet neer, dat frustreerde Badr, want Badr dacht zelf de pot in de 1e ronde te klaren.

Respect Hesdy!

slee
30-05-2010, 17:41
Jammer dat de westrijd zo eindigt, ik kreeg het gevoel dat de wedstrijd toen pas begon. In de eerste ronde was heel afwachtend van Gerges's kant en in de 2e ronde begon hij te knokken.

Ook na afloop was hij een gentleman en probeerde hij toch iets van het moment te maken. Veel succes met je volgende partijen.

connect
30-05-2010, 18:56
respect voor hesdey,

had ook het idee dat het nog niet beslist was voor badr, eerste ronde wel dik voor badr met een paar zware stoten maar ik had het idee dat de 2de ronde hesdey er min of meer schijt aan had en alles over nam op elke stoot antwoorde hij gewoon.
en ik had ook het idee dat badr al wat stukker zat dan hesdey dus de partij was zeer zeker nog niet beslist.

Irishrover
30-05-2010, 19:15
respect voor hesdey,

had ook het idee dat het nog niet beslist was voor badr, eerste ronde wel dik voor badr met een paar zware stoten maar ik had het idee dat de 2de ronde hesdey er min of meer schijt aan had en alles over nam op elke stoot antwoorde hij gewoon.
en ik had ook het idee dat badr al wat stukker zat dan hesdey dus de partij was zeer zeker nog niet beslist.

Gas geven wil niet zeggen dat je goed gevochten hebt, met alle respect maar Hesdy wilde slechts meegaan met de series van Badr.

Maar slecht weinig was raak.

Hesdy kwam veel te kort, de stoten of lowkicks hadden geen impact op Badr, als Badr weer sloeg of trapte hoorde je de echo door heel de Arena.

Immers ging Hesdy 2 maal op de grond, en werd naar de touwen gesmeten.
Badr heeft verloren van zichzelf en echt niet van Hesdy.

Sjaak
30-05-2010, 19:22
Ik heb me geweldig verbaasd over Hesdy want ook ik dacht dat Hari zou winnen op KO maar in de 2e ronde was het een geweldige beukpartij en hij ging net zo hard mee met het uitdelen. Er zijn er maar heel weinig die blijven staan na zoveelhari geweld. Maar sinds lange tijd zag ik Hari in de problemen komen want hij kreeg er ook wel een paar want je zag hem teruglopen en dat doet die niet vaak.

Nee respect voor de manier waarom Hesdy overeind bleef in dit gevecht en jammer voor de rest, heel jammer ....

En je kan Hesdy zijn prestatie proberen te kleineren maar deze man heeft een geweldige pot neergezet en nagenoeg de hele wereld inclusief Hari verbaasd door zijn manier van knokken.

Osu !!

Sadix
30-05-2010, 19:24
Irishrover, Ik ben het vaak met je eens maar dit x niet.

Ik heb de beelden van ronde 2 , een stuk of 6 x gekeken. En hesdy zat echt wel goed en hard terug te vechten broeder. Je ziet gewoon dat badr die trap deed uit pure frustratie om het feit dat Hesdy zo goed mee vocht.

Ja badr is sterker, Ja badr is beter maar Hesdy was gister niet een maatje te klein of iets.

De 3e ronde had beide kanten kunnen opgaan aangezien badr heel veel energie verspilde met die ultra harde stoten combinaties. Dat kost tonnen energie. De 3e ronde met een badr die een stuk trager is en een net zo scherpe hesdy als in de 2e ronde, zou echt alle kanten kunnen opgaan.

1e ronde was zeker voor Badr, 2e ronde was nog een draw tot op dat moment.

Hesdy heeft met mij echt zeker een nieuwe Fan der bij.

WAR HESDYYYYYYYYYYYYYYYY

Irishrover
30-05-2010, 19:25
Ik heb me geweldig verbaasd over Hesdy want ook ik dacht dat Hari zou winnen op KO maar in de 2e ronde was het een geweldige beukpartij en hij ging net zo hard mee met het uitdelen. Er zijn er maar heel weinig die blijven staan na zoveelhari geweld. Maar sinds lange tijd zag ik Hari in de problemen komen want hij kreeg er ook wel een paar want je zag hem teruglopen en dat doet die niet vaak.

Nee respect voor de manier waarom Hesdy overeind bleef in dit gevecht en jammer voor de rest, heel jammer ....

Terug vechten deed hij, maar nogmaals zonder enige power.
Badr had totaal geen problemen met die stoten, druk zetten & gas geven is een ander verhaal.
Het gaat uiteindelijk om de impact.

Hesdy ging telkens neer door de stoten van Badr.
Ook voor die kick, Hesdy had echt niets te vertellen, behalve dat hij telkens bleef opstaan.

Sjaak
30-05-2010, 19:26
Hesdy kwam veel te kort, de stoten of lowkicks hadden geen impact op Badr, als Badr weer sloeg of trapte hoorde je de echo door heel de Arena.

Maar die echo deed Hesdy toch niet in zijn achteruit zetten en evenmin ko gaan dus .......

Irishrover
30-05-2010, 19:29
Maar die echo deed Hesdy toch niet in zijn achteruit zetten en evenmin ko gaan dus .......
Niet achteruit ?? Hesdy ging 2 keer zitten. + hij ving ze volop daar tegen de touwen.

De eerste keer wankelde hij nog even.

Hesdy bleef daarna staan & dan heb je met goed terug gevochten ?
Niet mee eens, hij heeft voor de rest echt weinig gedaan.

Irishrover
30-05-2010, 19:37
Irishrover, Ik ben het vaak met je eens maar dit x niet.

Ik heb de beelden van ronde 2 , een stuk of 6 x gekeken. En hesdy zat echt wel goed en hard terug te vechten broeder. Je ziet gewoon dat badr die trap deed uit pure frustratie om het feit dat Hesdy zo goed mee vocht.

Ja badr is sterker, Ja badr is beter maar Hesdy was gister niet een maatje te klein of iets.

De 3e ronde had beide kanten kunnen opgaan aangezien badr heel veel energie verspilde met die ultra harde stoten combinaties. Dat kost tonnen energie. De 3e ronde met een badr die een stuk trager is en een net zo scherpe hesdy als in de 2e ronde, zou echt alle kanten kunnen opgaan.

1e ronde was zeker voor Badr, 2e ronde was nog een draw tot op dat moment.

Hesdy heeft met mij echt zeker een nieuwe Fan der bij.

WAR HESDYYYYYYYYYYYYYYYY
Bro,

Badr begon al meteen met een regen stoten, daarna kwam hij met goede levertrappen die je echt door de Arena hoorde.
Hesdy ging daarna zitten doordat Badr hem stoten gaf door de dekking heen.

Dan heb je ze echt wel gekregen, + werd hij in de touwen gegooid alsof hij niets woog.

Daarna ben ik het met je eens dat Badr moe werdt, dus het lag puur aan Badr zelf.
Niet aan de kwaliteiten van Hesdy, want die deed echt niet veel & als hij was deed maakte het zeker geen indruk.

De 2e ronde ging Hesdy alsnog door de grond door Badr z'n rake harde klappen.
Ondanks dat Badr moe werd.

Hesdy kwam echt trappend en boksend zwaar tekort tegen Badr.
Hij moet echt veel meer kracht kweken, want niks was hard.

Tony Galento
30-05-2010, 19:48
Bro,

Badr begon al meteen met een regen stoten, daarna kwam hij met goede levertrappen die je echt door de Arena hoorde.
Hesdy ging daarna zitten doordat Badr hem stoten gaf door de dekking heen.

Dan heb je ze echt wel gekregen, + werd hij in de touwen gegooid alsof hij niets woog.

Daarna ben ik het met je eens dat Badr moe werdt, dus het lag puur aan Badr zelf.
Niet aan de kwaliteiten van Hesdy, want die deed echt niet veel & als hij was deed maakte het zeker geen indruk.

De 2e ronde ging Hesdy alsnog door de grond door Badr z'n rake harde klappen.
Ondanks dat Badr moe werd.

Hesdy kwam echt trappend en boksend zwaar tekort tegen Badr.
Hij moet echt veel meer kracht kweken, want niks was hard.


Badr kreeg Gerges met al z'n kracht niet ko met gevolg dat hij naar adem stond te happen. Gerges begon de tweede ronde juist op stoom te komen.

En als jij zegt dat niks van Gerges hard was moet je maar eens vragen of je de pads voor 'm mag ophouden. Jij snapt echt geen klote van het spelletje.

Bartju
30-05-2010, 19:56
waar ik het meeste hekel aan had was dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel de avond BADR BADR BADR en wat een gejuich toen hij in beeld kwam..
Wat een boeh geroep toen hesdy in beeld kwam.. heel de avond was dat zo behalve na dat badr hem voor zn kanis had getrapt.
360 graden turn.. opeens was het hesdy hesdy en nu ook al iedereen zwaar dikke respect voor hem.
ik zie het gewoon zo hesdy heeft mazzel gehad dat hij tegen badr vocht en dat badr zich WEER niet kon beheersen

Irishrover
30-05-2010, 20:06
Badr kreeg Gerges met al z'n kracht niet ko met gevolg dat hij naar adem stond te happen. Gerges begon de tweede ronde juist op stoom te komen.

En als jij zegt dat niks van Gerges hard was moet je maar eens vragen of je de pads voor 'm mag ophouden. Jij snapt echt geen klote van het spelletje.

Bullshit Tony, Moe worden is een andere issue, is moe krijgen dus goed vechten?? Skilss?
Nee, tuurlijk niet.

Moe maken & niet neergaan heeft niets te maken met Hesdy's vechtkwaliteiten.

Ik wil best de pads houden Hesdy, echt geen probleem mate.
Van Badr is een andere verhaal

Tony Galento
30-05-2010, 20:12
Bullshit Tony, Moe worden is een andere issue, is moe krijgen dus goed vechten?? Skilss?
Nee, tuurlijk niet.

Moe maken & niet neergaan heeft niets te maken met Hesdy's vechtkwaliteiten.

Ik wil best de pads houden Hesdy, echt geen probleem mate.
Van Badr is een andere verhaal

Als we het over skills hebben dan kunnen we over het roeiwerk van badr nog wel een boom op zetten. Jij schijnt dat verfijnd technisch bokswerk te vinden.


Dat Gerges fysiek de mindere is van Badr dat weten we allemaal. Maar blijkbaar is zelfs de hardste stoot van Badr niet genoeg om 'm neer te halen. Het had dus alle kanten op kunnen gaan, zeker met die kin van Badr.

En dat jij dat niet wilt zien is omdat je een fanboy bent.

Nightwalker
30-05-2010, 20:19
Hallo allemaal,

Hmmm nog steeds bezig... Ik sluit me volledig bij Irishrover aan... Badr Hari was veel krachtiger en sterker.. Alleen had ik vermoede dat hij zwaar onder druk stond.. Waardoor hij soms te explosief was.. Maar na mijn gevoel, heeft Hesdy verder niet zoveel gedaan.. Alleen tweede ronde een slagenwisseling tussen Hesdy en Badr.. Badr kreeg een stoot te verwerken, maar deelde heel wat trappen en stoten terug...

Enige wat ontbrak aan Badr.. Is dat hij totaal niet ontspannen was.. Moment dat hij tegenover Hesdy stond.. Merkte bepaalde leegte in hem... Ik denk dat het temaken heeft, doordat hij ook in korte periode overal moest reizen ( Turkije en Marokko ).. En dat vlak voor de grote partij... Ook werd hij ook gehuldigd door de koning en paar marokkaanse shows.. Veel verwachtingen van heel wat fan s in NL/Marokko en Turkije zelfs..

Kortom, wat ik probeer te zeggen.. Is dat Badr juist voor de wedstrijd niet teveel op de media moet gaan focussen.. Hij moet juist goed voorbereiden en zowel mentaal als geestelijk sterk zijn... Ik merkte al na eerste minuut dat hij zwaar begon te ademen.. En dat komt mij zo bekend voor.. Dat betekend, dat hij niet lekker in zijn vel zat en erg onderdruk stond...

Maar goed, heb waardering voor Hesdy.. En dat alleen omdat hij bleef opstaan...

Irishrover
30-05-2010, 20:23
Als we het over skills hebben dan kunnen we over het roeiwerk van badr nog wel een boom op zetten. Jij schijnt dat verfijnd technisch bokswerk te vinden.



En dat jij dat niet wilt zien is omdat je een fanboy bent.


Dat Gerges fysiek de mindere is van Badr dat weten we allemaal. Maar blijkbaar is zelfs de hardste stoot van Badr niet genoeg om 'm neer te halen. Het had dus alle kanten op kunnen gaan, zeker met die kin van Badr.

Badr z'n boxing skills zijn 'apart' en orthodox gewelddadig.
In gevechten zoals deze & tegen Sem maakt hij gebruik van deze stijl, lange harde stoten met heel z'n lichaam.

Kijk maar eens naar het voeten werk van Badr Tony, of de ontwijking voordat de Series zich plaatsvinden.

Badr beweegt en ontwijkt goed weg naar rechts of links, en stapt precies goed in met z'n voeten en plaats de stoten goed op het gezicht of dekking.

Ben meer een fan van de krachtige slimme manier van boxen galentoboy.

gie-es-pie
30-05-2010, 20:24
Ben het helemaal met de ts eens!!!

RESPECT HESDY!!!


FUCK BADR!!!!!

moet je in zijn gezicht zeggen grote jongen

Irishrover
30-05-2010, 20:25
Hallo allemaal,

Hmmm nog steeds bezig... Ik sluit me volledig bij Irishrover aan... Badr Hari was veel krachtiger en sterker.. Alleen had ik vermoede dat hij zwaar onder druk stond.. Waardoor hij soms te explosief was.. Maar na mijn gevoel, heeft Hesdy verder niet zoveel gedaan.. Alleen tweede ronde een slagenwisseling tussen Hesdy en Badr.. Badr kreeg een stoot te verwerken, maar deelde heel wat trappen en stoten terug...

Enige wat ontbrak aan Badr.. Is dat hij totaal niet ontspannen was.. Moment dat hij tegenover Hesdy stond.. Merkte bepaalde leegte in hem... Ik denk dat het temaken heeft, doordat hij ook in korte periode overal moest reizen ( Turkije en Marokko ).. En dat vlak voor de grote partij... Ook werd hij ook gehuldigd door de koning en paar marokkaanse shows.. Veel verwachtingen van heel wat fan s in NL/Marokko en Turkije zelfs..

Kortom, wat ik probeer te zeggen.. Is dat Badr juist voor de wedstrijd niet teveel op de media moet gaan focussen.. Hij moet juist goed voorbereiden en zowel mentaal als geestelijk sterk zijn... Ik merkte al na eerste minuut dat hij zwaar begon te ademen.. En dat komt mij zo bekend voor.. Dat betekend, dat hij niet lekker in zijn vel zat en erg onderdruk stond...

Maar goed, heb waardering voor Hesdy.. En dat alleen omdat hij bleef opstaan...

Juist !

Teveel hype, media, mensen, show's, kan hij allemaal niet aan.


Al die nerveusheid en spannig heeft hem moe gemaakt, niet door Hesdy's werk.

king
30-05-2010, 20:26
Hesdy was ontzettend zenuwachtig en wat wil je ook. 15K man die je toch al zo gehypte tegenstander lopen aan te moedigen en jou lopen uit te fluiten. Dat was ook wel te zien in de eerste ronde. Hesdy stond stijf als een plank van de zenuwen. Langzamerhand zag je hem echt het besef krijgen van; hey, ik sta nog, laat ik ook eens wat proberen. Ondanks dat hij zo gespannen was, kwam Hesdy niet echt in gevaar. Voor Badr was dat natuurlijk een afgang. Hij had immers van tevoren verkondigd dat Hesdy totaal geen kans maakte en dat hij over Hesdy heen zou lopen. En tja, als de dingen niet gaan zoals Badr wil...

Hesdy zie ik nog wel uitgroeien tot een K-1 titel kandidaat. Hij heeft de lengte, de kracht, het talent en (niet onbelangrijk) de juiste spirit. Met verdere begeleiding van Thom zie ik hem er wel komen. Badr zie ik trouwens ook nog wel op een goede manier terugkomen. Hoe oud is hij nu? Begin 20? Geestelijk is hij nog een kind. Dat hoor je ook als hij iets probeert te vertellen. Hij moet volwassen worden. En dat is niet makkelijk als iedereen om je heen je sinds je 12e altijd vertelt hoe geweldig ze je vinden en je niets verkeerd kunt doen.

gie-es-pie
30-05-2010, 20:28
ondank alles is Hesdy niet in gevaar geweest?

meen je dat nou?

king
30-05-2010, 20:36
Yep. Badr ging de eerste ronde met harde stoten tekeer, maar Hesdy had zijn dekking goed dicht er kwam maar heel weinig door. Ook die worpen van Badr zagen er indrukwekkend uit, maar brachten geen schade toe. Ik denk dat Hesdy en Thom Harinck dit turbulente begin van Badr goed hadden voorspeld en hierop hadden geanticipeerd.

Irishrover
30-05-2010, 20:40
Yep. Badr ging de eerste ronde met harde stoten tekeer, maar Hesdy had zijn dekking goed dicht er kwam maar heel weinig door. Ook die worpen van Badr zagen er indrukwekkend uit, maar brachten geen schade toe. Ik denk dat Hesdy en Thom Harinck dit turbulente begin van Badr goed hadden voorspeld en hierop hadden geanticipeerd.

Haha, Hesdy ging 2 keer op z'n knieen & de stoten gingen juist door z'n dekking heen.
De eerste keer wankelde hij zelfs nog.

En die levertrappen, had hij echt niet nog 3 keer hoeven te ontvangen

king
30-05-2010, 20:46
Als hij inderdaad op zijn knieen zat en wankelde, waarom heeft hij dan geen 8 tellen gehad?

Irishrover
30-05-2010, 20:48
Als hij inderdaad op zijn knieen zat en wankelde, waarom heeft hij dan geen 8 tellen gehad?

Kijk, dat is nog eens een goede vraag.
Bekijk het nog eens als je wil, dan zie je dat hij fftjes wankelde.

Tony Galento
30-05-2010, 23:30
Kijk, dat is nog eens een goede vraag.
Bekijk het nog eens als je wil, dan zie je dat hij fftjes wankelde.

Ik zag 'm z'n tong uitsteken naar de onverslaanbare en begaafde bokstechnicus Badr.

Hij leek niet erg onder de indruk.

Wiseguy
30-05-2010, 23:43
Tony Galento is een troll. Dus ga er gewoon niet op in gun hem dat plezier niet. Nog even en hij gaat beweren dat Gerges de eerste ronde had gewonnen.

Tony Galento
30-05-2010, 23:46
Tony Galento is een troll. Dus ga er gewoon niet op in gun hem dat plezier niet.

Dat lijkt me een nogal groteske aantijging in het licht van de bijdragen die Badr boys als jij op dit forum plempen. Volwassen mannen die zich gedragen als een stelletje tochtige bakvissen.

Joop Ubeda krijgt zelfs de schuld.

Petrosyan188
30-05-2010, 23:55
Tony Galento is een troll. Dus ga er gewoon niet op in gun hem dat plezier niet. Nog even en hij gaat beweren dat Gerges de eerste ronde had gewonnen.

x2 doe ik ook al even een tijdje

peterone
31-05-2010, 09:31
Op termjn is herges de betere waarom ????? Hij heeft de juiste mentaliteit en een harde "kin". Beide heeft badr niet en zijn niet te trainen.

TOON
31-05-2010, 10:45
Tony een troll....daar geloof ik niks van :)
hij heeft gewoon gelijk....kijk Badr stond voor op het moment dat het gebeurde....of hij daadwerkelijk gewonnen zou hebben weet ik niet....ik heb namelijk gemengde gevoelens bij de kin van Badr, dat is ook de oorzaak van z'n vechtstijl....die is gebaseerd om het zsm af te maken omdat hij gewoon weet dat hij zelf bij een goede stoot gaat zitten....
dus in mijn ogen heeft Hesdy bewezen dat hij wel een kin had en dat het niet zo makkelijk is om Hesdy KO te krijgen (wedstrijd tegen schilt overleven zegt ook wel wat op dat gebied) en ik heb zo m'n twijfels of Badr zo'n zelfde stoot wel zou kunnen verwerken.....

dus badr was aan het winnen, maar om er nu maar vanuit te gaan dat ie sowieso gewonnen had....mwah....Hesdy leek ook niet erg impressed, denk ook wel dat het DE manier is om van Badr te winnen, goede dekking in ronde 1...uit laten razen (en maar hopen dat je het overleefd :) ) om in ronde twee tegengas te geven....

ICON
31-05-2010, 19:04
oke het heeft nu lang genoeg geduurd,

mods kunnen jullie de politie waarschuwen dat DOOM al twee dagen niet in een hesdy topic heeft gepost. er moet wei ets ergs aan de hand zijn...

TOON
31-05-2010, 20:31
nou je het zegt idd! waar is DOOM??

knift
31-05-2010, 22:42
Gefeliciteerd Hesdy hoop nog veel te gaan zien van deze amsterdamse strijder